abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24639293
De laatste tijd ben ik net als ik weet veel hoeveel mensen een beetje aan het luisteren naar jazzy muziek. Ik vind Jamie Cullum en Amy Whinehouse prettig klinken bijvoorbeeld en ben een beetje aan het kijken naar nieuwe dingen.

Nu hoor ik vaak de naam van Michael Buble voorbij komen en was van plan om een CD-tje van hem te gaan halen. Iemand die zijn muziek kent hier en die me er iets meer over wil en kan vertellen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:15:48 #2
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_24639925
Persoonlijk vind ik Michael Bublé stukken beter dan Jamie.
Zijn stem is een stuk prettiger om naar te luisteren..Doet een beetje denken aan Sinatra en Harry Connick Jr.

Come fly with me vind ik 1 van zijn mooiste nummers ( ok het is niet van hem zlef maar zijn uitvoering)

Ik zou zeggen struin Kazaa ff af en vergelijk het zelf...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:53:56 #3
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_24939884
kick*

hij's cool
nieuwe album (it's time) is nu net uit!!!

lekker cd'tje
en dan vooral "save the last dance for me" en "home"
(allebei ook te beluisteren op zn site)
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:24:48 #4
71048 Tokay
makes your day!
pi_25116637

Even een paar plaatjes ter illustratie.

Leuke jongeman, heel lekkere stem.
Canadees, midden twintig, je spreekt z'n naam uit als boe-blee.
Ik heb toevallig één nummer van hem gedownd (Come Fly With Me) en ik kan maar geen genoeg krijgen van die stem. Erg goed. Zo'n heerlijke jazzy crooner.
Ik denk dat ik zijn cd maar op het verlanglijstje voor m'n verjaardag zet.

Hier is zijn website voor meer info ---> http://www.michaelbuble.com/
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_25122003
*Kirke gaat eens luisteren, is zwaar Sinatra en Cullum fan*
'T best bewaarde geheim van Nederland
  Moderator donderdag 17 februari 2005 @ 07:51:52 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25122012
Toevallig heb ik dit weekend alles van Bublé...ehm...verzameld.

Ik moet zeggen dat het erg lekker klinkt, maar ik hou dan ook van de nummers uit het American Songbook.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_25122026
Leuk! Mis nog wel wat ballen, is wat gladjes. Kga zeker kijken als 'ie in Nederland speelt!
'T best bewaarde geheim van Nederland
pi_25123444
Ik vind 'm nogal beroerd. De zoveelste die 'nieuwe Sinatra' word genoemd, maar 't gewoon niet heeft.
Ik heb z'n nieuwe CD moeten recenseren, wat vond ik dat een ramp om aan te horen.
Er zit geen leven in, en hij heeft geen arrogantie (die imho essentieel is in deze muziek). Aangezien hij alleen maar covers speelt kun je beter de originele plaatjes aanschaffen
Bovendien heeft 'ie Can't Buy Me Love ongelooflijk verminkt. Rampzalig beroerde cover. Heeft meer weg van een parodie
pi_25123971
Hij was gister in Boulevard!
Ziet er leuk uit en klinkt ook leuk!
Ga denk wel wat aanschaffen!
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:30:15 #10
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_25127682
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:26 schreef webfreak het volgende:
Bovendien heeft 'ie Can't Buy Me Love ongelooflijk verminkt. Rampzalig beroerde cover. Heeft meer weg van een parodie
Ik heb alleen die cover van "Try a little tenderness" gehoord, maar die vond ik inderdaad ook vreselijk en compleet van al het leven ontdaan. Net een soort easy listening-kitsch voor supermarkten of meubelboulevards of zo. Volgens mij draait Otis Redding zich ook in z'n graf om.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_25134535
Ik dacht eerst dat het een soort Frank Bennett was, zo'n coverzanger met een knipoog. Maar blijkbaar is het allemaal serieus.

Feelin' good is een paar weken terug paradeplaat geweest op Radio 2, en voor de soundtrack van de tweede Spider-Man heeft hij ook een single opgenomen, met als titel, ehm, Spider-Man.
I intend to live forever, or die trying.
pi_25134600
En misschien kan een mod de topictitel aanpassen. Als het mag van Ripley. Want de a en de e van Michael staan verkeerd.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 17 februari 2005 @ 23:30:00 #13
71048 Tokay
makes your day!
pi_25135819
En voor het mooie moet er - volledigheidshalve - ook nog een schuin streepje op de laatste e.

Michael Bublé, it is.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
  donderdag 17 februari 2005 @ 23:38:30 #14
71048 Tokay
makes your day!
pi_25136042
Wow!
pi_25264787
Ik heb zijn album gister gekocht omdat ik Feeling good een goede cover vind.

... Ik had verwacht dat het album wat meer zou swingen! Het is nogal eentonig! Alle nummers zijn rustig. Zelfs de nummers die oorspronkelijk uit de pan swingen.

Miskoop.

Ik vind zijn stem nog steeds erg mooi maar er mist iets... misschien dat hij op een volgend album bewijst dat hij ook nummers kan zingen met wat meer pit.
  Moderator zaterdag 19 maart 2005 @ 16:24:14 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25589225
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:15 schreef Radiohoofdje het volgende:

Ik vind zijn stem nog steeds erg mooi maar er mist iets... misschien dat hij op een volgend album bewijst dat hij ook nummers kan zingen met wat meer pit.
Ben ik het na wat meer beluisteren van de cd's wel mee eens. Mooie stem, maar het is allemaal nogal saai. Alles wat 'ie zingt is al behoorlijk vaak gedaan en regelmatig beter.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_25706791
Crooner..
Ik ga 'm zeker kopen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Lucyfurr op 24-03-2005 14:32:12 ]
pi_26298067
heb hem laatst bij Pulse gezien maar ik vond het maar een popiejopie-kwalletje eigenlijk. Zijn muziek kan me ook niet boeien!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 april 2005 @ 18:22:58 #19
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_26302303
Zijn beste nummer ooit is zonder twijfel "Moondance" als je het mij vraagt. Dat nummer heeft echt alles, en swingt echt de pan uit. In November komt ie in de Heineken Music Hall, daar ga ik zeker naar toe..
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_26558195
quote:
Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Shagster het volgende:
Zijn beste nummer ooit is zonder twijfel "Moondance" als je het mij vraagt. Dat nummer heeft echt alles, en swingt echt de pan uit.
Helemaal mee eens. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ook Sway, Come Fly With Me en Fever staan regelmatig op repeat hier. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  donderdag 28 april 2005 @ 00:17:33 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_26558383
eens wat van geluisterd, omdat ik wel van het genre hou...prima stem, maar hij zingt wel erg veilig en saai...kan niet zeggen dat zijn covers nou echt wat toevoegen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_26568280
Zijn 'Home' is echt mooi, en erg herkenbaar ook. De rest vind ik ook wat saai, ja.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26570188
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zijn 'Home' is echt mooi, en erg herkenbaar ook. De rest vind ik ook wat saai, ja.
Home is zooooooooo geweldig... kippenvel gewoon...met dank aan DC++ (are you reading BREIN!??) heb weer eens wat cd's gekocht (!!)

[ Bericht 16% gewijzigd door Stefkuh op 28-04-2005 15:00:17 ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26570276
Z'n muziek ken ik niet, maar ik zapte een keer langs Pulse en toen hij daar op bezoek was bij Reinout probeerde hij toch ongelooflijk grappig te zijn

Daarnaast vind ik z'n naam vrij mongool
  donderdag 28 april 2005 @ 14:48:20 #25
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_26570614
RTL4 "jazz"... net als Jamie Cullum.
Vast weer zo'n aankomende hype waar we voorlopig niet van af komen.
could you just [i]not[/i] breathe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')