En het is voor de voorstelling van 14.00 toch?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De kaartjes moeten om 13:30 worden opgehaald. Er moet dus iig iemand om 13:30 in het Omniversum zijn.
Kan ik het (?) achter je naam weghalen?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:33 schreef FuifDuif het volgende:
Doffy, nog even voor je prachtige post richting mij in het vorige MEET-topic:.
Heb je het boek nog gekocht?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:38 schreef FuifDuif het volgende:
Dat is lief Lupa, maar echt, het voelt niet goed nu, om zo even snel te beslissen.
Jazekerquote:
Lees anders vanavond voordat je gaat slapen het eerste hoofdstuk om een indruk te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jazeker! Dat is waar ook, ik heb hem in mijn bezit. Op het moment wat te druk om te lezen, maar als het goed is kan ik er over zo'n 14 dagen aan beginnen. Ik ben wel reuze benieuwd!
Cool!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:40 schreef FuifDuif het volgende:
Jazeker! Dat is waar ook, ik heb hem in mijn bezit. Op het moment wat te druk om te lezen, maar als het goed is kan ik er over zo'n 14 dagen aan beginnen. Ik ben wel reuze benieuwd!
Ik zei tegen Alicey dat die er vast wel ergens zou zijn, maar misschien is dat helemaal niet zo.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:22 schreef Reya het volgende:
Eh, kan het zijn dat ik - ondanks dat ik vaak genoeg in Den Haag CS ben geweest - de meeting point helemaal niet ken?
Ik denk wel dat Den Haag CS het heeft. Pasgeleden was ik zo ongeveer voor het eerst in mijn leven op Den Haag CS, en het is een gigantisch groot station. Kan haast niet anders dat er een meeting point o.i.d. is.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei tegen Alicey dat die er vast wel ergens zou zijn, maar misschien is dat helemaal niet zo.Ik ken Den Haag CS namelijk niet.
Weet jij een goed afspreekpunt?
Oh, en Grunners, wij moeten natuurlijk even in Zwolle afspreken!Haus, Maethor, nog meer?
Toch geen meeting point?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:22 schreef Reya het volgende:
Eh, kan het zijn dat ik - ondanks dat ik vaak genoeg in Den Haag CS ben geweest - de meeting point helemaal niet ken?
De enige serieuze plek waar je kunt zitten is de Burger Kingquote:Op maandag 30 mei 2005 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch geen meeting point?
Maar als jij Den Haag CS goed kent, wat lijkt jou dan een goed punt om af te spreken?
Hoeft van mij niet per se, maar is denk ik wel handig.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
- Willen de meetgangers reserveren?
Geen voor zover ik weet.quote:- Wat zijn de eeteisen van de meetgangers?
Geen idee. Ik ken niks in Den Haag. Ik leg me wel neer bij wat de meerderheid beslist.quote:- Waar reserveren (Indien van toepassing)?
Check!quote:Op maandag 30 mei 2005 08:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en Grunners, wij moeten natuurlijk even in Zwolle afspreken!Haus, Maethor, nog meer?
Noem maar een tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 08:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei tegen Alicey dat die er vast wel ergens zou zijn, maar misschien is dat helemaal niet zo.Ik ken Den Haag CS namelijk niet.
Weet jij een goed afspreekpunt?
Zwolle worden treinen inderdaad gekoppeld/ontkoppeld (Afhankelijk vanuit welke richting je komt)quote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, als ik de trein neem die 11:53 in Den Haag aankomt, dan ben ik om 10:11 in Zwolle en vertrek ik om 10:18 uit Zwolle. De treinen worden toch altijd in Zwolle aan elkaar geplakt?
Ja, Haus en ik pakken diezelfde trein.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, als ik de trein neem die 11:53 in Den Haag aankomt, dan ben ik om 10:11 in Zwolle en vertrek ik om 10:18 uit Zwolle. De treinen worden toch altijd in Zwolle aan elkaar geplakt?
Goed punt.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We kunnen telefoonnummers uitwisselen en elkaar bellen. We zitten in dezelfde trein, dus dan vinden we elkaar wel. Ik stuur mijn nummer wel even aan Haus.
Ik vind het altijd eng om de trein uit te gaan als hij maar een paar minuten stopt.
Da's ook écht iets voor jou, Doffeltje! Je zou je er vast en zeker thuis voelen!quote:Op maandag 30 mei 2005 13:41 schreef Doffy het volgende:
Eigenlijk wil ik ook helemaal niet mee....Ik ga liever naar de EO Jongerendag
We zouden er heen kunnen gaan en gezellig met zijn allen meezingen enzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's ook écht iets voor jou, Doffeltje! Je zou je er vast en zeker thuis voelen!
Iedereen kan meezingen want ze doen een soort Karaoke. De teksten van de opwekkingsliederen komen altijd op een groot scherm voorbij.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
We zouden er heen kunnen gaan en gezellig met zijn allen meezingen enzo.
Mijn zangkunsten zijn alleen niet zo best. Vroeger, op de middelbare school had ik een leraar waar je strafwerk kon ontlopen door een liedje te zingen. In mijn geval werd ik na 5 seconden gemaand te stoppen en werd het alsnog strafwerk.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iedereen kan meezingen want ze doen een soort Karaoke. De teksten van de opwekkingsliederen komen altijd op een groot scherm voorbij.
Didactisch zeer onverantwoord.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
Mijn zangkunsten zijn alleen niet zo best. Vroeger, op de middelbare school had ik een leraar waar je strafwerk kon ontlopen door een liedje te zingen. In mijn geval werd ik na 5 seconden gemaand te stoppen en werd het alsnog strafwerk.
Ik zat meer te denken aan een IRL L-discussiequote:Op maandag 30 mei 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
We zouden er heen kunnen gaan en gezellig met zijn allen meezingen enzo.
The holy spirit, wel te verstaan.quote:Niet dat ze het leuk zullen vinden als ik dat doe, maar het gaat om de spirit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |