quote:Op maandag 30 mei 2005 19:22 schreef VoreG het volgende:
Goede titel
Staat alleen een fout in mee moet nee zijn
Puik.Zzondag lazerusquote:Op maandag 30 mei 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Idd![]()
En ja.. ik ben altijd goed op de hoogte![]()
SCH toch ? maar die wil gewoon indruk maken op Balkenendequote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef VoreG het volgende:
Zijn er Hools die voor stemmen?
Ik ken ook een paar mensen die meedoenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die meedoet, en die ook op dit forum zit![]()
SCH stemt niet, want die is principieel tegen een referendum.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:30 schreef pascalheister het volgende:
SCH toch ? maar die wil gewoon indruk maken op Balkenende
van aartsen, wat een frikandel ook zegquote:Op maandag 30 mei 2005 19:34 schreef VoreG het volgende:
Van Aartsen net bij het debat op NL2.
Iedereen die tegen stemt is of een communist of rechts-extremist
Lekker debateren zeg
Ik ga bananenman dronken voeren.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
De persoon die ik ken die meedoet, en op dit forum zit, is geen neus![]()
ZO nu jij weer!![]()
shit daar kan ik niet tegen opquote:Op maandag 30 mei 2005 19:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga bananenman dronken voeren.
Zo nu jij weer.
Welk team doet hij mee? Mail het anders maarquote:Op maandag 30 mei 2005 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
shit daar kan ik niet tegen op![]()
Mocht je heeeel toevallig yeahinho tegenkomen zondag, doe hem dan de groeten van mij![]()
Neequote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn de examens nu eigenlijk afgelopen?
Het is toch ook een soort voetbalwedstrijd geworden nu. Je hoort bij ploeg Ja of Nee - de meeste mensen weten niet waarom maar je schijnt te moeten kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:35 schreef golfer het volgende:
[..]
SCH stemt niet, want die is principieel tegen een referendum.
Gaan we ook bier zuipen en rellen dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch ook een soort voetbalwedstrijd geworden nu. Je hoort bij ploeg Ja of Nee - de meeste mensen weten niet waarom maar je schijnt te moeten kiezen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaan we ook bier zuipen en rellen dan?![]()
Nee, valt ze te downloaden? Ik zal eens zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, heb je al Amira geluisterd?
Morgen de inspectie op school, gelukkig niet bij mij in de klas.
MM is leraar?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ook off. Nog even groepjes maken voor de Nationale Straatspeeldag van woensdag.
Denk je aan het tournooitje Sucre?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:05 schreef Suijk het volgende:
Ik stem ook ja.![]()
Al zal de eind uitslag nee worden denk ik.
Ah, ja! Tnx for reminding!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk je aan het tournooitje Sucre?
Begint over 50 minuten en zag je er nog niet bij staan....
CSI.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt er nogg iets tv vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |