Beetje lekkere wijfen kijken, verder is het allemaal kansloos bakvolk, wat ze nooit meer terug in Nederland moeten laten.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Temptation Island is ook altijd vermakelijk
Vermakelijk dus. Die Terencequote:Op maandag 30 mei 2005 20:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beetje lekkere wijfen kijken, verder is het allemaal kansloos bakvolk, wat ze nooit meer terug in Nederland moeten laten.![]()
Ikkuh niet iig, ik stem tegen.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef VoreG het volgende:
Zijn er Hools die voor stemmen?
Andersom net zo goed hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ikkuh niet iig, ik stem tegen.
Nou ja, eigenlijk zou ik het liefst het referendum hier een paar weken uitgesteld zien worden, want al die politici die zich in de meest vreemde bochten wringen om de burgers, die hun als hoogst onbetrouwbaar zien, te proberen over te halen met werkelijk de meest debiele 'argumenten' om toch voor te stemmen zodat ze niet voor lul gezet worden, i gewoon komisch om te zien.
Je zou er een dagelijks satirisch programma van zeker een uur van kunnen maken
Woensdag.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:41 schreef SCH het volgende:
Die docu over Cruyff komt toch zo?
901721quote:Op maandag 30 mei 2005 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
zitten we al aan de 1 miljoen?
Die is nog steeds eng hooorquote:Op maandag 30 mei 2005 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Robin Hood is er ook op. Op de BBC. Die heks vond ik vroeger altijd zooo eng
Tuurlijk komen er ook genoeg non argumenten uit het "Nee-kamp" maar je kunt de mensen absoluut niet verwijten dat ze nu ze zich voor het eerst mogen uitspreken over een onderwerp betreffende de EU, de recente geschiedenis daarin wel laten meewegen.quote:
Natuurlijk zeggen mensen dat omdat dat heel makkelijk te begrijpen is en wel lekker bekt maar of het ook waar is, doet er dan niet zoveel meer toe. Dat fabeltje dat politici het vooral voor zichzelf zouden dan, waar is dat toch op gebaseerd. De gemiddelde politicus zit niet zo lang op zijn stek, verdient in verhouding niet echt veel en werkt in verhouding vrij hard. Als het mij vraagt zijn dat nogal holle kreten.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:52 schreef DIGGER het volgende:
Zoals de Fransen van het Nee-kamp zeggen: We zijn helemaal niet tegen Europa, we zijn voor Europa, maar niet voor het Europa zoals het nu gaat, waar eigenlijk vooral de politici en het management van de grote bedrijven garen bij spinnen.
quote:
Ja maar nu zijn de Marokanen hier in de buurt ook blij.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:55 schreef numero_uno het volgende:
Voortaan een container onderaan je raam zetten tong kan je alles er gelijk intiefen
Model Regillio Tuur?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
net een klerenkast moeten slopen
Ter gelegenheid van komende de 90ste verjaardag van Max Kohnstamm, unieke Nederlandse pionier van de naoorlogse Europese samenwerking en integratie, zal het minsterie van Buitenlandse Zaken donderdag 6 mei 2004quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |