quote:Op zondag 29 mei 2005 17:55 schreef Harry_Sack het volgende:
een Draytek Vigor 2200e, die is nog als beste getest vorig jaar geloof ik. Je kan er heel veel mee, is gemakkelijk in het onderhoud en kan verschillende soorten verbindingen aan.
Als je handig was geweest, dan was die alcatel een droomapparaatquote:Op zondag 29 mei 2005 17:56 schreef pberends het volgende:
[..]. Die heb ik al, maar dat is puur een router; geen gecombineerde modem en router ineen.
Bedanktquote:Op zondag 29 mei 2005 17:58 schreef Ablaze het volgende:
Ik heb een Linksys WAG54G. (http://www.linksys.com/press/tiffimage/wag54g.tif)
Linksys is een submerk van Cisco Systems.
Dit is een alles in een apparaat: ADSL modem, router, 4 poorts switch en wireless LAN.
Bevalt tot nu toe goed
Kost iets van 75 euro.
Maar dat Lynksys is wel een goedkoop merk? Ik heb/hoef trouwens geef wifi.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb de Lynksys met WiFi mogelijkheid. Ben er erg tevreden over. Emule plus Bittorent en surfen trekt m niet plat.
Ik heb al die dingen al gevolgd. Geen resultaat.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als je handig was geweest, dan was die alcatel een droomapparaat![]()
Doe nou eens niet zo suf en volg gewoon de simpele plaatjes van die link die ik in je vorige draadje heb gepost. Eenvoudiger kan het gewoon niet, routers / modems werken niet met wizzards![]()
De combinatie vigor/alcatel is een unieke combinatie als je gewoon redelijk wat grip en overzicht op je netwerksituatie wilt hebben (je ziet het letterlijk staan en weet welke kabeltjes waar naar toe gaan). Er is geen simpelere weg.
Teken anders eerst gewoon eens de situatie op een a4tje en vul dan de gegevens in, dan weet je het ook.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:58 schreef Ablaze het volgende:
Dit is een alles in een apparaat: ADSL modem, router, 4 poorts switch en wireless LAN.
Bevalt tot nu toe goed
Kost iets van 75 euro.
Is dat een goede optie? Misschien kan ik 'm nog inruilen tegen die klote-router die ik heb.quote:Draytek Vigor 2500 ADSL modem/router 2 VPN Annex A
Klonk goed, jammer dat ie wireless is. Daar heb ik niets aanquote:Op zondag 29 mei 2005 17:58 schreef Ablaze het volgende:
Bevalt tot nu toe goed
Kost iets van 75 euro.
Dat antennetje van 8 cm kun je zodanig draaien dat hij horizontaal en dus gelijk met het apparaat komt te liggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
Is dat zo. Maar zo'n antenne vind ik er niet uitzien.
Klopt.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
Dus je kan er 4 computers op aansluiten middels gewone netwerkkabels, maar je kan ook nog eens een aantal computers erop aansluiten middels wifi??
Geinig, hoeveel kunnen er dan op wifi?quote:
Geen idee, ik zou sowieso niet meer dan 5 gebruikers op één access point willen hebben i.v.m. de snelheid.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Geinig, hoeveel kunnen er dan op wifi?
12 apparaten geloof ik tegelijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Geinig, hoeveel kunnen er dan op wifi?
En het maximum daarvoor is 255 pc's tegelijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:38 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou sowieso niet meer dan 5 gebruikers op één access point willen hebben i.v.m. de snelheid.
Dat die router maar 4 Ethernet poortjes heeft betekend trouwens niet dat je er maar 4 PC's op aan kunt sluiten: je kunt het aantal poorten gewoon uitbreiden door er een [x] poorts switch achter te zetten. Deze kost slechts een paar tientjes voor een 8-poorts versie.
Dat is echt een supermodem!!!quote:Op zondag 29 mei 2005 17:58 schreef Ablaze het volgende:
Bevalt tot nu toe goed
Kost iets van 75 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |