Ik heb alleen die cover van "Try a little tenderness" gehoord, maar die vond ik inderdaad ook vreselijk en compleet van al het leven ontdaan. Net een soort easy listening-kitsch voor supermarkten of meubelboulevards of zo. Volgens mij draait Otis Redding zich ook in z'n graf om.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:26 schreef webfreak het volgende:
Bovendien heeft 'ie Can't Buy Me Love ongelooflijk verminkt. Rampzalig beroerde cover. Heeft meer weg van een parodie
Ben ik het na wat meer beluisteren van de cd's wel mee eens. Mooie stem, maar het is allemaal nogal saai. Alles wat 'ie zingt is al behoorlijk vaak gedaan en regelmatig beter.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:15 schreef Radiohoofdje het volgende:
Ik vind zijn stem nog steeds erg mooi maar er mist iets... misschien dat hij op een volgend album bewijst dat hij ook nummers kan zingen met wat meer pit.
Helemaal mee eens. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ook Sway, Come Fly With Me en Fever staan regelmatig op repeat hier.quote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Shagster het volgende:
Zijn beste nummer ooit is zonder twijfel "Moondance" als je het mij vraagt. Dat nummer heeft echt alles, en swingt echt de pan uit.![]()
Home is zooooooooo geweldig... kippenvel gewoon...met dank aan DC++ (are you reading BREIN!??) heb weer eens wat cd's gekocht (!!)quote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zijn 'Home' is echt mooi, en erg herkenbaar ook. De rest vind ik ook wat saai, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |