Hier is het wel zweten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Zoals gezegd, hier weinig zweten. Veel wind ook.
Ja, de zon gaat onder, het is al koud daar.quote:
Een schelp ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Had je die nou nooit gezien Bluezz?
En VoreG, da's een schelp.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Noca het volgende:
Haidiho!
Even lekker op het terras gezeten, hoegaarden drinken
Vanavond bij vrienden in de tuin zitten biertje drinken
Oe leuk!! BE is stoerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Terrasjes en tuinen zijn ok
Wij straks naar BE's band/Ska muziek luisteren in Amstelveen en mss daarna nog ff bieren op het Leidseplein
Heerlijk toch! Lekker van genietenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx Clau.. enneh ik vind mijn vakantie steeds leuker worden
Oe die wil ik ook zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
Ja, ik zag het ook eilanden.
Heb daarstraks trouwens uit de dvd aanbiedingen bak de dvd van Steve Mokone gehaald, 'De zwarte Meteoor'.
Ja, mooi tijd om al mijn muziek netjes te ordenen voor mijn nieuwe MP3 spelertjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:26 schreef Eilanden het volgende:
Het weer wordt de komende dagen toch minder....
Muziek ja ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, mooi tijd om al mijn muziek netjes te ordenen voor mijn nieuwe MP3 spelertje
Wat voor spelertje heb je Bloesie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, mooi tijd om al mijn muziek netjes te ordenen voor mijn nieuwe MP3 spelertje
Ja, die tranferprijzen lagen toen een stuk lager.quote:
Het is een speelfilmquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Staan er op die DVD veel voetbalbeelden of is het een docu?
Het is een film: http://www.imdb.com/title/tt0253987/quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Staan er op die DVD veel voetbalbeelden of is het een docu?
Wat heb jij een kleintje zegquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:36 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor spelertje heb je Bloesie?
Ik heb deze:
[afbeelding]
Voornamelijk tijdens het hardlopen en ben er zeker tevreden mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |