Roep je ook als je komt ?quote:
Het was leuk je een beetje gekend te hebben!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:46 schreef VoreG het volgende:
Zo ik ga even de hond uitlaten
Als ik nooit meer terugkom betekent het dat ik ontvoerd ben door een orkaan.
Meegenomen en opgetild naar hogere sferenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Het was leuk je een beetje gekend te hebben!
En waarschijnlijk Clauwauwauwauwauwauwauwauw als het zeer doetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clauwheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
zoiets denk ik
Was vandaag al niet bijzonder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:26 schreef Eilanden het volgende:
Het weer wordt de komende dagen toch minder....
Dus jij weer naar de visboer.....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam nooit aan neuken toe shmoopy schreeuwde altijd toooooooong toooooong.
Nee lieten we aan huis komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:56 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Dus jij weer naar de visboer.....
Hier ook. Zelfde regio. Jij zit in R'dam zelf toch of in Alblasserdam?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:56 schreef Mindlight het volgende:
Die TT.
We zweten verder? Hier is het op vanochtend heel vroeg na niet boven de 20 graden geweest en het waait behoorlijk hard. Komt geen zweetdruppel aan te pas dus.
Nou hier wel (in het oosten) man wat een weer heerlijkquote:
Dus dit keer niet Digger onder jouw account, je bent zo geïnteresserd in anderen en zo sociaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier is het anders perfect weer MM, graadje of 25, zon, licht verkoelend briesje.
Je zit dus net te veel naar het westen.
Ik leef nogquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
* methodmich duimt voor de terugkeer van VoreG
Volgens mij wil ie gewoon weer een nieuwe username
Ik wilde bijna de politie al bellen, bedankt voor het melden.quote:
Maar dat kan zijn gijzelaar wel zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wilde bijna de politie al bellen, bedankt voor het melden.
Toch maar even bellen dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dat kan zijn gijzelaar wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |