whehe, preciesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:59 schreef bartrid het volgende:
en het eerste antwoord is natuurlijk weer een flauw `kijk mij eens stoer downloaden' antwoord....
Ik bestel redelijk vaak bij play.com, niet al te duur en geen verzendkosten. Voor de obscuurdere dingen gemm.com.
Je kunt gewoon een acceptgiro met de bestelling laten meesturen of meteen betalen via Rabo direct als je bij de Rabobank zit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:00 schreef wdn het volgende:
Bol.com
Beste plek voor on-line koopjes. Alleen ze accepteren slechts creditcards dus ik ben afhankelijk van bonnen.
Denk je grappig te zijn ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:11 schreef R0ADKILL het volgende:
Luckydice is ook meer voor het genre waar ik van houquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:02 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
whehe, precies
Ik bestel altijd via www.luckydice.nl
Vroeger bestelde ik ook vaak bij NLStore, maar dat doe ik niet meer. Heb nu al een paar keer gehad dat een CD niet leverbaar bleek na een aantal maanden. Je krijgt dan wel je geld terug, maar dan nog is het erg irritant. Voordeel is wel dat ze vrij goedkoop zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:42 schreef Beathoven het volgende:
Bij de NLstore heb ik ook wat in bestelling staan. Voordeel van de Nlstore is dat je keuze hebt tussen meerdere leveranciers waarbij de onderlinge prijzen nogal uiteenlopen en dan is de keuze tussen hetzelfde voor 7 en 33 euro vaak snel gemaakt.
Nadeel is dat dit nogal lang zou kunnen duren uitlopend tot soms enkele maanden. Bij een album wat je per-se wilt hebben omdat het niet eentje is die je overal kunt kopen misschien niet zo'n punt maar je moet er zeker 'niet' op gaan wachten. Het schijnt namelijk zelden binnen de afgesproken levertijden te worden geleverd.
Ik bestel ook vaak via CD WOW, de nederlandse of de japanse versie ervan. Net welke goekoper is. Idd duurt het wat langer dat je de CD hebt, maar ik vind dat persoonlijk niet zo erg. Goedkoop en safe vind ik belangrijker...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een enkele keer, als ik iets wil hebben dat meer mainstream is (Life of Agony, Billy Corgan) kom ik uit bij CD WOW. Maar die zijn niet zo bijster snel met mijn laatste bestelling, dus ik weet niet of ik daar volgende keer weer bestel. Goedkoop zijn ze wel, 13 euro voor een net uigekomen cd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |