Kijk, hier hadden ze nu een jaartje of 90 geleden een referendum over moeten houden!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Hoe ze dat ooit hebben kunnen invoeren ?
Netjes Suijkquote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
Eerste pokertournooitje met mensen van Fok! gespeeld en meteen 25 dollar gewonnen.
Who ended up naked?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
Eerste pokertournooitje met mensen van Fok! gespeeld en meteen 25 dollar gewonnen.
Van hun?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
Hehe, ik zie hem niet weer in een andere room ruim 55 dollar winnen met 1 hand dus ik denk van niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Dus zo krijgen we Pyth pissig hier binnen stormen omdat je hem blut speelt
Ik zou het echt niet durven om met zulke bedragen te spelenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, ik zie hem niet weer in een andere room ruim 55 dollar winnen met 1 hand dus ik denk van niet.
Hier de uitslag, ik weet niet of jullie nog meer fokkers kennen:
[afbeelding]
Normaal speel ik in rooms van 3/5 cent. Met 1 euro heb je dan 2 dagen lol.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet durven om met zulke bedragen te spelen
Of misschien over 20/30 jaar als ik een baan heb
Wat deed 'ie? Ik keek Femke Halsema.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:42 schreef VoreG het volgende:
Van Persie is weer scherp te zien in Sportjournaal
Ouderwets kappen en draaien en ook nog sc9oren daarnaquote:
en daar heeft hij groot gelijk in!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:35 schreef golfer het volgende:
[..]
SCH stemt niet, want die is principieel tegen een referendum.
Wel van gehoort, tenminste vaag ietsquote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kent iemand Thijs Hendriks?
Mooie beweging met uitkappen en daarna de bal goed in de hoek plaatsenquote:
Speler van NEC toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Speler van NEC die geen contractverlenging heeft gekregen dacht ik. Wel aardige voetballer voor een GGD club.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |