Klopt, heb ze zien spelen. Ze wonnen de poule.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hadden een toernooi bij Omniworld
op concordia uiteraardquote:
Er gaan ook een aantal van die F1-mannetjes mee op kamp!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, heb ze zien spelen. Ze wonnen de poule.
Ok dan mod ik wel tijdens de bekerfinalequote:
Ik wilde nog aan die kinderen vragen of ze je kenden, maar toen bedacht ik me, dat je in het echt geen 'just me' heet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Er gaan ook een aantal van die F1-mannetjes mee op kamp!
je bent een schatquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan mod ik wel tijdens de bekerfinale
Je had kunnen zeggen dat je weet wie de leider van Concordia is en dan hadden ze vast geroepen oh dat is Corinequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wilde nog aan die kinderen vragen of ze je kenden, maar toen bedacht ik me, dat je in het echt geen 'just me' heet.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:41 schreef Suijk het volgende:
Corine! Dat was het dus.
Ik had ook kunnen vragen: Wie is toch die vrouw, die in jullie clubhuis woont?
tegen de grote boze buitenwereldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegen wie het wel eens over ons Just Me?
oh, dat is nu?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De DFB Pokal heeft mijn voorkeur.
Is op ARD of ZDF zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, het is 1-1 en ze zitten in de 75ste minuut.
yep, nog even het einde meegepaktquote:
Zap er net langs, dat is die gast uit The Full Monty toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:24 schreef VoreG het volgende:
51st State is ook een leuke film
Al eerder gezien maar hij blijft leuk met die Liverpool sypporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |