DH trekt waarschijnljik meer kijkers, dus daarmee gaan ze wel door. Het heeft waarschijnljik een groter vast publiek.quote:Echt vreemd dat ze voor Lost een zomerstop houden en voor Desperate Housewives weer niet
dat vergeet ik steeds. best jammer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jammer alleen dat dit nieuwe topic toch heel snel overbodig wordt of pas in september weer een kick krijgt.
jep.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:33 schreef LostFormat het volgende:
Was dit dan al de laatste aflevering voor de zomerstop?
Ja inderdaad... wat zou dat te betekenen hebben ?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
Ook grappig trouwens dat toen Boone aangifte wilde doen, Sawyer net was opgepakt en ook door het bureau werd gedirigeerd.
Ik dacht dat Desperate Housewives ook stopte hoor...als die niet stopt ben ik wel blij want die volg ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jammer alleen dat dit nieuwe topic toch heel snel overbodig wordt of pas in september weer een kick krijgt.
om nog even op het vorige topic te reageren.
Wepeel schreef daarin:
[..]
DH trekt waarschijnljik meer kijkers, dus daarmee gaan ze wel door. Het heeft waarschijnljik een groter vast publiek.
Afgelopen vrijdag was de laatste, voorlopig.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer stopt Lost dan? Was afgelopen vrijdag voorlopig de laatste? Of krijgen we er nog een paar?
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wanneer stopt Lost dan? Was afgelopen vrijdag voorlopig de laatste? Of krijgen we er nog een paar?
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dat de laatste aflevering is van dit seizoen. (zomerstop weet je wel)
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
van de fora van Lostonline.nl
[Mail van Net 5 (bron Fok!): Lost wordt uitgezonden tot 27 mei en Desperate
Housewives tot 31 mei. Dit zijn de eerste reeksen afleveringen die wij
aan hebben kunnen kopen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd.]
Ik heb het idee dat al die mensen elkaar op de 1 of andere manier al kennen, of dat hun levens elkaar in elk geval op een bepaalde manier al eens gekruist hebben. Wat er op het eiland zelf gaande is, daar ben ik nog steeds niet helemaal uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:53 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ja inderdaad... wat zou dat te betekenen hebben ?
Inderdaad, het meest slechte moment om een zomerstop in te lassen is middenin een seizoen. En dan ook nog eens zo'n lange zomerstop. Niet over nagedacht...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:17 schreef t-8one het volgende:
zomerstopwat een actie van NET5. Middenin een spannende serie ff 3 maandjes ertussen uit. Zo trek je wel kijkers jah.
3 maanden is best lang, ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:35 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Inderdaad, het meest slechte moment om een zomerstop in te lassen is middenin een seizoen. En dan ook nog eens zo'n lange zomerstop. Niet over nagedacht...
Zoals hierboven al eens gezegd is, DH gaat ook met de zomerstop, alleen net iets later. Komt omdat dat op een dinsdag [30 mei, terwijl vrijdag [Lost] alweer in juni is] wordt uitgezonden en de programmering geloof ik pas in juni verandert.quote:Echt vreemd dat ze voor Lost een zomerstop houden en voor Desperate Housewives weer niet.
http://www.tvtome.com/Lost/eplist.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:55 schreef DarkElf het volgende:
welke aflevering was het afgelopen vrijdag? heb hem niet gezien
thenksquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html
Aflevering 13
Er is een Lost (USA) topic:quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:48 schreef FremantleDockers het volgende:
Is het een idee om een topic per aflevering te openen, dan kan daar per stuk gediscuseerd worden? In een gezamelijk topic blijf je anders met spoilers zitten.
Of gaan modjes dan flippen ivm topic-vervuiling?
Season 1 is al afgelopen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:02 schreef Nory het volgende:
Ja, die hebben zowat heel Seizoen 1 al bekeken.
Aflevering 15 is nog beterquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:41 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben maar begonnen met afl 14 te downloaden... ik wil nu echt verder kijken....![]()
Vanaf aflevering 18 wordt het het pas goedquote:
alsjeblieftquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:31 schreef Xante het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 18 wordt het het pas goed.
1x13 Hearts and Mindsquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:08 schreef Nory het volgende:
Wat was de laatste aflevering die wij gezien hebben op net 5? Hoe heette die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan op vrijdag ofzo elke week een aflevering bespreken, net alsof het gewone uitzendingen zijn
Zullen we morgenavond 14 bespreken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:04 schreef One_conundrum het volgende:
14 en 15 gezien... iedereen er klaar voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:28 schreef SlimShady het volgende:
OK. net aflev 14 - Special gezien.Vandaag ook aflevering 14 dan gezien. En nu ik toch bezig was met downloaden, heb ik meteen alle afleveringen daarvoor ook maar binnen gehaald. Want ik had er zeker in het begin wel een paar gemist. Dus die ga ik ook dit weekend eens allemaal bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK. net aflev 14 - Special gezien.Scherp Slim, heel scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
OK. net aflev 14 - Special gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2005 23:10:16 ]
OK. net aflev 14 - Special gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:56 schreef Nory het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke week een aflevering vind ik OK. Of mensen moeten buiten de spoilers vertellen over welke aflev het gaat, kunnen mensen die ontwijken.
http://www.tvtome.com/Lost/eplist.htmlquote:Op zondag 5 juni 2005 10:32 schreef Dandilion het volgende:
ik wil alleen maar de titels van de afleveringen die na onze zomerstop weten dan kan ik ze zelluf binnenhalen en zijn jullie van mijn gezeur af!!!
ik kan mezelf niet inhouden om de spoilers te lezen!!!
waarom zit er geen (PM) Personal message op dit forum?????
:-(
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:52 schreef SlimShady het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week krijg ik alle afleveringen op DVDVanaf 14 dat wel.. Dan ga ik eens even een Lost marathon houden
![]()
De term google is jou volledig onbekend he?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:32 schreef Dandilion het volgende:
ik wil alleen maar de titels van de afleveringen die na onze zomerstop weten dan kan ik ze zelluf binnenhalen en zijn jullie van mijn gezeur af!!!
ik kan mezelf niet inhouden om de spoilers te lezen!!!
waarom zit er geen (PM) Personal message op dit forum?????
:-(
Ja, maar als je de laatste aflevering weet, nummer 13, dan weet je toch dat je 14 moet downloaden?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
De kans om spoilers tegen te komen als je met Google zoekt is erg groot.
[ Bericht 9% gewijzigd door __Saviour__ op 10-06-2005 22:11:45 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Tijd voor aflevering 15!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:06 schreef BlaatschaaP het volgende:Waar heb je dat vandaan? dat seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afleveringen 1 t/m 4 zijn erg goed, daarna zakt het allemaal wat in, om vanaf ep. 18 inderdaad weer aan te trekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Xante het volgende:
Deus Ex Machina is idd erg goed. Vind de slotaflevering (vanaf 18) samen met de eerste paar afleveringen verreweg de beste eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Ik wel: ga naar het USA topicquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kon me niet bedwingen. Ik heb 't hele seizoen maar afgekeken.
En pffff. Wauw. Eng. Mooi. Tof.. Tja. Ik weet niet wat ik er over moet zeggen verder
.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef Nory het volgende:
Vind ik niet. Ik vind elke aflevering even leuk, tot nu toe dan..
Ow die bedoel ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Aflevering 21: Lost: the journey zuigt pas echt![]()
Ik heb aflevering 20 gekekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:29 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan aflevering 20 nou zuigen na de doorbraak in aflevering 19!!
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:35 schreef Nory het volgende:
[..]Hoe kom je daaraan? Ik heb ook wel interesse namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week krijg ik alle afleveringen op DVDVanaf 14 dat wel.. Dan ga ik eens even een Lost marathon houden
![]()
Overigens begint het hier wel erg op een spoilertopic te lijken. Niet erg leuk voor de mensen die gewoon de NL afleveringen willen zien!
ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Geen enkele afl 'zuigt' zeker niet de laatste 4 a 5 aflevering
ik ken echt niet wachten op Lost season2, zal wel ff duren voordat die te downloaden zijn, maar ik ga na de zomer gewoon Lost verder kijken op tv, ondanks ik alle afl nu al heb gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
[ Bericht 3% gewijzigd door __Saviour__ op 15-07-2005 23:52:37 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook over 19 & 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een toffe serie! Nu even de rest gaan kijken deze vakantie![]()
![]()
Nee, september pas waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:35 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb het seizoen uit, maar dat is natuurlijk weer met een open fokking einde dus zijn er al afleveringen van seizoen 2 uit?
Weet niet wanneer het stopt. Zullen nog wel meerdere seizoenen komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:15 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmm, wanneer stopt Lost dan? Of komen er nog tig andere seizoenen??
Ik kan een beetje Spaans en wilde het dus gaan lezen, maar dit is volgens mij Portugees. Geen Spaans in ieder geval... Misschien werkt met de kennis dat Babel Fish ofzo beter?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef Aryan_S het volgende:
Er was laatst een nieuwsbericht waarin werd verteld dat Lost nog 6 jaar zal doorgaan...
gevonden:
http://www.omelete.com.br/tv/news/base_para_news.asp?artigo=12111
Het is in het spaans en het staat in dit stukje:
Todos ficamos surpresos, mas eles nos explicaram que apesar de ainda não saberem exatamente tudo o que vai acontecer, já têm criados os começos e finais de temporadas para os próximos seis anos. Mas quando os dois primeiros capítulos foram um sucesso, eles mudaram de idéia e já sabem como deixar a série no ar por até oito anos", comentou Perrineau.
Altavista Babel Fish Vertalen werk niet echt perfect dus je moet maar iets anders er vinden om het te vertalen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:05 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik kan een beetje Spaans en wilde het dus gaan lezen, maar dit is volgens mij Portugees. Geen Spaans in ieder geval... Misschien werkt met de kennis dat Babel Fish ofzo beter?
quote:All we are surpresos, but they in had still explained them that although not to know everything accurately what she goes to happen, already have created the starts and ends of seasons for next the six years. But when the two first chapters had been a success, them they had moved of idea and already they know as to leave the series in air for up to eight years ", Perrineau commented.
Zouden ze dan nog steeds zo goed geschoren zijn en zou jack zijn haar nog steeds zo kort zijn...?quote:All we are surpresos, but they in had still explained them that although not to know everything accurately what she goes to happen, already have created the starts and ends of seasons for next the six years. But when the two first chapters had been a success, them they had moved of idea and already they know as to leave the series in air for up to eight years ", Perrineau commented.
Het is niet echt een spoiler ofzo, je kunt hem ook wel lezen als je nog niet bij aflevering 19 bent. Maar voor degenen die het perse niet willen, even in spoilertags.quote:Zouden ze dan nog steeds zo goed geschoren zijn en zou jack zijn haar nog steeds zo kort zijn...?
Het verhaal hoeft niet zo te lopen dat ze daar echt 6 jaar zitten, bij de NL afleveringen zitten ze nu ook maar enkele weken op het eiland. Verder kunnen ze het zo spannend maken als ze willen, dat is juist een sterk punt van deze serie: meer overlevenden, een nieuwe vliegtuig die neerstort, nog meer wezens, nog meer verdachte plekken op het eiland, personages die doodgaan, aliens die komen enz. ze kunnen zoveel kanten op en de spanning zal er wel blijven, misschien wordt het een beetje meer voorspelbaar, want hoelanger een serie doorgaat, hoe minder nieuw het wordt en dus meer voorspelbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
6 jaar? Wel damn!
Dan moeten ze het verhaal wel heel vaag gaan houden, om het zo lang te kunnen uithouden. Dat lijkt me eigenlijk maar niks. Lost is erg spannend, maar dat kunnen ze maar maximaal een seizoen of 2 volhouden.
Ik ben gaan downloaden vanaf alf13, dus volgens mij was 12 de laatste, afl 13 heet; Hearts & Mindsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:09 schreef Dandilion het volgende:
weet iemand welke afl de laatste was die net 5 uitzond?
bron: http://net5.sbs.nlquote:Nieuwe spannende afleveringen
Lost begint weer op 2 september en zal wekelijks te zien zijn op NET 5. De eerste twee afleveringen zijn herhalingen, daarna volgen nieuwe afleveringen.
Vrijdag 2 september: Whatever the Case May Be
da's mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:44 schreef Laniboekje het volgende:
Wo0t! De vrijdagavond wordt weer Lost-avond! =D
![]()
Lezen is ook een vak apart hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
da's mooi
vanaf wanneer is het weer?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef SlimShady het volgende:
Nieuwe spannende afleveringen
Lost begint weer op 2 september en zal wekelijks te zien zijn op NET 5. De eerste twee afleveringen zijn herhalingen, daarna volgen nieuwe afleveringen.
Vrijdag 2 september: Whatever the Case May Be
bron: http://net5.sbs.nl
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak apart he
[..]
weet je mischien waneer die in nederland te koop is?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom nu eerst weer 2 herhalingen.
6-9 komt seizoen 1 trouwens op DVD uit in de V.S.
[afbeelding]
wanneer , niet waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef Nory het volgende:
Misschien bij de Free Record Shop, Gamedemon? Of mediamarkt..
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:35 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb een DVD gekregen bij de Veronica gids. Die heb ik vandaag gekeken, het is een soort samenvatting van de afleveringen van Lost.
Alleen ze gaan dan wel al een stuk verder dan de uitzendingen. Dus sommige dingen zijn al verklapt. Als je dat dus niet wilt, kun je die DVD beter niet kijken.
Toch niet Hooligans? (Met Elijah Wood)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef robertvt het volgende:
... en een of andere voetbal film.
Zoek jij eens het verschil op tussen de woorden mits en tenzij.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
nog even veur den duidenlijkheid mensen, als je Lost op NET5 volgt, KIJK DAN DE DVD BIJ HET VERONICA BLAD NIET, mits je gespoiled wil worden.
Maar met datzelfde doel geven ze hier die dvd toch cadeau? Ik vind het een geweldige actie, marketingtechnisch gezien. Hier kunnen ze inderdaad een hoop extra kijkers mee trekken...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
Deze specials van DH en Lost werden in Amerika 4 afleveringen voor de einde van de seizoenen uitgezonden als zijnde een samenvatting zodat er nog meer nieuwe kijkers konden instappen.
Gruwelijk kneuzige actie van die enorme clowns bij SBS.
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:50 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Zoek jij eens het verschil op tussen de woorden mits en tenzij.
Dat is ook zo, maar dan in zodanig veel dat er complete verhaallijnen worden verteld die nog niet eens hebben plaats gevonden.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:15 schreef Foeske het volgende:
En voor zover ik kon lezen op de site van Veronica Magazine was er aangegeven dat er nieuw materiaal op stond, dat hier nog niet uitgezonden was...
Serieus? Waar staat dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
De 2 laatste afleveringen die al uitgezonden zijn, worden eerst herhaald.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Owww, het begint weer.Maar goed dat dit topic er is, anders had ik het gemist.
En die laatste twee afleveringen had ik gemist, komt dat ff goed uit!
Gewoon op net5.nlquote:
quote:Spanning op de vrijdagavond
Lost
'Lost' is terug op NET 5! Eerst twee eerder uitgezonden afleveringen om de spanning op te bouwen, daarna komen nieuwe afleveringen.
Te laat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Whatever The Case May Be.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:56 schreef Coelho het volgende:Volgens mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je van iedere aflevering een samenvatting lezen dan kun je hier terecht.
http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_listings.html
Let wel op. Erg spoiler gevoelig.
26 Januari pasquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Iemand trouwens idee wanneer Lost seizoen 1 op DVD in NL uit komt?? toch hopelijk niet pas wanneer net5 klaar is met seizoen 1...
Ja, wanneer is dat eigenlijk? Dan wacht ik wel gewoon tot seizoen 2 op tv komt. Er komen nog 12quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Iemand trouwens idee wanneer Lost seizoen 1 op DVD in NL uit komt?? toch hopelijk niet pas wanneer net5 klaar is met seizoen 1...
http://www.dvd-home.nl/release/titel.asp Als je daar naar Lost zoekt zie je 18 december staan.quote:
Dan neem je toch gewoon ontslagquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:36 schreef SlimShady het volgende:
Vind ik zo jammer he. Dat ik dingen moet missen vanwege werk![]()
Ohh das goed nieuws! Ze zeiden tegen mij 26 Januari, maar dit is veeeel beterquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:13 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.dvd-home.nl/release/titel.asp Als je daar naar Lost zoekt zie je 18 december staan.
Nee. De serie is bedacht door JJ Abrams.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:07 schreef SlimShady het volgende:
Heeft Spielberg echt deze serie bedacht?
Want dat zou veel verklaren...
Klopt. Wazig eigenlijk hoe ik daar op kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Nee. De serie is bedacht door JJ Abrams.
Misschien heb je de t.v. serie Taken gezien van Spielberg? En daarmee het vergelijk gemaakt met LOST...Spielberg heeft echt veel fantasie..quote:Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Klopt. Wazig eigenlijk hoe ik daar op kwam.
Spoog ik ook van ja, heb hem halverwege afgezet. ga ook vooral nit via www.i-am-lost.com naar de spoilers op ABC.... pijnlijk...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef Xurk het volgende:
Yes, vanaf volgende week EINDELIJK weer
Ik heb wel de fout gemaakt om die Veronica DVD met "nooit eerder vertoonde beelden" te kijken, blijkt dat ze met "nooit eerder vertoonde beelden" gewoon dikke spoilers uit nog te komen afleveringen bedoelenEcht kut, nu weet ik al best veel dingen van de rest van het seizoen.
Bij "nooit eerder vertoonde beelden" stel ik me deleted scenes of extended scenes of bloopers voor, geen spoilers![]()
oh my god, die is leukquote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Laniboekje het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php
Misschien een beetje offtopic, maar wel erg grappig liedje voor de Lost-fans onder ons. Irritant deuntje wat in je hoofd blijft hangen =D
Heb em maar snel afgezet toen ie voor de vierde keer opnieuw begon... maar idd erg gaaf!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Laniboekje het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/sawyer.php
Misschien een beetje offtopic, maar wel erg grappig liedje voor de Lost-fans onder ons. Irritant deuntje wat in je hoofd blijft hangen =D
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:01 schreef Xurk het volgende:
Yes, vanaf volgende week EINDELIJK weer
Ik heb wel de fout gemaakt om die Veronica DVD met "nooit eerder vertoonde beelden" te kijken, blijkt dat ze met "nooit eerder vertoonde beelden" gewoon dikke spoilers uit nog te komen afleveringen bedoelenEcht kut, nu weet ik al best veel dingen van de rest van het seizoen.
Bij "nooit eerder vertoonde beelden" stel ik me deleted scenes of extended scenes of bloopers voor, geen spoilers![]()
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:10 schreef PAA-053 het volgende:
Dus: afgelopen week was er weer de eerste aflevering van na de zomerstop, maar dat was een herhaling.
En vanavond is de tweede herhaling van voor de zomerstop, en volgende week gaat het verhaal weer verder.
Toch??
Ik hoef eigenlijk helemaal niet te kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:48 schreef fratsman het volgende:
Dan hoef ik vanavond niet te kijken iig.Volgende week zitten we weer startklaar.
Ja, maar er zijn ook nog kijkers die het wél gewoon vanaf het begin volgen. Dan is het heel handig om even wat herhalingen te hebben om weer in het verhaal te komen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:11 schreef -Angel- het volgende:
Ik snap het doel van de herhalingen niet echt. Maakt het nu verschil je of je de serie twee afleveringen verder oppikt of niet? Een nieuwe kijker breekt toch ergens willekeurig in.
Afgelopen vrijdag was het: Episode 13: Hearts and Mindsquote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef moomoo het volgende:
inderdaad. vooral omdat deze onderbreking oorspronkelijk niet in de serie zit(je kan veel over amerika zeggen maar zij nemen in ieder geval pas een pauze tussen twee seizoenen in), en de korte inleiding aan het begin van de volgende ep je dus niet overal aan herinnert.
hoeveelste aflevering zijn we nou eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in seizoen 2![]()
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
Was dat maar zo, in Amerika moeten ze 24 afleveringen over bijna 40 weken verdelen. Gevolg was dat zowel tussen afl. 18 en 19 als tussen 20 en 21 een maand(!) pauze zat.quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef moomoo het volgende:
... je kan veel over amerika zeggen maar zij nemen in ieder geval pas een pauze tussen twee seizoenen in...
Hoeft niet, doe ik ook niet. Seizoen 2 begint daar bijna weer en heb geen zin om tegen spoilers aan te lopen. Wees gerust, hier zal ik niet spoilerenquote:Op zondag 11 september 2005 14:07 schreef VoreG het volgende:
als je seizoen 1 af hebt, moet je naar het usa topic
Laten we het wel hopen. Ik denk het eerlijk gezegd wel, want seizoen 2 in Amerika is dan ook al wel een tijdje bezig dus weer genoeg materiaal voor onsquote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Was dat maar zo, in Amerika moeten ze 24 afleveringen over bijna 40 weken verdelen. Gevolg was dat zowel tussen afl. 18 en 19 als tussen 20 en 21 een maand(!) pauze zat.
Dan heb ik toch liever de Nederlandse manier: een paar maanden wachten tot de serie flink gevorderd is en dan gewoon elke week een nieuwe aflevering kunnen uitzenden.
Weet iemand trouwens of Net5 meteen verder gaat met seizoen 2 als seizoen 1 hier afgelopen is?
Jij kijkt liever naar herhalingen dan naar nieuwe afleveringen? Tevens is het al zo lang geleden dat je niet meer weet wat er in die afleveringen gebeurde.quote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef Nory het volgende:
Ja, maar er zijn ook nog kijkers die het wél gewoon vanaf het begin volgen. Dan is het heel handig om even wat herhalingen te hebben om weer in het verhaal te komen.
Nee, dat zeg ik niet. Ik vind het makkelijk om even te kijken waar het ook weer over ging voordat ze met de nieuwe afleveringen beginnen. En als je de herhalingen toch niets vindt, dan kijk je toch gewoon niet?quote:Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar herhalingen dan naar nieuwe afleveringen? Tevens is het al zo lang geleden dat je niet meer weet wat er in die afleveringen gebeurde.
nieuwe afleveringen? onze spoilers heb je gelezen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:52 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik vind het makkelijk om even te kijken waar het ook weer over ging voordat ze met de nieuwe afleveringen beginnen.
Heb ik ook niet gedaan.quote:Op zondag 11 september 2005 15:52 schreef Nory het volgende:
En als je de herhalingen toch niets vindt, dan kijk je toch gewoon niet?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nieuwe afleveringen? onze spoilers heb je gelezen.
lijkt me weinig nieuws als je nu de afleveringen gaat kijken![]()
Ook al moet ik zaterdags vroeg opstaan.. vanaf nu ga ik elke aflevering zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:38 schreef Smittend het volgende:
Vanavond een nieuwe aflevering..jippie..![]()
Haha, ik ga vanavond stappen, normaal gaan we rond 22:00u dan weg. Ik heb mijn vriendengroep overtuigd om rond 23:00u te vertrekken, kan ik Lost kijken =Dquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ook al moet ik zaterdags vroeg opstaan.. vanaf nu ga ik elke aflevering zien.
deze serie, net als Spielberg's projecten, heeft spannende en mooie momenten, een eigen wereld, onbekende wezens, etc.quote:Op maandag 5 september 2005 08:59 schreef Smittend het volgende:
[..]
Misschien heb je de t.v. serie Taken gezien van Spielberg? En daarmee het vergelijk gemaakt met LOST...Spielberg heeft echt veel fantasie..![]()
we moeten gewoon de Nederlandse TV maatschappijen mailen/brieven sturen om programma's voor te stellen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:52 schreef Oxymoron het volgende:
Weet iemand al iets over de nieuwe serie ''Surface'' die in de herfst op de Amerikaanse tv komt? Is dat net zoiets als Lost?
En gaan ze dat ook op de NL tv uitzenden? http://www.nbc.com/Surface/
Alle monsters die voorkomen zijn monsters in het hoofd van de spelers. Ze symboliseren dingen uit hun jeugd, dingen waar ze het moeilijk mee hebben (gehad). Soms worden ze geprojecteerd op anderen. Er is op het eiland ook een stofje dat dat triggert, en Locke weet hoe je dat moet toepassen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:52 schreef SlimShady het volgende:
de aflevering van gisteren heb ik nu 2x gezien.
nu realiseer ik me echt dat je op details moet letten.
en ik moet zeggen dat de periode tussen "stripboek lezen" en "vader in het ziekenhuis" en "ijsbeer tegenkomen", groot is.
dat is de reden dat ik die koppeling, de eerste keer, niet gelegd heb. maar wat mij wel opviel is dat de ijsbeer van het stripboek vaak en lang in beeld werd gebracht.
een soort van een hint 'let op!'
Dat is een goeie idd, zou een hoop verklaren.. Er is 1 aflevering waar locke idd met dat spul loopt te klooien op boone.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Alle monsters die voorkomen zijn monsters in het hoofd van de spelers. Ze symboliseren dingen uit hun jeugd, dingen waar ze het moeilijk mee hebben (gehad). Soms worden ze geprojecteerd op anderen. Er is op het eiland ook een stofje dat dat triggert, en Locke weet hoe je dat moet toepassen.
Dit is tenminste mijn idee over de monsters.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb het gemist
Weet iemand of het nog herhaald wordt?
ja, die was echt leukquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
En dan als laatst nog wat ik ontzettend grappig vond, Charlie met dat dagboek.. hij kon er maar niet vanaf blijven, alsof hij weer een nieuwe 'drug' gevonden had, hahaha.
je wilt zeggen dat dat ook bij Walt van toepassing is?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Alle monsters die voorkomen zijn monsters in het hoofd van de spelers. Ze symboliseren dingen uit hun jeugd, dingen waar ze het moeilijk mee hebben (gehad). Soms worden ze geprojecteerd op anderen. Er is op het eiland ook een stofje dat dat triggert, en Locke weet hoe je dat moet toepassen.
Dit is tenminste mijn idee over de monsters.
Ik heb me altijd afgevraagd waarom ik de naam Angel niet kon aanmaken. De reden was jij dus.quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Eindelijk weer eens een nieuwe aflevering van LOST gezienRolde er zo weer in
het eiland blijft 1 groot mistery.. Maar er komen nog wel wat van die verhaallijnen, dat hoort er gewoon bij om het verhaal duidelijk te maken. Zitten ook hele goede verhalen tussen hoor. Geloof me, het maakt het allemaal alleen maar mooierquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef -Angel- het volgende:
Vergeet de reden waarom ik hier eindelijk posten. Hoeveel van die persoonlijke verhaallijnen komen er nog, ik wordt ze langzaam zat en wil nu wel eens wat meer over het eiland weten.
Dat vroeg ik me net ook af... dus... anyone?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb het gemist
Weet iemand of het nog herhaald wordt?
Herhaling was idd op Veronica, maar volgens mij op zaterdag 20:30.quote:Op zondag 18 september 2005 18:58 schreef Proper_fucked het volgende:
Volgens mij werd het eerst op maandag herhaald op veronica ofzo.. Maar weet niet of dat nog steeds zo is... pak de tv gids zou ik zeggen..
Nee hoorquote:Op zondag 18 september 2005 15:26 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd waarom ik de naam Angel niet kon aanmaken. De reden was jij dus.
Die er wel in zittenquote:Op maandag 19 september 2005 11:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ja, drama betekent niet automatisch dat er een paar huilende vrouwen met relatieproblemen in horen hoor
Ja, maar er stond dat ze grote winnaars waren.... Wat hebben ze nog meer gewonnen dan? Ik kan het nergens vinden....quote:Op maandag 19 september 2005 07:54 schreef CloudStrife het volgende:
LOst heeft een Emmy voor beste drama serie gewonnen
http://www.emmys.org/quote:Op maandag 19 september 2005 19:21 schreef dragon25 het volgende:
[..]
Ja, maar er stond dat ze grote winnaars waren.... Wat hebben ze nog meer gewonnen dan? Ik kan het nergens vinden....
Bedoel je dat als in: daarom konden Michael en Locke die ijsbeer ook zien? Want als het echt te maken heeft met een of ander stofje vind ik het vreemd dat ze alledrie hetzelfde zien...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Alle monsters die voorkomen zijn monsters in het hoofd van de spelers. Ze symboliseren dingen uit hun jeugd, dingen waar ze het moeilijk mee hebben (gehad). Soms worden ze geprojecteerd op anderen.
Wat is VT4??quote:Op zondag 18 september 2005 19:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Herhaling was idd op Veronica, maar volgens mij op zaterdag 20:30.
In de tv gids staat dat Lost alleen op vrijdag (Net5) en maandag (VT4) uitgezonden wordt, dus geen herhalingen.
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat Locke het gebruikte bij Boone (toen hij' zag' dat zijn zus dood ging).quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef Foeske het volgende:
[..]
Bedoel je dat als in: daarom konden Michael en Locke die ijsbeer ook zien? Want als het echt te maken heeft met een of ander stofje vind ik het vreemd dat ze alledrie hetzelfde zien...
Een Belgische zender. Helaas niet te ontvangen op de meeste plaatsen in NL, want daar zijn ook vaak goede films op te zien.quote:
Klopt, ik kan die zender ook niet ontvangenquote:Op maandag 19 september 2005 20:26 schreef Foeske het volgende:
[..]
Een Belgische zender. Helaas niet te ontvangen op de meeste plaatsen in NL, want daar zijn ook vaak goede films op te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |