En dat voor een bonk hormonen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus dit keer niet Digger onder jouw account, je bent zo geïnteresserd in anderen en zo sociaal.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
En dat voor een bonk hormonen.
Maar ja, ik schreeuw dan ook niet om vis.
En als de kat naar binnen gaat ......quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Precies, DIGGER. Ach ja, het was vooral de wind. Je waait het balkon af. Zelfs de kat ging naar binnen.
En dan zo Sjachie kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Puike kleuterjuf, MM.
Die beesten worden ook steeds slimmerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Nou, Eilanden, dan moet je rennen, want anders gaat de kat internetten.
Dat was die ene waarvan ik aan het begin van het schooljaar zei dat ik daar lijmpotjes e.d. ging lenen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Puike kleuterjuf, MM.
Precies. Nog even en ze koopt ook een brilletje.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die beesten worden ook steeds slimmer
Dat kan ik mij niet herinneren. Maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was die ene waarvan ik aan het begin van het schooljaar zei dat ik daar lijmpotjes e.d. ging lenen.
Deugniet!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was die ene waarvan ik aan het begin van het schooljaar zei dat ik daar lijmpotjes e.d. ging lenen.
Ja, echt erg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ja in het oosten was het hels he?
Ik heb de afgelopen 6 jaar op zaterdagavond geen tv gekeken geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Vanavond komt Lenette van Dongen op TV. Ze zingt het bekroonde "Voor Ik Vergeet" van Spinvis. Een aanrader, denk ik.
Dat lied, die vent heeft maar een saaie stem.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Vanavond komt Lenette van Dongen op TV. Ze zingt het bekroonde "Voor Ik Vergeet" van Spinvis. Een aanrader, denk ik.
Nee. Maar wel iedere vrijdag in Amsterdam. Vanavond eerst even langs een feestje, dan een ander feestje. Dan naar een discotheek ergens en dan naar het strand. Puik. Zaterdagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Altijd met Bananenman uitgeweest?
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:21 schreef JaWi het volgende:
Zo, dat was puik. Terrasje gepakt en ¤ 25 lichter.
Helaas kostte de reis 250 euro.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |