Als jij hier reageerd wil je dan wel het goede voorbeeld geven... ander verlaat dit topic aubquote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een sneue opmerkingen weer Bali... Kun je je echt niet volwassen gedragen?
Of ben je alleen maar opstandig omdat je luier nog verschoond moet worden?
Ga jij daar dan alstublieft heenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit is gewoon een topic voor en door stagiaires.... dacht wel dat we het daar allemaal mee eens waren eigenlijk
maar het nieuwe forum waar je van mij mag doen wat je wil... www.sate-saus.nl
quote:
Volwassen gedragen? Daar zou jij eens aan moeten denken met je 30 jaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een sneue opmerkingen weer Bali... Kun je je echt niet volwassen gedragen?
Of ben je alleen maar opstandig omdat je luier nog verschoond moet worden?
Dat is een algemeen topic over postopkrikken, niet speciaal meer gericht op onze stage reeks.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
debemos no hacer caso ese de los calvoddes draco.. déjelo hablar. veremos qué sucede en el futuro con este asunto. aaightt
En tegen mij?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens tegen De Stagiairs? (het topic dus)
Maar die reeksen houden het nog een beetje beperkt en openen geen 11 topics per dag.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:27 schreef knox_ het volgende:
[..]haphap
Mwah ik ben het wel met je eens, het gaat hier eigenlijk nergens over, het is gewoon tijd doden. Maar als je naar andere reeksen kijkt is dat niet veel anders geloof ik.
Oke, heb je gelijk in.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is een algemeen topic over postopkrikken, niet speciaal meer gericht op onze stage reeks.
Die discussie wordt nu hier gevoerd in SES feedback.
Tegen spanjaard denk ikquote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
hm, zoveel weet ik er nou ook weer niet vanquote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
debemos no hacer caso ese de los calvoddes draco.. déjelo hablar. veremos qué sucede en el futuro con este asunto. aaightt
Hoezo ineens?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat er nutteloze posts bij zitten.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Woldo het volgende:
Haha na 150 topics gaan mensen zeuren.. Beetje zinloos he, dus het word al 150 topics goed gevonden, waarom dan nu ineens sluiten?
Helaas is dat wel afgelopen na volgende weekquote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Houniet het volgende:
ik lig echt niet wakker wie er nou meer geposts heeft.. wat boeit mij nou hoeveel posts bijv kleffe_dop heeft.. ik zit hier gezellig in een topic met mede-stagiaireshet is gezellig en der zijn zat onderwerpen om over te praten.. het gaat vaak nergens over, maar dat is de laatste tijd bij heel veel topics
Geef eens een paar linkjes dan. En dan wel topics die niet zijn gesloten.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Houniet het volgende:
ik lig echt niet wakker wie er nou meer geposts heeft.. wat boeit mij nou hoeveel posts bijv kleffe_dop heeft.. ik zit hier gezellig in een topic met mede-stagiaireshet is gezellig en der zijn zat onderwerpen om over te praten.. het gaat vaak nergens over, maar dat is de laatste tijd bij heel veel topics
Maar niet de hoeveelheid als nu.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat er nutteloze posts bij zitten.
Dus "haha, er hebben al eerder mensen gezeurd"
.
Truequote:Op maandag 30 mei 2005 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die reeksen houden het nog een beetje beperkt en openen geen 11 topics per dag.
In elk topic is de eerste pagina alleen maar ":W" . Als je dat nou al eens niet doet heb je al 1 topic minder per dag.
Er zijn ook dagen dat het wel ergens over gaat, neem bijvoorbeeld fisher, (sorry dat ik er over begin). Die wat ongelukjes heeft gehad. En wat al niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef Houniet het volgende:
blijf dan weg?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo ineens?.
Ik heb denk ik als laatst in topic 100 gereageerd ofzo?
En daarvoor misschien in nummertje 80.
In het begin was alles okay.
Toen had het nog een beetje nut en was het niet zo overdreven dat je om de sec moet F5en.
Maar waarom denk je dat ik niet meer zoveel post?
Omdat het niks meer aan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |