kan je plattegrond niet zien. maar elke kamer met een hoogte van 2,70 (of hoger) past een hoogslaper in. paar balken, goede onderplaat en klaar is waxxer. moet je wel ff bukken om op je bank te komen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef Waxxer het volgende:
Plattegrond (alsie het doet):
[afbeelding]
Alleen een matras is misschien zelfs wel een idee, of iets dat opklapbaar is ofzo....
Ben hartstikke mega ontzettend geweldig blij dat ik ga verhuizen hoor!!Toplocatie enz enz!!! Alleen is het niet echt praktisch in te delen dus
mensen die veel rommel maken en daardoor het bankje niet meer uitgeklapt krijgen, of mensen die het rete irri vinden om niet zomaar meteen in bed te kunnen ploffen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:16 schreef Lortnoc het volgende:
Heb zelf een slaapbank en dat gaat prima. Binnen vijf minuten op en afgebroken en 't ligt prima. Mensen die klagen over veel werk zijn gewoon aartslui, hoeveel moeite is het nu om vijf minuten per dag bezig te zijn in verhouding met de ruimte die je er de rest van de dag er voor terugkrijgt.
als mini-asperge kan je toch ook gewoon je bankje ingeklapt laten? of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:27 schreef boekenworm het volgende:
Zelf heb ik al bij jaar en dag een slaapbank. En ik moet zeggen dat het prima dingen zijn. Alleen het is 's ochtens en 's avonds wel een aardig klusje.
Hahahaquote:Op zondag 29 mei 2005 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
oplossing is gewoon om af te stappen van je slaapkamer/ woonkameridee. en gewoon in de woonkamer gaan slapen. en je slaapkamer te gebruiken als study/peeskamer of kwekerij![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |