En het is voor de voorstelling van 14.00 toch?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De kaartjes moeten om 13:30 worden opgehaald. Er moet dus iig iemand om 13:30 in het Omniversum zijn.
Kan ik het (?) achter je naam weghalen?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef FuifDuif het volgende:
Doffy, nog even voor je prachtige post richting mij in het vorige MEET-topic:.
Heb je het boek nog gekocht?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:38 schreef FuifDuif het volgende:
Dat is lief Lupa, maar echt, het voelt niet goed nu, om zo even snel te beslissen.
Jazekerquote:
Lees anders vanavond voordat je gaat slapen het eerste hoofdstuk om een indruk te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jazeker! Dat is waar ook, ik heb hem in mijn bezit. Op het moment wat te druk om te lezen, maar als het goed is kan ik er over zo'n 14 dagen aan beginnen. Ik ben wel reuze benieuwd!
Cool!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:40 schreef FuifDuif het volgende:
Jazeker! Dat is waar ook, ik heb hem in mijn bezit. Op het moment wat te druk om te lezen, maar als het goed is kan ik er over zo'n 14 dagen aan beginnen. Ik ben wel reuze benieuwd!
Ik zei tegen Alicey dat die er vast wel ergens zou zijn, maar misschien is dat helemaal niet zo.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:22 schreef Reya het volgende:
Eh, kan het zijn dat ik - ondanks dat ik vaak genoeg in Den Haag CS ben geweest - de meeting point helemaal niet ken?
Ik denk wel dat Den Haag CS het heeft. Pasgeleden was ik zo ongeveer voor het eerst in mijn leven op Den Haag CS, en het is een gigantisch groot station. Kan haast niet anders dat er een meeting point o.i.d. is.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei tegen Alicey dat die er vast wel ergens zou zijn, maar misschien is dat helemaal niet zo.Ik ken Den Haag CS namelijk niet.
Weet jij een goed afspreekpunt?
Oh, en Grunners, wij moeten natuurlijk even in Zwolle afspreken!Haus, Maethor, nog meer?
Toch geen meeting point?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:22 schreef Reya het volgende:
Eh, kan het zijn dat ik - ondanks dat ik vaak genoeg in Den Haag CS ben geweest - de meeting point helemaal niet ken?
De enige serieuze plek waar je kunt zitten is de Burger Kingquote:Op maandag 30 mei 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch geen meeting point?
Maar als jij Den Haag CS goed kent, wat lijkt jou dan een goed punt om af te spreken?
Hoeft van mij niet per se, maar is denk ik wel handig.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
- Willen de meetgangers reserveren?
Geen voor zover ik weet.quote:- Wat zijn de eeteisen van de meetgangers?
Geen idee. Ik ken niks in Den Haag. Ik leg me wel neer bij wat de meerderheid beslist.quote:- Waar reserveren (Indien van toepassing)?
Check!quote:Op maandag 30 mei 2005 08:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en Grunners, wij moeten natuurlijk even in Zwolle afspreken!Haus, Maethor, nog meer?
Noem maar een tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 08:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei tegen Alicey dat die er vast wel ergens zou zijn, maar misschien is dat helemaal niet zo.Ik ken Den Haag CS namelijk niet.
Weet jij een goed afspreekpunt?
Zwolle worden treinen inderdaad gekoppeld/ontkoppeld (Afhankelijk vanuit welke richting je komt)quote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, als ik de trein neem die 11:53 in Den Haag aankomt, dan ben ik om 10:11 in Zwolle en vertrek ik om 10:18 uit Zwolle. De treinen worden toch altijd in Zwolle aan elkaar geplakt?
Ja, Haus en ik pakken diezelfde trein.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, als ik de trein neem die 11:53 in Den Haag aankomt, dan ben ik om 10:11 in Zwolle en vertrek ik om 10:18 uit Zwolle. De treinen worden toch altijd in Zwolle aan elkaar geplakt?
Goed punt.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We kunnen telefoonnummers uitwisselen en elkaar bellen. We zitten in dezelfde trein, dus dan vinden we elkaar wel. Ik stuur mijn nummer wel even aan Haus.
Ik vind het altijd eng om de trein uit te gaan als hij maar een paar minuten stopt.
Da's ook écht iets voor jou, Doffeltje! Je zou je er vast en zeker thuis voelen!quote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef Doffy het volgende:
Eigenlijk wil ik ook helemaal niet mee....Ik ga liever naar de EO Jongerendag
We zouden er heen kunnen gaan en gezellig met zijn allen meezingen enzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's ook écht iets voor jou, Doffeltje! Je zou je er vast en zeker thuis voelen!
Iedereen kan meezingen want ze doen een soort Karaoke. De teksten van de opwekkingsliederen komen altijd op een groot scherm voorbij.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
We zouden er heen kunnen gaan en gezellig met zijn allen meezingen enzo.
Mijn zangkunsten zijn alleen niet zo best. Vroeger, op de middelbare school had ik een leraar waar je strafwerk kon ontlopen door een liedje te zingen. In mijn geval werd ik na 5 seconden gemaand te stoppen en werd het alsnog strafwerk.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iedereen kan meezingen want ze doen een soort Karaoke. De teksten van de opwekkingsliederen komen altijd op een groot scherm voorbij.
Didactisch zeer onverantwoord.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
Mijn zangkunsten zijn alleen niet zo best. Vroeger, op de middelbare school had ik een leraar waar je strafwerk kon ontlopen door een liedje te zingen. In mijn geval werd ik na 5 seconden gemaand te stoppen en werd het alsnog strafwerk.
Ik zat meer te denken aan een IRL L-discussiequote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
We zouden er heen kunnen gaan en gezellig met zijn allen meezingen enzo.
The holy spirit, wel te verstaan.quote:Niet dat ze het leuk zullen vinden als ik dat doe, maar het gaat om de spirit.
Dan neem ik even een knuppel mee.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een IRL L-discussie![]()
Is niet leuk met evangelisten. Evangelisten komen op mij af als vliegen op stront, maar het is allemaal redelijk voorspelbaar wat er gezegd gaat worden..quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een IRL L-discussie![]()
Uiteraard.quote:The holy spirit, wel te verstaan.![]()
Tsja, maar jij ziet er dan ook reddeloos verloren uitquote:Op maandag 30 mei 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
Is niet leuk met evangelisten. Evangelisten komen op mij af als vliegen op stront, maar het is allemaal redelijk voorspelbaar wat er gezegd gaat worden..
Ik denk het ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, maar jij ziet er dan ook reddeloos verloren uit![]()
Ho, even nuanceren.quote:
Knuppels vind ik wel erg ruw.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:41 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ho, even nuanceren.
Ik bedoel niet dat ik zin heb om EO-Jongerendaggangers in elkaar te slaan; maar ik dacht dat als we (zonder die EO-gangers dus) een L-discussie IRL gingen houden, een knuppel haast niet kan ontbreken.
voor als ik iemand gekwetst mocht hebben
Dat heb je van het van te voren partij kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En zoals gewoonlijk eindigt het weer met de kwestie 'wie heeft de grootste' en gaat Alicey met de winnaar mee naar huis.En ik moet het doen met een homo.
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
Dat heb je van het van te voren partij kiezen.
Ja, maar als ik die L-discussies bekijk hier op Fok!... die zijn ook ruw. Vandaar.quote:
* Maethor gaat stad en land afreizen om allergrootste knuppel te vinden.quote:Ik denk dat ik dan maar gewoon partij kies voor de grootste sterkste man met de grootste knuppel.
Het gaat er wel soms hard aan toe ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:23 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die L-discussies bekijk hier op Fok!... die zijn ook ruw. Vandaar.
Zorg je ook voor een berenvel en een grot?quote:* Maethor gaat stad en land afreizen om allergrootste knuppel te vinden.
Ach, ik wil best wel de relifundi uithangen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ja... Uiteindelijk komen er weer geen relifundi's.
quote:
Da's niet leuk. Dan is het niet echt. Neem maar een van die straatevangelisten uit R'dam mee.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:29 schreef Alicey het volgende:
Ach, ik wil best wel de relifundi uithangen hoor.
Ik kan anders heel goed de standaard argumenten voeren hoor, en daarnaast als bonus ook nog eens minder gangbare argumenten.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's niet leuk. Dan is het niet echt. Neem maar een van die straatevangelisten uit R'dam mee.Paai ze met de kans om 12 (12! De symboliek!) zielen te bekeren tot de Heere!
Het gaat niet om de argumenten. Het gaat om wat erachter zit.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
Ik kan anders heel goed de standaard argumenten voeren hoor, en daarnaast als bonus ook nog eens minder gangbare argumenten.
Dat merk je toch niet direct. Ook dat kan ik nog wel goed nadoen als het moet.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het gaat niet om de argumenten. Het gaat om wat erachter zit.
Spreek je ook in tongen? Krijg je een vlammetje boven je hoofd? Kun je handopleggen?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:38 schreef Alicey het volgende:
Dat merk je toch niet direct. Ook dat kan ik nog wel goed nadoen als het moet.
Na een fles whisky mag dat geen probleem zijn.quote:
Als jij ook een fles whisky neemt mag ook dat geen probleem zijn.quote:Krijg je een vlammetje boven je hoofd? Kun je handopleggen?
Ik zei niet 'met een dubbele tong'.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Na een fles whisky mag dat geen probleem zijn.
Whisky =quote:Als jij ook een fles whisky neemt mag ook dat geen probleem zijn.
Dat geldt toch ook wel als meerdere tongen?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei niet 'met een dubbele tong'.![]()
Vind ikje niet.quote:Whisky =
Dat zal ik even moeten verifiëren bij de VPE (Verenigde Pinkster- en Evangeliegemeenten). Zullen we er een mailtje aan wagen?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:05 schreef Alicey het volgende:
Dat geldt toch ook wel als meerdere tongen?
Heb je hem verstuurd?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal ik even moeten verifiëren bij de VPE (Verenigde Pinkster- en Evangeliegemeenten). Zullen we er een mailtje aan wagen?
Geachte heer/mevrouw,
Kunt u mij vertellen of het spreken met een dubbele tong valt onder de gave van de Heilige Geest die bekend staat als 'spreken in tongen'? Bij voorbaat dank,
In Jezus' naam,
Lupa
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, wil je dat ik dat echt doe?
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe jij het dan maar. Ik wil dat niet op mijn geweten hebben, dan ga ik naar de hel.![]()
Ik ben vast verdoemd.quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik zit met een brandende vraag, waar u hopelijk het antwoord op weet. Ik
vraag mij af of het spreken met een dubbele tong valt onder het spreken
in tongen, een gave van de Heilige Geest, zoals dit in het Bijbelboek
Handelingen wordt beschreven.
Ik hoop dat u hier het antwoord op weet.
Moge Gods zegen op u rusten.
Alice
Dat ga je toch al. Neem je wel een kinky outfit mee? Wil ik wel met je mee brandenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe jij het dan maar. Ik wil dat niet op mijn geweten hebben, dan ga ik naar de hel.![]()
Dan wel branden van liefde.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Haushofer het volgende:
Dat ga je toch al. Neem je wel een kinky outfit mee? Wil ik wel met je mee branden![]()
Dat alles en meer...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
Wat voor soort nee is dit? Een afkeurende nee? Een antwoordende nee?
En vandaag nog steeds..quote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg Haus, je moet me nu eindelijk vertellen waarom je gister de Hare Krishna-mantra als nick had op MSN!
Ja, overal maar tegen aanschoppen, niets kan je goedkeuring verdragen, je afzetten tegen mij.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:26 schreef Alicey het volgende:
Ja, overal maar tegen aanschoppen, niets kan je goedkeuring verdragen, je afzetten tegen mij.
Omdat ik nooit iets zinnigs voor mn msn-naam kan verzinnenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg Haus, je moet me nu eindelijk vertellen waarom je gister de Hare Krishna-mantra als nick had op MSN!
Die outfit met het minste stof natuurlijk. Duh.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan wel branden van liefde.
Welke kinky outfit?
Wat een saaie reden.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:31 schreef Haushofer het volgende:
Omdat ik nooit iets zinnigs voor mn msn-naam kan verzinnen
En omdat ik sinds kort in zo'n boekje bezig ben over de verschillende wereldreligies, dus ik was in de stemming.
Okee, komt voor de bakker!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:32 schreef Haushofer het volgende:
Die outfit met het minste stof natuurlijk. Duh.
Misschien omdat het zo alladaags is. Da's ook saaiquote:Op maandag 30 mei 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een saaie reden.
Maar waarom niet gewoon je echte voornaam als MSN-naam?
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:36 schreef Haushofer het volgende:
Zal es een leukere bedenken. Maar "Ik zal branden in de hel met Petra die een kinky outfit aan heeft" vind je zeker geen goed idee ej?
Jij maakt het jezelf wel steeds moeilijker om bij mij te komen logeren he? Eerst 'nee' stemmen, en nu whisky afzeikenquote:
Het spijt me, vergeef me...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:10 schreef Doffy het volgende:
Jij maakt het jezelf wel steeds moeilijker om bij mij te komen logeren he? Eerst 'nee' stemmen, en nu whisky afzeiken![]()
Ik stem nee, maar als je het écht wilt, dan wil ik wel whisky drinken. Maar dan wel gemixt met iets.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:17 schreef Doffy het volgende:
Nou vooruit... stem 'ja', en accepteer een lekker glaasje whisky![]()
Nu kom je er echt niet meer inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik stem nee, maar als je het écht wilt, dan wil ik wel whisky drinken. Maar dan wel gemixt met iets.
En komen er wel rokers zodat we een kampvuur kunnen aanleggen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er iemand die bereid is om bij mooi weer zijn gitaar mee te nemen zodat we clubliederen of opwekkingsliederen (t.g.v. EO Jongerendag) kunnen zingen bij een kampvuur op het strand?
Ik denk dat daar ook wel op gelet wordt, al is 25 afaik wel het onder-segment zo'n beetje (fast food uitgesloten).quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef Reya het volgende:
Niet te duur...ik weet niet wat in Den Haag gebruikelijk is, maar in Utrecht kun je bijvoorbeeld voor minder dan 25 eor uitstekend eten.
Er zijn altijd wel een paar restaurants die en goed eten serveren en vrij goedkoop zijn...maar daar heb je eigenlijk iemand voor nodig die de stad kentquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook wel op gelet wordt, al is 25 afaik wel het onder-segment zo'n beetje (fast food uitgesloten).
Dat laatste speelt inderdaad wel een rol.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel een paar restaurants die en goed eten serveren en vrij goedkoop zijn...maar daar heb je eigenlijk iemand voor nodig die de stad kent
Het zal dus idd wel wat duurder uitvallen, zeker omdat vega een must is.
Heb geen voorkeur, ben niet vegetarierquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef Alicey het volgende:
Wie wil er NIET reserveren?
Wie heeft er een voorkeur voor een bepaald restaurant?
Indien er geen reacties voorkomen reserveren bij een restaurant dat goed oogt en vega-vriendelijk is lijkt me?
Nou, ik ken restaurants waar je voor 20 euro erg prima kunt eten hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook wel op gelet wordt, al is 25 afaik wel het onder-segment zo'n beetje (fast food uitgesloten).
Wat mij betreft is dood beest een mustquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
Het zal dus idd wel wat duurder uitvallen, zeker omdat vega een must is.
Ook vegetarisch en gezellig genoeg?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, ik ken restaurants waar je voor 20 euro erg prima kunt eten hoor.
En uiteraard bedoel ik ook acceptabele maaltijden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vega eten is nou niet bepaald duurder, hoor. En er zijn vandaag de dag bijna geen restaurants meer die echt niks vegetarisch hebben. Het kwaliteitsverschil is alleen nogal groot.
Dat staat allemaal nog maar te bezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gezellig wordt het trouwens sowieso, want wij zijn er.
Kom, kom, niet zo pessimistisch, het wordt gewoon retegezellig. Is het dat niet, dan gooien we flink wat drank naar binnen en wordt het 't alsnog.quote:
Of we gaan massaal op de vuistquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kom, kom, niet zo pessimistisch, het wordt gewoon retegezellig. Is het dat niet, dan gooien we flink wat drank naar binnen en wordt het 't alsnog.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, zullen we dan maar gewoon niet reserveren en samen iets zoeken? Pizzeria kan altijd nog als we niks anders vinden. Of de Febo.
Ik heb bij voorbaat al in deze geen mening. Dat scheelt weer één zeikerd op de 12quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef Reya het volgende:
Er valt meestal wel iets redelijks te vinden
Pizzeria kan nog. Feboquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, zullen we dan maar gewoon niet reserveren en samen iets zoeken? Pizzeria kan altijd nog als we niks anders vinden. Of de Febo.
't zal ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
Ik kies de kant van de sterkstediegene die het hardste slaat.
Ik ben eigenlijk wel voor de pizzeria.quote:
Ik reis samen met Haushofer en als het goed is vanaf Zwolle ook met Lupa.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Wie reizen er trouwens allemaal met wie mee? (Dit om te zorgen dat iedereen telefonisch bereikbaar is)
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Maethor het volgende:
Ik reis samen met Haushofer en als het goed is vanaf Zwolle ook met Lupa.
Sgoed!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Jaaaaaa!
Houden jullie een plekje vrij voor me, dan zoek ik jullie wel op.
Ik communiceer wel met rooksignalenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Wie reizen er trouwens allemaal met wie mee? (Dit om te zorgen dat iedereen telefonisch bereikbaar is)
Kun jij jouw telefoonnummer trouwens even naar mij mailen of in PM neerzetten op IRC?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:47 schreef Reya het volgende:
Op De Haag CS is overigens inderdaad alleen maar een Burger King...
Wel is er om de hoek een winkelcentrum waar een brasserie zit, en die is vrij makkelijk te vinden. Dus ik prefereer toch maar die brasserie als verzamelplek, bij de BK ga ik vrijwel direct over mijn nek![]()
Verhuizen we het ziekenhuis mee.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Omkron het volgende:
Ik zou graag willen komen.. maar dan lig ik in het ziekenhuis..![]()
Niet zeuren, wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Omkron het volgende:
Ik zou graag willen komen.. maar dan lig ik in het ziekenhuis..![]()
Je zit ons te fokken.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:54 schreef Omkron het volgende:
Omdat ze mijn linkeronderbeen gaan amputeren moet ik een nachtje blijven ter controle..![]()
De volgende ochtend kun je dus rechtstreeks door naar het omniversum.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:54 schreef Omkron het volgende:
Omdat ze mijn linkeronderbeen gaan amputeren moet ik een nachtje blijven ter controle..![]()
Hinkelend.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Alicey het volgende:
De volgende ochtend kun je dus rechtstreeks door naar het omniversum.
Met 2 krukken gaat het prima.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:01 schreef Omkron het volgende:
Maar ik kan niet lopen dan.. of kom je me ophalen vanaf Den Haag CS..
Daar zijn tabletten voor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Omkron het volgende:
Ja waarschijnlijk wel.. maar misschien ben ik dan nog wel misselijk van de narcose.. en kots ik bij iemand in z'n nek die een rij voor me zit tijdens de film..![]()
Met guerana en caffeine ben je zo weer op en top fit, dus ook dat is geen excuus.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:07 schreef Omkron het volgende:
Nee.. laat mij maar lekker sikkeneuren op mijn bed als ik weer thuis kom..![]()
We zouden natuurlijk ook met zijn allen op ziekenbezoek kunnen gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, Omkron, van Alicey kom je niet zo gauw af. Als je niet op een meet wilt komen, gaat ze je stalken.
Ziekenhuis-meetquote:Op zondag 5 juni 2005 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk ook met zijn allen op ziekenbezoek kunnen gaan.
Terwijl ik daar versuft in het ziekhuisbed aan mijn ballen lig te krabbelen..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk ook met zijn allen op ziekenbezoek kunnen gaan.
Dan moet je maar op de meet komen hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:11 schreef Omkron het volgende:
[..]
Terwijl ik daar versufd in het ziekhuisbed aan mijn ballen lig te krabbelen..![]()
We regelen wel een rolstoel.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:14 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik kan niet mee.. helaas.. en ik vind best vervelend.. zeker omdat ik al zooo lang naar het omniversum toe wil..![]()
Vorige poging stond ik voor een gesloten deur..![]()
We kunnen die arts omkopen zodat je wel mee mag.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik kan niet mee.. op advies van de arts.. volgende keer ga ik mee.. goed..?![]()
CS is het dichtste bij, maar het is nog wel een stukje met de tram. Niet enorm ver, naar mijn weten.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Serieus?
Ik had nl. begrepen dat CS het dichtst bijzijnd is.. Iemand die hier meer van weet?
Dat is ook zo. Moet iedereen wel een beetje op tijd komen.. Oh, en iemand moet de weg weten en/of kaart kunnen lezen..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
7 kilometer is toch niet veel?We hebben anderhalf uur om er te komen als iedereen op tijd is.
We hebben een zonnebril voor je en eventueel een zwart balkje.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik ga niet in het openbaar in een rolstoel..![]()
Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meetquote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Omkron het volgende:
Nee.. ik kan niet mee.. op advies van de arts.. volgende keer ga ik mee.. goed..?![]()
Geen pics beschikbaar op dit moment..quote:Op zondag 5 juni 2005 19:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, een ijdele man! Foto?
Inderdaad, ze worden steeds creatiever.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meet
Jij hebt zeker nog geen goede smoes bedacht?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Doffy het volgende:
Tsssk. De smoezen die mensen verzinnen om niet mee te hoeven met een WFL meet
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:48 schreef Omkron het volgende:
Ik ben niet knap.. maar wel mooi van binnen.. + lief.. en slim.. enzo..![]()
Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheidquote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog geen goede smoes bedacht?
Dat is niet waar, alleen knapt Doffy af op mij daardoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheid
Tuurlijk. Daar trappen we niet in.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Reya het volgende:
Jullie knappen vast en zeker af op mijn geaardheid
Maar hetero schijnt tegenwoordig zo ouderwets te zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar trappen we niet in.
Dan ga je mee, desnoods verpleegt Alicey je dan wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef Reya het volgende:
Gewoon zeggen dat je ziek bent helpt ook
Ondanks dat Alicey je gaat stalken![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ga je mee, desnoods verpleegt Alicey je dan wel.
Anders kom je toch naar de mini-meet in Rotterdam?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Omkron het volgende:
Doen we de week daarop toch een meet&eat experience..![]()
Als alles goed gaat kan ik dan weer lopen..![]()
Als sylvietje (miss_sly) een keer in Dordrecht is en ik heb ook tijd/geld, dan wordt het een etentje in Rotterdam. Wordt waarschijnlijk dezelfde dag georganiseerd, dus volg de LFC-reeks.quote:
Hoezo verkeerd? Discriminatie!quote:Op zondag 5 juni 2005 20:29 schreef Reya het volgende:
-verkeerd topic-
livEliveD komt waarschijnlijk ook, en verder iedereen die op dat moment aanwezig is en tijd heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef Omkron het volgende:
Maar dat zou dan wel een kleine mini-meet worden zeg.. 2 dames en 1 man..![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op deze topic rust nu een stempel dat de topic verkeerd is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
zet mij maar heel voorzichtig op de lijst..
Done!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
Je gaat wel op tijd zijn toch deze keer liv?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:17 schreef livEliveD het volgende:
12:00 uur al verzamelen
Dat wordt wallen kweken.
Ik weet nu al dat dit toch niet gebeurtquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Je gaat wel op tijd zijn toch deze keer liv?
Dan zorg jij gewoon dat je half 12 aanwezig bent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat dit toch niet gebeurtTis de 20ste constante in het universum.
Ik ga me best ervoor doen. Ik beloof echter niksquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
Dan zorg jij gewoon dat je half 12 aanwezig bent.
Doe gewoon eens een keer op tijd komen in plaats van beloven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga me best ervoor doen. Ik beloof echter niks![]()
Oh ik ga er zeker me best voor doen maar er gebeurt toch wel weer wat waardoor ik te laat komquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
Doe gewoon eens een keer op tijd komen in plaats van beloven.
Met die instelling gaat het natuurlijk nooit lukken.. Incalculeren als je weet dat er iets gebeurt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh ik ga er zeker me best voor doen maar er gebeurt toch wel weer wat waardoor ik te laat kom
Ja das wel waar. Ik zet me wekker gewoon op 04:30quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Met die instelling gaat het natuurlijk nooit lukken.. Incalculeren als je weet dat er iets gebeurt.
LOL Dan ben je vast wel op tijd ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja das wel waar. Ik zet me wekker gewoon op 04:30![]()
Nu maak je het ineens weer heel aantrekkelijk om te laat te komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik ergens niet tegen kan, is het mensen die te laat komen.
Dat laatste is dan weer errug jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:12 schreef livEliveD het volgende:
Nu maak je het ineens weer heel aantrekkelijk om te laat te komen
Overigens weet ik niet of ik nog tijd heb om te komen. Sommige dingen hebben prioriteit.
Dat is wel erg jammerquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef livEliveD het volgende:
Jup. Kan het ook niet helpen. Het omniversum ga ik sowieso niet naartoe maar de afterparty lukt hopelijk wel.
ik neem livelived's reservering wel over danquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie komen er nou allemaal niet dan? Want dan zal ik de reservering voor het Omniversum moeten veranderen, anders gaat het ons misschien geld kosten.
Ik en 9 euro gepast in mijn portemonnee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, maar dan hebben we er nog eentje over, want we hadden er 13. Maar ik geloof dat één kaartje minder niet zo'n probleem was. Afijn, we zien wel. Mochten er kosten verbonden zijn aan een teveel aan kaartjes, dan verdelen we die kosten gewoon.
Het kaartje voor het Omniversum kost ¤ 9,00. Het zou handig zijn als iedereen zorgt dat 'ie dat bedrag gepast in zijn portemonnee heeft, da's makkelijk bij de kassa.
Het is inderdaad best ziekelijk hoe ver je gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan ook, maar zoals je weet heb ik alles graag tot in de puntjes geregeld.
We moeten blij zijn met zo'n regelneef in de groep!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is inderdaad best ziekelijk hoe ver je gaat.
Hebben we nog iemand in de groep die de weg weet en/of die kaarten kan lezen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
We moeten blij zijn met zo'n regelneef in de groep!
En mijn vraag is beantwoordquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef Omkron het volgende:
Morgen is het zover.. ik heb alvast mijn knie maar onthaard..![]()
[[url=http://img100.echo.cx/img100/9701/imgp03122ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sexy hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef Omkron het volgende:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/9701/imgp03122ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
en waarom dat??????quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef Omkron het volgende:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/9701/imgp03122ie.th.jpg]afbeelding][/url]
Het spijt me. Het is een van mijn dwangneurotische neigingen. Controle!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
Het is inderdaad best ziekelijk hoe ver je gaat.
Ik zeg altijd maar zo: beter een scheur in je meniscus, dan een meniscus in je scheur.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Omkron het volgende:
Omdat ik een scheurtje in mijn meniscus heb.. en daar gaan ze dus even naar kijken.. en hopelijk direct verhelpen..
aha, veel suc6 dan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Omkron het volgende:
Omdat ik een scheurtje in mijn meniscus heb.. en daar gaan ze dus even naar kijken.. en hopelijk direct verhelpen..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: beter een scheur in je meniscus, dan een meniscus in je scheur.
Voel je je ook slecht als je plannen maakt, en er zelf later van afwijkt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het spijt me. Het is een van mijn dwangneurotische neigingen. Controle!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: beter een scheur in je meniscus, dan een meniscus in je scheur.
Niet als ik zelf besluit om er van af te wijken. Wel als iemand anders mijn plannen in de war schopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Alicey het volgende:
Voel je je ook slecht als je plannen maakt, en er zelf later van afwijkt?
Je hebt dus vooral de neiging om te zorgen dat anderen voorspelbaar zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet als ik zelf besluit om er van af te wijken. Wel als iemand anders mijn plannen in de war schopt.
Eh, ja dan zeker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
Je hebt dus vooral de neiging om te zorgen dat anderen voorspelbaar zijn?
ik zou best eens een keertje met je willen filosoferen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet als ik zelf besluit om er van af te wijken. Wel als iemand anders mijn plannen in de war schopt.
De meet is je grote kans.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:20 schreef Omkron het volgende:
[..]
ik zou best eens een keertje met je willen filosoferen..![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:20 schreef Omkron het volgende:
ik zou best eens een keertje met je willen filosoferen..![]()
Ik kan er wel vrij kregelig van worden. Ik kan er bijvoorbeeld héél slecht tegen als mensen zich niet aan afspraken houden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
LOL Ik hoop dat je niet gevaarlijk wordt als iemand tegen voorspellingen in gaat.
Dat laatste heb ik ook wel. Ik zie afspraken echter als iets anders dan planning.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan er wel vrij kregelig van worden. Ik kan er bijvoorbeeld héél slecht tegen als mensen zich niet aan afspraken houden.
Ik weet het nog niet. Is afhankelijk van omstandigheden. Sorry dat ik je nog niet meer zekerheid kan geven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geartsjuh, jij komt wel?
We zijn tegen 12 op het station.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:30 schreef Omkron het volgende:
Mocht ik nu wel besluiten om hinkelend naar het omniversum te komen.. hoe laat zijn jullie daar dan..? (kans is echter wel klein dat ik kan komen..)
Den Haag CS, toch?quote:
Dat wil ik dan even zeker wetenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef qu63 het volgende:
Den Haag CS, toch?
Op het Centraal Station, bij ... ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:58 schreef Reya het volgende:
Eh, waar spreken we nu eigenlijk precies af?
Er zit een brasserie in Babylon, vlak naast het station. Voor de rest geen fatsoenlijke gelegenheid in het station....quote:
hoe heet die? Of is het overduidelijk het enige waar we heen kunnenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit een brasserie in Babylon, vlak naast het station. Voor de rest geen fatsoenlijke gelegenheid in het station....
Het is volgensmij de enige brasserie, en die zit op de begane grond aan de rechterkant. Niet te verwarren met de konditorei en het aziatische restaurant, btwquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe heet die? Of is het overduidelijk het enige waar we heen kunnen
En dan ben ik de hoer van Babylon zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef Doffy het volgende:
Ik vind een plek met de naam Babylon wel een geschikte startplaats voor deze goddeloze meet![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dan ben ik de hoer van Babylon zeker?
Je reputatiequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dan ben ik de hoer van Babylon zeker?
Mooi,dan stel ik bij deze voor dat we iemand met krukken zien, want je bent ook bekend in DH.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef Omkron het volgende:
Je kunt beter afspreken in het station.. bv. voor de tijdschriften shop..
En als je iemand met krukken daar in de buurt ziet.. dan ben ik het..![]()
Dat kan, maar je hebt dan wel dat als mensen later komen, je daar maar de hele tijd staat te wachten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef Omkron het volgende:
Je kunt beter afspreken in het station.. bv. voor de tijdschriften shop..
En als je iemand met krukken daar in de buurt ziet.. dan ben ik het..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |