Ze zei woeste man tegen me.quote:
Eh eh..Burger King?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze zei woeste man tegen me.Als je oud genoeg bent, weet je waar dit naar verwijst.
Cultuurbarbaarquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze zei woeste man tegen me.Als je oud genoeg bent, weet je waar dit naar verwijst.
Nounounounouquote:
*direct opzoek gaat naar foto van Bono & Mariah*quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
*dichtklap*
(....)Eh ja eh, ehm......
Nou ja, ik dacht, ze pesten jou altijd zoliever Mariah dan die opgepompte eendagsvliegen
Zoals ik al zei: dat verwijst niet naar MUZIEK!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Wel, The Emacipation of Mimi, of ik heb 't verkeerd gelezen
Ik heb liever een opgepompte eendagsvlieg dan een opgepompte meerjarenvliegquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, ik dacht, ze pesten jou altijd zoliever Mariah dan die opgepompte eendagsvliegen
Iemand hier...en ik noem geen namen..probeert alleen maar te provoceren. We besteden daar maar geen aandacht aan!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef Waxxer het volgende:
Wat een haat en nijd is het toch altijd tussen homo's als het muziek betreft! Alles mag, alles kan, je mag gereformeerd tot en met zijn en de meest uitgewoonde anus van de scene hebben, maar oooohhh wat is het muziekpunt een gevoelige kwestie!
Nou, ieder zijn smaak he?![]()
Wij gaan gewoon een combi-U2-Mariah-reis maken waarin we álle fanzine hotspots bezoeken!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef xman het volgende:
[..]
Iemand hier...en ik noem geen namen..probeert alleen maar te provoceren. We besteden daar maar geen aandacht aan!![]()
LOL jaaah!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon een combi-U2-Mariah-reis maken waarin we álle fanzine hotspots bezoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |