Mja, en dat terwijl ik nog korting krijg ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)
Da's benzinekosten voor een Enkele reis naar Napoli, haal je de tol nog geeneens van (of je moet op diesel/als een bejaarde rijden)quote:
Betekent alleen maar dat je zeer sterke neigingen hebt tot het plegen van diefstal en andere kleine criminaliteitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
EW ik ben half Italiaans. Wel van Sicilië. Telt dat een beetje ?
Nou ik heb mijn biologische vader nooit gekend maar volgens mijn ma was z'n halve familie uitgeroeid door de mafiaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:46 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Betekent alleen maar dat je zeer sterke neigingen hebt tot het plegen van diefstal en andere kleine criminaliteit
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ga er vandoor, naar een verjaardag zo!
Mmm ik moet eigenlijk ook naar een verjaardag maar dat ga ik maar vergetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?
Oeps, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?
Weet jij waar de F1 van jouw club vandaag was?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm ik moet eigenlijk ook naar een verjaardag maar dat ga ik maar vergeten![]()
Nee Oud-Beijerland, maar is idd zelfde regio dus, scheelt misschien 30 kilometer ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier ook. Zelfde regio. Jij zit in R'dam zelf toch of in Alblasserdam?
gedeeltelijk, vriendin vanmiddag geholpen met overhuizen naar Nijmegen, kast in elkaar zetten etc.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha Pascal! Genoten van het weer?
Ze hadden een toernooi bij Omniworldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet jij waar de F1 van jouw club vandaag was?
morgenochtend half zes zal ik wel liggen te woelen en te draaien en morgenavond half 6 hoop ik met een hele grote glimlach op mijn gezicht te lopen !!quote:
Klopt, heb ze zien spelen. Ze wonnen de poule.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hadden een toernooi bij Omniworld
op concordia uiteraardquote:
Er gaan ook een aantal van die F1-mannetjes mee op kamp!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, heb ze zien spelen. Ze wonnen de poule.
Ok dan mod ik wel tijdens de bekerfinalequote:
Ik wilde nog aan die kinderen vragen of ze je kenden, maar toen bedacht ik me, dat je in het echt geen 'just me' heet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Er gaan ook een aantal van die F1-mannetjes mee op kamp!
je bent een schatquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan mod ik wel tijdens de bekerfinale
Je had kunnen zeggen dat je weet wie de leider van Concordia is en dan hadden ze vast geroepen oh dat is Corinequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wilde nog aan die kinderen vragen of ze je kenden, maar toen bedacht ik me, dat je in het echt geen 'just me' heet.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:41 schreef Suijk het volgende:
Corine! Dat was het dus.
Ik had ook kunnen vragen: Wie is toch die vrouw, die in jullie clubhuis woont?
tegen de grote boze buitenwereldquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Tegen wie het wel eens over ons Just Me?
oh, dat is nu?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De DFB Pokal heeft mijn voorkeur.
Is op ARD of ZDF zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, het is 1-1 en ze zitten in de 75ste minuut.
yep, nog even het einde meegepaktquote:
Zap er net langs, dat is die gast uit The Full Monty toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:24 schreef VoreG het volgende:
51st State is ook een leuke film
Al eerder gezien maar hij blijft leuk met die Liverpool sypporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |