Ik stem nee, maar als je het écht wilt, dan wil ik wel whisky drinken. Maar dan wel gemixt met iets.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:17 schreef Doffy het volgende:
Nou vooruit... stem 'ja', en accepteer een lekker glaasje whisky![]()
Nu kom je er echt niet meer inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik stem nee, maar als je het écht wilt, dan wil ik wel whisky drinken. Maar dan wel gemixt met iets.
En komen er wel rokers zodat we een kampvuur kunnen aanleggen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er iemand die bereid is om bij mooi weer zijn gitaar mee te nemen zodat we clubliederen of opwekkingsliederen (t.g.v. EO Jongerendag) kunnen zingen bij een kampvuur op het strand?
Ik denk dat daar ook wel op gelet wordt, al is 25 afaik wel het onder-segment zo'n beetje (fast food uitgesloten).quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:41 schreef Reya het volgende:
Niet te duur...ik weet niet wat in Den Haag gebruikelijk is, maar in Utrecht kun je bijvoorbeeld voor minder dan 25 eor uitstekend eten.
Er zijn altijd wel een paar restaurants die en goed eten serveren en vrij goedkoop zijn...maar daar heb je eigenlijk iemand voor nodig die de stad kentquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook wel op gelet wordt, al is 25 afaik wel het onder-segment zo'n beetje (fast food uitgesloten).
Dat laatste speelt inderdaad wel een rol.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel een paar restaurants die en goed eten serveren en vrij goedkoop zijn...maar daar heb je eigenlijk iemand voor nodig die de stad kent
Het zal dus idd wel wat duurder uitvallen, zeker omdat vega een must is.
Heb geen voorkeur, ben niet vegetarierquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef Alicey het volgende:
Wie wil er NIET reserveren?
Wie heeft er een voorkeur voor een bepaald restaurant?
Indien er geen reacties voorkomen reserveren bij een restaurant dat goed oogt en vega-vriendelijk is lijkt me?
Nou, ik ken restaurants waar je voor 20 euro erg prima kunt eten hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook wel op gelet wordt, al is 25 afaik wel het onder-segment zo'n beetje (fast food uitgesloten).
Wat mij betreft is dood beest een mustquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
Het zal dus idd wel wat duurder uitvallen, zeker omdat vega een must is.
Ook vegetarisch en gezellig genoeg?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, ik ken restaurants waar je voor 20 euro erg prima kunt eten hoor.
En uiteraard bedoel ik ook acceptabele maaltijden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vega eten is nou niet bepaald duurder, hoor. En er zijn vandaag de dag bijna geen restaurants meer die echt niks vegetarisch hebben. Het kwaliteitsverschil is alleen nogal groot.
Dat staat allemaal nog maar te bezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gezellig wordt het trouwens sowieso, want wij zijn er.
Kom, kom, niet zo pessimistisch, het wordt gewoon retegezellig. Is het dat niet, dan gooien we flink wat drank naar binnen en wordt het 't alsnog.quote:
Of we gaan massaal op de vuistquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kom, kom, niet zo pessimistisch, het wordt gewoon retegezellig. Is het dat niet, dan gooien we flink wat drank naar binnen en wordt het 't alsnog.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, zullen we dan maar gewoon niet reserveren en samen iets zoeken? Pizzeria kan altijd nog als we niks anders vinden. Of de Febo.
Ik heb bij voorbaat al in deze geen mening. Dat scheelt weer één zeikerd op de 12quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef Reya het volgende:
Er valt meestal wel iets redelijks te vinden
Pizzeria kan nog. Feboquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, zullen we dan maar gewoon niet reserveren en samen iets zoeken? Pizzeria kan altijd nog als we niks anders vinden. Of de Febo.
't zal ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
Ik kies de kant van de sterkstediegene die het hardste slaat.
Ik ben eigenlijk wel voor de pizzeria.quote:
Ik reis samen met Haushofer en als het goed is vanaf Zwolle ook met Lupa.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Wie reizen er trouwens allemaal met wie mee? (Dit om te zorgen dat iedereen telefonisch bereikbaar is)
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:25 schreef Maethor het volgende:
Ik reis samen met Haushofer en als het goed is vanaf Zwolle ook met Lupa.
Sgoed!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Jaaaaaa!
Houden jullie een plekje vrij voor me, dan zoek ik jullie wel op.
Ik communiceer wel met rooksignalenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Wie reizen er trouwens allemaal met wie mee? (Dit om te zorgen dat iedereen telefonisch bereikbaar is)
Kun jij jouw telefoonnummer trouwens even naar mij mailen of in PM neerzetten op IRC?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:47 schreef Reya het volgende:
Op De Haag CS is overigens inderdaad alleen maar een Burger King...
Wel is er om de hoek een winkelcentrum waar een brasserie zit, en die is vrij makkelijk te vinden. Dus ik prefereer toch maar die brasserie als verzamelplek, bij de BK ga ik vrijwel direct over mijn nek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |