Ik heb een eigen hosting bedrijf dus dat lukt wel kansloos schraal wijfquote:Op maandag 30 mei 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Succes met je bandbreedte en webspace.
het boeit mij niks hoeveel posts iemand heeft.. alsof je daar wakker van moet liggenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die kan me eerlijk gezegd niet schelen.
Maar de mijne is in ieder geval niet op mijn postaantallen op te krikken. Als je daar op doelt.
Zwakquote:Op maandag 30 mei 2005 12:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik heb een eigen hosting bedrijf dus dat lukt wel kansloos schraal wijf![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Oh. De banner zie ik gráág verdwijnen.
Wat dat jij kansloos bent en ik niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zwak.
Maar goed, succes met jullie topic reeks en bs.
dag en eetstequote:
Zeg het anders ff woord voor woord, dan kunnen we het allemaal goed volgenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef Ballicious het volgende:
@ houniet, zal ik vertellen wat ik nog in gedachten had? Dan heb ik er weer een post bij...
Dat is goed.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:11 schreef Woldo het volgende:
[..]
Zeg het anders ff woord voor woord, dan kunnen we het allemaal goed volgen
jaja, maak me gek! schraal der op losquote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef Ballicious het volgende:
@ houniet, zal ik vertellen wat ik nog in gedachten had? Dan heb ik er weer een post bij...
Nee hoor. Ik breng in ieder geval nog een nuttige bijdrage op mijn stageplek.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat dat jij kansloos bent en ik niet?
en succes hebben wij niet nodig... jij heeel veel...
Ik maak wel een mooiere die echt ook leuk oogt dus maak je maar geen zorgen .. iets van jou hebben we niet nodig met je "design"skills.... zoals ik al zei... kansloosquote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
Oh. De banner zie ik gráág verdwijnen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik maak wel een mooiere die echt ook leuk oogt dus maak je maar geen zorgen .. iets van jou hebben we niet nodig met je "design"skills.... zoals ik al zei... kansloos![]()
Latente homoquote:Op maandag 30 mei 2005 12:12 schreef Ballicious het volgende:
Als ik zeg: soldeerbout --> anus, is dat dan genoeg?
Nopequote:Op maandag 30 mei 2005 12:12 schreef Ballicious het volgende:
Als ik zeg: soldeerbout --> anus, is dat dan genoeg?
Kun je me vertellen wat daar grappig aan is?quote:
Blijkbaar lacht ze ook om haar eigen design skillsquote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kun je me vertellen wat daar grappig aan is?
was namelijk best serieus dat je kansloos bent en een slechte designer
Kan der geen ongelijk geven....quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Blijkbaar lacht ze ook om haar eigen "design skills"![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:20 schreef Ballicious het volgende:
Ze vroeg aan mij: wie?
Ik zeg: de middelste van die 2.
Het is maar net wat je feest noemt he ?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:23 schreef Blinker het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het goeie leven!
Het is alweer feest zie ik
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:23 schreef Blinker het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het goeie leven!
Het is alweer feest zie ik
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je zin hebt om te rellenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:24 schreef Ballicious het volgende:
Ijsmeis, zou je aub wat willen posten? Ik mis je een beetje.
echt te gek en niet normaal meer mênquote:
Ik heb net ook mn laatste stukje brood in mijn mond gestopt... tijd om koffie te halenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:26 schreef Woldo het volgende:
Ik heb nog aan je gedacht toen ik afgelopen zaterdag 10 biertjes bestelde voor 5 euro in de Murphys.
goed bezigquote:Op maandag 30 mei 2005 12:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga in de directeur zijn tijd mijn collega's nieuwe huis bekijken![]()
ja, zou wel moeten lukken.. kep en mooie auto dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |