Jammer dan.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:26 schreef Harry_Sack het volgende:
deze sc-titel hebben we al eens gehad
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:26 schreef Harry_Sack het volgende:
deze sc-titel hebben we al eens gehad
Maar Team america is erg leukquote:Op zondag 29 mei 2005 17:19 schreef pberends het volgende:
tvp
Jah Kneus, die Titel is de Bewijsquote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jah Kneus, die Titel is het Bewijs
Nee, je moet niet steeds die hoofdletter gebruiken. Ook moet je de laatste "het" veranderen in een "de" voor de correcte Meki-spelling.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jah Kneus, die Titel is het Bewijs
Ik zit ook al 2 dagen scheten te laten....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:35 schreef du_ke het volgende:
Waarom doet m'n spijsvertering in het weekend altijd zo raar?
Consequent zijn is een uitdagingquote:Op zondag 29 mei 2005 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed Wolffje, je zult wel weer steigeren als er een hamburgerdraaiende Noord-Afrikaan iets over Joden roept, maar Wagner is salonfahig, he?
Uiteraard. Waarom luister ik anders de hele dag naar de Walküre?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed Wolffje, je zult wel weer steigeren als er een hamburgerdraaiende Noord-Afrikaan iets over Joden roept, maar Wagner is salonfahig, he?
Ach hopeloze zaak; niet op een forum op te lossen is. Ga dus daar maar nutteloos over praten.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:38 schreef Harry_Sack het volgende:
ehm, laat maar, ik ga liever over vermeende mensenhandel en prostitutie lullen in het R&P forum
quote:
Wat is er nou fijner dan andermans problemen als er toch geen permanent geluk bestaat?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach hopeloze zaak; niet op een forum op te lossen is. Ga dus daar maar nutteloos over praten.
dan kan je je eigen problemen vergeten.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat is er nou fijner dan andermans problemen als er toch geen permanent geluk bestaat?
ja dat en bierquote:Op zondag 29 mei 2005 17:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
dan kan je je eigen problemen vergeten.
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:44 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ MTV, iemand die bang is voor liliputters.
Lukt het nou nog niet. Wat zijn in godsnaam je problemen? Er staan nota bene plaatjes in die linkquote:
Geen idee. Over niet al te veel tijd wel de eerste exit-polls.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
Die uitslag uit Frankrijk zal wel over tig dagen komen. Of is het vanavond al bekend?
Bron: Planetquote:Uitslag
Tijdens de stembusgang mogen er in Frankrijk geen schattingen van de uitslag worden verspreid.
De eerste schattingen van Franse media worden daarom verwacht nadat de laatsten van de 58.000 stembureaus om tien uur 's avonds zijn gesloten. Dat zijn de stembureau's in Parijs en Lyon die langer open blijven dan die in grotere provinciesteden (20.00 uur) of de overige, kleinere plaatsen (18.00).
Verwacht wordt dat de minister van Binnenlandse Zaken, Dominique de Villepin, voor middernacht met een officiële schatting van de uitslag komt.
Als het een nee lijkt, dan zal het wel over woensdag heengetild worden, anders weten we het morgen of dinsdag wel denk ikquote:Op zondag 29 mei 2005 17:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Geen idee. Over niet al te veel tijd wel de eerste exit-polls.
Dan ben je een van de weinige in Nederlandquote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef du_ke het volgende:
Mijn respect voor Balkie is juist wat aan het groeien. Maar ach het stelde toch al niet veel voor.
Dat lijkt me wel erg cynisch.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als het een nee lijkt, dan zal het wel over woensdag heengetild worden, anders weten we het morgen of dinsdag wel denk ik
Inmiddels verwacht ik alles van het ja-kamp. Tenslotte schuwt men ook niet om onterecht de holocaust aan te halen om mensen toch maar ja te laten stemmenquote:
Hij probeert het tenminste nog op de inhoud aan te sturen en hij heeft alles tegen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige in Nederland
Dat is al een tijdje nog lager dan het respect voor Balkenende. De VVD zit gewoon te vast aan het pluche en verlogent dardoor haar principes...quote:Mijn respect voor de VVD is trouwens ook ernstig verstoord. Demagogische dwazen
en toch stem ik voor.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Inmiddels verwacht ik alles van het ja-kamp. Tenslotte schuwt men ook niet om onterecht de holocaust aan te halen om mensen toch maar ja te laten stemmen
Ach met al die onzin van de laatste tijd kan je niet echt spreken over inhoudquote:Op zondag 29 mei 2005 18:09 schreef du_ke het volgende:
Hij probeert het tenminste nog op de inhoud aan te sturen en hij heeft alles tegen.
Ja ik weet ook niet waar de VVD mee bezig zijn. Ineens gaan ze de kroonjuwelen van D'66 overnemenquote:Dat is al een tijdje nog lager dan het respect voor Balkenende. De VVD zit gewoon te vast aan het pluche en verlogent dardoor haar principes...
(al weet ik ook niet wat de principes van de VVd zijn het liberalisme is dat iig al 20 jaar niet meer...).
Dat lijkt me duidelijk. Ze proberen nu krampachtig tegen zowel D66 als Wilders in te gaan en dat lukt niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ja ik weet ook niet waar de VVD mee bezig zijn. Ineens gaan ze de kroonjuwelen van D'66 overnemen
Ze hebben een goede nieuwe leider nodig. Geen Van Aarten of Zalm
Ik denk dat ze gewoon in de oppositie moeten, dan worden ze weer scherp
Ik zou stembusfraude niet bij voorbaat uitsluiten. Vooral niet met die troep van Nedap.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Inmiddels verwacht ik alles van het ja-kamp. Tenslotte schuwt men ook niet om onterecht de holocaust aan te halen om mensen toch maar ja te laten stemmen
Bestruurlijke vernieuwing is hard nodig. Waar blijft alleen het economisch liberalisme?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ja ik weet ook niet waar de VVD mee bezig zijn. Ineens gaan ze de kroonjuwelen van D'66 overnemen
Ze hebben een goede nieuwe leider nodig. Geen Van Aarten of Zalm
Ik denk dat ze gewoon in de oppositie moeten, dan worden ze weer scherp
Ze weten gewoon niet wat ze willen. Stuurloze partijquote:Op zondag 29 mei 2005 18:18 schreef du_ke het volgende:
Dat lijkt me duidelijk. Ze proberen nu krampachtig tegen zowel D66 als Wilders in te gaan en dat lukt niet.
Joh kom je mooi op tijd achter. Het is volgens mij de enige partij die de laatste 5 jaar niet wat aan vernieuwing heeft gedaan en dat betaalt zich nu uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze weten gewoon niet wat ze willen. Stuurloze partij
Maar moeten ze dan de wind uit de zeilen halen van D66?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:19 schreef PJORourke het volgende:
Bestruurlijke vernieuwing is hard nodig. Waar blijft alleen het economisch liberalisme?![]()
zelfs al kun je er Balkenende mee voor lul laten staan?quote:
Dat zou een triest uitgangspunt zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zelfs al kun je er Balkenende mee voor lul laten staan?
De Britten doen het veel slimmer. Die gaan pas een referendum houden als de Fransen JA hebben gestemd. Bespaart veel belastinggeld. Maar die achterlijke mongolen in Den Haag wilden wel een referendum...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Als Frankrijk tegen heeft gestemd, stemmen wij voor spek en bonen
Hoe bedoel je de macht is gelijk verdeeld in Europa
Terwijl D66, zijn partij, zo voor referenda isquote:Op zondag 29 mei 2005 18:31 schreef Harry_Sack het volgende:
dan had ie dat niet moeten zeggen. Zelfs Brinkhorst is wijs genoeg om niet te zeggen dat ie voor lul staat als er massaal nee gestemd wordt. Die is gewoon zo bot dat hij het onnodig acht om een referendum voor al die domme burgers te organiseren
En zelfs daar moeten ze voor lobbyen op het vvd congresquote:Op zondag 29 mei 2005 18:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Terwijl D66, zijn partij, zo voor referenda is.
OK, maar de benoemde burgemeester is uit de tijd en referenda heb je nodig voor de legitimatie van grote projecten. Opleggen van dingen zoals de Euro wordt gewoon niet meer gepikt en daar ben ik blij mee.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:26 schreef MrX1982 het volgende:
Maar moeten ze dan de wind uit de zeilen halen van D66?
Als ze nou economische progressie zouden koppelen aan cultureel conservatisme. Maar ze kiezen voor een zwalkbeleid.
Ze hebben een sterke leider nodig die conservatisme en liberlisme kan koppelen. Zoals Bolkesteijn probeerde.
Wetende dat de kans vrij groot is dat dat de genadeklap wordt voor Blair...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:34 schreef pberends het volgende:
De Britten doen het veel slimmer. Die gaan pas een referendum houden als de Fransen JA hebben gestemd. Bespaart veel belastinggeld. Maar die achterlijke mongolen in Den Haag wilden wel een referendum...
Pberendsquote:Op zondag 29 mei 2005 18:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Als de grondwet levend blijft na een Frans Non, dan wordt er wel een referendum gehouden. In de woorden van Jack Straw: "We will hold a referendum if there is a constitution to vote on."quote:Op zondag 29 mei 2005 18:34 schreef pberends het volgende:
[..]
De Britten doen het veel slimmer. Die gaan pas een referendum houden als de Fransen JA hebben gestemd. Bespaart veel belastinggeld. Maar die achterlijke mongolen in Den Haag wilden wel een referendum...
De liefde druipt er vanaf...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Als de grondwet levend blijft na een Frans Non, dan wordt er wel een referendum gehouden. In de woorden van Jack Straw: "We will hold a referendum if there is a constitution to vote on."
D66 heeft gepleit voor correctieve referenda, niet voor raadplegende.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |