Ja, echt erg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ja in het oosten was het hels he?
Ik heb de afgelopen 6 jaar op zaterdagavond geen tv gekeken geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Vanavond komt Lenette van Dongen op TV. Ze zingt het bekroonde "Voor Ik Vergeet" van Spinvis. Een aanrader, denk ik.
Dat lied, die vent heeft maar een saaie stem.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Vanavond komt Lenette van Dongen op TV. Ze zingt het bekroonde "Voor Ik Vergeet" van Spinvis. Een aanrader, denk ik.
Nee. Maar wel iedere vrijdag in Amsterdam. Vanavond eerst even langs een feestje, dan een ander feestje. Dan naar een discotheek ergens en dan naar het strand. Puik. Zaterdagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Altijd met Bananenman uitgeweest?
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:21 schreef JaWi het volgende:
Zo, dat was puik. Terrasje gepakt en ¤ 25 lichter.
Helaas kostte de reis 250 euro.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)
Mja, en dat terwijl ik nog korting krijg ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
voor dat geld was manlief 3 dagen dronken op het terras in Italie (80 cent per biertje - 0.4ltr)
Da's benzinekosten voor een Enkele reis naar Napoli, haal je de tol nog geeneens van (of je moet op diesel/als een bejaarde rijden)quote:
Betekent alleen maar dat je zeer sterke neigingen hebt tot het plegen van diefstal en andere kleine criminaliteitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
EW ik ben half Italiaans. Wel van Sicilië. Telt dat een beetje ?
Nou ik heb mijn biologische vader nooit gekend maar volgens mijn ma was z'n halve familie uitgeroeid door de mafiaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:46 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Betekent alleen maar dat je zeer sterke neigingen hebt tot het plegen van diefstal en andere kleine criminaliteit
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ga er vandoor, naar een verjaardag zo!
Mmm ik moet eigenlijk ook naar een verjaardag maar dat ga ik maar vergetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?
Oeps, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:59 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hmmm DIGGER ook, is er een geheime meeting waar ik niks van afweet of zo?
Weet jij waar de F1 van jouw club vandaag was?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Mmm ik moet eigenlijk ook naar een verjaardag maar dat ga ik maar vergeten![]()
Nee Oud-Beijerland, maar is idd zelfde regio dus, scheelt misschien 30 kilometer ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier ook. Zelfde regio. Jij zit in R'dam zelf toch of in Alblasserdam?
gedeeltelijk, vriendin vanmiddag geholpen met overhuizen naar Nijmegen, kast in elkaar zetten etc.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha Pascal! Genoten van het weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |