quote:Op maandag 30 mei 2005 19:22 schreef VoreG het volgende:
Goede titel
Staat alleen een fout in mee moet nee zijn
Puik.Zzondag lazerusquote:Op maandag 30 mei 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Idd![]()
En ja.. ik ben altijd goed op de hoogte![]()
SCH toch ? maar die wil gewoon indruk maken op Balkenendequote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef VoreG het volgende:
Zijn er Hools die voor stemmen?
Ik ken ook een paar mensen die meedoenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die meedoet, en die ook op dit forum zit![]()
SCH stemt niet, want die is principieel tegen een referendum.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:30 schreef pascalheister het volgende:
SCH toch ? maar die wil gewoon indruk maken op Balkenende
van aartsen, wat een frikandel ook zegquote:Op maandag 30 mei 2005 19:34 schreef VoreG het volgende:
Van Aartsen net bij het debat op NL2.
Iedereen die tegen stemt is of een communist of rechts-extremist
Lekker debateren zeg
Ik ga bananenman dronken voeren.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
De persoon die ik ken die meedoet, en op dit forum zit, is geen neus![]()
ZO nu jij weer!![]()
shit daar kan ik niet tegen opquote:Op maandag 30 mei 2005 19:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga bananenman dronken voeren.
Zo nu jij weer.
Welk team doet hij mee? Mail het anders maarquote:Op maandag 30 mei 2005 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
shit daar kan ik niet tegen op![]()
Mocht je heeeel toevallig yeahinho tegenkomen zondag, doe hem dan de groeten van mij![]()
Neequote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn de examens nu eigenlijk afgelopen?
Het is toch ook een soort voetbalwedstrijd geworden nu. Je hoort bij ploeg Ja of Nee - de meeste mensen weten niet waarom maar je schijnt te moeten kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:35 schreef golfer het volgende:
[..]
SCH stemt niet, want die is principieel tegen een referendum.
Gaan we ook bier zuipen en rellen dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch ook een soort voetbalwedstrijd geworden nu. Je hoort bij ploeg Ja of Nee - de meeste mensen weten niet waarom maar je schijnt te moeten kiezen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaan we ook bier zuipen en rellen dan?![]()
Nee, valt ze te downloaden? Ik zal eens zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, heb je al Amira geluisterd?
Morgen de inspectie op school, gelukkig niet bij mij in de klas.
MM is leraar?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ook off. Nog even groepjes maken voor de Nationale Straatspeeldag van woensdag.
Denk je aan het tournooitje Sucre?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:05 schreef Suijk het volgende:
Ik stem ook ja.![]()
Al zal de eind uitslag nee worden denk ik.
Ah, ja! Tnx for reminding!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk je aan het tournooitje Sucre?
Begint over 50 minuten en zag je er nog niet bij staan....
CSI.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt er nogg iets tv vanavond?
Beetje lekkere wijfen kijken, verder is het allemaal kansloos bakvolk, wat ze nooit meer terug in Nederland moeten laten.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Temptation Island is ook altijd vermakelijk
Vermakelijk dus. Die Terencequote:Op maandag 30 mei 2005 20:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beetje lekkere wijfen kijken, verder is het allemaal kansloos bakvolk, wat ze nooit meer terug in Nederland moeten laten.![]()
Ikkuh niet iig, ik stem tegen.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef VoreG het volgende:
Zijn er Hools die voor stemmen?
Andersom net zo goed hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ikkuh niet iig, ik stem tegen.
Nou ja, eigenlijk zou ik het liefst het referendum hier een paar weken uitgesteld zien worden, want al die politici die zich in de meest vreemde bochten wringen om de burgers, die hun als hoogst onbetrouwbaar zien, te proberen over te halen met werkelijk de meest debiele 'argumenten' om toch voor te stemmen zodat ze niet voor lul gezet worden, i gewoon komisch om te zien.
Je zou er een dagelijks satirisch programma van zeker een uur van kunnen maken
Woensdag.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:41 schreef SCH het volgende:
Die docu over Cruyff komt toch zo?
901721quote:Op maandag 30 mei 2005 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
zitten we al aan de 1 miljoen?
Die is nog steeds eng hooorquote:Op maandag 30 mei 2005 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Robin Hood is er ook op. Op de BBC. Die heks vond ik vroeger altijd zooo eng
Tuurlijk komen er ook genoeg non argumenten uit het "Nee-kamp" maar je kunt de mensen absoluut niet verwijten dat ze nu ze zich voor het eerst mogen uitspreken over een onderwerp betreffende de EU, de recente geschiedenis daarin wel laten meewegen.quote:
Natuurlijk zeggen mensen dat omdat dat heel makkelijk te begrijpen is en wel lekker bekt maar of het ook waar is, doet er dan niet zoveel meer toe. Dat fabeltje dat politici het vooral voor zichzelf zouden dan, waar is dat toch op gebaseerd. De gemiddelde politicus zit niet zo lang op zijn stek, verdient in verhouding niet echt veel en werkt in verhouding vrij hard. Als het mij vraagt zijn dat nogal holle kreten.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:52 schreef DIGGER het volgende:
Zoals de Fransen van het Nee-kamp zeggen: We zijn helemaal niet tegen Europa, we zijn voor Europa, maar niet voor het Europa zoals het nu gaat, waar eigenlijk vooral de politici en het management van de grote bedrijven garen bij spinnen.
quote:
Ja maar nu zijn de Marokanen hier in de buurt ook blij.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:55 schreef numero_uno het volgende:
Voortaan een container onderaan je raam zetten tong kan je alles er gelijk intiefen
Model Regillio Tuur?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
net een klerenkast moeten slopen
Ter gelegenheid van komende de 90ste verjaardag van Max Kohnstamm, unieke Nederlandse pionier van de naoorlogse Europese samenwerking en integratie, zal het minsterie van Buitenlandse Zaken donderdag 6 mei 2004quote:
Nou meer Dennis van der Geestquote:
Ik zie het zo voor me.quote:Dudek wordt cultheld
Jerzy Dudek, de nu al legendarische doelman van Liverpool, mag zich rekenen tot de absolute trendsetters van zijn vaderland Polen. In de Oost-Europese land is het ´in´ om de bewegingen van Dudek na te doen in de discotheek.
De ongewone bewegingen van Dudek tijdens de strafschoppenserie in de Champions League-finale tegen AC Milan krijgen daarmee een vervolg. Niet de UEFA zorgt voor een staartje door een onderzoek in te stellen, neen, de Poolse bevolking zorgt dat Dudek´s heldenrol niet gauw vergeten zal worden.
In de Poolse discotheken heeft de Dudek-dans inmiddels zijn intrede gedaan. De krant Super Express meent zelfs dat de dans dé zomertrend kan worden. De Dudek-dans ziet er volgens de Polen ongeveer zo uit: armen hevig molenwiekend, kronkelend en het lichaam heen en weer springend op één lijn, zoals Dudek dat deed in het Turkse Istanbul.
Naast de jongeren van Polen nemen ook de cheerleaders van basketbalclub Polonia Warschau de dans over. "Wie in wil zijn, danst zoals Dudek", brallen de Polen.
Info: Het Gazet van Antwerpen
Dat bedoel ik, kwam erg oprecht over. Ik hou wel van die ouderwetse idialisten.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:10 schreef numero_uno het volgende:Die zal dan wel weten waar hij over praat itt een ergerlijke v As die ik in het debat zag en hoorde praten
Nou danquote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kwam erg oprecht over. Ik hou wel van die ouderwetse idialisten.
Mijn broertje gaat blanco stemmen. Wat vind je daar van ?quote:
Ik respecteer - ik respecteer man - ik rezpecteer manquote:Op maandag 30 mei 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat blanco stemmen. Wat vind je daar van ?
Ons opa heeft er in geramd dat mogen stemmen een voorecht isquote:Op maandag 30 mei 2005 21:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik respecteer - ik respecteer man - ik rezpecteer man
Ik denk wel: stem dan niet, dan blijft de opkomst laag.
Jouw opa had zich verslikt in het woord referendum man. Dit zijn geen verkiezingen.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ons opa heeft er in geramd dat mogen stemmen een voorecht is
Dubbel66quote:Op maandag 30 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Dat vind ik er zo dubbel aan. Dat referendum is zo onzinnig, zelfs D66 vindt dat.
D66 is onzinnig.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Dat vind ik er zo dubbel aan. Dat referendum is zo onzinnig, zelfs D66 vindt dat.
Als je het met me eens gaat zitten zijn, log ik wel weer in als EWquote:Op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
Heb ik ook Digger. Tegen het referendum, maar wil m'n stem wel laten horen.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je het met me eens gaat zitten zijn, log ik wel weer in als EW
Jij bent toch ook van die tijd dat vrouwen nog niet mochten stemmen?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog van de generatie die de stem plicht heeft meegemaakt.
Nadat het omgezet werd in stemrecht heb ik geen verkiezing overgeslagen.
Liet de foto zien aan iemand, kreeg ik als opmerking terug:quote:Op maandag 30 mei 2005 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog:
[afbeelding]
![]()
In Belgie is een opkomstplicht, is net even wat anders.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
In België ben je het nog steeds verplicht. Met alle gevolgen van dien.
Erg leukquote:Op maandag 30 mei 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Nu op Nederland 2 de nooit vertoonde laatste uitzending van Bart de Graaf met Inge de Bruin.
Ben nooit een grote fan geweest.Maar wordt wel een beetje triest als ik hem nu bezig zie. Zo jong nog.quote:
Morgen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
En wie mag er door dat kut referendum morgen om 06:30 op het lokale stadhuis staan
MOI!
Waarom dat danquote:Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
En wie mag er door dat kut referendum morgen om 06:30 op het lokale stadhuis staan
MOI!
Die hokjes enzo moeten ook klaar gezet worden enzo...quote:
Ok, m'n broer moet woensdag heel de dag op het gemeentehuis zitten. Volgens hem ben je bekaf na zo'n dag.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die hokjes enzo moeten ook klaar gezet worden enzo...
Zal best, lijkt me ook best saai. Ik hoef morgen alleen dus de pc's aan te sluiten en te testen. En dat x 11 (het zijn er 22 maar ze zijn in tweeen verdeeld) en woensdag weer opruimen. Ach jah hoort bij m'n stage... en is ook wel is leuk om mee te maken.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, m'n broer moet woensdag heel de dag op het gemeentehuis zitten. Volgens hem ben je bekaf na zo'n dag.
Nicequote:Op maandag 30 mei 2005 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga ook stemhokjes bouwenMorgen van 12 tot 17.00, woensdagavond van 20.00 tot 02.00 en vrijdag de hele dag.
120 euro.
En later kun je daar aan toevoegen een hele serie over de gevolgen van het "Nee".quote:Op maandag 30 mei 2005 21:51 schreef SCH het volgende:
De 32e stand.nl over het referendum valt anders ook niet mee hoor
Slaat van Basten je nou al weer over? Ik dacht je toch tegen Oranje aanzat al, zeker daar je een NL paspoort hebt...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zit al uren op een telefoontje te wachten.![]()
Vergeet niet dat hij als 14 jarige al 1 x in de basis heeft gestaanquote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Slaat van Basten je nou al weer over? Ik dacht je toch tegen Oranje aanzat al, zeker daar je een NL paspoort hebt...
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Slaat van Basten je nou al weer over? Ik dacht je toch tegen Oranje aanzat al, zeker daar je een NL paspoort hebt...
Precies.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:39 schreef DIGGER het volgende:
Jij bent toch ook van die tijd dat vrouwen nog niet mochten stemmen?
Laten we er een referendum over houden!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Hoe ze dat ooit hebben kunnen invoeren ?
Mag van mij meteen weer worden afgeschaft.
Kijk, hier hadden ze nu een jaartje of 90 geleden een referendum over moeten houden!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Hoe ze dat ooit hebben kunnen invoeren ?
Netjes Suijkquote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
Eerste pokertournooitje met mensen van Fok! gespeeld en meteen 25 dollar gewonnen.
Who ended up naked?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
Eerste pokertournooitje met mensen van Fok! gespeeld en meteen 25 dollar gewonnen.
Van hun?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
Hehe, ik zie hem niet weer in een andere room ruim 55 dollar winnen met 1 hand dus ik denk van niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Dus zo krijgen we Pyth pissig hier binnen stormen omdat je hem blut speelt
Ik zou het echt niet durven om met zulke bedragen te spelenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, ik zie hem niet weer in een andere room ruim 55 dollar winnen met 1 hand dus ik denk van niet.
Hier de uitslag, ik weet niet of jullie nog meer fokkers kennen:
[afbeelding]
Normaal speel ik in rooms van 3/5 cent. Met 1 euro heb je dan 2 dagen lol.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet durven om met zulke bedragen te spelen
Of misschien over 20/30 jaar als ik een baan heb
Wat deed 'ie? Ik keek Femke Halsema.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
Van Persie is weer scherp te zien in Sportjournaal
Ouderwets kappen en draaien en ook nog sc9oren daarnaquote:
en daar heeft hij groot gelijk in!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:35 schreef golfer het volgende:
[..]
SCH stemt niet, want die is principieel tegen een referendum.
Wel van gehoort, tenminste vaag ietsquote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kent iemand Thijs Hendriks?
Mooie beweging met uitkappen en daarna de bal goed in de hoek plaatsenquote:
Speler van NEC toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Speler van NEC die geen contractverlenging heeft gekregen dacht ik. Wel aardige voetballer voor een GGD club.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveelste jaar vier je?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef Againzender het volgende:
Goeieavond trouwens, nog een rondje op kosten van mij trouwdag![]()
Ja inderdaad.. Hij is nu in beeld bij ons..quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Speler van NEC die geen contractverlenging heeft gekregen dacht ik. Wel aardige voetballer voor een GGD club.
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef Againzender het volgende:
Goeieavond trouwens, nog een rondje op kosten van mij trouwdag![]()
niveau van GGD club, dus hij zal wel bij jullie passenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Hij is nu in beeld bij ons..
Maar nu is de vraag, wat voor speler is het? Goed genoeg? etc..
Nee hoor, TR.quote:
[Hools] Het VBL-café #719: Ja of Nee, de hools stemmen mee!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
vertel..
hehehe, ik zat aan een andere AZ te denken.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[Hools] Het VBL-café #719: Ja of Nee, de hools stemmen mee!
Praatjegroepje?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:02 schreef JaWi het volgende:
Zo, heb een beetje opgeruimd.
Kwam allemaal oude brieven van bureau halt tegen.
Spannend, succesquote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga slapen, morgenvroeg sollicitatiegesprek
Succesquote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga slapen, morgenvroeg sollicitatiegesprek
Heb ik nooit gehad. Alleen van die domme taakstraffen enzquote:Op maandag 30 mei 2005 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Praatgroepje is veel leuker, met gasten die geen "nee" zouden durven te zeggen..![]()
De paar uur durende videoband over hoe gevaarlijk vuurwerk kan zijn voor mensen, planten, dieren en weet ik veel wat voor klets er nog meer op stond is ook leukquote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad. Alleen van die domme taakstraffen enz.
Natuurlijk. Je krijgt ze per post.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ow tongie, maak je foto's van je nieuwe kamert?
Vuurwerk heb ik nooit voor gehoevenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De paar uur durende videoband over hoe gevaarlijk vuurwerk kan zijn voor mensen, planten, dieren en weet ik veel wat voor klets er nog meer op stond is ook leuk![]()
Nee jij rent altijd wegquote:
Ja, of nietquote:Op maandag 30 mei 2005 23:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee jij rent altijd weg![]()
![]()
En als je een excuus brief schreef hoefde je een half uurtje minder te schoffelen![]()
Heeft er ook één vakantie hoor.quote:
2 drankjes nog maar doen dan?quote:
Laat hem er maar lekker ziten tot de volgende verkiezingen.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:
Die v. Aartsen is nou ook niet echt een goede campagnevoerder zeg.
quote:
Ik vond er eerlijk gezegd geen reet aan, Inge denk ik ook nietquote:Op maandag 30 mei 2005 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de Stalkshow aflevering van Bart de Graaff bij Inge de Bruijn leuk om te zien.
Ah, ik mag tot 20 juni alle drank verzorgen hierquote:Op maandag 30 mei 2005 23:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoegaarden met citroen graag JaWi.
Kom maar een keer naar Amsterdam op vrijdagquote:Op maandag 30 mei 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Wij moeten echt eens een keer gaan meeten![]()
![]()
Ook gelijk Knulligste Verdedigers van het jaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:06 schreef VoreG het volgende:doelpunt van het jaar bij SS
Zlatan tegen NAC
Ik drink het eigenlijk altijd met uitgaan, met citroen. Niet zoveel duurder dan bierquote:Op maandag 30 mei 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
Corona met limoenschijfje is best te drinken.![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | BliksemSchigt 3484 Radegast 3293 Da_Sandman 3203 PyTh 3169 appelsientje 3111 The_BoezelaaR 3076 rubbereend 2909 Legolas_Greenleaf 2880 Lionheaad 2775 Vom 2661 -Vaduz- 2624 VoreG 2610 Suijk 2501 Dos37 2399 Bos81 2388 AirRaid 2291 pascalheister 2132 Dylan Dog 1311 |
Formule 1 managerquote:Op maandag 30 mei 2005 23:45 schreef JaWi het volgende:
Wat houdt dat lijstje in ?
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
Bacardi Razmet Sprite en veel ijs is erg lekker
Wordt golfer al zenuwachtig?quote:
Die is zo doof als een kwartel dus dat maakt niet uitquote:
Nee, hoor. Mij krijgen ze niet meer gek.quote:
Gek zijn is tot op zekere hoogte gezond, en zelfs gewenstquote:Op maandag 30 mei 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Mij krijgen ze niet meer gek.
dat was ik namelijk al
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een schot in de roos gedaan Eend?
Ja maar ik overdrijf de laatste tijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje aanpassing aan de normale tijden is wel eens goed Tong.
Moet ik dan om 7 uur m'n nest uit om de koffie voor je op tijd klaar te hebben, tongquote:
Ben tien jaar lang om 6 uur opgestaan en vaak om 5 uur. Mag ik ff van de rust genieten ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moet ik dan om 7 uur m'n nest uit om de koffie voor je op tijd klaar te hebben, tong
Je wordt weer bedankt
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben tien jaar lang om 6 uur opgestaan en vaak om 5 uur. Mag ik ff van de rust genieten ?
heerlijk dat Texas Hold'em en dr is nix mooier als winnen op de riverquote:
Klinkt interessanter dan het in werkelijkheid is Vaduz .... aantal dagen vergaderingen, presentaties, brainstormen e.d. in Wenenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Buitenlandse werkverplichtingen, klinkt interessant Eilanden!
Afgelopen zaterdag nog een mooie pot gepakt dankzij de river... beginnen met pocketpair aces, bij de flop komt er schoppen 5, schoppen aas, klaver 9 te liggen. Bij de turn komt er schoppen boer bij. River > harten negen. Full house terwijl die ander een flush had. Altijd weer leukquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk dat Texas Hold'em en dr is nix mooier als winnen op de river
Verdorie: het ding is w.s. kapot, want de buitenkant van de kroketten is helemaal zwartquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
De friteuze is door Bluezz weer eens schoongemaakt en van vers nieuw frituurvet voorzien, dus kunnen we het nu natuurlijk even niet laten om er een paar Van Dobben kalfskroketten en een picanto in de mieteren.
De binnenkant is toch eetbaar ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Verdorie: het ding is w.s. kapot, want de buitenkant van de kroketten is helemaal zwart
Nieuwe poging waagt.
Ik gooii die van mij na een jaar weg.quote:
quote:
leuk dan kun je met eeng erust hart meegaan en verhogen, het gezicht van diegene met de Flush moet goud waard geweest zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog een mooie pot gepakt dankzij de river... beginnen met pocketpair aces, bij de flop komt er schoppen 5, schoppen aas, klaver 9 te liggen. Bij de turn komt er schoppen boer bij. River > harten negen. Full house terwijl die ander een flush had. Altijd weer leuk![]()
Tong laat schoonmaken en terecht, zoiets laat je doenquote:
Heb ik nog een mooie voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk dan kun je met eeng erust hart meegaan en verhogen, het gezicht van diegene met de Flush moet goud waard geweest zijn
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb ik nog een mooie voor je.
Speel altijd met z'n vieren, 2 kregen een negen & koning als begin hand, ik had niks dus ik folde meteen, en de laatste kreeg een pocket pair azen . Flop : 5 , koning, koning. Allemaal netjes callen. Turn: Aas. Weer iedereen netjes callen. (opzich vreemd, want die gene met de pocket pair azen had gerust kunnen raisen ) . River : negen. Dus de 2 met de heer & negen de hele tijd betten en raisen. Hadden geen flauw benul dat die andere wel eens een pocket pair azen had kunnen hebben, omdat diegene niet verhoogde bij de turn. Kaarten worden open gegooid, iedereen full house, gene met de pocket pair azen wint em uiteraard. Die gezichten daarna, priceless![]()
Tisser AirRaid?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:36 schreef AirRaid het volgende:
wegens familie omstandigheden heb ik het verslag van AC Fok! United niet gepost en zal ik deze ook niet posten omda tik nu even andere dingen aan mijn hoofd heb.
Idd, alleen minder als je zelf zoiets overkomt. Zelf een full house hebben , denken dat de pot dik voor jou is. Hele tijd raisen. Heeft die andere gewoon een 4 of a kind. Nastyquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
wat t ook is sterkte AirRaid
[..]
geweldig
zeker wil ik het delenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Tisser AirRaid?
Of wil je dat liever hier niet met ons delen?
Shit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:45 schreef AirRaid het volgende:
zeker wil ik het delen
mijn vader is afgelopen woensdag getroffen door een hartaanval, vandaag is hij gedotterd en momenteel gaat het weer redelijk.
alleen misschien moet hij wel alsnog geopereed worden maar dat is nog niet voor 100% zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |