Ik heb het Songbook van Coldplay thuis op de pc staan. Amsterdam is leuk om te spelenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:54 schreef bouncing het volgende:
Yes Sir,
andere coldplay stukken of andere leuke stukken zijn ook welkom![]()
Als ik me goed herinner tablatuur wel en bladmuziek niet, met als excuus dat tablatuur een interpretatie van de muziek is en bladmuziek een notatie. Beetje grijs gebied dus.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:16 schreef bouncing het volgende:
als je een officieel boek koopt en het dan inscant zit er copyright op
als iemand ze zelf maakt mag dat gewoon toch?![]()
ff gewoon een vraagje dat niets met dit topic te maken heeft..quote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik heb het Songbook van Coldplay thuis op de pc staan. Amsterdam is leuk om te spelen
Hey, ik heb het niet bedacht of gezegd dat het logisch wasquote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef NeinNoNon het volgende:
Terwijl bladmuziek natuurlijk net zo goed een interpretatie van de muziek is. Maargoed, dat is een andere discussie.
Ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef bouncing het volgende:
maar sowiso: als ik het zelf uitzoek, schrijf het op met behulp van bijvoorbeeld Sibelius (schrijfprogramma) zet naam erboven en zet dat op internet :S is dat verboden ?
Ik had het ook niet over jou.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, ik heb het niet bedacht of gezegd dat het logisch was.
Ik dacht dat het, net als bij muziek en films, legaal was om een thuiskopie te maken, voor eigen gebruik. Net zoals het teogestaan is om in de bibliotheek een boek te lenen met bladmuziek en daar een kopie van te maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:15 schreef nipeng het volgende:
Op de meeste bladmuziek zit copyright dus deze link is niet helemaal legaal beste Aargh.
De site geeft dat ook min of meer aan op de introductiepagina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |