Nog nooit geweest, en zo aan de verhalen te lezen moet k dat maar zo laten ookquote:
Nee hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 11:55 schreef Waxxer het volgende:Ik zie het
is het een serie waarbij van alles uitgaat? Je broek zit ehhh nogal geaccentueerdlente he, pardon
De Gay Krant heeft je nog niet gestrikt voor de Freshmen?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor
Dit was gewoon meligheid op t Mediapark..
Ben niet zo van de naaktfoto's
Eenschquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef keizerpinguin het volgende:
pppppfffffff![]()
had liever in coma blijven liggen in bed maar helaas.........![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de sleutels van m'n pand
Het is nu Echt.(van geluk)
Dankjewel!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gefeliciteerd
![]()
veel plezier gewenst daar!
Whoeoeiiiiquote:Op maandag 30 mei 2005 14:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
samen met jou!!!kan je me een hele tijd aaien
*kusje*![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankjewel!!!![]()
Hee en jij kunt aan morfine komen he?? Iemand heeft een overdosis nodig voor ik vertrek!
Een vleugel-piano vn 3 hoog op het hoofd gaat ook prima hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
he dat mag ik natuurlijk niet doen he kan me mijn baan kosten!!!
hoeveel heb je nodig!? je kan beter kalium pakken valt niet zo op want dan krijgt hij/zij een hartaanval en sterft daar aan snap je?!
ikdenk in real live ook alleen wie tilt die piano ff uit het raam?!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een vleugel-piano vn 3 hoog op het hoofd gaat ook prima hoor.Althans in de tekenfilms
LOL hahaha... jij bent makkelijkquote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
name the place and time and i'll take a look![]()
pfffquote:
Gefeliciteerd! Waar ga je wonen?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de sleutels van m'n pand
Het is nu Echt.(van geluk)
Komt door m'n lenzenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pfff![]()
jij kan niet lezen......i'll take a look......er stond niet " i'll be there!!" hahaah
Gelukkig *noteer*quote:Op maandag 30 mei 2005 15:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien maar eens nieuwe halen?!![]()
maar vind je nog steeds lief hoor!![]()
Over 2 jaar hequote:Op maandag 30 mei 2005 15:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
toch wel bij onze trouwdatum he!
Superwaxje toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ikdenk in real live ook alleen wie tilt die piano ff uit het raam?!
ja betty was leuk he... ik ben gelukkig niet duizelig!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 15:20 schreef Ryan_R het volgende:
Zo, Betty Ford was leuk![]()
@keizerpinguin: Krijg je die vent er ook bij?![]()
Wat een enge natnek zegquote:Op maandag 30 mei 2005 15:15 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn pak is besteld!!!!joeppie
![]()
[afbeelding]
Ooooooooooooohhhhwwwwww... ja dat weet ik toch nie?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
het gaat om het pak niet de persoon die hem daar op de foto draagt ........
mmm dat heb ik gemist geloof ik......quote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat is mijn broer weer grappighij deed op z'n gitaar dat dikke kind met dat lied 'everything is gay' na
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |