Als je het met me eens gaat zitten zijn, log ik wel weer in als EWquote:Op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
Heb ik ook Digger. Tegen het referendum, maar wil m'n stem wel laten horen.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je het met me eens gaat zitten zijn, log ik wel weer in als EW
Jij bent toch ook van die tijd dat vrouwen nog niet mochten stemmen?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog van de generatie die de stem plicht heeft meegemaakt.
Nadat het omgezet werd in stemrecht heb ik geen verkiezing overgeslagen.
Liet de foto zien aan iemand, kreeg ik als opmerking terug:quote:Op maandag 30 mei 2005 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog:
[afbeelding]
![]()
In Belgie is een opkomstplicht, is net even wat anders.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
In België ben je het nog steeds verplicht. Met alle gevolgen van dien.
Erg leukquote:Op maandag 30 mei 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Nu op Nederland 2 de nooit vertoonde laatste uitzending van Bart de Graaf met Inge de Bruin.
Ben nooit een grote fan geweest.Maar wordt wel een beetje triest als ik hem nu bezig zie. Zo jong nog.quote:
Morgen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
En wie mag er door dat kut referendum morgen om 06:30 op het lokale stadhuis staan
MOI!
Waarom dat danquote:Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
En wie mag er door dat kut referendum morgen om 06:30 op het lokale stadhuis staan
MOI!
Die hokjes enzo moeten ook klaar gezet worden enzo...quote:
Ok, m'n broer moet woensdag heel de dag op het gemeentehuis zitten. Volgens hem ben je bekaf na zo'n dag.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die hokjes enzo moeten ook klaar gezet worden enzo...
Zal best, lijkt me ook best saai. Ik hoef morgen alleen dus de pc's aan te sluiten en te testen. En dat x 11 (het zijn er 22 maar ze zijn in tweeen verdeeld) en woensdag weer opruimen. Ach jah hoort bij m'n stage... en is ook wel is leuk om mee te maken.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, m'n broer moet woensdag heel de dag op het gemeentehuis zitten. Volgens hem ben je bekaf na zo'n dag.
Nicequote:Op maandag 30 mei 2005 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga ook stemhokjes bouwenMorgen van 12 tot 17.00, woensdagavond van 20.00 tot 02.00 en vrijdag de hele dag.
120 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |