als een glijbaan niet nat genoeg is, dan schuur je echt over het materiaal heen, en dat is niet prettig. of als je gewoon te vaak glijdtquote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BRRR...maar waardoor komt het dan dat je die brandwonden hebt?
Slijten?
waarschijnlijk zijn voeten niet omhoog gehouden maar op de glijbaan laten liggen en door de wrijving.......... tja..........au voetenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BRRR...maar waardoor komt het dan dat je die brandwonden hebt?
Slijten?
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als een glijbaan niet nat genoeg is, dan schuur je echt over het materiaal heen, en dat is niet prettig. of als je gewoon te vaak glijdt.
Geloof me maar: dat is normaalquote:Op maandag 30 mei 2005 17:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
heb je dan niet goed op dat ding gelegen ofzo? Kan me niet voorstellen dat het normaal is
O meneer was er ook bijquote:Op maandag 30 mei 2005 17:38 schreef tech het volgende:
[..]
Geloof me maar: dat is normaal
Ik loop ook niet zo lekker.
ook jij je voeten niet omhoog gehouden!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:38 schreef tech het volgende:
[..]
Geloof me maar: dat is normaal
Ik loop ook niet zo lekker.
je kent het dus al !quote:Op maandag 30 mei 2005 17:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik dacht al, ik ruik verbrand vlees. Eemhofje gedaan?
best knap....omdat ik dat helemaal niet ben, maar ik die gewoon van internet geplukt hebquote:Op maandag 30 mei 2005 17:57 schreef tech het volgende:
[..]
Ik sta zelfs op die actiefoto van Cybart....
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ligt achter
Ben al een aantal maanden aan het jagen op appartementen.
En Waxxer krijgt Fuzz, maar dat weet ie nog niet
Ssssst!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
best knap....omdat ik dat helemaal niet ben, maar ik die gewoon van internet geplukt heb
gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*gaat gratis naar Mysteryland dankzij ID&T*
naar is een relatief groot begripquote:
ehm... nee. Is dat raar?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ken je MysteryLand niet ?
whoeehahah JA!!! cultuur barbaar!!!! een groot festival wat ontstond voor de gabbers enzoquote:
het gabberMeccaquote:Op maandag 30 mei 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
whoeehahah JA!!! cultuur barbaar!!!! een groot festival wat ontstond voor de gabbers enzo
met verschillende tenten met verschillende muziek soorten!
[afbeelding]
zie ook www.mysteryland.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |