kickenquote:
E .... Eindhovenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef Houniet het volgende:
hey die avatar van mij moet veranderd worden kleffe_dop
Duidelijk!!!quote:
We krijgen nog te horen wat er moet veranderenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef calvobbes het volgende:
Hebben jullie nou niks geleerd van de kleine discussies die in het FB topic van SES plaats heeft gevonden?
Hee cal, loop je ook stage?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef calvobbes het volgende:
Hebben jullie nou niks geleerd van de kleine discussies die in het FB topic van SES plaats heeft gevonden?
Komt hij weerquote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef calvobbes het volgende:
Heb je vorige week wel de herhaling gezien?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Duidelijk!!!![]()
Alleen ik moet vanaf nu tennissen rond die tijd, dus ik ga het opnemen!
Op de goede zender hoop ik dit keer![]()
watvoor discussie?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We krijgen nog te horen wat er moet veranderen
Als je goed leest had je dat al wel kunnen horen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We krijgen nog te horen wat er moet veranderen
dat denk ik wel jaquote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik weet wel wat Balli op dit moment zou zeggen![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef calvobbes het volgende:
Nou, als we dat allemaal hebben kunnen lezen. Waarom kom jij het ons dan nog apart vertellen?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je goed leest had je dat al wel kunnen horen.
En je had ook kunnen horen dat er gesnoeid gaat worden in de slowchat topics in SES....
Zeker wel!!! Kheb weer genotenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:05 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Heb je vorige week wel de herhaling gezien?
Loop je ook stage?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je goed leest had je dat al wel kunnen horen.
En je had ook kunnen horen dat er gesnoeid gaat worden in de slowchat topics in SES....
Dus dan lijkt het mij niet slim om gewoon door te gaan maar lijkt het me juist handig om aan te tonen waarom deze reeks bestaansrecht heeft.
Als je even je stageplek en je functie vermeld mag je ook in de OPquote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef calvobbes het volgende:
Omdat ik het raar vind dat users uit dit topic aan de ene kant zeggen dat deze reeks niet weg moet en bestaansrecht heeft, maar aan de andere kant niet laten zien waar dat bestaansrechts op is gebasseerd.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, als we dat allemaal hebben kunnen lezen. Waarom kom jij het ons dan nog apart vertellen?
Heeeey jij hebt vast mijn fobo gelezen dat je hier weer komt kijkenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Heyyy, de nieuwe OP had ik nog niet gezien.
Geinig !
Oh. Emporium was tof! Maar ben nu wel bekaf mên.
.
!
Gast heb jij er zoveel last van dat wij hier gewoon een beetje lol hebben en onze stage tijd uitzitten ? Als je het zo irritant vind waarom open je dan dit topicquote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ik het raar vind dat users uit dit topic aan de ene kant zeggen dat deze reeks niet weg moet en bestaansrecht heeft, maar aan de andere kant niet laten zien waar dat bestaansrechts op is gebasseerd.
Als je zo graag dit topic wilt behouden, zul je misschien toch eens goed moeten kijken naar wat er gezegd is.
Hem zo erg treiteren en irriteren dat hij verblijftquote:Op maandag 30 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
Medestagiairs, jullie weten hoe we dit soort problemen oplossen
Dat heb ik zeker gedaan. Maak je om mij geen zorgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ik het raar vind dat users uit dit topic aan de ene kant zeggen dat deze reeks niet weg moet en bestaansrecht heeft, maar aan de andere kant niet laten zien waar dat bestaansrechts op is gebasseerd.
Als je zo graag dit topic wilt behouden, zul je misschien toch eens goed moeten kijken naar wat er gezegd is.
Er is op dit moment nog niks besloten, Haushofer heeft gezegd dat het anders moet, maar dat daar intern nog over gepraat moet worden.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
RELLEN!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
Medestagiairs, jullie weten hoe we dit soort problemen oplossen
Euhh.. nee?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heeeey jij hebt vast mijn fobo gelezen dat je hier weer komt kijken
dude we gaan al..... kan je opzich begrijpenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik kan me nog levenidg herinneren de discussie over de donorregeling!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker gedaan. Maak je om mij geen zorgen.
Ik heb ook in het vorige topic serieze vragen gesteld
Donorregelingquote:Op maandag 30 mei 2005 11:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik kan me nog levenidg herinneren de discussie over de donorregeling!
Euhm nee niet echt eigenlijk, maar goed je kent mij toch, heb nooit wat bijzonders te vertellenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhh.. nee?
Staat er iets bijzonders in dan?.
Rellen met mij mag welquote:Op maandag 30 mei 2005 11:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar... maar... mag ik dan helemaal niks?
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik weet wel wat Balli op dit moment zou zeggen![]()
We zitten hier al veel te lang allemaalquote:
Ik probeerde jullie alleen maar een beetje te waarschuwen en wilde jullie een tip geven om dit topic een nut te geven, en dus aan de mods te laten zien dat dit topic nuttig is.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:10[/url] schreef Teardrop-nl het volgende:
Gast heb jij er zoveel last van dat wij hier gewoon een beetje lol hebben en onze stage tijd uitzitten ?
We kapen gewoon ergens anders een slowchat topicquote:Op maandag 30 mei 2005 11:13 schreef Houniet het volgende:
en als deze reeks gesloten moet worden dan gaan we toch met ze alle in de slowchat zitten
Je mag hem uitmaken voor een schraal persoonquote:Op maandag 30 mei 2005 11:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar... maar... mag ik dan helemaal niks?
oke, dat begrijpen we wel.. heb jij tips dan wat tips voor ons, waar we het nu over kunnen gaan hebben in plaats van elkaar steeds afzeikenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik probeerde jullie alleen maar een beetje te waarschuwen en wilde jullie een tip geven om dit topic een nut te geven, en dus aan de mods te laten zien dat dit topic nuttig is.
Maar blijkbaar willen jullie dat niet. Ga dan ook niet janken als ze het straks op slot gooien. Want de kans dat dat gaat gebeuren is erg groot, gezien de opmerkingen van Haushofer.
schraal persoonquote:Op maandag 30 mei 2005 11:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik probeerde jullie alleen maar een beetje te waarschuwen en wilde jullie een tip geven om dit topic een nut te geven, en dus aan de mods te laten zien dat dit topic nuttig is.
Maar blijkbaar willen jullie dat niet. Ga dan ook niet janken als ze het straks op slot gooien. Want de kans dat dat gaat gebeuren is erg groot, gezien de opmerkingen van Haushofer.
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We kapen gewoon ergens anders een slowchat topic![]()
We hadden anders helemaal geen last van Modjes of gezeik totdat jij hier kwam hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 11:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
Weet je, het zal me allemaal aan me reet roesten, ik ben hier nu voor plezier(en geitje)
Ben ik ook admin ?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ admins van nieuwe forum... lees crew gedeelte
Je bedoelt deze reactie?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het zal dus niet weg gaan, wellicht wel aangepast gaan worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat stage-topic moet ook zeker blijven ! Stagelopen is een fundamenteel deel (dat rijmt) van je opleiding, en dus erg gepast in SES. Maar dan wel inhoudelijk.
School en Studie feedback.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Er zijn zelfs moderators geweest die mee gingen doen met het "slow" chatten dus ik zie het probleem niet
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat loopt er een tiental SC's in SES. Dat is simpelweg te veel. Elke hogeschool komt met een SC aanzetten, de stagiare-reeks heeft weinig inhoud, en persoonlijk zie ik SES als een forum om te discusseren over studie, school, studentenleven etc. Dat hoeft niet altijd even serieus te zijn natuurlijk, maar nu vervalt SES in een slowchat forum. De posts die ik in bv de stagiare-reeks zie, hebben weinig te maken met stage-lopen; het zijn in mijn ogen meer posts om de verveling door te komen, en da's jammer.
Er komen duidelijke regels, maar Mutz en ik hebben het beide erg druk; Mutz is over een week klaar met haar examens geloof ik, en daarna zal er even goed naar worden gekeken.
Conclusie: Calvobbes moet gewoon opdonderen! En ergens anders gaan lopen huilen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens en meisjes,
laten we die discussie alsjeblieft niet hier voeren, maar in het feedback topic. Daar is het FB tenslotte voor bedoeld.
Alvast bedankt.
Denk dat we die discussie gerust hier mogen voeren!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens en meisjes,
laten we die discussie alsjeblieft niet hier voeren, maar in het feedback topic. Daar is het FB tenslotte voor bedoeld.
Alvast bedankt.
Er zijn nu 3 plaatsen waar deze discussie gevoerd word. Lekker overzichtelijkquote:Op maandag 30 mei 2005 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk dat we die discussie gerust hier mogen voeren!
Gaat ten slotte om dit topic
Waarom mogen hier nooit discussies worden gevoerd?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens en meisjes,
Alvast bedankt.
Ik wil jullie nog wel eens zien reageren als Mods dit topic aan gaan pakkenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
Calvobbes is een Huilie
Hey ja! Laten we vooral onaardig gaan doen tegen medeusers die hun mening geven.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Conclusie: Calvobbes moet gewoon opdonderen! En ergens anders gaan lopen huilen.
Dan nog is het iets voor feedback...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk dat we die discussie gerust hier mogen voeren!
Gaat ten slotte om dit topic
We gaan vrolijk verder op een ander forumquote:Op maandag 30 mei 2005 11:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik wil jullie nog wel eens zien reageren als Mods dit topic aan gaan pakken
wrm kan ik niet posten in het nieuwe forum?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn nu 3 plaatsen waar deze discussie gevoerd word. Lekker overzichtelijk![]()
hoe was jou weekend.. of heb je stage verslagen zitten makenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom mogen hier nooit discussies worden gevoerd?
Kom op johDan heeft deze reeks nog een beetje nut en het gaat ook over deze reeks, dus waarom niet de discussie voeren in de reeks zelf.
Enne, ik ben het wel een beetje eens met sommige mensen.
Er wordt hier héél véél gepost waarvan ik denk "goh, nuttige bijdrage" zoals smileyposts, lachposts, etc.
Posts met alleen "heheheh" erin. Wat is daar nu het nut van?
Ga een gespreksonderwerp aan! Voor mij part over het nieuws.
Ik kijk hier zelf ook bijna nooit meer omdat het gewoon niet bij te houden én oninteressant is.
geregd?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
wrm kan ik niet posten in het nieuwe forum?
En je gaat straks ook je papa er nog bij roepen zeker?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik wil jullie nog wel eens zien reageren als Mods dit topic aan gaan pakken
Heb je je al aangemeld?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
wrm kan ik niet posten in het nieuwe forum?
Ik tel op dit moment 2 plaatsen waar deze discussie gevoerd wordt, er is het feedback forum van SES en dit topic. Mis ik er nog 1?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn nu 3 plaatsen waar deze discussie gevoerd word. Lekker overzichtelijk![]()
hehehehequote:Op maandag 30 mei 2005 11:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoe was jou weekend.. of heb je stage verslagen zitten maken
Fok! is nog steeds een openbaar forum en users mogen posten waar ze maar willen (behalve dan in het fok! keldertje)quote:Op maandag 30 mei 2005 11:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dan nog is het iets voor feedback...
Dit topic is alleen voor dingen voor en door stagiaires...
ik wil dus bij deze calvobbes vriendelijk verzoeken dit topic te verlaten.. mocht je aanmerkingen hebben hierover graag gewoon in ses feedback ... dankje stagiaires en calvobbes
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom mogen hier nooit discussies worden gevoerd?
Kom op johDan heeft deze reeks nog een beetje nut en het gaat ook over deze reeks, dus waarom niet de discussie voeren in de reeks zelf.
Enne, ik ben het wel een beetje eens met sommige mensen.
Er wordt hier héél véél gepost waarvan ik denk "goh, nuttige bijdrage" zoals smileyposts, lachposts, etc.
Posts met alleen "heheheh" erin. Wat is daar nu het nut van?
Ga een gespreksonderwerp aan! Voor mij part over het nieuws.
Ik kijk hier zelf ook bijna nooit meer omdat het gewoon niet bij te houden én oninteressant is.
Wat een sneue opmerkingen weer Bali... Kun je je echt niet volwassen gedragen?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:24 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En je gaat straks ook je papa er nog bij roepen zeker?
Bullshit 80% van de tijd gaat het nergens over.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dan nog is het iets voor feedback...
Dit topic is alleen voor dingen voor en door stagiaires...
Dit is gewoon een topic voor en door stagiaires.... dacht wel dat we het daar allemaal mee eens waren eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fok! is nog steeds een openbaar forum en users mogen posten waar ze maar willen (behalve dan in het fok! keldertje)
En aangezien het hier niet eens specifiek over stage gaat of wat daar mee te maken heeft kan iedereen hier posten.
En nu hier.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel.
Ik vind het prima dat er discussie gevoerd worden over dit topic.
Wat ik bedoel is dat er nu op drie plaatsen deze discussie gevoerd wordt (nl in SES/FB, FB en in dit topic), en dat dat de overzichtelijkheid niet ten goede komt.
Ja, het algemene FeedBack forumquote:Op maandag 30 mei 2005 11:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik tel op dit moment 2 plaatsen waar deze discussie gevoerd wordt, er is het feedback forum van SES en dit topic. Mis ik er nog 1?
Het draait om dit topic, dus ik ben van mening dat we daar hier over mogen misschien zelfs moeten discusseren.
Er zal een beslissing genomen worden door de mods van dit forum komende dagen.
Een beetje inhoud is niet verkeerd
Als jij hier reageerd wil je dan wel het goede voorbeeld geven... ander verlaat dit topic aubquote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een sneue opmerkingen weer Bali... Kun je je echt niet volwassen gedragen?
Of ben je alleen maar opstandig omdat je luier nog verschoond moet worden?
Ga jij daar dan alstublieft heenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit is gewoon een topic voor en door stagiaires.... dacht wel dat we het daar allemaal mee eens waren eigenlijk
maar het nieuwe forum waar je van mij mag doen wat je wil... www.sate-saus.nl
quote:
Volwassen gedragen? Daar zou jij eens aan moeten denken met je 30 jaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een sneue opmerkingen weer Bali... Kun je je echt niet volwassen gedragen?
Of ben je alleen maar opstandig omdat je luier nog verschoond moet worden?
Dat is een algemeen topic over postopkrikken, niet speciaal meer gericht op onze stage reeks.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
debemos no hacer caso ese de los calvoddes draco.. déjelo hablar. veremos qué sucede en el futuro con este asunto. aaightt
En tegen mij?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens tegen De Stagiairs? (het topic dus)
Maar die reeksen houden het nog een beetje beperkt en openen geen 11 topics per dag.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:27 schreef knox_ het volgende:
[..]haphap
Mwah ik ben het wel met je eens, het gaat hier eigenlijk nergens over, het is gewoon tijd doden. Maar als je naar andere reeksen kijkt is dat niet veel anders geloof ik.
Oke, heb je gelijk in.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is een algemeen topic over postopkrikken, niet speciaal meer gericht op onze stage reeks.
Die discussie wordt nu hier gevoerd in SES feedback.
Tegen spanjaard denk ikquote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
hm, zoveel weet ik er nou ook weer niet vanquote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
debemos no hacer caso ese de los calvoddes draco.. déjelo hablar. veremos qué sucede en el futuro con este asunto. aaightt
Hoezo ineens?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat er nutteloze posts bij zitten.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Woldo het volgende:
Haha na 150 topics gaan mensen zeuren.. Beetje zinloos he, dus het word al 150 topics goed gevonden, waarom dan nu ineens sluiten?
Helaas is dat wel afgelopen na volgende weekquote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Houniet het volgende:
ik lig echt niet wakker wie er nou meer geposts heeft.. wat boeit mij nou hoeveel posts bijv kleffe_dop heeft.. ik zit hier gezellig in een topic met mede-stagiaireshet is gezellig en der zijn zat onderwerpen om over te praten.. het gaat vaak nergens over, maar dat is de laatste tijd bij heel veel topics
Geef eens een paar linkjes dan. En dan wel topics die niet zijn gesloten.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Houniet het volgende:
ik lig echt niet wakker wie er nou meer geposts heeft.. wat boeit mij nou hoeveel posts bijv kleffe_dop heeft.. ik zit hier gezellig in een topic met mede-stagiaireshet is gezellig en der zijn zat onderwerpen om over te praten.. het gaat vaak nergens over, maar dat is de laatste tijd bij heel veel topics
Maar niet de hoeveelheid als nu.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat er nutteloze posts bij zitten.
Dus "haha, er hebben al eerder mensen gezeurd"
.
Truequote:Op maandag 30 mei 2005 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die reeksen houden het nog een beetje beperkt en openen geen 11 topics per dag.
In elk topic is de eerste pagina alleen maar ":W" . Als je dat nou al eens niet doet heb je al 1 topic minder per dag.
Er zijn ook dagen dat het wel ergens over gaat, neem bijvoorbeeld fisher, (sorry dat ik er over begin). Die wat ongelukjes heeft gehad. En wat al niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Houniet het volgende:
blijf dan weg?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo ineens?.
Ik heb denk ik als laatst in topic 100 gereageerd ofzo?
En daarvoor misschien in nummertje 80.
In het begin was alles okay.
Toen had het nog een beetje nut en was het niet zo overdreven dat je om de sec moet F5en.
Maar waarom denk je dat ik niet meer zoveel post?
Omdat het niks meer aan is.
Blijkbaar niet, daarvoor heb je msn enzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef knox_ het volgende:
[..]
True![]()
Maar de vraag is wie er last van heeft. Wij vermaken ons hier (naja soms) en dat is toch ook het nut van een forum, inplaats van alleen maar inhoudelijke discussies te voeren?
quote:fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
Maar ijsmeis je wil nu toch niet gaan zeggen dat jou posts altijd enorm nuttig waren?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat er nutteloze posts bij zitten.
Of de rellen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Er zijn ook dagen dat het wel ergens over gaat, neem bijvoorbeeld fisher, (sorry dat ik er over begin). Die wat ongelukjes heeft gehad. En wat al niet meer.
Zeg ehh, jij was toch klaar met stage? Ga jij eens weg dan.quote:
Zei ik dat dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar ijsmeis je wil nu toch niet gaan zeggen dat jou posts altijd enorm nuttig waren?
Er zaten aardige discussies tussen, maar ook jij hebt lekker meegedaan hier.
Dus jij kom hier alleen om te discussiëren en vragen te beantwoorden?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, daarvoor heb je msn enzo.
[..]
Ja idd, eerst vrolijk mee doen en nu ineens gaan zitten zeikenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar ijsmeis je wil nu toch niet gaan zeggen dat jou posts altijd enorm nuttig waren?
Er zaten aardige discussies tussen, maar ook jij hebt lekker meegedaan hier.
Ahh, iemand met lange tenen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:35 schreef Ballicious het volgende:
@ ijsmeis, nou moet jij eens niet zo zitten zeuren hypocriete trut die je bent. Je hebt t hier ook goed naar je zin gehad. En tevens was je ook niet de beroerdste om te rellen. Als je het nu af gaat zitten geven op de stagiaire reeks vind ik enorm zwak.
Ik ben nog gewenst.. ik geloof dat jij beter weg kan gaan..quote:Op maandag 30 mei 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg ehh, jij was toch klaar met stage? Ga jij eens weg dan.
Want ik meen me te herinneren dat iemand zei dat dit topic voor en door stagiaires was.
Het is meis. Danku.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:36 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja idd, eerst vrolijk mee doen en nu ineens gaan zitten zeiken
Ga toch weg, 'meid'
Does ff normaal tegen IJlien... ook exstagiaires zijn welkom.... wat ben jij weer lekker formeel bezig...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg ehh, jij was toch klaar met stage? Ga jij eens weg dan.
Want ik meen me te herinneren dat iemand zei dat dit topic voor en door stagiaires was.
Newbiequote:Op maandag 30 mei 2005 11:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ben nog gewenst.. ik geloof dat jij beter weg kan gaan..![]()
Oh jawel, maar het is gewoon enorm zwak van je.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, iemand met lange tenen.
Een discussie voeren is dus niets voor jou hè.
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Does ff normaal tegen IJlien... ook exstagiaires zijn welkom.... wat ben jij weer lekker formeel bezig...
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit is gewoon een topic voor en door stagiaires.... dacht wel dat we het daar allemaal mee eens waren eigenlijk
maar het nieuwe forum waar je van mij mag doen wat je wil... www.sate-saus.nl
Het is helemaal niet zwak van mij.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Oh jawel, maar het is gewoon enorm zwak van je.
Dan hebben we daar allebei een ander beeld over denk ikquote:Op maandag 30 mei 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat je zoiets moet beperken. En ik vind dat ik dat gedaan heb.
Jij bent inderdaad beter in bs posten dan ik. Dat geef ik toe.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Goh, dan heb ik het als newbie beter gedaan dan jij![]()
Ga maar gewoon weg ..![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:38 schreef Woldo het volgende:
Maar ff serieus.. de enige reden waarom ik hier post is om mijn totaal aantal posts eens flink op te krikken, want veel post hebben is natuurlijk vet stoer en geeft je veel aanzien bij de rest van de Fok!er's.
Jammer dat je nu ineens zo flauw loopt te doen hier...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, deze reeks zal vast een slotje krijgen binnenkort.
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan hebben we daar allebei een ander beeld over denk ik
knoep
Ik geef alleen mijn mening en die wordt helaas niet gewaardeerd.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jammer dat je nu ineens zo flauw loopt te doen hier...
Dat kan.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan hebben we daar allebei een ander beeld over denk ik
knoep
we verhuizen wel als jullie dat zo graag willenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening en die wordt helaas niet gewaardeerd.
Dát is pas flauw.
Ja, want blijkbaar moet iedereen hier poeslief tegen elkaar doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen kom op, laten we het weer een beetje gezellig maken ipv op elkaar te zeiken, neem nou een voorbeeld aan mij en balli.... wij maken toch ook helemaal geen ruzie meer ?
Ik had het over onze pop hier.. ik durf te wedden dat er nu meer mensen achter mij staan dan achter jou..quote:Op maandag 30 mei 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad beter in bs posten dan ik. Dat geef ik toe.
Maar of je daar trots op moet zijn![]()
Ik denk helaasch dat jullie je moeten aanpassen aan de fok! regels.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
we verhuizen wel als jullie dat zo graag willen![]()
wij passen ons aan aan jullie, en jullie aan ons
Je leest niet dat er ook staat.... jij bent er 30 minuten ... en sfeer verziekt hier... doe je goed..quote:
wat jij wilquote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk helaasch dat jullie je moeten aanpassen aan de fok! regels.
En die komen er.
Je bedoelt dat de stagiairs achter je staan ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had het over onze pop hier.. ik durf te wedden dat er nu meer mensen achter mij staan dan achter jou..
als je dit dan zo triest vind, ga je dan bezig houden met knoepende ellebogen enzo..![]()
Nog 4 weken en dan ben ik klaarquote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef Houniet het volgende:
ik moet nog 1 verslag maken, en een presenatie.. nog 5 weken.. ben benieuwdjullie
Schelden is zwak en het doet zo'n pijnnnn.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
@ ijsmeis. Je krijgt van mij nog 1 woord: Kutwijf
Je vindt offtopic posts dus wel erg, of is bs geen offtopic?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zwak van mij.
Als je leest dan zie je dat ik offtopic posts helemaal niet erg vind.
Maar wél als er 11 topics worden geopend met bs.
Ach ja, deze reeks zal vast een slotje krijgen binnenkort.
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie niet tegen een discussie en een mening kunnenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je leest niet dat er ook staat.... jij bent er 30 minuten ... en sfeer verziekt hier... doe je goed..![]()
mazzelaarquote:
Wat meer? Waar?!?!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de stagiairs achter je staan ja.
Maar de rest niet hoor. Als je het nog niet wist. Er is méér, véél méér dan alleen dit topic op fok! .
Ik vind veel offtopic posts cq. bullshit érg ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Je vindt offtopic posts dus wel erg, of is bs geen offtopic?
daar kunnen we wel tegen hoor.. lezen knoeperdquote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie niet tegen een discussie en een mening kunnen.
I don't care, je bent nu hier met de rest heb ik he-le-maal niks te makenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de stagiairs achter je staan ja.
Maar de rest niet hoor. Als je het nog niet wist. Er is méér, véél méér dan alleen dit topic op fok! .
En de grens ligt bij?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind veel offtopic posts cq. bullshit érg ja.
Een beetje is oké. Maar niet 11 topics per dag.
Toedelsquote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
I don't care, je bent nu hier met de rest heb ik he-le-maal niks te maken
G-A W-E-G (god, wat ben jij een hardhoofd zeg, niemand wil je!)
Beetje bijdehand lopen doen..
Ik ben je zat en ga geen woorden meer aan je verspillen, daaaaaaaaaaag
iedereen thnx voor de lol, maar ik ben hier weg!![]()
Kom maar ijsmeisquote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie niet tegen een discussie en een mening kunnen.
In het begin deed jij anders ook vrolijk mee hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind veel offtopic posts cq. bullshit érg ja.
Een beetje is oké. Maar niet 11 topics per dag.
Ik bedoelde meer dat het inderdaad voornamelijk bedoeld is als een stukje informatie. (als in vragen stellen, discussies voeren, etc)quote:Op maandag 30 mei 2005 11:46 schreef knox_ het volgende:
Maar ijsmeis!
Je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraag
Je bent het dus eens met je stukje uit de vandale dat een forum alleen bedoeld is om te discussiëren en vragen te stellen? En de rest moet je maar op msn doen?
over frikandellen en der knoepende ellebogenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In het begin deed jij anders ook vrolijk mee hoor
Maar goed toen had jij natuurlijk wel zinnige dingen te melden
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In het begin deed jij anders ook vrolijk mee hoor
Maar goed toen had jij natuurlijk wel zinnige dingen te melden
Ik bedoelde meer als in even meegepost.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef Megter het volgende:
[..]
En de grens ligt bij?
Net of die 11 topics (wat niet eens elke dag is) alleen met offtopic posts worden volgeluld.
Trouwens, jij bent hier nog meerdere malen geweest sinds deel 100, maar toch anders beweren om het maar te laten overkomen![]()
Toen jij er nog regelmatig was, vond je het toen wel ok?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het inderdaad voornamelijk bedoeld is als een stukje informatie. (als in vragen stellen, discussies voeren, etc)
En met een boel offtopic posts heb je daar niks aan.
Een beetje is dus wel oké. Onzin voor je leven bestaat niet voor niks! En ook daar kom ik regelmatig.
Met ouwehoeren is niks mis mee. Maar sjees, kom op11 topics is gewoon té overdreven.
Ik moet nog een paar dingen uitzoeken voor mijn project en vervolgens gebruikers daar ook echt mee gaan laten werken.... en ik moet nog een lijst nalopen die gecontroleerd moet worden..... hele gebouw door kamertje in, dingetjes controleren, volgende kamertje etc etc etcquote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef Houniet het volgende:
ik moet nog 1 verslag maken, en een presenatie.. nog 5 weken.. ben benieuwdjullie
laat ons dan verhuizen naar ONZIN, in plaats van sesquote:Op maandag 30 mei 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een beetje is dus wel oké. Onzin voor je leven bestaat niet voor niks! En ook daar kom ik regelmatig.
Met ouwehoeren is niks mis mee.
Ja, de eerste 3 á 4 topics waren oke.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Toen jij er nog regelmatig was, vond je het toen wel ok?
leuk, daar ben je nog wel eff mee bezig dan ofnietquote:Op maandag 30 mei 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar dingen uitzoeken voor mijn project en vervolgens gebruikers daar ook echt mee gaan laten werken.... en ik moet nog een lijst nalopen die gecontroleerd moet worden..... hele gebouw door kamertje in, dingetjes controleren, volgende kamertje etc etc etc
Ook nog van mij?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef Ballicious het volgende:
Ik hou nog wel van jou hoor ijsmeis! Als je dat maar weet.
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:50 schreef Megter het volgende:
Toen jij er nog regelmatig was, vond je het toen wel ok?
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
In het begin was alles okay.
Toen had het nog een beetje nut en was het niet zo overdreven dat je om de sec moet F5en.
Maar waarom denk je dat ik niet meer zoveel post?
Ja, daar ging hij dus gelijk op slotquote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
laat ons dan verhuizen naar ONZIN, in plaats van ses
Nee, want reeksen zijn verboden in OVJL. Mét een redenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
laat ons dan verhuizen naar ONZIN, in plaats van ses
opgelost
en dan passen wij ons aan.. want je hebt idd gelijk over het feit dat er te vaak onzin gepost word.. met bijv: "hehehehe" en of een smileypost
Dus topic 1 t/m 4. Waarom heb je nog zolang meegedaan in de reeks?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, de eerste 3 á 4 topics waren oke.
Toen was alles nog nieuw en had je tenminste wat zinnigs te vertellen. Meen ik me te herinneren.
Kan me herrineren dat je hier langer bent geweest dan 3 a 4 topics en dat er vanaf het begin alleen maar onzin werd besproken, maar goed dat zal natuurlijk wel weer aan mij liggenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toen was alles nog nieuw en had je tenminste wat zinnigs te vertellen. Meen ik me te herinneren.
Tuurlijk, van iedereen hier. calvobbes valt alleen een beetje buiten de boot. En dan het liefst met zijn zaadballen op de rand.quote:
wat jij zegt.. daar heb je gelijk inquote:
Vast wel meer topics. Maar ik gaf maar een voorbeeld.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Dus topic 1 t/m 4. Waarom heb je nog zolang meegedaan in de reeks?
Slechte rijm.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef IJlien het volgende:
In ieder geval wordt je nu uitgekotst
Jij en de stagiairs, dat botst
Stupido's zijn niet gewenst, behalve draco dan
Maar jij kan er echt wat van
Echt een hypocriet
In dit topic moeten ze je niet
Stop gewoon, wij doen je in de ban
Ijlien spit even feiten, ga zo door.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef IJlien het volgende:
In ieder geval wordt je nu uitgekotst
Jij en de stagiairs, dat botst
Stupido's zijn niet gewenst, behalve draco dan
Maar jij kan er echt wat van
Echt een hypocriet
In dit topic moeten ze je niet
Stop gewoon, wij doen je in de ban
Niet echt een verslag maar gewoon een handleiding hoe ze moeten werken en uitleg op dingen die ze niet begrijpen.... niet een officieel verslag voor school of wat dan ook...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef Houniet het volgende:
@ tear, ga je daar ook nog een verslag van maken
1. heb ik dat gezegdquote:Op maandag 30 mei 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slechte rijm.
Maar goed. Over wat je zei. "Niemand is het met jou eens". *wijst naar boven*.
quote:
Duidelijkheid, calvobbesquote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
1. heb ik dat gezegd
2. waarom slechte rijm
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had het over onze pop hier.. ik durf te wedden dat er nu meer mensen achter mij staan dan achter jou..
als je dit dan zo triest vind, ga je dan bezig houden met knoepende ellebogen enzo..![]()
Wel makkelijk als je zorgt dat je voorbeeld klopt in plaats van wat loze getallen te roepen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast wel meer topics. Maar ik gaf maar een voorbeeld.
En waarom? Eh, moet ik daar persé een reden voor hebben?
dit is ook een goede stagiaires discussiequote:Op maandag 30 mei 2005 11:55 schreef Houniet het volgende:
oeoeoeoe.. ik heb 2 kaas, 2 ham, 2 pindakaas en 2 honing bammetjes![]()
:D
![]()
en jullie
Heb je maar 3 boterhammen mee en verder eet je niets ?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
dit is ook een goede stagiaires discussie![]()
Ik heb 1x gelderse boterhamworst en 2x een boterham met een halve pot duo penotti
en ik ga nu eten!
Ik heb alleen wat dingen overgenomen van de Feedback waarin werd verteld dat er 11 topics per dag werden geopend.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je zorgt dat je voorbeeld klopt in plaats van wat loze getallen te roepen.
Je post toch met een reden?
idd, ik ga nu ook eten alleen blijf er wil in.. vind het wel rieleksquote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
dit is ook een goede stagiaires discussie![]()
Ik heb 1x gelderse boterhamworst en 2x een boterham met een halve pot duo penotti
en ik ga nu eten!
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
naja waar jij mee bezig bent weet ik ook niet maar ik zie niet waar ik t gezegd heb?
IJlien natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maak maar even een POLL, achter wie sta jij ? 1. IJlien 2. IJsmeis
we blijven hier.. en als me moeten stoppen.. dan ben ik aanwezigquote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
VOOR DE STAGIAIR DIE ZICH NOG NIET HEEFT GEMELD GA NAAR www.sate-saus.nl en meld je daar aan
kun je dit groot bovenaan de nieuwe op zetten?
Omdat het toch ook om de reden gaat waarom mensen posten hier?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat dingen overgenomen van de Feedback waarin werd verteld dat er 11 topics per dag werden geopend.
Enne, er worden zeker wel minimaal 5 topics geopend en dát is al veel.
En ik post meestal wel met een reden, maar ik zou niet weten waarom die nou zo interessant is.
Er is al een groot deel overgehuist en meer zullen volgenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
we blijven hier.. en als me moeten stoppen.. dan ben ik aanwezig
coprende
Die kan me eerlijk gezegd niet schelen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat het toch ook om de reden gaat waarom mensen posten hier?
Minder erg dan wat ik hem nog toe wil wensen...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:01 schreef Houniet het volgende:
oh balli, ziek van die eikel en die splinter
Dit is een duidelijk onderbouwd argument van ijsmeis mensen! let op hier kan ik absoluut niets tegenin brengen oh my god wat nu zegquote:Op maandag 30 mei 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou..
óf je bent scheel.
óf je bent een mierenneuker.
Succes met je bandbreedte en webspacequote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Er is al een groot deel overgehuist en meer zullen volgendaar zijn namelijk alleen de 2 regels van toepassing
1. have fun
2. post wat en hoeveel je wilt
Dus als iemand hier met de reden offtopic posts te plaatsen kan je dat niet schelen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die kan me eerlijk gezegd niet schelen.
Maar de mijne is in ieder geval niet op mijn postaantallen op te krikken. Als je daar op doelt.
Ah! Een mierenneukster dus!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk onderbouwd argument van ijsmeis mensen! let op hier kan ik absoluut niets tegenin brengen oh my god wat nu zeg
damn MEER mensen staan achter mij wat niet wil zeggen dat er NIEMAND achter jou staat ben je ACHTERLIJK ofzo!
Nee. Als het maar beperkt blijft.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Dus als iemand hier met de reden offtopic posts te plaatsen kan je dat niet schelen.
Als je een mier wilt neuken moet je anders behoorlijk goed kunnen mikken hoor, zo'n beestje is zo klein dat lukt niet als je scheel bent hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou..
óf je bent scheel.
óf je bent een mierenneuker.
Ik heb een eigen hosting bedrijf dus dat lukt wel kansloos schraal wijfquote:Op maandag 30 mei 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Succes met je bandbreedte en webspace.
het boeit mij niks hoeveel posts iemand heeft.. alsof je daar wakker van moet liggenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die kan me eerlijk gezegd niet schelen.
Maar de mijne is in ieder geval niet op mijn postaantallen op te krikken. Als je daar op doelt.
Zwakquote:Op maandag 30 mei 2005 12:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik heb een eigen hosting bedrijf dus dat lukt wel kansloos schraal wijf![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Oh. De banner zie ik gráág verdwijnen.
Wat dat jij kansloos bent en ik niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zwak.
Maar goed, succes met jullie topic reeks en bs.
dag en eetstequote:
Zeg het anders ff woord voor woord, dan kunnen we het allemaal goed volgenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef Ballicious het volgende:
@ houniet, zal ik vertellen wat ik nog in gedachten had? Dan heb ik er weer een post bij...
Dat is goed.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:11 schreef Woldo het volgende:
[..]
Zeg het anders ff woord voor woord, dan kunnen we het allemaal goed volgen
jaja, maak me gek! schraal der op losquote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef Ballicious het volgende:
@ houniet, zal ik vertellen wat ik nog in gedachten had? Dan heb ik er weer een post bij...
Nee hoor. Ik breng in ieder geval nog een nuttige bijdrage op mijn stageplek.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat dat jij kansloos bent en ik niet?
en succes hebben wij niet nodig... jij heeel veel...
Ik maak wel een mooiere die echt ook leuk oogt dus maak je maar geen zorgen .. iets van jou hebben we niet nodig met je "design"skills.... zoals ik al zei... kansloosquote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Oh. De banner zie ik gráág verdwijnen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik maak wel een mooiere die echt ook leuk oogt dus maak je maar geen zorgen .. iets van jou hebben we niet nodig met je "design"skills.... zoals ik al zei... kansloos![]()
Latente homoquote:Op maandag 30 mei 2005 12:12 schreef Ballicious het volgende:
Als ik zeg: soldeerbout --> anus, is dat dan genoeg?
Nopequote:Op maandag 30 mei 2005 12:12 schreef Ballicious het volgende:
Als ik zeg: soldeerbout --> anus, is dat dan genoeg?
Kun je me vertellen wat daar grappig aan is?quote:
Blijkbaar lacht ze ook om haar eigen design skillsquote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kun je me vertellen wat daar grappig aan is?
was namelijk best serieus dat je kansloos bent en een slechte designer
Kan der geen ongelijk geven....quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Blijkbaar lacht ze ook om haar eigen "design skills"![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:20 schreef Ballicious het volgende:
Ze vroeg aan mij: wie?
Ik zeg: de middelste van die 2.
Het is maar net wat je feest noemt he ?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:23 schreef Blinker het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het goeie leven!
Het is alweer feest zie ik
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:23 schreef Blinker het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het goeie leven!
Het is alweer feest zie ik
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je zin hebt om te rellenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:24 schreef Ballicious het volgende:
Ijsmeis, zou je aub wat willen posten? Ik mis je een beetje.
echt te gek en niet normaal meer mênquote:
Ik heb net ook mn laatste stukje brood in mijn mond gestopt... tijd om koffie te halenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:26 schreef Woldo het volgende:
Ik heb nog aan je gedacht toen ik afgelopen zaterdag 10 biertjes bestelde voor 5 euro in de Murphys.
goed bezigquote:Op maandag 30 mei 2005 12:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga in de directeur zijn tijd mijn collega's nieuwe huis bekijken![]()
ja, zou wel moeten lukken.. kep en mooie auto dusquote:
www.sate-saus.nlquote:Op maandag 30 mei 2005 12:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga in de directeur zijn tijd mijn collega's nieuwe huis bekijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |