http://www.putfile.com/me(...)k.com_everything_gayquote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm dat heb ik gemist geloof ik......everthing is gay?

Ik kan maar heel kort kijkenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
http://www.putfile.com/me(...)k.com_everything_gay

quote:Op maandag 30 mei 2005 15:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kan maar heel kort kijken
Door plaatsvervangende schaamte.

mijn god volgens mij heeft dat ventje een serieus probleem....of met zijn dik zijn of dat hij zelf worsteld met zijn geaardheid!quote:Op maandag 30 mei 2005 15:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
http://www.putfile.com/me(...)k.com_everything_gay

Dan gaat ie nach hausequote:Op maandag 30 mei 2005 16:27 schreef keizerpinguin het volgende:
en dan?

Wil je weg uit de boerderij dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond weer een appartement bekijken
Heeft ff stilgelegen, maar vanaaf gaan we weer.
Tegenover de cult-bios van eindhoven(Plaza futura voor de kenners, bovenop de AH)

Jij ligt achterquote:

Nah, ik loop niet achter, ik ben een vergeetachtige Janquote:Op maandag 30 mei 2005 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ligt achter
Ben al een aantal maanden aan het jagen op appartementen.
En Waxxer krijgt Fuzz, maar dat weet ie nog niet

van die glijbaan met een plankje..... had foto geplaatst maar er weer afgehaald!quote:

jammer dat je er van die vreselijke voeten aan overhoud!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Cybart het volgende:
ja, idd... zo'n ding
[afbeelding]
was wel kicken trouwens

heb je dan niet goed op dat ding gelegen ofzo? Kan me niet voorstellen dat het normaal isquote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Cybart het volgende:
ja, idd... zo'n ding
[afbeelding]
was wel kicken trouwens

als een glijbaan niet nat genoeg is, dan schuur je echt over het materiaal heen, en dat is niet prettig. of als je gewoon te vaak glijdtquote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BRRR...maar waardoor komt het dan dat je die brandwonden hebt?
Slijten?

waarschijnlijk zijn voeten niet omhoog gehouden maar op de glijbaan laten liggen en door de wrijving.......... tja..........au voetenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BRRR...maar waardoor komt het dan dat je die brandwonden hebt?
Slijten?

quote:Op maandag 30 mei 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als een glijbaan niet nat genoeg is, dan schuur je echt over het materiaal heen, en dat is niet prettig. of als je gewoon te vaak glijdt.

Geloof me maar: dat is normaalquote:Op maandag 30 mei 2005 17:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
heb je dan niet goed op dat ding gelegen ofzo? Kan me niet voorstellen dat het normaal is

O meneer was er ook bijquote:Op maandag 30 mei 2005 17:38 schreef tech het volgende:
[..]
Geloof me maar: dat is normaal
Ik loop ook niet zo lekker.

ook jij je voeten niet omhoog gehouden!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:38 schreef tech het volgende:
[..]
Geloof me maar: dat is normaal
Ik loop ook niet zo lekker.

je kent het dus al !quote:Op maandag 30 mei 2005 17:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik dacht al, ik ruik verbrand vlees. Eemhofje gedaan?

best knap....omdat ik dat helemaal niet ben, maar ik die gewoon van internet geplukt hebquote:Op maandag 30 mei 2005 17:57 schreef tech het volgende:
[..]
Ik sta zelfs op die actiefoto van Cybart....

quote:Op maandag 30 mei 2005 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ligt achter
Ben al een aantal maanden aan het jagen op appartementen.
En Waxxer krijgt Fuzz, maar dat weet ie nog niet

Ssssst!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
best knap....omdat ik dat helemaal niet ben, maar ik die gewoon van internet geplukt heb

gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*gaat gratis naar Mysteryland dankzij ID&T*

naar is een relatief groot begripquote:

ehm... nee. Is dat raar?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ken je MysteryLand niet ?

whoeehahah JA!!! cultuur barbaar!!!! een groot festival wat ontstond voor de gabbers enzoquote:

het gabberMeccaquote:Op maandag 30 mei 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
whoeehahah JA!!! cultuur barbaar!!!! een groot festival wat ontstond voor de gabbers enzo
met verschillende tenten met verschillende muziek soorten!
[afbeelding]
zie ook www.mysteryland.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |