quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:56 schreef nipeng het volgende:Nee het is niet de bedoeling om van ieder topic een dubbel topic te openen.
Van dit topic hadden we niet meteen in de gaten dat het dit een dubbel betrof. Inmiddels staan er al aardig wat reacties in. Het topic gaat specifiek over een nummer/clip dus zo dubbel vind ik 'm eigenlijk niet.
Ongetwijfeld, en dat dacht ik ook, totdat het bleek dat sommige users ook over aphex twin over het algemeen en over andere nummers gingen posten. Dat geeft aan dat het hier niet meer om een topic specifiek over 1 nummer gaat. Met als gevolg een grote kans dat je aan het eind wel een algemeen aphex twin topic hebt, met als gevolg dat je dus op 2 plekken een algemene discussie kunt gaan voeren over aphex twin.
En dan? Ga je dan de keuze maken welk topic te sluiten? Ga je dan zeggen dat het oudere al lopende topic opeens dicht moet omdat het nieuwe topic recenter is, terwijl we nu al bepalen dat het oudere waardevoller is? Of ga je dan straks alsnog het dubbele nieuwe topic sluiten, terwijl je nu al van mening bent dat je het niet moet sluiten omdat er al teveel posts in staan?
Daarbij, stel als ik nu iets over de single windowlicker wil posten, ga ik dat echt niet in het nieuwe (dubbele) topic doen, dat zal ik dus echt wel in dat al lopende topic doen. Met als gevolg dat je 2 aphex twin topics omhoog hebt. Lijkt me niet wenselijk.
Ik zou zeggen, gewoon dat nieuwe topic sluiten, het voegt niks toe, er loopt immers al een aphex twin topic. Je kan simpelweg in je sluittopic de link van het al lopende topic posten en zelfs het oude topic nog even omhoog schoppen.