Dan neem ik even een knuppel mee.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een IRL L-discussie![]()
Is niet leuk met evangelisten. Evangelisten komen op mij af als vliegen op stront, maar het is allemaal redelijk voorspelbaar wat er gezegd gaat worden..quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een IRL L-discussie![]()
Uiteraard.quote:The holy spirit, wel te verstaan.![]()
Tsja, maar jij ziet er dan ook reddeloos verloren uitquote:Op maandag 30 mei 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
Is niet leuk met evangelisten. Evangelisten komen op mij af als vliegen op stront, maar het is allemaal redelijk voorspelbaar wat er gezegd gaat worden..
Ik denk het ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tsja, maar jij ziet er dan ook reddeloos verloren uit![]()
Ho, even nuanceren.quote:
Knuppels vind ik wel erg ruw.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:41 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ho, even nuanceren.
Ik bedoel niet dat ik zin heb om EO-Jongerendaggangers in elkaar te slaan; maar ik dacht dat als we (zonder die EO-gangers dus) een L-discussie IRL gingen houden, een knuppel haast niet kan ontbreken.
voor als ik iemand gekwetst mocht hebben
Dat heb je van het van te voren partij kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En zoals gewoonlijk eindigt het weer met de kwestie 'wie heeft de grootste' en gaat Alicey met de winnaar mee naar huis.En ik moet het doen met een homo.
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
Dat heb je van het van te voren partij kiezen.
Ja, maar als ik die L-discussies bekijk hier op Fok!... die zijn ook ruw. Vandaar.quote:
* Maethor gaat stad en land afreizen om allergrootste knuppel te vinden.quote:Ik denk dat ik dan maar gewoon partij kies voor de grootste sterkste man met de grootste knuppel.
Het gaat er wel soms hard aan toe ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:23 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die L-discussies bekijk hier op Fok!... die zijn ook ruw. Vandaar.
Zorg je ook voor een berenvel en een grot?quote:* Maethor gaat stad en land afreizen om allergrootste knuppel te vinden.
Ach, ik wil best wel de relifundi uithangen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ja... Uiteindelijk komen er weer geen relifundi's.
quote:
Da's niet leuk. Dan is het niet echt. Neem maar een van die straatevangelisten uit R'dam mee.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:29 schreef Alicey het volgende:
Ach, ik wil best wel de relifundi uithangen hoor.
Ik kan anders heel goed de standaard argumenten voeren hoor, en daarnaast als bonus ook nog eens minder gangbare argumenten.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's niet leuk. Dan is het niet echt. Neem maar een van die straatevangelisten uit R'dam mee.Paai ze met de kans om 12 (12! De symboliek!) zielen te bekeren tot de Heere!
Het gaat niet om de argumenten. Het gaat om wat erachter zit.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
Ik kan anders heel goed de standaard argumenten voeren hoor, en daarnaast als bonus ook nog eens minder gangbare argumenten.
Dat merk je toch niet direct. Ook dat kan ik nog wel goed nadoen als het moet.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het gaat niet om de argumenten. Het gaat om wat erachter zit.
Spreek je ook in tongen? Krijg je een vlammetje boven je hoofd? Kun je handopleggen?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:38 schreef Alicey het volgende:
Dat merk je toch niet direct. Ook dat kan ik nog wel goed nadoen als het moet.
Na een fles whisky mag dat geen probleem zijn.quote:
Als jij ook een fles whisky neemt mag ook dat geen probleem zijn.quote:Krijg je een vlammetje boven je hoofd? Kun je handopleggen?
Ik zei niet 'met een dubbele tong'.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Na een fles whisky mag dat geen probleem zijn.
Whisky =quote:Als jij ook een fles whisky neemt mag ook dat geen probleem zijn.
Dat geldt toch ook wel als meerdere tongen?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei niet 'met een dubbele tong'.![]()
Vind ikje niet.quote:Whisky =
Dat zal ik even moeten verifiëren bij de VPE (Verenigde Pinkster- en Evangeliegemeenten). Zullen we er een mailtje aan wagen?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:05 schreef Alicey het volgende:
Dat geldt toch ook wel als meerdere tongen?
Heb je hem verstuurd?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal ik even moeten verifiëren bij de VPE (Verenigde Pinkster- en Evangeliegemeenten). Zullen we er een mailtje aan wagen?
Geachte heer/mevrouw,
Kunt u mij vertellen of het spreken met een dubbele tong valt onder de gave van de Heilige Geest die bekend staat als 'spreken in tongen'? Bij voorbaat dank,
In Jezus' naam,
Lupa
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, wil je dat ik dat echt doe?
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe jij het dan maar. Ik wil dat niet op mijn geweten hebben, dan ga ik naar de hel.![]()
Ik ben vast verdoemd.quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik zit met een brandende vraag, waar u hopelijk het antwoord op weet. Ik
vraag mij af of het spreken met een dubbele tong valt onder het spreken
in tongen, een gave van de Heilige Geest, zoals dit in het Bijbelboek
Handelingen wordt beschreven.
Ik hoop dat u hier het antwoord op weet.
Moge Gods zegen op u rusten.
Alice
Dat ga je toch al. Neem je wel een kinky outfit mee? Wil ik wel met je mee brandenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe jij het dan maar. Ik wil dat niet op mijn geweten hebben, dan ga ik naar de hel.![]()
Dan wel branden van liefde.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Haushofer het volgende:
Dat ga je toch al. Neem je wel een kinky outfit mee? Wil ik wel met je mee branden![]()
Dat alles en meer...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
Wat voor soort nee is dit? Een afkeurende nee? Een antwoordende nee?
En vandaag nog steeds..quote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg Haus, je moet me nu eindelijk vertellen waarom je gister de Hare Krishna-mantra als nick had op MSN!
Ja, overal maar tegen aanschoppen, niets kan je goedkeuring verdragen, je afzetten tegen mij.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:26 schreef Alicey het volgende:
Ja, overal maar tegen aanschoppen, niets kan je goedkeuring verdragen, je afzetten tegen mij.
Omdat ik nooit iets zinnigs voor mn msn-naam kan verzinnenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg Haus, je moet me nu eindelijk vertellen waarom je gister de Hare Krishna-mantra als nick had op MSN!
Die outfit met het minste stof natuurlijk. Duh.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan wel branden van liefde.
Welke kinky outfit?
Wat een saaie reden.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:31 schreef Haushofer het volgende:
Omdat ik nooit iets zinnigs voor mn msn-naam kan verzinnen
En omdat ik sinds kort in zo'n boekje bezig ben over de verschillende wereldreligies, dus ik was in de stemming.
Okee, komt voor de bakker!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:32 schreef Haushofer het volgende:
Die outfit met het minste stof natuurlijk. Duh.
Misschien omdat het zo alladaags is. Da's ook saaiquote:Op maandag 30 mei 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een saaie reden.
Maar waarom niet gewoon je echte voornaam als MSN-naam?
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:36 schreef Haushofer het volgende:
Zal es een leukere bedenken. Maar "Ik zal branden in de hel met Petra die een kinky outfit aan heeft" vind je zeker geen goed idee ej?
Jij maakt het jezelf wel steeds moeilijker om bij mij te komen logeren he? Eerst 'nee' stemmen, en nu whisky afzeikenquote:
Het spijt me, vergeef me...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:10 schreef Doffy het volgende:
Jij maakt het jezelf wel steeds moeilijker om bij mij te komen logeren he? Eerst 'nee' stemmen, en nu whisky afzeiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |