Ik doe het wel ff..quote:Op zondag 5 juni 2005 23:49 schreef Neva het volgende:
Kan iemand even nieuwe muz triv topic openen met degelijke op.. ik krijg die nooit fatsoenlijk... mijn dank![]()
Ik zie genoeg redenen om het dicht te gooien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef nipeng het volgende:
Ik zie weinig reden om dat topic dicht te gooien. Ja het is enigzins dubbel maar er staan al te veel reacties in om dicht te gooien. Samenvoegen met het andere Aphex Twin topic lijkt mij zonde van het goede topic.
Fair point, point taken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef nipeng het volgende:
Allemaal voorbarig.
Heb je de posts van Berkery en Ranja gelezen in Muziek Trivia?
Ja sorry, maar dat is volgens mij geen wenselijke situatie. Op die manier kun je in het (serieuze)forum voor elk lopende topic een dubbel topic openen met als functie: 'hier kun je ouwehoer opmerkingen plaatsen'. Dat lijkt me niet de bedoeling van topics en discussies. Dubbeltopics zijn per definitie niet gewenst.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef nipeng het volgende:
Dat is de reden waarom het topic nog open is. Je kan daar de discussie aan (als je wilt) en het andere topic blijft "schoon".
Ongetwijfeld, en dat dacht ik ook, totdat het bleek dat sommige users ook over aphex twin over het algemeen en over andere nummers gingen posten. Dat geeft aan dat het hier niet meer om een topic specifiek over 1 nummer gaat. Met als gevolg een grote kans dat je aan het eind wel een algemeen aphex twin topic hebt, met als gevolg dat je dus op 2 plekken een algemene discussie kunt gaan voeren over aphex twin.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef nipeng het volgende:
Nee het is niet de bedoeling om van ieder topic een dubbel topic te openen.
Van dit topic hadden we niet meteen in de gaten dat het dit een dubbel betrof. Inmiddels staan er al aardig wat reacties in. Het topic gaat specifiek over een nummer/clip dus zo dubbel vind ik 'm eigenlijk niet.
Ja WOEF enzo.quote:
donequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:05 schreef Grobbel het volgende:
Niet dat het topic me nou echt interesseert, maar wellicht zouden er hierin wat off topic reacties kunnen worden verwijderd.
Ryan Adams - Cold Roses
Goed idee, ik heb 'm al even aangepastquote:Op donderdag 9 juni 2005 07:18 schreef nipeng het volgende:
Zou het verstandig zijn om Liedjes over Autorijden te hernoemen naar ""Liedjes over autorijden" of iets dergelijks?
Even wennen hoor voor mij, dat jij niet meer blauw bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef nipeng het volgende:
Check.
ik heb jouw deeltje 6 ff dicht gegooid , als #5 vol is mag die vanmijn part weer open.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:57 schreef Neva het volgende:
2 keer een U2 tour topic.. een met typo en een zonder typopick one
![]()
Laten we het er gewoon maar op houden dat je mij aan het testen wasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:43 schreef Zanderrr het volgende:
Sorry van die post in HH central, P. 'k zat ff niet op te letten.
Het zal nooooit meer gebeuren.![]()
Het is hier vrij koud voor de tijd van het jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:51 schreef peaceman het volgende:
En nieuwe mods, hebben jullie het al een beetje druk?
Anders weet ik nog wel een klusje voor jullie Oke oke waar bemoei ik me mee terwijl ik in Rome zit, maar toch meld ik het ff :
In de openingspost van het trivatopic staat onderin een foute link. Er wordt verwezen naar 435, terwijl dat 440 moet zijn...
Alvast bedankt enneh..... hoe is het weer in Nederland? Hier is het heerlijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |