Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef LuQas het volgende:
Vervolg op:
[HOMO] 1266 - Mimi's emancipatie
Ik snap de H niet
En dat vragenlijstje ook niet
![]()
U riep?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef LuQas het volgende:
hooooooooooomooooooooooooooooooooo's!!? Waar zijn jullieeeeeeeeee!?
quote:
kun je deze zin, met andere bewoording herformuleren, alstublieft?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht altijd tot er een homo met zin langskomt die het dan voor mij alsnog doet in een eigen post.
Tuurlijk ijdelheid der ijdhelheden,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
kun je deze zin, met andere bewoording herformuleren, alstublieft?
ik niet snappen
Ach so, maar helaas ga ik daar niet over...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:08 schreef LuQas het volgende:
[..]
Tuurlijk ijdelheid der ijdhelheden,
Ik wacht altijd tot er een homo in dit topic verschijnt
die zin heeft om iets aan de miserabele openingspost te veranderen
in een eigen, nieuwe post
zodat ik mijn eigen openingspost niet hoef te veranderen
want ik vind dat zo'n gedoe.
quote:
hoe laat ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
Help me herinneren dat ik bier in de vriezer heb gelegd.
bah, en daar kan ik helaas nu niet van genieten, met een griep van hier tot tokyo (anders zou ik denk ik ook niet op Fok zitten) pity mequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik was daarstraks even in de stad, krioelt het er van de jongens in strakke shirtjes, waarbij mijn gaydar voortdurend bliepte..
.
Of nou ja. Als twee jongens zowat in elkaar door de Bijenkorf lopen, of als een jongen een strak shirt loopt met een logo in regenboogkleuren dat zinspeelt op zijn sexuele voorkeur, dan heb je daar niet eens zo'n heel geavanceerde gaydar voor nodig om te herkennen dat het homo's zijn.
Kijken die ook gulzig naar kleine onschuldige G_E-tjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:56 schreef creno het volgende:
of het zijn van die vervloekte metro-mannetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |