Doe het voor Jan-Peterquote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
En dan nog: vooral wel woensdag VOOR stemmen!
Ik verwacht (wederom) een sullige premier die elk contact met het volk verloren is. Hij zal ons wel aanmoedigen om juist nu een signaal voor Europa af te geven en meer van dat soort poep.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef Loedertje het volgende:
Die met krommende tenen en een benepen mondje ons gaat vertellen wanneer de deportatie van de Nederlanders gaat beginnen?
Waarom zou ik voor stemmen? Ik zie het echt niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Nou, 55% is gewoon een duidelijke uitslag. Klaar.quote:
Omdat die 55% domme fransen tegen stemmen?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:08 schreef Jalu het volgende:
[..]
Waarom?
Tegen lijkt me meer op zijn plaats.
Als we zo gaan redeneren in Europa moeten wij ook maar voor de Nee gaan..quote:Op zondag 29 mei 2005 22:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, 55% is gewoon een duidelijke uitslag. Klaar.
Volgens Elsevier heeft Frankrijk nu wel een sterkere onderhandelingspositie, dus we gaan nog wat beleven.
Laat Theo van Gogh hier buiten.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:09 schreef PJORourke het volgende:
Zo, nu woensdag nog ff een mes in het lijk zetten.
Nee, omdat 55% slimme fransen tegen stemmen natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:09 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Omdat die 55% domme fransen tegen stemmen?![]()
Helemaal juist.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Als we zo gaan redeneren in Europa moeten wij ook maar voor de Nee gaan..
Auw!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Volgens Elsevier heeft Frankrijk nu wel een sterkere onderhandelingspositie, dus we gaan nog wat beleven.
Mensen mogen hun eigen beweegredenen kiezen. Daarbij ze maken er toch ook een rotzooi van:quote:Op zondag 29 mei 2005 22:08 schreef Mike het volgende:
Jammer.
Keek men maar naar de inhoud ipv een proteststem tegen de eigen politici te willen laten horen. Maar goed, Nederlanders zijn niet veel anders dan Fransen, als ik het topic zo eens lees...
Precies, ze zullen het alsnog proberen om het er doorheen te drukken als slechts 1 of 2 landen tegen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:09 schreef PJORourke het volgende:
Zo, nu woensdag nog ff een mes in het lijk zetten.
Vive la France!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:13 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, met zo'n redenatie blijft Europa zoals het is, en dat voor altijd, omdat we nee moeten blijven zeggen om steeds betere onderhandelingsposities te creeeren. Op naar het volgende Euro-schandaal wanneer landen weer met een veto onder sancties uit kunnen komen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Als we zo gaan redeneren in Europa moeten wij ook maar voor de Nee gaan..
We gaan zeker wat beleven, dankzij de Fransen zitten we nu op een zinkend schip. Nou maar hopen dat Balkenende een zwemdiploma heeft.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:09 schreef Sidekick het volgende:
Nou, 55% is gewoon een duidelijke uitslag. Klaar.
Ja, totdat er weer een brute dictator weg moet, dan is Frankrijk weer het meest walgelijke land ter wereld omdat het financiele belangen veiligstelt..quote:
idd. vies hypocriet land dat liever geld dan humanisme ziet.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
totdat er weer een brute dictator weg moet, dan is Frankrijk weer het meest walgelijke land ter wereld omdat het financiele belangen veiligstelt..
Inderdaad. En daarom hadden we nooit aan een referendum moeten beginnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Mensen mogen hun eigen beweegredenen kiezen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, met zo'n redenatie blijft Europa zoals het is, en dat voor altijd, omdat we nee moeten blijven zeggen om steeds betere onderhandelingsposities te creeeren. Op naar het volgende Euro-schandaal wanneer landen weer met een veto onder sancties uit kunnen komen.
Idd, dat gaat dus niet werken.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, met zo'n redenatie blijft Europa zoals het is, en dat voor altijd, omdat we nee moeten blijven zeggen om steeds betere onderhandelingsposities te creeeren. Op naar het volgende Euro-schandaal wanneer landen weer met een veto onder sancties uit kunnen komen.
Ja, na de afgaan van JP, de oorlog en de stroomuitval.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:19 schreef Tarak het volgende:
Is dit het nieuwe "Dit gebeurt er bij een "NEE"" doemscenario?
vind je het niet een beetje hooghartig om te zeggen dat 95% nee stemt omdat het dom is en napraat? wie denk jij wel niet helemaal dat je bent omdat je toevallig 'ja' zou stemmen?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarom hadden we nooit aan een referendum moeten beginnen.
95% van de mensen heeft niet de moeite genomen om te kijken wat de grondwet inhoudt. In plaats daarvan beginnen ze dom te roepen over dat alles wat met Europa te maken heeft 'toch maar kut is'. Daarnaast zien ze graag de landelijke politici op hun bek gaan.
Lekker volwassen bezig.
Nee, nee. Ze hadden een leesbare grondwet moeten schrijven. Geen draak van 400 pagina's.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:19 schreef Mike het volgende:
[..]
95% van de mensen heeft niet de moeite genomen om te kijken wat de grondwet inhoudt.
Mooi commentaar idd. Politici houden niet zo van burgers, die doen namelijk niet altijd wat politici vinden dat ze moeten gaan doen en denken niet altijd zoals politici vinden dat burgers moeten denken.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi commentaar op France 2.
Er is een nieuw machtsblok in Europa ontstaan: de burger!
Woutertje zal het wel zo weten te draaien dat hij altijd kritisch is geweest.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Vergeet niet het extra journaal om 22:50 op ned.2
Bakellende geeft reactie![]()
ik ben zo benieuwd wat hij en draaikont/kontlikker Woutertje Bos te zeggen hebben
In mijn hart was ik eigenlijk altijd al tegen.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
Woutertje zal het wel zo weten te draaien dat hij altijd kritisch is geweest.
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Algemene mening van experts is dat het niet zozeer een proteststem was, maar dat veel mensen zich gewoonweg niet herkennen in het huidige Europa. Ze willen Frans blijven. Hear hear.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef Tarak het volgende:
Mooi commentaar idd. Politici houden niet zo van burgers, die doen namelijk niet altijd wat politici vinden dat ze moeten gaan doen en denken niet altijd zoals politici vinden dat burgers moeten denken.
En na het "Nee" uit Nederland geeft hij het kabinet de schuld omdat die verkeerd campagne hebben gevoerd.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 95% nee stemt, ik zeg dat 95% van de mensen niet leest waar het om draait.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je het niet een beetje hooghartig om te zeggen dat 95% nee stemt omdat het napraat? wie denk jij wel niet helemaal dat je bent omdat je toevallig 'ja' zou stemmen?
'quote:Op zondag 29 mei 2005 22:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarom hadden we nooit aan een referendum moeten beginnen.
95% van de mensen heeft niet de moeite genomen om te kijken wat de grondwet inhoudt. In plaats daarvan beginnen ze dom te roepen over dat alles wat met Europa te maken heeft 'toch maar kut is'. Daarnaast zien ze graag de landelijke politici op hun bek gaan.
Lekker volwassen bezig.
Dat kan nou eenmaal niet anders bij zo'n ingewikkelde wet. Er zijn samenvattingen beschikbaar waarin de hoofdpunten duidelijk worden uitgelegd.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nee, nee. Ze hadden een leesbare grondwet moeten schrijven. Geen draak van 400 pagina's.
Denk je nou werkelijk dat dat niet anders kan?! Kom nou toch.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat kan nou eenmaal niet anders bij zo'n ingewikkelde wet. Er zijn samenvattingen beschikbaar waarin de hoofdpunten duidelijk worden uitgelegd.
Ik denk dat je dan de burger onderschatquote:Op zondag 29 mei 2005 22:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 95% nee stemt, ik zeg dat 95% van de mensen niet leest waar het om draait.
quote:Ik respecteer elke 'nee'-stem die gebaseerd is op een onderbouwde mening. Een 'nee'-stem uit protest over wat dan ook vind ik ronduit belachelijk.
Doemscenario? Nee, gewoon de realiteit. Je hebt toch wel opgelet de afgelopen jaren hoe de vlag erbij staat in de EU? Nou, die zaken gaan nu gewoon door.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:19 schreef Tarak het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe "Dit gebeurt er bij een "NEE"" doemscenario?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |