Ja inderdaad.. Hij is nu in beeld bij ons..quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Speler van NEC die geen contractverlenging heeft gekregen dacht ik. Wel aardige voetballer voor een GGD club.
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef Againzender het volgende:
Goeieavond trouwens, nog een rondje op kosten van mij trouwdag![]()
niveau van GGD club, dus hij zal wel bij jullie passenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Hij is nu in beeld bij ons..
Maar nu is de vraag, wat voor speler is het? Goed genoeg? etc..
Nee hoor, TR.quote:
[Hools] Het VBL-café #719: Ja of Nee, de hools stemmen mee!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
vertel..
hehehe, ik zat aan een andere AZ te denken.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[Hools] Het VBL-café #719: Ja of Nee, de hools stemmen mee!
Praatjegroepje?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:02 schreef JaWi het volgende:
Zo, heb een beetje opgeruimd.
Kwam allemaal oude brieven van bureau halt tegen.
Spannend, succesquote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga slapen, morgenvroeg sollicitatiegesprek
Succesquote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga slapen, morgenvroeg sollicitatiegesprek
Heb ik nooit gehad. Alleen van die domme taakstraffen enzquote:Op maandag 30 mei 2005 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Praatgroepje is veel leuker, met gasten die geen "nee" zouden durven te zeggen..![]()
De paar uur durende videoband over hoe gevaarlijk vuurwerk kan zijn voor mensen, planten, dieren en weet ik veel wat voor klets er nog meer op stond is ook leukquote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad. Alleen van die domme taakstraffen enz.
Natuurlijk. Je krijgt ze per post.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ow tongie, maak je foto's van je nieuwe kamert?
Vuurwerk heb ik nooit voor gehoevenquote:Op maandag 30 mei 2005 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De paar uur durende videoband over hoe gevaarlijk vuurwerk kan zijn voor mensen, planten, dieren en weet ik veel wat voor klets er nog meer op stond is ook leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |