Iemand die wat meer bekend is met Paul Carrack? Ik weet dat hij wel met veel grote artiesten heeft gespeeld. Eagles, Clapton, John Hiatt, Roxy Music, BB King e.v.a.
---overbodige info---
ik zag vanavond Sjors Frölich uit z'n dak gaan bij Paul Carrack.
goh...
---overbodig info---
Jeroen van Inkel was toendertijd helemaal wild van het nummer 'Don't shed a tear', dankzij hem heeft het nummer de top40 nog gehaald (erg veel gedraaid toen).
Don't shed a tear
I need you
When you walk in the room
Dedicated
Hij is ook de leadzanger van Mike & the Mechanics en daarvan zou je deze nummers eens moeten luisteren.
Silent running
All i need is a miracle
The living years
Over my shoulder
Allemaal topplaten van een rasartiest
quote:Gisteravond speelde hij o.a. ook Dedicated. Hij zei dat hij het niet zo vaak doet bij zijn concerten, maar het was natuurlijk erg intiem, hij alleen achter de keyboard en zijn zang en voor de rest niks.
Op maandag 19 augustus 2002 08:41 schreef Roscoo het volgende:
Je zou deze nummers eens moeten downloaden.Don't shed a tear
I need you
When you walk in the room
DedicatedHij is ook de leadzanger van Mike & the Mechanics en daarvan zou je deze nummers eens moeten luisteren.
Silent running
All i need is a miracle
The living years
Over my shoulderAllemaal topplaten van een rasartiest
Een artiest die in mijn ogen te weinig erkenning bij het grote publiek heeft gekregen. Hij heeft veel moois gemaakt, maar de meeste mensen weten niet dat hij het gemaakt heeft.
Heeft ook meegespeeld met John Hiatt en Nick Lowe. En Roxy Music en Squeeze (vervanger van Jools Holland).
http://www.boerderij.org/html/verwacht.html
zie 30 mei!!!!!!!!!!!!!!
quote:eehhm....de man op de foto is Paul Young (naamgenoot van de bekendere zanger) die ook bij Mike and the Mechanics heeft gezongen (the Living Years) ook een hele goede zanger net als Paul Carrack...
Op maandag 19 augustus 2002 13:07 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]Een artiest die in mijn ogen te weinig erkenning bij het grote publiek heeft gekregen. Hij heeft veel moois gemaakt, maar de meeste mensen weten niet dat hij het gemaakt heeft.
Heeft ook meegespeeld met John Hiatt en Nick Lowe. En Roxy Music en Squeeze (vervanger van Jools Holland).
Zo inderdaad zeg! Zijn startpagina is al hemels vergeleken met de vorigequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef Sammy3000 het volgende:
*ff een rottrap naar boven geven..!*
Deze man mag wel weer wat aandacht hebben.
Zijn website is overigens vernieuwd. Een wereld van verschil als je de oude site kent!
Hoorde hem vanochtend bij Giel Beelen. Kan echter geen Nederlandse optredens vinden...quote:01: How Long (Ace)
02: Tempted (Squeeze)
03: I Need You
04: Silent Running (Mike And The Mechanics)
05: Don't Shed A Tear
06: When You Walk In The Room
07: The Living Years (2006 Version) (Mike And The Mechanics)
08: Battlefield
09: Dedicated
10: Over My Shoulder (Mike And The Mechanics)
11: Love Will Keep Us Alive (2006 Version)
12: Eyes Of Blue
13: Beautiful World
14: Satisfy My Soul
15: Groovin'
16: Anyday Now
17: Where Did I Go Wrong?
18: It Ain't Over
19: What A Wonderful World (with SWR Big Band)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |