je besluitvorming is welhaast nog enger (lees nauwer) dan je mening. maar gelukkig is dit een duscussieforum, wat je snel ter sprake bracht toen ik vond dat je de boel stigmatiseerde. anywhow. hautain doen is prima, maar laat me daar dan tenminste gewoon commentaar op geven. en dat doe ik omdat het hier een discussieforum isquote:Op zondag 29 mei 2005 23:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Mijn mening is gebaseerd op alles wat ik lees en wat ik om me heen hoor. De pijn zit 'm bij mij niet eens zozeer bij die grondwet, we leven ook gewoon verder zonder dat verdrag, maar wel bij de manier waarop 'ie wordt afgeschoten. En dan kun jij zeggen dat het nergens op gebaseerd is dat ik zeg dat 95% van niks weet, maar ik zie bijna alleen maar domme one-liners zonder inhoud en iets zegt me dat er bij de meeste mensen geen dieper verhaal achterligt.
Yup, zoals het hoort, de regering die het dan heeft gedaan moet je afstraffen dmv verkiezingen en niet via een referendum die er totaal niet over gaat.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat zullen we wel zien, en dan kunnen we 2de Kamerverkiezingen gebruiken om daar weer mee af te rekenen.![]()
Dat er weinig vertrouwen is in de mensen die met deze grondwet moeten gaan werken, en ook dat is een legitiem argument om tegen te stemmen.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:04 schreef Mike het volgende:
Stel dat dat zo was, wat heeft dat dan met deze grondwet te maken?
Ik heb niet zo veel tegen deze regering, maar vind deze grondwet simpelweg onaanvaardbaar.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:08 schreef Hymn het volgende:
Yup, zoals het hoort, de regering die het dan heeft gedaan moet je afstraffen dmv verkiezingen en niet via een referendum die er totaal niet over gaat.
De victorie komt wederom van Frankrijk! Liberte, egalite et fraternite!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi commentaar op France 2.
Er is een nieuw machtsblok in Europa ontstaan: de burger!
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De victorie komt wederom van Frankrijk! Liberte, egalite et fraternite!
Ik hoop alleen dat de geschiedenis zich niet volledig herhaald:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De victorie komt wederom van Frankrijk! Liberte, egalite et fraternite!
Ik hoop alleen dat de geschiedenis zich niet volledig herhaald:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, dan maar hautain. Ik zeg dat de meeste mensen geen onderbouwde mening hebben en jij zegt van wel...Op het moment dat je mij de onderbouwde meningen (van bv de gemiddelde FP-user) kunt laten zien, ben ik onmiddellijk bereid om op m'n standpunt terug te komen, maar ik vrees dat je dat niet gaat lukken.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je besluitvorming is welhaast nog enger (lees nauwer) dan je mening. maar gelukkig is dit een duscussieforum, wat je snel ter sprake bracht toen ik vond dat je de boel stigmatiseerde. anywhow. hautain doen is prima, maar laat me daar dan tenminste gewoon commentaar op geven. en dat doe ik omdat het hier een discussieforum is![]()
![]()
Ja, maar er zijn er genoeg die het referendum aangrijpen om deze regering een lesje te leren.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel tegen deze regering, maar vind deze grondwet simpelweg onaanvaardbaar.
ho ho, jij zegt 95% je mede mod 99% en ik zeg dat ik het hautain vind, kom jij maar met bewijzen dat het idd om die aantallen gaat. niet de bewijslast bij mij neerleggen na je uitspraken graag, ook al had je zo graag gewild dat het 'ja' zou zijn. ook een discussieforum heeft eerlijke discussie nodig.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, dan maar hautain. Ik zeg dat de meeste mensen geen onderbouwde mening hebben en jij zegt van wel...Op het moment dat je mij de onderbouwde meningen (van bv de gemiddelde FP-user) kunt laten zien, ben ik onmiddellijk bereid om op m'n standpunt terug te komen, maar ik vrees dat je dat niet gaat lukken.
Lees ook even deze post: [EU] Eerste exit-polls in Frankrijk voorspellen "NON"quote:Op zondag 29 mei 2005 23:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho, jij zegt 95% je mede mod 99% en ik zeg dat ik het hautain vind, kom jij maar met bewijzen dat het idd om die aantallen gaat. niet de bewijslast bij mij neerleggen na je uitspraken graag, ook al had je zo graag gewild dat het 'ja' zou zijn. ook een discussieforum heeft eerlijke discussie nodig.
Zou wel moeten. Zou netjes zijn maar helaas zijn politici meestal niet netjes en blijven ze liever geloven in hun utopische denkbeelden.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:22 schreef lenin het volgende:
hahaha dat nog net niet helaas
toujour les autres, en dan zelf hetzelfde gaan doen? dit is nederland, fp is fp, je basis is balderdeeg, dus ik dicussier daar graag over. leuk he een discussieforum, maar je bewijslast is not appoved. mea culpa.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Lees ook even deze post: [EU] Eerste exit-polls in Frankrijk voorspellen "NON"
Ik wijs je op het meerendeel van de reacties op de FP en op het forum, waarbij mensen als in een soort polonaise achter elkaar aanlopen met one-liners als:
'mooi, nu hier nog'
'kick ass!!!!!'
'_O_ Frankrijk bedankt!'
'Beter!'
'Vive La France'
etc. zonder verdere onderbouwing.
goeie bronquote:Op zondag 29 mei 2005 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik kwam met die 99% omdat ik een hautaine politicoloog ben en derhalve een goed Schumpeteriaan, en ik het volk wantrouw.
Neenee. Maar goed, ik ontken het ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goeie bron![]()
je zei trouwens 99,9 % toch?
Nu is het eindelijk over.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:13 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraard. [14.gif]quote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar nog ff nuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |