Nou, het regende hier de heule dag pijpestelen, maar nou is in eens het zonnetje doorgebroken!!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
naar is een relatief groot begrip
ik vind regen best lekker maar als je zon bedoeld?!
schijnt hier wel af en toe tussen de wolken door....
die hillary toch!!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:59 schreef Hillary het volgende:
[..]
Nou, het regende hier de heule dag pijpestelen, maar nou is in eens het zonnetje doorgebroken!!
* Hillary zet de balkondeuren open
is tegenwoordig meer gericht op iedereen..... niet meer gabbers kijk maar eens op de site en dan de foto's gewoon allemaal partypeople!!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:18 schreef error het volgende:
Ow , daar ben ik nog veel te jong voor, voor dat gabbergedoe
Ik krijg toch altijd zo verschrikkelijk jeuk van het woord partypeople.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
is tegenwoordig meer gericht op iedereen..... niet meer gabbers kijk maar eens op de site en dan de foto's gewoon allemaal partypeople!!
jeuk??? ooit wel eens een party chick boy gehad met platjes zeker!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd zo verschrikkelijk jeuk van het woord partypeople..
Poesje mauw. Kom eens gauw. Ik heb lekkere melk voor jou.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:48 schreef keizerpinguin het volgende:
halloquote:Op maandag 30 mei 2005 19:51 schreef Ransaap het volgende:
[..]
Poesje mauw. Kom eens gauw. Ik heb lekkere melk voor jou.
Hoi![]()
Klik erop. Dan zie je mijn reactie.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:58 schreef keizerpinguin het volgende:
geen idee?! zoekt en gij zult vinden
ja, wat wil je, dan lucht het een beetje door hequote:Op maandag 30 mei 2005 19:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
één straaltje zon en hup!!! de balokdeuren open woehoe!!![]()
gelukkig ben je dat nog niet hequote:Op maandag 30 mei 2005 20:02 schreef Hillary het volgende:
[..]
ja, wat wil je, dan lucht het een beetje door he
anders word ik zo'n muffe doos
Hier niet hoor. Volop zon.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:12 schreef Andyvie het volgende:
Zeg, hou eens op met dat sunshine? Het regent hier nog, tenminste, ik zie geen zon
Zou je je niet eerst eens netjes voorstellen, voordat je met hartjes naar onze Wax gaat gooien?quote:
jij bofkontquote:
Het is te merken dat jij de achterliggende gedachte niet kent.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:50 schreef Vlarp het volgende:
Kill bill is over the top.. met die sproeier geluiden bij het bloeden
Ohw
hoi!
Mangaquote:Op maandag 30 mei 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is te merken dat jij de achterliggende gedachte niet kent.
Patrick!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:52 schreef Waxxer het volgende:
Ransaap en Bofkont.
Dat klinkt als een duo uit Spongebob...
quote:Op maandag 30 mei 2005 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sodemieter een kut-end op met Die spons en z'n vriendjes.
Patrickquote:Op maandag 30 mei 2005 21:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
[afbeelding]hij straalt liefde uit
Ik heb hem nog steeds niet gezienquote:Op maandag 30 mei 2005 20:47 schreef Cybart het volgende:
ik ben natuurlijk weer de laatste ... maar Kill Bill is veeeeeeeeet
morgen deel 2 kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Boeing in geland?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, je woonkamer ligt nog in puin.
Hoe goed je ook richt, je mist niks.quote:
Wat mot jij hier? CSI is op tv.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gn'avond
Nee, hij woon samen met M-M, dan weet je het wel.quote:
I wouldn't know...quote:Op maandag 30 mei 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, hij woon samen met M-M, dan weet je het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |