Hier is het wel zweten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Zoals gezegd, hier weinig zweten. Veel wind ook.
Ja, de zon gaat onder, het is al koud daar.quote:
Een schelp ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Had je die nou nooit gezien Bluezz?
En VoreG, da's een schelp.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Noca het volgende:
Haidiho!
Even lekker op het terras gezeten, hoegaarden drinken
Vanavond bij vrienden in de tuin zitten biertje drinken
Oe leuk!! BE is stoerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Terrasjes en tuinen zijn ok
Wij straks naar BE's band/Ska muziek luisteren in Amstelveen en mss daarna nog ff bieren op het Leidseplein
Heerlijk toch! Lekker van genietenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx Clau.. enneh ik vind mijn vakantie steeds leuker worden
Oe die wil ik ook zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
Ja, ik zag het ook eilanden.
Heb daarstraks trouwens uit de dvd aanbiedingen bak de dvd van Steve Mokone gehaald, 'De zwarte Meteoor'.
Ja, mooi tijd om al mijn muziek netjes te ordenen voor mijn nieuwe MP3 spelertjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:26 schreef Eilanden het volgende:
Het weer wordt de komende dagen toch minder....
Muziek ja ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, mooi tijd om al mijn muziek netjes te ordenen voor mijn nieuwe MP3 spelertje
Wat voor spelertje heb je Bloesie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, mooi tijd om al mijn muziek netjes te ordenen voor mijn nieuwe MP3 spelertje
Ja, die tranferprijzen lagen toen een stuk lager.quote:
Het is een speelfilmquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Staan er op die DVD veel voetbalbeelden of is het een docu?
Het is een film: http://www.imdb.com/title/tt0253987/quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Staan er op die DVD veel voetbalbeelden of is het een docu?
Wat heb jij een kleintje zegquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:36 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor spelertje heb je Bloesie?
Ik heb deze:
[afbeelding]
Voornamelijk tijdens het hardlopen en ben er zeker tevreden mee
Roep je ook als je komt ?quote:
Het was leuk je een beetje gekend te hebben!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:46 schreef VoreG het volgende:
Zo ik ga even de hond uitlaten
Als ik nooit meer terugkom betekent het dat ik ontvoerd ben door een orkaan.
Meegenomen en opgetild naar hogere sferenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Het was leuk je een beetje gekend te hebben!
En waarschijnlijk Clauwauwauwauwauwauwauwauw als het zeer doetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clauwheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zoiets denk ik
Was vandaag al niet bijzonder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:26 schreef Eilanden het volgende:
Het weer wordt de komende dagen toch minder....
Dus jij weer naar de visboer.....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam nooit aan neuken toe shmoopy schreeuwde altijd toooooooong toooooong.
Nee lieten we aan huis komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:56 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Dus jij weer naar de visboer.....
Hier ook. Zelfde regio. Jij zit in R'dam zelf toch of in Alblasserdam?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:56 schreef Mindlight het volgende:
Die TT.
We zweten verder? Hier is het op vanochtend heel vroeg na niet boven de 20 graden geweest en het waait behoorlijk hard. Komt geen zweetdruppel aan te pas dus.
Nou hier wel (in het oosten) man wat een weer heerlijkquote:
Dus dit keer niet Digger onder jouw account, je bent zo geïnteresserd in anderen en zo sociaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier is het anders perfect weer MM, graadje of 25, zon, licht verkoelend briesje.
Je zit dus net te veel naar het westen.
Ik leef nogquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
* methodmich duimt voor de terugkeer van VoreG
Volgens mij wil ie gewoon weer een nieuwe username
Ik wilde bijna de politie al bellen, bedankt voor het melden.quote:
Maar dat kan zijn gijzelaar wel zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wilde bijna de politie al bellen, bedankt voor het melden.
Toch maar even bellen dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dat kan zijn gijzelaar wel zijn.
En dat voor een bonk hormonen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus dit keer niet Digger onder jouw account, je bent zo geïnteresserd in anderen en zo sociaal.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
En dat voor een bonk hormonen.
Maar ja, ik schreeuw dan ook niet om vis.
En als de kat naar binnen gaat ......quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Precies, DIGGER. Ach ja, het was vooral de wind. Je waait het balkon af. Zelfs de kat ging naar binnen.
En dan zo Sjachie kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Puike kleuterjuf, MM.
Die beesten worden ook steeds slimmerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Nou, Eilanden, dan moet je rennen, want anders gaat de kat internetten.
Dat was die ene waarvan ik aan het begin van het schooljaar zei dat ik daar lijmpotjes e.d. ging lenen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Puike kleuterjuf, MM.
Precies. Nog even en ze koopt ook een brilletje.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die beesten worden ook steeds slimmer
Dat kan ik mij niet herinneren. Maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was die ene waarvan ik aan het begin van het schooljaar zei dat ik daar lijmpotjes e.d. ging lenen.
Deugniet!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was die ene waarvan ik aan het begin van het schooljaar zei dat ik daar lijmpotjes e.d. ging lenen.
Ja, echt erg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ja in het oosten was het hels he?
Ik heb de afgelopen 6 jaar op zaterdagavond geen tv gekeken geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Vanavond komt Lenette van Dongen op TV. Ze zingt het bekroonde "Voor Ik Vergeet" van Spinvis. Een aanrader, denk ik.
Dat lied, die vent heeft maar een saaie stem.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Vanavond komt Lenette van Dongen op TV. Ze zingt het bekroonde "Voor Ik Vergeet" van Spinvis. Een aanrader, denk ik.
Nee. Maar wel iedere vrijdag in Amsterdam. Vanavond eerst even langs een feestje, dan een ander feestje. Dan naar een discotheek ergens en dan naar het strand. Puik. Zaterdagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Altijd met Bananenman uitgeweest?
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:21 schreef JaWi het volgende:
Zo, dat was puik. Terrasje gepakt en ¤ 25 lichter.
Helaas kostte de reis 250 euro.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)
Mja, en dat terwijl ik nog korting krijg ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)
Da's benzinekosten voor een Enkele reis naar Napoli, haal je de tol nog geeneens van (of je moet op diesel/als een bejaarde rijden)quote:
Betekent alleen maar dat je zeer sterke neigingen hebt tot het plegen van diefstal en andere kleine criminaliteitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
EW ik ben half Italiaans. Wel van Sicilië. Telt dat een beetje ?
Nou ik heb mijn biologische vader nooit gekend maar volgens mijn ma was z'n halve familie uitgeroeid door de mafiaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:46 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Betekent alleen maar dat je zeer sterke neigingen hebt tot het plegen van diefstal en andere kleine criminaliteit
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ga er vandoor, naar een verjaardag zo!
Mmm ik moet eigenlijk ook naar een verjaardag maar dat ga ik maar vergetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?
Oeps, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?
Weet jij waar de F1 van jouw club vandaag was?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm ik moet eigenlijk ook naar een verjaardag maar dat ga ik maar vergeten![]()
Nee Oud-Beijerland, maar is idd zelfde regio dus, scheelt misschien 30 kilometer ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier ook. Zelfde regio. Jij zit in R'dam zelf toch of in Alblasserdam?
gedeeltelijk, vriendin vanmiddag geholpen met overhuizen naar Nijmegen, kast in elkaar zetten etc.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha Pascal! Genoten van het weer?
Ze hadden een toernooi bij Omniworldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet jij waar de F1 van jouw club vandaag was?
morgenochtend half zes zal ik wel liggen te woelen en te draaien en morgenavond half 6 hoop ik met een hele grote glimlach op mijn gezicht te lopen !!quote:
Klopt, heb ze zien spelen. Ze wonnen de poule.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hadden een toernooi bij Omniworld
op concordia uiteraardquote:
Er gaan ook een aantal van die F1-mannetjes mee op kamp!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, heb ze zien spelen. Ze wonnen de poule.
Ok dan mod ik wel tijdens de bekerfinalequote:
Ik wilde nog aan die kinderen vragen of ze je kenden, maar toen bedacht ik me, dat je in het echt geen 'just me' heet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Er gaan ook een aantal van die F1-mannetjes mee op kamp!
je bent een schatquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan mod ik wel tijdens de bekerfinale
Je had kunnen zeggen dat je weet wie de leider van Concordia is en dan hadden ze vast geroepen oh dat is Corinequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wilde nog aan die kinderen vragen of ze je kenden, maar toen bedacht ik me, dat je in het echt geen 'just me' heet.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:41 schreef Suijk het volgende:
Corine! Dat was het dus.
Ik had ook kunnen vragen: Wie is toch die vrouw, die in jullie clubhuis woont?
tegen de grote boze buitenwereldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegen wie het wel eens over ons Just Me?
oh, dat is nu?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De DFB Pokal heeft mijn voorkeur.
Is op ARD of ZDF zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, het is 1-1 en ze zitten in de 75ste minuut.
yep, nog even het einde meegepaktquote:
Zap er net langs, dat is die gast uit The Full Monty toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:24 schreef VoreG het volgende:
51st State is ook een leuke film
Al eerder gezien maar hij blijft leuk met die Liverpool sypporter
Yupquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zap er net langs, dat is die gast uit The Full Monty toch?
Als je toch bezig bent.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Rustig hier zeg, dan bedien ik mezelf maar even.
Amsterdamquote:Op zondag 29 mei 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komen jullie allemaal vandaan zeg?
Andere topics.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry als we je wakker hebben gemaaktquote:Op zondag 29 mei 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
achterhoekse versie van watskeburt![]()
![]()
http://av.rtl.nl/web/comp(...)a_WMA_128K_V9_av.asf
Ik ken de normale versie niet eens, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
achterhoekse versie van watskeburt![]()
![]()
http://av.rtl.nl/web/comp(...)a_WMA_128K_V9_av.asf
de noramle staat hier tussenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ken de normale versie niet eens, en dat wil ik graag zo houden.![]()
*rel schopt
Clau ook nietquote:Op zondag 29 mei 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar daar trekken we ons natuurlijk niks van aan.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey Noca! Nog niet genoeg bier gehad in de tuin van je vrienden?
Ik denk het wel, gaat dat eerst met halve seizoenskaarten?quote:Op zondag 29 mei 2005 00:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Frits, ga je ook voor een seizoenskaart in de euroborg ?
Oeh! Moet ik ook nog doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk het wel, gaat dat eerst met halve seizoenskaarten?
Ik ga trouwens over zes weken binnen kijken, met rondleiding en alles.![]()
http://www.euroborg.nl/planner/inschrijven.phpquote:
Danku. Jeumig, weinig data in juniquote:Op zondag 29 mei 2005 00:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://www.euroborg.nl/planner/inschrijven.php
Je kunt zien hoeveel plaats er nog is per datum.
Kosten 2 euri de man.![]()
En vrouwen?quote:Op zondag 29 mei 2005 00:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://www.euroborg.nl/planner/inschrijven.php
Je kunt zien hoeveel plaats er nog is per datum.
Kosten 2 euri de man.![]()
Wij wel hoor Eilandenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:53 schreef Eilanden het volgende:
Geeez, jullie kopen niet eens een hele seizoenskaart? Je wilt Groningen toch het hele seizoen zien?
Ik vroeg of.. En nee, ik ga lang niet altijd.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:53 schreef Eilanden het volgende:
Geeez, jullie kopen niet eens een hele seizoenskaart? Je wilt Groningen toch het hele seizoen zien?
Dan zijn ze ook weer een stuk verder. Met stoeltjes en de eerste grassprietjes.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Danku. Jeumig, weinig data in juniGa in juli maar eens kijken dan.
Cruoninga het diest hardst denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:00 schreef Eilanden het volgende:
Dus Clau en Noca zijn hier de die-hard Groningen supporters?
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:00 schreef Eilanden het volgende:
Dus Clau en Noca zijn hier de die-hard Groningen supporters?
Nee hoor, klopt. Maar wel elke keer een kaartje gekochtquote:Op zondag 29 mei 2005 01:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jullie hadden vorig seizoen toch geen SK?
Het eerste stoeltje hangt er al en de gaatjes voor de anderen worden druk geboord.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook weer een stuk verder. Met stoeltjes en de eerste grassprietjes.![]()
Ik heb best lang de schijn op kunnen houden, of niet dan?quote:
Elke wedstrijd wel heen geweest?quote:Op zondag 29 mei 2005 01:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, klopt. Maar wel elke keer een kaartje gekochtDus tja..
Eerste paar wedstrijden hebben we gemist. Daarnaquote:Op zondag 29 mei 2005 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Elke wedstrijd wel heen geweest?![]()
Ja, doe je goed. Whiskey for Fritsey.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb best lang de schijn op kunnen houden, of niet dan?![]()
Mag ik al wat sterkers, -Vaduz-?![]()
Whehequote:Op zondag 29 mei 2005 01:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je vindt het hier gewoon te gezellig
Of liggen jullie weer met de laptop in bed?
Ik kan nu moeilijk zeggen slaapse of zoquote:Op zondag 29 mei 2005 01:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Dit keer niet, clauwheee ligt er al en ik duik er nu bovenop![]()
Volgens mij hadden ze er wel zin inquote:Op zondag 29 mei 2005 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet niks lijkt me, duikt er ineens zo'n aangeschoten Grunner op je. Met dit weer...![]()
Je zei dat je die-hard was.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:17 schreef Eilanden het volgende:
Also bedtime for me
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Zoals een konijn betaamt. Slaap lekker.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Allemaal lekker, maar ik ga toch maar naar m'n hol. Welterusten!
Ska sucksquote:Op zondag 29 mei 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik zijn er ook weer na een avondje skamuziek met o.a. het bandje waarin Brighteyes meespeelt te hebben aangehoord.
Voor de komende jaren hoef ik geen ska meer te horen.
Daarna nog even met een paar Fok!ers doorgegaan naar B&W op het Leidseplein in Amsterdam en nu lekker thuis nog even met een whiskietje verder afzakken.
Amen en een biertje to thatquote:
chokerquote:Op zondag 29 mei 2005 02:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
nog een matchpoint in de tweede partij op 5-4 derde set eigen service GODVERDOMME
En bedanktquote:
Op het moment vind ik alles bestquote:Op zondag 29 mei 2005 02:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doe maar een bacootje als je het niet erg vindt
Woord associatie topic?quote:
Mogguh ik ben mijn bed weer uitquote:
Je wil zeggen dat je níet goed aan je scriptie kan werken met koppijn?quote:
Zucht..ja...nog een paar weekjes..Hoop ik..quote:Op zondag 29 mei 2005 11:32 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben blij dat ik al een tijdje van al die scriptie-stress af ben
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je níet goed aan je scriptie kan werken met koppijn?
Laatste jaar van mijn studie zat ik in Duitsland (studentenuitwisseling), dus de scriptie en afstuderen ging ook in het Duits ... dat was 'dubbele pret'quote:Op zondag 29 mei 2005 11:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zucht..ja...nog een paar weekjes..Hoop ik..
Tong voel jeje wel lekker? Het is nog zelfs voor 12-en!quote:Op zondag 29 mei 2005 11:36 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Hup Willem 2
Koffie graag, zwart.
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:36 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Hup Willem 2
Koffie graag, zwart.
Groetjes van Wesley.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:42 schreef Naccie het volgende:
[..]
.
Je vergeet achter je Hup Willem II stoere kerels te typen.
Ik zweette m'n bed uitquote:Op zondag 29 mei 2005 11:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tong voel jeje wel lekker? Het is nog zelfs voor 12-en!
Indy 500quote:Op zondag 29 mei 2005 11:46 schreef Suijk het volgende:
Tennis is al begonnen. Formule 1 nog, laatste Giro rit, Amstel Cup. Vergeet ik nog iets?
Formule-3 en Motorcross de grote prijs van Japan.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:46 schreef Suijk het volgende:
Tennis is al begonnen. Formule 1 nog, laatste Giro rit, Amstel Cup. Vergeet ik nog iets?
quote:
Terugblik afgelopen seizoen van de FC en BV Veendam op Radio Noordquote:Op zondag 29 mei 2005 11:46 schreef Suijk het volgende:
Hoe kon ik die nou toch vergeten.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Terugblik afgelopen seizoen van de FC en BV Veendam om Radio Noord
Wat wordt er dan uitgezonden?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:04 schreef Naccie het volgende:
PSV-ers onder ons in bezit van 'voetbalkanaal' kunnen straks beter niet kijken.
Ik weet het niet, maar wat was het meest pijnlijke moment dit seizoen?quote:
PSV - Roda JCquote:Op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wat was het meest pijnlijke moment dit seizoen?
quote:
Ze hebben dan ook lekkere banken in 't Polman.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha Pfaf, Ed Konijn komt waarschijnlijk naar Heracles.
Golfen op de BBC.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:46 schreef Suijk het volgende:
Bijna...de 1 na belangrijkste van de European Tour: Het Britse PGA kampioenschap op Wentworth.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:42 schreef tong80 het volgende:
Ook nog. Welke wedstrijd golfer ? Een major ?
Voorover zitten en je neus dichtknijpen.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen. Krijg ik hier spontaan een bloedneus van de droge lucht.
Ik zit gewoon normaal rechtop, kop richting beeldscherm, je kent het wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voorover zitten en je neus dichtknijpen.
Iig niet achterover.
yep!quote:Op zondag 29 mei 2005 13:55 schreef VoreG het volgende:
Formule 1 begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |