Jah lekkerquote:Op zondag 29 mei 2005 14:29 schreef DennisMoore het volgende:
Biertje?
hoiquote:Op zondag 29 mei 2005 14:30 schreef MartiniRosso het volgende:
Hoi ik ben MartiniRosso en straight hetero
Hoe laat was je thuis?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef LuQas het volgende:
Oeeeeeeeeeeik voel me zo enorm brak.
En ik moet zo nog naar het museum enzo..
Maak zoiets aan dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:08 schreef MartiniRosso het volgende:
waarom is er wel een homo topic en geen lesbi¨ene/ hetero topic?? of zik dat soms verkeerd?
6.30quote:
Ik werd om 10:45 wakker.. en toen ben ik niet meer gaan slapenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
6.30
En ik werd wakker om 8.30
En toen weer om 10.30
En toen weer om 12.30 en toen ben ik maar opgestaan.
Da's 1 van de risico's hehquote:Op zondag 29 mei 2005 15:52 schreef Ryan_R het volgende:
Middag allemaal.
Kom ik op mijn kamer aan, ligt er meteen een rekening te wachten.
In ieder geval vonden mijn ouders het wel een mooi huis, toch nog wat positiefs![]()
ja hoor, naar de bios geweest en gisteren gebbq-ed. Was het wel weer voorquote:Op zondag 29 mei 2005 15:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's 1 van de risico's heh
Leuk weekend gehad verder?
hoezo, jij kwam toch poetsenquote:
over de prijs valt nog te onderhandelenquote:
hmmm moet dat hier besproken worden ?quote:
Macquote:Op zondag 29 mei 2005 17:54 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm moet dat hier besproken worden ?
ik zat te denken om daarover te onderhandelen tijdens een romantisch etentje onder het TL-licht van de mac![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 19:52 schreef Waxxer het volgende:
Weet je, als ik nou een huis had gekócht, dan haalde ik gewoon mijn spullen weg, verhuizen en klaaroen dan had ik een fulltime baan en betáálde ik de woningstichting gewoon. Ik ben gekapt met schoonmaken, want het is gewoon té ranzig. Ik zeur vaak, dat weet ik, ik heb op alles en iedereen commentaar en ik weet dat ik soms best een beetje overdrijf en me aanstel, maar echt, ik kan bij wijze van wel jánken. ZO ontzettend vies, zó wal-ge-lijk, dat rotkind is zooooo'n ontzettend kutwijf dat ook nog eens even lekker de dans ontspringt. Ik kap ermee en ga naar D. nu. Ik kan alleen nog maar tig keer keihard GVD roepen maar daar los ik niks mee op.
Waar zijn die andere twee bewoners eigenlijk tijdens deze opruim-actie?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Ze mogen (ze mag) echt de rest doen, ik heb álle kastjes aan de buitenkant zitten schrobben met bleek, alle tegeltjes, ik heb haar rottende afwas in een doos gesmeten, ik heb de tafels afgenomen en echt álles voelt vettig aan, is gewoon moddervet, overal zit aanslag op, overal verschmmeld afval, overal stof - óók op dat vet, die keuken staat gewoon weg te rotten in de ranzigheid, terwijl het bouwjaar 1996 is. En dat klotewijf is hem gepeerd en heeft steeds geen tijd. I doe NIKS meer en ik kaart het morgen zeker aan bij de inspecteur.
Italië en de ander zwerft altijd met zijn studiematen van het ene huis naar het andere, maakt net als ik praktisch geen gebruik van de keuken. Er is een tijdelijke bewoonster, zij denkt net over 'haar' als ik (begon er uit zichzelf overquote:Op zondag 29 mei 2005 20:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waar zijn die andere twee bewoners eigenlijk tijdens deze opruim-actie?
ok, je hebt je best gedaan...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:21 schreef Waxxer het volgende:
Italië en de ander zwerft altijd met zijn studiematen van het ene huis naar het andere, maakt net als ik praktisch geen gebruik van de keuken. Er is een tijdelijke bewoonster, zij denkt net over 'haar' als ik (begon er uit zichzelf over) alleen zij woont er zó kort, en ze is heel netjes, dat ligt niet aan haar.
Dat is idd wat ik ga doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ok, je hebt je best gedaan...
laat de keuken verder voor wat die is, en concentreer je op je oude en nieuwe kamer.
Zij die heerlijk op de bank blijven hangen groeten terugquote:Op zondag 29 mei 2005 20:44 schreef Ang3l het volgende:
Zij die een avond vol ergernis gaan beleven groeten u
ik ga eerderquote:Op zondag 29 mei 2005 20:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga jullie verlaten.. even op bed tv kijken en dan heeeel vroeg naar bed
Zij die maar met een oog kunnen zien groeten ook.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zij die heerlijk op de bank blijven hangen groeten terug
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:06 schreef Cybart het volgende:
dingen die minder leuk zijn: allebei je voeten onder de brandwonden
toch maar onder de pijnstillers zo eens richting school
Frankrijk grenst idd wel aan heel veel landen tegelijkertijd.....of bedoelde je dat niet?quote:
Ja ze is echt liev..een van mn beste Engelse maatjesquote:Op maandag 30 mei 2005 07:20 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej da's een lief meisje op die laatste foto!, goeiemorgen. Ik trap hem maar weer ff omhoog, valt me op dat HOMO's de laatste tijd een beetje onderaan de AT rondzwerft, en dát mag natuurlijk niet gebeuren hè.
1x een foam party in een gaytent gehad....quote:Op maandag 30 mei 2005 10:01 schreef Semisane het volgende:
Stond ik dit weekend toch op eens op de foam-party in 't bolke.....Was helemaal niet de bedoeling....wilde gewoon naar Bolke toe zonder schuim...maar ja....die ik dat een andere keer maar.
Was wel gezellie.
Kan je ook 'misschien wel, misschien niet' stemmen??quote:Op maandag 30 mei 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik krijg deze week dé sleutels
Hallo
Ah bon, c'est non!![]()
Die hele heisa, ik ga wel blanco stemmen
Haha ik geloof wél blanco, dus dan heb je iig gebruik gemaakt van je recht te stemmen. Omdat ik de campagnes vreselijk vind, de informatie te beperkt en het wanhopige gedrag van de politici niet om aan te zien, maar vooral omdat ik dus niet weet waar ik volmondig ja of volmondig nee voor stem, overweeg ik serieus een blanco stem.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Kan je ook 'misschien wel, misschien niet' stemmen??
Ik ben maar ff niet in het foam gegaan....mijn huidje reageert nog al slecht op zeep enzow Vaak te hoge Ph-waarde....ofzowquote:Op maandag 30 mei 2005 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x een foam party in een gaytent gehad....dan zijn de hetero's toch netter onder het schuim
www.afff.nlquote:Op maandag 30 mei 2005 11:28 schreef Waxxer het volgende:![]()
Wat is dat??
Amsterdams Fist Fucking Feestje?
Of
Amsterdamned Feel Free Foamparty?
Nog nooit geweest, en zo aan de verhalen te lezen moet k dat maar zo laten ookquote:
Nee hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 11:55 schreef Waxxer het volgende:Ik zie het
is het een serie waarbij van alles uitgaat? Je broek zit ehhh nogal geaccentueerdlente he, pardon
De Gay Krant heeft je nog niet gestrikt voor de Freshmen?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor
Dit was gewoon meligheid op t Mediapark..
Ben niet zo van de naaktfoto's
Eenschquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef keizerpinguin het volgende:
pppppfffffff![]()
had liever in coma blijven liggen in bed maar helaas.........![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de sleutels van m'n pand
Het is nu Echt.(van geluk)
Dankjewel!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gefeliciteerd
![]()
veel plezier gewenst daar!
Whoeoeiiiiquote:Op maandag 30 mei 2005 14:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
samen met jou!!!kan je me een hele tijd aaien
*kusje*![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankjewel!!!![]()
Hee en jij kunt aan morfine komen he?? Iemand heeft een overdosis nodig voor ik vertrek!
Een vleugel-piano vn 3 hoog op het hoofd gaat ook prima hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he dat mag ik natuurlijk niet doen he kan me mijn baan kosten!!!
hoeveel heb je nodig!? je kan beter kalium pakken valt niet zo op want dan krijgt hij/zij een hartaanval en sterft daar aan snap je?!
ikdenk in real live ook alleen wie tilt die piano ff uit het raam?!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een vleugel-piano vn 3 hoog op het hoofd gaat ook prima hoor.Althans in de tekenfilms
LOL hahaha... jij bent makkelijkquote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
name the place and time and i'll take a look![]()
pfffquote:
Gefeliciteerd! Waar ga je wonen?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de sleutels van m'n pand
Het is nu Echt.(van geluk)
Komt door m'n lenzenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pfff![]()
jij kan niet lezen......i'll take a look......er stond niet " i'll be there!!" hahaah
Gelukkig *noteer*quote:Op maandag 30 mei 2005 15:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien maar eens nieuwe halen?!![]()
maar vind je nog steeds lief hoor!![]()
Over 2 jaar hequote:Op maandag 30 mei 2005 15:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
toch wel bij onze trouwdatum he!
Superwaxje toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ikdenk in real live ook alleen wie tilt die piano ff uit het raam?!
ja betty was leuk he... ik ben gelukkig niet duizelig!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 15:20 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, Betty Ford was leuk![]()
@keizerpinguin: Krijg je die vent er ook bij?![]()
Wat een enge natnek zegquote:Op maandag 30 mei 2005 15:15 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn pak is besteld!!!!joeppie
![]()
[afbeelding]
Ooooooooooooohhhhwwwwww... ja dat weet ik toch nie?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
het gaat om het pak niet de persoon die hem daar op de foto draagt ........
mmm dat heb ik gemist geloof ik......quote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat is mijn broer weer grappighij deed op z'n gitaar dat dikke kind met dat lied 'everything is gay' na
![]()
![]()
http://www.putfile.com/me(...)k.com_everything_gayquote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm dat heb ik gemist geloof ik......everthing is gay?
Ik kan maar heel kort kijkenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
http://www.putfile.com/me(...)k.com_everything_gay
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kan maar heel kort kijken
Door plaatsvervangende schaamte.
mijn god volgens mij heeft dat ventje een serieus probleem....of met zijn dik zijn of dat hij zelf worsteld met zijn geaardheid!quote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
http://www.putfile.com/me(...)k.com_everything_gay
Dan gaat ie nach hausequote:Op maandag 30 mei 2005 16:27 schreef keizerpinguin het volgende:
en dan?
Wil je weg uit de boerderij dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond weer een appartement bekijken
Heeft ff stilgelegen, maar vanaaf gaan we weer.
Tegenover de cult-bios van eindhoven(Plaza futura voor de kenners, bovenop de AH)
Jij ligt achterquote:
Nah, ik loop niet achter, ik ben een vergeetachtige Janquote:Op maandag 30 mei 2005 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ligt achter
Ben al een aantal maanden aan het jagen op appartementen.
En Waxxer krijgt Fuzz, maar dat weet ie nog niet
van die glijbaan met een plankje..... had foto geplaatst maar er weer afgehaald!quote:
jammer dat je er van die vreselijke voeten aan overhoud!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Cybart het volgende:
ja, idd... zo'n ding
[afbeelding]
was wel kicken trouwens
heb je dan niet goed op dat ding gelegen ofzo? Kan me niet voorstellen dat het normaal isquote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Cybart het volgende:
ja, idd... zo'n ding
[afbeelding]
was wel kicken trouwens
als een glijbaan niet nat genoeg is, dan schuur je echt over het materiaal heen, en dat is niet prettig. of als je gewoon te vaak glijdtquote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BRRR...maar waardoor komt het dan dat je die brandwonden hebt?
Slijten?
waarschijnlijk zijn voeten niet omhoog gehouden maar op de glijbaan laten liggen en door de wrijving.......... tja..........au voetenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BRRR...maar waardoor komt het dan dat je die brandwonden hebt?
Slijten?
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als een glijbaan niet nat genoeg is, dan schuur je echt over het materiaal heen, en dat is niet prettig. of als je gewoon te vaak glijdt.
Geloof me maar: dat is normaalquote:Op maandag 30 mei 2005 17:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
heb je dan niet goed op dat ding gelegen ofzo? Kan me niet voorstellen dat het normaal is
O meneer was er ook bijquote:Op maandag 30 mei 2005 17:38 schreef tech het volgende:
[..]
Geloof me maar: dat is normaal
Ik loop ook niet zo lekker.
ook jij je voeten niet omhoog gehouden!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:38 schreef tech het volgende:
[..]
Geloof me maar: dat is normaal
Ik loop ook niet zo lekker.
je kent het dus al !quote:Op maandag 30 mei 2005 17:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik dacht al, ik ruik verbrand vlees. Eemhofje gedaan?
best knap....omdat ik dat helemaal niet ben, maar ik die gewoon van internet geplukt hebquote:Op maandag 30 mei 2005 17:57 schreef tech het volgende:
[..]
Ik sta zelfs op die actiefoto van Cybart....
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ligt achter
Ben al een aantal maanden aan het jagen op appartementen.
En Waxxer krijgt Fuzz, maar dat weet ie nog niet
Ssssst!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
best knap....omdat ik dat helemaal niet ben, maar ik die gewoon van internet geplukt heb
gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*gaat gratis naar Mysteryland dankzij ID&T*
naar is een relatief groot begripquote:
ehm... nee. Is dat raar?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ken je MysteryLand niet ?
whoeehahah JA!!! cultuur barbaar!!!! een groot festival wat ontstond voor de gabbers enzoquote:
het gabberMeccaquote:Op maandag 30 mei 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
whoeehahah JA!!! cultuur barbaar!!!! een groot festival wat ontstond voor de gabbers enzo
met verschillende tenten met verschillende muziek soorten!
[afbeelding]
zie ook www.mysteryland.nl
Nou, het regende hier de heule dag pijpestelen, maar nou is in eens het zonnetje doorgebroken!!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
naar is een relatief groot begrip
ik vind regen best lekker maar als je zon bedoeld?!
schijnt hier wel af en toe tussen de wolken door....
die hillary toch!!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:59 schreef Hillary het volgende:
[..]
Nou, het regende hier de heule dag pijpestelen, maar nou is in eens het zonnetje doorgebroken!!
* Hillary zet de balkondeuren open
is tegenwoordig meer gericht op iedereen..... niet meer gabbers kijk maar eens op de site en dan de foto's gewoon allemaal partypeople!!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:18 schreef error het volgende:
Ow , daar ben ik nog veel te jong voor, voor dat gabbergedoe
Ik krijg toch altijd zo verschrikkelijk jeuk van het woord partypeople.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
is tegenwoordig meer gericht op iedereen..... niet meer gabbers kijk maar eens op de site en dan de foto's gewoon allemaal partypeople!!
jeuk??? ooit wel eens een party chick boy gehad met platjes zeker!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd zo verschrikkelijk jeuk van het woord partypeople..
Poesje mauw. Kom eens gauw. Ik heb lekkere melk voor jou.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef keizerpinguin het volgende:
halloquote:Op maandag 30 mei 2005 19:51 schreef Ransaap het volgende:
[..]
Poesje mauw. Kom eens gauw. Ik heb lekkere melk voor jou.
Hoi![]()
Klik erop. Dan zie je mijn reactie.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:58 schreef keizerpinguin het volgende:
geen idee?! zoekt en gij zult vinden
ja, wat wil je, dan lucht het een beetje door hequote:Op maandag 30 mei 2005 19:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
één straaltje zon en hup!!! de balokdeuren open woehoe!!![]()
gelukkig ben je dat nog niet hequote:Op maandag 30 mei 2005 20:02 schreef Hillary het volgende:
[..]
ja, wat wil je, dan lucht het een beetje door he
anders word ik zo'n muffe doos
Hier niet hoor. Volop zon.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:12 schreef Andyvie het volgende:
Zeg, hou eens op met dat sunshine? Het regent hier nog, tenminste, ik zie geen zon
Zou je je niet eerst eens netjes voorstellen, voordat je met hartjes naar onze Wax gaat gooien?quote:
jij bofkontquote:
Het is te merken dat jij de achterliggende gedachte niet kent.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
Kill bill is over the top.. met die sproeier geluiden bij het bloeden
Ohw
hoi!
Mangaquote:Op maandag 30 mei 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij de achterliggende gedachte niet kent.
Patrick!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:52 schreef Waxxer het volgende:
Ransaap en Bofkont.
Dat klinkt als een duo uit Spongebob...
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sodemieter een kut-end op met Die spons en z'n vriendjes.
Patrickquote:Op maandag 30 mei 2005 21:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
[afbeelding]hij straalt liefde uit
Ik heb hem nog steeds niet gezienquote:Op maandag 30 mei 2005 20:47 schreef Cybart het volgende:
ik ben natuurlijk weer de laatste ... maar Kill Bill is veeeeeeeeet
morgen deel 2 kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Boeing in geland?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, je woonkamer ligt nog in puin.
Hoe goed je ook richt, je mist niks.quote:
Wat mot jij hier? CSI is op tv.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gn'avond
Nee, hij woon samen met M-M, dan weet je het wel.quote:
I wouldn't know...quote:Op maandag 30 mei 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, hij woon samen met M-M, dan weet je het wel.
Dat neem ik opquote:Op maandag 30 mei 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat mot jij hier? CSI is op tv.
Ik snap je niet.. da's het zal welquote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hoe goed je ook richt, je mist niks.
Klopt niet he?
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vlarp geeft aleen GprOn een goed cijfer.
Mijn slaapkamer is anders ook goed uitgerust hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, je woonkamer ligt nog in puin.
met kettingen, handboeien, sling ?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is anders ook goed uitgerust hoor![]()
Met koffie?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is anders ook goed uitgerust hoor![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Was dat een uitnodiging trouwens?
een vereistequote:Op maandag 30 mei 2005 21:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das voor mij een weet en voor jou .......![]()
haal die dildo dan tussen je benen vandaanquote:
ssstttttquote:Op maandag 30 mei 2005 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
haal die dildo dan tussen je benen vandaan
wie is daan ?quote:
Fruit! mand!quote:
Neem nou eens een voorbeeld aan CDP, die staat al langer droog en horen we nooit klagen.quote:
Hmm.. gevoelig onderwerp?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
![]()
och ja, ik zit momenteel toch al in een retediep drama....
*kuch kuch*quote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neem nou eens een voorbeeld aan CDP, die staat al langer droog en horen we nooit klagen.
Misschien binnenkort maar eens in een DR kijkenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neem nou eens een voorbeeld aan CDP, die staat al langer droog en horen we nooit klagen.
Ja, ik weet al dat je telefoon geen smsjes meer doorgeeft.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
![]()
och ja, ik zit momenteel toch al in een retediep drama....
hahhaaquote:Op maandag 30 mei 2005 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik weet al dat je telefoon geen smsjes meer doorgeeft.
Ach....quote:Op maandag 30 mei 2005 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die one-night stands ook altijd.
Zeg ik ben jou niet die bepaalde personen niet kan na doen!quote:
Neem je zaklampje mee.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien binnenkort maar eens in een DR kijken![]()
en hoelang droog van niet zoenen ?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja
een onderwerp dat bij jou ook in je gay.nl lijstje staat.
Over one-night stands gesproken. Ben jij soms ook een ex van Daan S?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach....
[..]
Zeg ik ben jou niet die bepaalde personen niet kan na doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |