Als je even je stageplek en je functie vermeld mag je ook in de OPquote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef calvobbes het volgende:
Hebben jullie nou niks geleerd van de kleine discussies die in het FB topic van SES plaats heeft gevonden?
Omdat ik het raar vind dat users uit dit topic aan de ene kant zeggen dat deze reeks niet weg moet en bestaansrecht heeft, maar aan de andere kant niet laten zien waar dat bestaansrechts op is gebasseerd.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, als we dat allemaal hebben kunnen lezen. Waarom kom jij het ons dan nog apart vertellen?
Heeeey jij hebt vast mijn fobo gelezen dat je hier weer komt kijkenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Heyyy, de nieuwe OP had ik nog niet gezien.
Geinig !
Oh. Emporium was tof! Maar ben nu wel bekaf mên.
.
!
Gast heb jij er zoveel last van dat wij hier gewoon een beetje lol hebben en onze stage tijd uitzitten ? Als je het zo irritant vind waarom open je dan dit topicquote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ik het raar vind dat users uit dit topic aan de ene kant zeggen dat deze reeks niet weg moet en bestaansrecht heeft, maar aan de andere kant niet laten zien waar dat bestaansrechts op is gebasseerd.
Als je zo graag dit topic wilt behouden, zul je misschien toch eens goed moeten kijken naar wat er gezegd is.
Hem zo erg treiteren en irriteren dat hij verblijftquote:Op maandag 30 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
Medestagiairs, jullie weten hoe we dit soort problemen oplossen
Dat heb ik zeker gedaan. Maak je om mij geen zorgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ik het raar vind dat users uit dit topic aan de ene kant zeggen dat deze reeks niet weg moet en bestaansrecht heeft, maar aan de andere kant niet laten zien waar dat bestaansrechts op is gebasseerd.
Als je zo graag dit topic wilt behouden, zul je misschien toch eens goed moeten kijken naar wat er gezegd is.
Er is op dit moment nog niks besloten, Haushofer heeft gezegd dat het anders moet, maar dat daar intern nog over gepraat moet worden.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
RELLEN!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
Medestagiairs, jullie weten hoe we dit soort problemen oplossen
Euhh.. nee?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heeeey jij hebt vast mijn fobo gelezen dat je hier weer komt kijken
dude we gaan al..... kan je opzich begrijpenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik kan me nog levenidg herinneren de discussie over de donorregeling!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker gedaan. Maak je om mij geen zorgen.
Ik heb ook in het vorige topic serieze vragen gesteld
Donorregelingquote:Op maandag 30 mei 2005 11:12 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik kan me nog levenidg herinneren de discussie over de donorregeling!
Euhm nee niet echt eigenlijk, maar goed je kent mij toch, heb nooit wat bijzonders te vertellenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhh.. nee?
Staat er iets bijzonders in dan?.
Rellen met mij mag welquote:Op maandag 30 mei 2005 11:13 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar... maar... mag ik dan helemaal niks?
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik weet wel wat Balli op dit moment zou zeggen![]()
We zitten hier al veel te lang allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |