Al verbeterdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef Ondergrond het volgende:
De track is alles behalve "onmuzikaal" (je bedoelt waarschijnlijk a-muzikaal?).
Hij is en blijft gewoon vet, ookal is die jaaaren oud... Maar ik vind het geen muziek terwijl het muziek is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:15 schreef L.Denninger het volgende:
niet vals, niet a-muzikaal, niet mongool.
Gewoon heel erg goed !
(ook al blijft m'n favoriete Aphex-track nog steed "On"
Irf.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:19 schreef IrfieJ het volgende:
dammit, dit nummer is zooooooooooo geniaal en alles behalve a-muzikaal..
Jij hebt een hele aparte visie op muziek, dat zie ik alquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij is en blijft gewoon vet, ookal is die jaaaren oud... Maar ik vind het geen muziek terwijl het muziek is.
Ik heb altijd het gevoel dat dit nummer is gemaakt door een mongolide persoon die voor een dag een muziekprogramma heeft mag lenen.
Je moet toch veel geblowed en gezopen hebben om zo iets te maken.
Je moet je echt eens gaan verdiepen in Richard D. James, dan zal je zien dat dit zeker geen mongool is die voor een dag een muziekprogramma heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij is en blijft gewoon vet, ookal is die jaaaren oud... Maar ik vind het geen muziek terwijl het muziek is.
Ik heb altijd het gevoel dat dit nummer is gemaakt door een mongolide persoon die voor een dag een muziekprogramma heeft mag lenen.
Je moet toch veel geblowed en gezopen hebben om zo iets te maken.
Je hebt er echt geen kaas van gegeten. Aphex twin zit productietechnisch zo strak in elkaar.quote:Ik heb altijd het gevoel dat dit nummer is gemaakt door een mongolide persoon die voor een dag een muziekprogramma heeft mag lenen.
Geloof me, ik ken die muziek die jij bedoeld en dat vind ik gewoon niet leuk om te horen. Al vind ik de Aphex Twins weer helemaal geweldig om dit nummer, omdat ik het zo ....tja 'anders'...klinktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:21 schreef Detroit het volgende:
Heerlijk lijkt me het om een persoon als de TS te zijn. Dan kun je tenminste nog echt opkijken van vage ambient/experimental/abstracte herrie... Want als je windowlicker al apart vindt dan heb je nog veel te ontdekken..
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:21 schreef Detroit het volgende:
Heerlijk lijkt me het om een persoon als de TS te zijn. Dan kun je tenminste nog echt opkijken van vage ambient/experimental/abstracte herrie... Want als je windowlicker al apart vindt dan heb je nog veel te ontdekken..
Luister eens wat Venetian Snares ..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geloof me, ik ken die muziek die jij bedoeld en dat vind ik gewoon niet leuk om te horen. Al vind ik de Aphex Twins weer helemaal geweldig om dit nummer, omdat ik het zo ....tja 'anders'...klinkt
Heb een cdtjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:26 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Luister eens wat Venetian Snares ...
Denk dat het wel op warprecords.com staatquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:48 schreef ProdigalSon het volgende:
Ik hoop de man ooit nog eens live mee te maken, maar die kans is klein.
Hij heeft ook zo ontzettend veel uitgebracht. Ik heb verschillende CD's van em en een gig. aan mp3'tjes... en nog zit ik maar op de helft ofzo..?
Heeft iemand een overzicht van alles wat hij uitgebracht heeft?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:19 schreef IrfieJ het volgende:
dammit, dit nummer is zooooooooooo geniaal en alles behalve a-muzikaal..
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:16 schreef Sahko het volgende:
vind come to daddy toch wel beter dan aphex twin, clip dan he!
Dus jij vind een nummer beter dan een ariest. Heel goed jongen, heel goedquote:Op zondag 5 juni 2005 17:16 schreef Sahko het volgende:
vind come to daddy toch wel beter dan aphex twin, clip dan he!
ik bedoelde window licker wijsneusquote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dus jij vind een nummer beter dan een ariest. Heel goed jongen, heel goed!
<-----------quote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef Bigs het volgende:
Windowlicker is echt superKan dat nummer nog steeds heel vaak achter elkaar draaien. Vind Aphex Twin zoiezo wel vet. 'To cure a weakling child' is ook stoer
dit nummer is ver van vals. en ver van a-muzikaal. dit nummer is gewoon geniaal en het klopt in elk opzicht!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:12 schreef renz0r het volgende:
Zo vals, zo mongool, zo ''a-muzikaal', maar o zo geweldig om te horen
Ik verkies dit nummer als 'Mongoolst klinkende nummer die gewoon te meesterlijk voor woorden is!
Ik snap dit hele topic al niet gezien er al een aphex twin topic bestaat:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:19 schreef LostFormat het volgende:
Wat een ongelovelijke onzin. DIt soort muziek is stukken muzikaler dan menig andere artiest durft te maken.
ja iddquote:Op maandag 6 juni 2005 12:32 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik snap dit hele topic al niet gezien er al een aphex twin topic bestaat:
Aphex Twin
En dat is relevant op mijn reactie, omdat?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:32 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik snap dit hele topic al niet gezien er al een aphex twin topic bestaat:
Aphex Twin
Ook mijn favoriet. Heerlijke stop motion clip ook. Toen ik dat destijds bij dat oude MTV dance programma zag (partyzone, zo heette dat toch?) was ik helemaal onder de indruk. Pas jaren en jaren later kwam ik er achter dat windowlicker van diezelfde man kwam. Grappig. Aphex Twin vind ik heerlijk. Venetian Snares is misschien nog een stap te ver voor de TS, maar dat komt ook vast nog wel. Die vind ik op dit moment helemaal geweldig. Ben helemaal verslaafd aan Venetian Snares. Orgastisch geweld, verpakt in agressieve breakbeats. Een frontale aanval op je speakers. Heerlijk. In het begin was het alleen maar geram en gebeuk, maar op een gegeven moment snap je de structuur en de vreemde timesignatures die Aaron Funk (VS dus) in z'n muziek gebruikt. Dan ga je het allemaal nog meer waarderen.quote:
Omdat ik niet aan je username kan ruiken waar jij mod van bent en ik te lui ben om ergens anders te checken waar jij wel mod van bent en er gemakshalve ervanuit ging dat jij welicht mod van MUZ bent en dus dat je in zou zien dat dit topic dubbel is en dit topic zou sluiten en ik er vanuit ging dat wanneer jij niet mod van MUZ was jij wel de mod van MUZ erop zou wijzen dat dit topic simpelweg dubbel was en je daarmee voorkomt dat een discussie zich op 2 verschillende plekken zou voortzetten maar ik nu aan je rare en starre reactie in zie dat jij niet zo flexibel bent en ik dus op een andere manier ervoor moet gaan zorgen dat dit topic gesloten wordt.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef LostFormat het volgende:
En dat is relevant op mijn reactie, omdat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |