quote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan hebben we daar allebei een ander beeld over denk ik
knoep
Ik geef alleen mijn mening en die wordt helaas niet gewaardeerd.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jammer dat je nu ineens zo flauw loopt te doen hier...
Dat kan.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan hebben we daar allebei een ander beeld over denk ik
knoep
we verhuizen wel als jullie dat zo graag willenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening en die wordt helaas niet gewaardeerd.
Dát is pas flauw.
Ja, want blijkbaar moet iedereen hier poeslief tegen elkaar doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen kom op, laten we het weer een beetje gezellig maken ipv op elkaar te zeiken, neem nou een voorbeeld aan mij en balli.... wij maken toch ook helemaal geen ruzie meer ?
Ik had het over onze pop hier.. ik durf te wedden dat er nu meer mensen achter mij staan dan achter jou..quote:Op maandag 30 mei 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad beter in bs posten dan ik. Dat geef ik toe.
Maar of je daar trots op moet zijn![]()
Ik denk helaasch dat jullie je moeten aanpassen aan de fok! regels.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
we verhuizen wel als jullie dat zo graag willen![]()
wij passen ons aan aan jullie, en jullie aan ons
Je leest niet dat er ook staat.... jij bent er 30 minuten ... en sfeer verziekt hier... doe je goed..quote:
wat jij wilquote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk helaasch dat jullie je moeten aanpassen aan de fok! regels.
En die komen er.
Je bedoelt dat de stagiairs achter je staan ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik had het over onze pop hier.. ik durf te wedden dat er nu meer mensen achter mij staan dan achter jou..
als je dit dan zo triest vind, ga je dan bezig houden met knoepende ellebogen enzo..![]()
Nog 4 weken en dan ben ik klaarquote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef Houniet het volgende:
ik moet nog 1 verslag maken, en een presenatie.. nog 5 weken.. ben benieuwdjullie
Schelden is zwak en het doet zo'n pijnnnn.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef Ballicious het volgende:
@ ijsmeis. Je krijgt van mij nog 1 woord: Kutwijf
Je vindt offtopic posts dus wel erg, of is bs geen offtopic?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zwak van mij.
Als je leest dan zie je dat ik offtopic posts helemaal niet erg vind.
Maar wél als er 11 topics worden geopend met bs.
Ach ja, deze reeks zal vast een slotje krijgen binnenkort.
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie niet tegen een discussie en een mening kunnenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je leest niet dat er ook staat.... jij bent er 30 minuten ... en sfeer verziekt hier... doe je goed..![]()
mazzelaarquote:
Wat meer? Waar?!?!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de stagiairs achter je staan ja.
Maar de rest niet hoor. Als je het nog niet wist. Er is méér, véél méér dan alleen dit topic op fok! .
Ik vind veel offtopic posts cq. bullshit érg ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Je vindt offtopic posts dus wel erg, of is bs geen offtopic?
daar kunnen we wel tegen hoor.. lezen knoeperdquote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie niet tegen een discussie en een mening kunnen.
I don't care, je bent nu hier met de rest heb ik he-le-maal niks te makenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de stagiairs achter je staan ja.
Maar de rest niet hoor. Als je het nog niet wist. Er is méér, véél méér dan alleen dit topic op fok! .
En de grens ligt bij?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind veel offtopic posts cq. bullshit érg ja.
Een beetje is oké. Maar niet 11 topics per dag.
Toedelsquote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef IJlien het volgende:
[..]
I don't care, je bent nu hier met de rest heb ik he-le-maal niks te maken
G-A W-E-G (god, wat ben jij een hardhoofd zeg, niemand wil je!)
Beetje bijdehand lopen doen..
Ik ben je zat en ga geen woorden meer aan je verspillen, daaaaaaaaaaag
iedereen thnx voor de lol, maar ik ben hier weg!![]()
Kom maar ijsmeisquote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie niet tegen een discussie en een mening kunnen.
In het begin deed jij anders ook vrolijk mee hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind veel offtopic posts cq. bullshit érg ja.
Een beetje is oké. Maar niet 11 topics per dag.
Ik bedoelde meer dat het inderdaad voornamelijk bedoeld is als een stukje informatie. (als in vragen stellen, discussies voeren, etc)quote:Op maandag 30 mei 2005 11:46 schreef knox_ het volgende:
Maar ijsmeis!
Je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraag
Je bent het dus eens met je stukje uit de vandale dat een forum alleen bedoeld is om te discussiëren en vragen te stellen? En de rest moet je maar op msn doen?
over frikandellen en der knoepende ellebogenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In het begin deed jij anders ook vrolijk mee hoor
Maar goed toen had jij natuurlijk wel zinnige dingen te melden
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In het begin deed jij anders ook vrolijk mee hoor
Maar goed toen had jij natuurlijk wel zinnige dingen te melden
Ik bedoelde meer als in even meegepost.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef Megter het volgende:
[..]
En de grens ligt bij?
Net of die 11 topics (wat niet eens elke dag is) alleen met offtopic posts worden volgeluld.
Trouwens, jij bent hier nog meerdere malen geweest sinds deel 100, maar toch anders beweren om het maar te laten overkomen![]()
Toen jij er nog regelmatig was, vond je het toen wel ok?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het inderdaad voornamelijk bedoeld is als een stukje informatie. (als in vragen stellen, discussies voeren, etc)
En met een boel offtopic posts heb je daar niks aan.
Een beetje is dus wel oké. Onzin voor je leven bestaat niet voor niks! En ook daar kom ik regelmatig.
Met ouwehoeren is niks mis mee. Maar sjees, kom op11 topics is gewoon té overdreven.
Ik moet nog een paar dingen uitzoeken voor mijn project en vervolgens gebruikers daar ook echt mee gaan laten werken.... en ik moet nog een lijst nalopen die gecontroleerd moet worden..... hele gebouw door kamertje in, dingetjes controleren, volgende kamertje etc etc etcquote:Op maandag 30 mei 2005 11:42 schreef Houniet het volgende:
ik moet nog 1 verslag maken, en een presenatie.. nog 5 weken.. ben benieuwdjullie
laat ons dan verhuizen naar ONZIN, in plaats van sesquote:Op maandag 30 mei 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een beetje is dus wel oké. Onzin voor je leven bestaat niet voor niks! En ook daar kom ik regelmatig.
Met ouwehoeren is niks mis mee.
Ja, de eerste 3 á 4 topics waren oke.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Toen jij er nog regelmatig was, vond je het toen wel ok?
leuk, daar ben je nog wel eff mee bezig dan ofnietquote:Op maandag 30 mei 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar dingen uitzoeken voor mijn project en vervolgens gebruikers daar ook echt mee gaan laten werken.... en ik moet nog een lijst nalopen die gecontroleerd moet worden..... hele gebouw door kamertje in, dingetjes controleren, volgende kamertje etc etc etc
Ook nog van mij?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:51 schreef Ballicious het volgende:
Ik hou nog wel van jou hoor ijsmeis! Als je dat maar weet.
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:50 schreef Megter het volgende:
Toen jij er nog regelmatig was, vond je het toen wel ok?
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
In het begin was alles okay.
Toen had het nog een beetje nut en was het niet zo overdreven dat je om de sec moet F5en.
Maar waarom denk je dat ik niet meer zoveel post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |