je bent me net voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef Prep2Fight het volgende:
Deze lul* heeft een pagina gelinkt waarmee je PC opnieuw opstart:
Goede online CD winkels, waar bestellen jullie?
* Lul = R0ADKILL
O ik begreep dat "doeiiii" al niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
je bent me net voor.
Kan een modje de link ook nog uit de quote slopen?
Dat heeft ie dus, zeg maar zo'n beetje over heel Fok!...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:28 schreef nipeng het volgende:
[..]
O ik begreep dat "doeiiii" al niet.
Ik zou even kijken of die gozer niet op meer plekken die link heeft gezet.
* nipeng draait linux
check, en de user is ook vertrokkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
je bent me net voor.
Kan een modje de link ook nog uit de quote slopen?
Dat is een banmelding van gisteren. De posts zijn van vandaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
check, en de user is ook vertrokken
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
ja, ik zag het iets laterquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:14 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dat is een banmelding van gisteren. De posts zijn van vandaag.
checkquote:
We zijn je zoekmachine nietquote:Op zondag 5 juni 2005 14:37 schreef belsen het volgende:
Kan iemand voor mij het algemene Kopna Kopna topic terug vinden?
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
check
[..]
We zijn je zoekmachine niet
Ja, ik had hem een weekje terug nodig...quote:
was niet kwaad bedoeld, (vandaar dequote:Op zondag 12 juni 2005 21:21 schreef belsen het volgende:
[..]Ik dacht: jullie hebben hem vast sneller dan ik...niet dus.
Er is een mergerequest onderweg, bedankt voor het doorgeven dwerg..quote:
Oh. Het verbaasde me al dat het ding zo hoog stond.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:26 schreef belsen het volgende:
Ja, ik had hem een weekje terug nodig...
Kijk maar naar de laatste paar posts.
Maar toch dank.
zoektijden:quote:Op zondag 12 juni 2005 21:21 schreef belsen het volgende:
[..]Ik dacht: jullie hebben hem vast sneller dan ik...niet dus.
Nou. Had een Angel topic kunnen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Free for all, welke rapper zou de sterkste zijn
lijkt me een topic voor onzin
mischien is het een Kloon van angelquote:Op maandag 13 juni 2005 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou. Had een Angel topic kunnen zijn.
Hier wordt niet gelachen!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef Zanderrr het volgende:
Ach, er mag af en toe toch ook wel wat te lachen zijn..
Kun je eens uitleggen waarom je kiest voor deze termen, dat snap ik namelijk niet helemaal. Misschien kunnen de mensen van HHC het uitleggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:32 schreef Summoner het volgende:
Wat dacht je van Mainstream Hiphop of Commercial Hiphop...
Kun jij het mij vertellen? Ik ben nog niet achter, vandaar mijn vraag.quote:In hoeverre heeft een aparte reeks bestaansrecht naast HHC?
Maak maar eens een kloon aan, en post het volgende:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef nipeng het volgende:
Vertel maar eens waarom je het topic geopend hebt ipv in HHC te posten.
Vertel jij het ons maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:09 schreef -Angel- het volgende:
Dat zal waarschijnlijk gelijk je laatste post in dat topic zijn. En waarom dat mag jij me vertellen ...
Om het verschil tussen jouw hiphop reeks en HHC duidelijker te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:47 schreef -Angel- het volgende:
Kun je eens uitleggen waarom je kiest voor deze termen, dat snap ik namelijk niet helemaal.
nipeng , dat weet je heus wel , zoals -Angel- ookal zegt , we zijn ooit hiphop central begonnen om het ook te kunnen hebben over de underground artiesten zonder er iedere x weer een discussie aan vast hoeven te knopen of 50 cent bijv the man was of niet. Er zit daar nu een vast groepje users die gewoon niks heeft met die mainstream dingen (op een paar platen/artiesten na misschien) en een groepje users die besloten heeft om zich er in te verdiepen , en over het algemeen alleen maar tvptjes plaatsen om het te blijven volgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef nipeng het volgende:
Vertel maar eens waarom je het topic geopend hebt ipv in HHC te posten.
Ik weet precies waarom. Waarom denk je dat ik het topic open heb gelatenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nipeng , dat weet je heus wel , zoals -Angel- ookal zegt , we zijn ooit hiphop central begonnen om het ook te kunnen hebben over de underground artiesten zonder er iedere x weer een discussie aan vast hoeven te knopen of 50 cent bijv the man was of niet. Er zit daar nu een vast groepje users die gewoon niks heeft met die mainstream dingen (op een paar platen/artiesten na misschien) en een groepje users die besloten heeft om zich er in te verdiepen , en over het algemeen alleen maar tvptjes plaatsen om het te blijven volgen.
quote:De plaats voor al degene die hip-hop haten, of juist er niet genoeg van kunnen krijgen, en voor de gemiddelde fan. Wil je het hebben over Ali B, Nelly, over 50 Cent wel dan is dit the place to be. De populaire hip-hop artiesten die de top 40 niet uit zijn te slaan.
Wil je het echter hebben over de underground MC's, de intellectuele rappers, en het onder de radar hip-hop bezoek dan -> Hiphop Central XLVIII: Beauty and the Beat.
Wat wil je weten over Vanilla Ice, cosmick? Vertel het maar en weet voor jouw maak ik altijd tijd vrij.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef cosmick het volgende:
Hij heeft zich lijkt het nog nooit in hiphop verdiept of doet gewoon expres zo onnozel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |