Ja, daar ging hij dus gelijk op slotquote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
laat ons dan verhuizen naar ONZIN, in plaats van ses
Nee, want reeksen zijn verboden in OVJL. Mét een redenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
laat ons dan verhuizen naar ONZIN, in plaats van ses
opgelost
en dan passen wij ons aan.. want je hebt idd gelijk over het feit dat er te vaak onzin gepost word.. met bijv: "hehehehe" en of een smileypost
Dus topic 1 t/m 4. Waarom heb je nog zolang meegedaan in de reeks?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, de eerste 3 á 4 topics waren oke.
Toen was alles nog nieuw en had je tenminste wat zinnigs te vertellen. Meen ik me te herinneren.
Kan me herrineren dat je hier langer bent geweest dan 3 a 4 topics en dat er vanaf het begin alleen maar onzin werd besproken, maar goed dat zal natuurlijk wel weer aan mij liggenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toen was alles nog nieuw en had je tenminste wat zinnigs te vertellen. Meen ik me te herinneren.
Tuurlijk, van iedereen hier. calvobbes valt alleen een beetje buiten de boot. En dan het liefst met zijn zaadballen op de rand.quote:
wat jij zegt.. daar heb je gelijk inquote:
Vast wel meer topics. Maar ik gaf maar een voorbeeld.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Dus topic 1 t/m 4. Waarom heb je nog zolang meegedaan in de reeks?
Slechte rijm.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef IJlien het volgende:
In ieder geval wordt je nu uitgekotst
Jij en de stagiairs, dat botst
Stupido's zijn niet gewenst, behalve draco dan
Maar jij kan er echt wat van
Echt een hypocriet
In dit topic moeten ze je niet
Stop gewoon, wij doen je in de ban
Ijlien spit even feiten, ga zo door.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:53 schreef IJlien het volgende:
In ieder geval wordt je nu uitgekotst
Jij en de stagiairs, dat botst
Stupido's zijn niet gewenst, behalve draco dan
Maar jij kan er echt wat van
Echt een hypocriet
In dit topic moeten ze je niet
Stop gewoon, wij doen je in de ban
Niet echt een verslag maar gewoon een handleiding hoe ze moeten werken en uitleg op dingen die ze niet begrijpen.... niet een officieel verslag voor school of wat dan ook...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:52 schreef Houniet het volgende:
@ tear, ga je daar ook nog een verslag van maken
1. heb ik dat gezegdquote:Op maandag 30 mei 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Slechte rijm.
Maar goed. Over wat je zei. "Niemand is het met jou eens". *wijst naar boven*.
quote:
Duidelijkheid, calvobbesquote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
1. heb ik dat gezegd
2. waarom slechte rijm
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had het over onze pop hier.. ik durf te wedden dat er nu meer mensen achter mij staan dan achter jou..
als je dit dan zo triest vind, ga je dan bezig houden met knoepende ellebogen enzo..![]()
Wel makkelijk als je zorgt dat je voorbeeld klopt in plaats van wat loze getallen te roepen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vast wel meer topics. Maar ik gaf maar een voorbeeld.
En waarom? Eh, moet ik daar persé een reden voor hebben?
dit is ook een goede stagiaires discussiequote:Op maandag 30 mei 2005 11:55 schreef Houniet het volgende:
oeoeoeoe.. ik heb 2 kaas, 2 ham, 2 pindakaas en 2 honing bammetjes![]()
:D
![]()
en jullie
Heb je maar 3 boterhammen mee en verder eet je niets ?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
dit is ook een goede stagiaires discussie![]()
Ik heb 1x gelderse boterhamworst en 2x een boterham met een halve pot duo penotti
en ik ga nu eten!
Ik heb alleen wat dingen overgenomen van de Feedback waarin werd verteld dat er 11 topics per dag werden geopend.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je zorgt dat je voorbeeld klopt in plaats van wat loze getallen te roepen.
Je post toch met een reden?
idd, ik ga nu ook eten alleen blijf er wil in.. vind het wel rieleksquote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
dit is ook een goede stagiaires discussie![]()
Ik heb 1x gelderse boterhamworst en 2x een boterham met een halve pot duo penotti
en ik ga nu eten!
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
naja waar jij mee bezig bent weet ik ook niet maar ik zie niet waar ik t gezegd heb?
IJlien natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maak maar even een POLL, achter wie sta jij ? 1. IJlien 2. IJsmeis
we blijven hier.. en als me moeten stoppen.. dan ben ik aanwezigquote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
VOOR DE STAGIAIR DIE ZICH NOG NIET HEEFT GEMELD GA NAAR www.sate-saus.nl en meld je daar aan
kun je dit groot bovenaan de nieuwe op zetten?
Omdat het toch ook om de reden gaat waarom mensen posten hier?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat dingen overgenomen van de Feedback waarin werd verteld dat er 11 topics per dag werden geopend.
Enne, er worden zeker wel minimaal 5 topics geopend en dát is al veel.
En ik post meestal wel met een reden, maar ik zou niet weten waarom die nou zo interessant is.
Er is al een groot deel overgehuist en meer zullen volgenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
we blijven hier.. en als me moeten stoppen.. dan ben ik aanwezig
coprende
Die kan me eerlijk gezegd niet schelen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat het toch ook om de reden gaat waarom mensen posten hier?
Minder erg dan wat ik hem nog toe wil wensen...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:01 schreef Houniet het volgende:
oh balli, ziek van die eikel en die splinter
Dit is een duidelijk onderbouwd argument van ijsmeis mensen! let op hier kan ik absoluut niets tegenin brengen oh my god wat nu zegquote:Op maandag 30 mei 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou..
óf je bent scheel.
óf je bent een mierenneuker.
Succes met je bandbreedte en webspacequote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Er is al een groot deel overgehuist en meer zullen volgendaar zijn namelijk alleen de 2 regels van toepassing
1. have fun
2. post wat en hoeveel je wilt
Dus als iemand hier met de reden offtopic posts te plaatsen kan je dat niet schelen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die kan me eerlijk gezegd niet schelen.
Maar de mijne is in ieder geval niet op mijn postaantallen op te krikken. Als je daar op doelt.
Ah! Een mierenneukster dus!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk onderbouwd argument van ijsmeis mensen! let op hier kan ik absoluut niets tegenin brengen oh my god wat nu zeg
damn MEER mensen staan achter mij wat niet wil zeggen dat er NIEMAND achter jou staat ben je ACHTERLIJK ofzo!
Nee. Als het maar beperkt blijft.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Dus als iemand hier met de reden offtopic posts te plaatsen kan je dat niet schelen.
Als je een mier wilt neuken moet je anders behoorlijk goed kunnen mikken hoor, zo'n beestje is zo klein dat lukt niet als je scheel bent hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou..
óf je bent scheel.
óf je bent een mierenneuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |