quote:Erwin Koeman trots met 'megaclub' Feyenoord
27/5/2005 22:18
Feyenoord heeft een nieuwe coach: Erwin Koeman. De oudste van de gebroeders Koeman werd losgeweekt bij RKC Waalwijk, waar hij een doorlopend contract had, en tekende voor twee jaar bij de Rotterdammers.
'Ik ben enorm trots dat een club als Feyenoord bij mij terecht is gekomen', vertelde Koeman op de website van Feyenoord. 'Het is een fantastische uitdaging om in Rotterdam aan de slag te gaan. Het feit dat de directie van zo'n megaclub vertrouwen in mij heeft, doet me ontzettend goed.'
Feyenoord liet weten dat Erwin Koeman altijd de nummer één op het verlanglijstje is geweest. Zaterdag om 15.00 uur presenteert de club de opvolger van de maandag opgestapte Ruud Gullit.
Erwin Koeman presteerde met RKC in zijn eerste jaar op eigen benen naar behoren. Met bescheiden middelen eindigde hij met zijn ploeg op de negende plaats, nog net in het linkerrijtje.
Voor RKC was hij assistent-trainer bij PSV onder Guus Hiddink. In Eindhoven leek hij een prominente rol te kunnen gaan vervullen als veldtrainer naast manager Hiddink. Toch koos Erwin Koeman ervoor om het direct voor het zeggen te hebben bij RKC.
quote:Biografie Koeman:
Voornaam: Erwin
Achternaam: Koeman
Geboortedatum: 20-09-1961
Geboorteplaats: Zaandam,
Nederland
Nationaliteit: Nederland
Trainer/Coach van: PSV en RKC
Linie: Middenveld
quote:PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1978/79 FC Groningen 6 0
1979/80 PSV 8 1 Eredivisie
1980/81 PSV 17 4 Eredivisie
1981/82 PSV 18 3 Eredivisie
1982/83 FC Groningen 33 15 Eredivisie
1983/84 FC Groningen 28 11 Eredivisie
1984/85 FC Groningen 28 13 Eredivisie
1985/86 KV Mechelen 20 2
1986/87 KV Mechelen 28 5
1987/88 KV Mechelen 24 5
1988/89 KV Mechelen 28 7
1989/90 KV Mechelen 16 3
1990/91 PSV 27 3 Eredivisie
1991/92 PSV 29 3 Eredivisie
1992/93 PSV 19 4 Eredivisie
1993/94 PSV 28 3 Eredivisie
1994/95 FC Groningen 27 6 Eredivisie
1995/96 FC Groningen 28 2 Eredivisie
1996/97 FC Groningen 29 0 Eredivisie
1997/98 FC Groningen 31 2 Eredivisie
Totaal 472 92
INTERLANDS
aantal gespeelde interlands: 33 doelpunten: 3
Want dan zijn jullie weer gepromoveerd......quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:07 schreef rotskibo het volgende:
Koeman is beter dan Gullit, kan beter werken met mindere spelers, spiegelt zich niet aan Milan
Is niet zo mediageil, ja jonge 2006 2007 Mei Coolsingel
quote:Erwin Koeman is het eerste advies van Wim Jansen
Wim Jansen heeft een bescheiden rol gehad bij de keuze voor Erwin Koeman. Door Mark Wotte wordt benadrukt dat Jansen geen rol speelde als het ging om de positie van Ruud Gullit. 'Daarmee heeft Jansen zich in het geheel niet bemoeid.'
Met betrekking tot Erwin Koeman heeft Jansen aangegeven dat hij zich kan vinden in het type-trainer. Wie bij Feyenoord komt, moet een bepaald karakter hebben dat in Rotterdam-Zuid past.
Jansen zelf zal pas over een maand definitieve afspraken met Feyenoord maken over de toekomst. Zijn rol zal een adviserende blijven. Jansen gaf in een vroegtijdig stadium al aan dat hij geen vaste functie in de technische staf ambieert.
Bron: AD
Dat kan me nu ff niet schelen, van Marwijk was ook geen Feyenoorder maar die won wel een UEFA Cup.quote:
En dan nog eerder Ruud Gullit in de Kuip gehadquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:30 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb geen hekel aan van Marwijk, ik vind het een toptrainer. Hij had alleen een jaar eerder weg moeten gaan.
Dank je.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:28 schreef twi het volgende:
Nee, van Marwijk is geliefd onder de F'noord supporters geweestVolgens mij begint pas in de laatste weken onder Feyenoorders het besef te komen dat van Marwijk het lang niet zo slecht heeft gedaan. Voor die tijd was de tendens hier in 't F'noord topic (een enkele uitzondering daargelaten) dat het meer ondanks van Marwijk was.
Dus eigenlijk heeft Koeman niet heel veel te zeggen over de selectie voor komend seizoen, aangezien Wotte zich daar tijdens zijn vakantie mee bezig gaat houden?quote:28/5/2005 - Metgod de nieuwe assistent van Koeman; Koeman maandag al op vakantie
(Gepost door K)
BRON: Algemeen Dagblad
Het Algemeen Dagblad meldt dat John Metgod de assistent wordt van Erwin Koeman. Hij was dit seizoen nog opzij gezet bij Excelsior vanwege de slechte resultaten. Henk Duut zal naast zijn rol bij Jong Feyenoord het tweetal assisteren als derde man.
Feyenoord Netwerk
De krant meldt verder dat Feyenoord zo snel handelde nadat het gisteren RKC Waalwijk benaderde, omdat Erwin Koeman maandag vertrekt voor een vakantie. In samenwerking met Mark Wotte zal Feyenoord dan tjdens de vakantie van Koeman aan de slag gaan om de noodzakelijke veranderingen in de selectie aan te brengen.
quote:28/5/2005 - Erwin Koeman zal niet klagen over beperkte middelen
(Gepost door K)
BRON: Feyenoord.nl
Tegenover Feyenoord.nl liet Erwin Koeman weten dat onder andere voormalig Feyenoord speler Ronald Koeman hem hadden geadviseerd de uitdaging bij Feyenoord aan te nemen. Klagen over een gebrek aan financiele middelen zal Koeman in tegenstelling tot zijn voorganger niet doen. "Oké, ik krijg te maken met een erfenis van mijn voorganger. Het zij zo. En ik weet ook dat de financiële mogelijkheden niet onbeperkt zijn. Dat heb ik geaccepteerd toen ik mijn ja-woord gaf aan Feyenoord, dus daar zal men mij verder ook niet over horen."
En dan alsnog CL-voetbal halen via de play-offsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:12 schreef APK het volgende:
Lijkt mij goed voor feijenoord, echt zo'n 'Bloed Zweet en Tranen' trainer.
3de plaats volgend jaar.
Nee, moet hij niet doen. Worden twee versterkingen gehaald voor komend seizoen en daar blijft het bij. Meer spelers moeten er ook niet gekocht worden. Is genoeg zo. Kan wel met geld blijven smijten, verleden wees uit dat het bijna altijd verkeerd uitpakt..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:52 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij mag intern best wel een klein beetje druk op Jorien zetten, vind ik.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:04 schreef fransie102 het volgende:
Met RKC eindigde hij volgens mij hoger dan Jol deed hoor.
De harde realiteit.quote:Topclub Feyenoord?
Charles Bromet
‘Feyenoord is niet meer dan middelmaat’, zegt oud-speler Peter Houtman. Met hem vragen velen zich af of de Rotterdammers zich nog wel een topclub mogen noemen. Drie landstitels in dertig jaar dwingen de nummer vier van de eredivisie tot een zelfanalyse.
Misschien heeft hij zich wel vergist in Feyenoord, zegt Ruud Gullit, terwijl hij nonchalant onderuitzakt in zijn stoel. Op de middag dat de club met hem heeft gebroken, doet de 42-jarige trainer vooral zijn beklag over het gebrek aan financiële speelruimte.
Hij spreekt zijn verwondering uit over de continue afwezigheid van voorzitter Jorien van den Herik en stelt en passant dat hij bij Chelsea is ontslagen ‘omdat het te goed ging’ en dat hij bij Newcastle United zelf is opgestapt, ‘omdat de zwakken daar de macht hadden’.
Het zijn losse flodders die de werkelijkheid geweld aandoen. Maar wie Gullit een seizoen lang heeft meegemaakt bij Feyenoord kijkt er nauwelijks nog van op. Als de schuldvraag over het mislukte jaar bij Feyenoord ter sprake komt – de club eindigde als vierde in de competitie, met maar liefst 25 punten achterstand op kampioen PSV – zegt Gullit: ‘Het publiek heeft met spreekkoren en spandoeken tijdens de wedstrijd tegen ADO Den Haag aangegeven hoe het zit. Ik heb niets over mij gehoord.’
Dat hij zichzelf probeert vrij te pleiten, is niet ongewoon voor Gullit. Maar heeft Feyenoord het probleem wel verholpen door te breken met zijn wispelturige coach? In de laatste dertig jaar won de club slechts drie landstitels (1984, 1993, 1999), maar uit gewoonte wordt Feyenoord, met Ajax en PSV, nog steeds gerekend tot de topdrie. Maar is dat eigenlijk wel terecht? Ofwel: kan Feyenoord nog worden aangemerkt als topclub?
‘Misschien is het te vroeg gezegd dat er nu een top is van twee clubs, maar het moet niet meer te lang duren’, zegt Patrick Paauwe. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord won hij de landstitel, maar dat is inmiddels alweer zes jaar geleden. ‘De successen zijn magertjes. En dat spreekt niet in het voordeel van Feyenoord.’
Met het vertrek van Gullit zijn de problemen dan ook niet verholpen, stelt Paauwe. ‘In 1999 gaven jongens als Kees van Wonderen, Jean-Paul van Gastel, Bert Konterman en Peter van Vossen al aan dat een club als Feyenoord spelers moet kopen die in het team passen. Daar is niet naar geluisterd.’
Hij krijgt bijval van Peter Houtman, de voormalige spits van het elftal dat in 1984 zowel de landstitel als de KNVB-beker won. ‘Feyenoord is niet meer dan middelmaat, is de harde constatering. Ik kan er niets anders van maken. Het beleid heeft te vaak verkeerd uitgepakt. Dat kan niet alleen maar pech zijn. Te veel jongens zijn hier niet geslaagd.’
Het afgelopen seizoen heeft Houtman, die de laatste jaren stadionspeaker is bij Feyenoord, somber gestemd. ‘De club moet nu oppassen dat ze niet structureel als vierde of vijfde eindigt. Ik ben bang dat het die kant opgaat. Ik denk wel eens: Feyenoord is een reus van een club, maar we zijn toch geen sleeping giant of zo?
‘Het beroerdste vind ik dat de supporters is voorgehouden dat er een boel te bereiken viel, maar dat is weer niet gebeurd. En dat is echt een drama voor het legioen’, zegt Houtman. ‘Dat ziet dan bijvoorbeeld dat er een middenvelder wordt gehaald, die je hier om de hoek ook kunt vinden, én goedkoper. Er moet een organisatie komen met mensen aan het roer die van wanten weten en de club met vaste hand sturen.’
Houtman staat niet alleen in deze zienswijze. Vandaar dat de roep om Wim Jansen de laatste weken de vorm van een oerkreet heeft aangenomen. ‘Mister Feyenoord’ wordt gezien als iemand met visie en verstand van aankoopbeleid. In 1993, toen Feyenoord zijn voorlaatste landstitel mocht begroeten, was hij technisch directeur van de club. Na een conflict met de leiding vertrok hij datzelfde jaar.
De poging van de clubleiding van Feyenoord om Jansen nu, in een adviserende rol, weer bij de club te betrekken komt kort nadat hij zich in een interview met het onafhankelijk supportersfanzine Lunatic News zeer kritisch had uitgelaten over het beleid.
In dat verhaal zegt de 58-jarige Rotterdammer: ‘Feyenoord stond altijd voor kwaliteit. Meer en meer is het een club van kwantiteit geworden. Dat zie je in de scouting en in het aankoopbeleid.’ Jansens devies: ‘Liever één goede speler dan vier van wie je maar moet afwachten wat het wordt.’
De opmerkingen zijn een zware diskwalificatie van het beleid dat technisch directeur Mark Wotte in zijn eerste jaar bij Feyenoord voerde. Tal van middelmatige buitenlandse spelers werden aangetrokken, terwijl de club er niet in slaagde de vierde plaats op de ranglijst te verlaten. Het voornaamste verwijt van de fans is dat zij zich niet meer in Feyenoord herkennen.
Op maandagavond, kort nadat Van den Herik het vertrek van Gullit op een inderhaast ingelaste persconferentie had toegelicht, kon een afvaardiging van de supportersvereniging zijn grieven uiten op een al geplande forumavond in de Kuip.
Het is een avond geweest, waarop de Feyenoord-directie uitleg verschafte over het gevoerde beleid. En ook kleur bekende. ‘We weten precies waar de schoen wringt', zegt Wotte. ‘Misschien zijn er één of twee spelers te veel gehaald. Basto heeft bijvoorbeeld niet voldaan, maar voor de rest kan ik er niet zoveel noemen.’ Of hij zich de kritiek heeft aangetrokken? ‘Ik vind niet dat ik mezelf veel kan verwijten. Misschien heb ik iets te snel ingestemd met de komst van een of twee spelers in de winterstop.’
Ook de financiële positie van Feyenoord kwam ter sprake op de forumavond. Niet in de laatste plaats omdat veel supporters zich afvragen hoe het toch kan dat zo’n grote club vaak z’n toevlucht moet zoeken in transfervrije spelers.
Het in 1999 bedachte obligatieplan, het Feyenoord Premie Effect, mislukte. Directeur Jan Willem van Dop had gerekend op een opbrengst van minimaal 25 miljoen gulden (11,3 miljoen euro). Maar hij moest tot zijn teleurstelling constateren dat het plan niet meer dan 13 miljoen gulden (5,9 miljoen euro) opbracht.
‘De markt heeft anders gereageerd dan we hadden verwacht’, zegt Van Dop. ‘Bedrijven zijn achtergebleven door hun structuurwijzigingen. Directies van beursgenoteerde bedrijven kunnen niet zomaar geld inleggen. Die hebben te maken met meerdere aandeelhouders.’
Het verwijt dat Feyenoord te weinig zou profiteren van zijn mogelijkheden in de Rotterdamse haven, noemt Van Dop een fabel. ‘Als het daar zou bulken van het geld, stond Sparta er ook wel anders voor.’
Nog voor zijn vertrek naar FC Utrecht, waar hij volgend seizoen aan de slag gaat als algemeen directeur, probeert Van Dop een spelersfonds van de grond te krijgen, waarin particulieren en ‘kleine partijen’ zouden moeten investeren. Zo tracht Feyenoord het gebrek aan grote transfers van de laatste jaren te compenseren.
Manager Ton Strooband van de supportersvereniging leidde de forumavond en kijkt terug op een gedisciplineerd gesprek tussen directie en fans. ‘Al zeiden sommigen dat ze spijt hadden dat ze zich met bepaalde antwoorden hebben laten afschepen. Maar ja, daar waren ze zelf bij.’
De onvrede blijft. ‘We zijn vierde geworden met een vreemdelingenlegioen, waarmee we ons op geen enkele wijze kunnen identificeren. Het beleid is slecht geweest en het is onduidelijk wie ervoor verantwoordelijk is. Daarom ligt Van den Herik vooral bij het fanatieke deel van de supporters onder vuur. Veel mensen weten niet zo goed tot wie ze hun woede moeten richten.’
De breuk met Gullit leidde nauwelijks tot beroering onder de fans, die een dag eerder toch vooral hun pijlen hadden gericht op het bestuur. ‘Daar heb ik niemand negatief over horen oordelen. Gullits vertrek is geaccepteerd.’
Op de vraag of hij Feyenoord nog een topclub vindt, antwoordt Strooband: ‘In potentie en qua aanhang zijn wij de grootste club van Nederland. Maar qua prestaties staan wij op de plaats waar we thuishoren.’
Dat verhaal is de droevig stemmende geschiedenis van een club, die eerst hoopvol was gestemd door de bevlogen teksten van trainer Gullit (‘We gaan voor het kampioenschap’), maar steeds meer ging inzien dat gebrek aan kwaliteit niet kon worden gemaskeerd.
Cynisch stelt Rob Baan ‘dat ook mijn ontslag er niet toe heeft bijgedragen dat het beter gaat en ik denk dat hetzelfde geldt na het ontslag van Gullit’. Baan was jarenlang technisch directeur, maar werd geslachtofferd door Van den Herik, omdat te veel spelers niet rendeerden in de Kuip.
‘Het is belangrijk dat er een kritische zelfanalyse komt in alle geledingen van de club’, meent hij. ‘Dat wordt gekeken of de juiste mensen op de juiste plaats zitten. Met het ontslag van een trainer of technisch directeur lost Feyenoord de problemen namelijk niet op.’
Hier heb je 'em.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:11 schreef Cart_man het volgende:
Las net een goed stuk in de Volkskrant trouwens...zal eens kijken of ik het online kan vinden.
quote:Achtergrond
Topclub Feyenoord?
‘Feyenoord is niet meer dan middelmaat’, zegt oud-speler Peter Houtman. Met hem vragen velen zich af of de Rotterdammers zich nog wel een topclub mogen noemen. Drie landstitels in dertig jaar dwingen de nummer vier van de eredivisie tot een zelfanalyse.
Misschien heeft hij zich wel vergist in Feyenoord, zegt Ruud Gullit, terwijl hij nonchalant onderuitzakt in zijn stoel. Op de middag dat de club met hem heeft gebroken, doet de 42-jarige trainer vooral zijn beklag over het gebrek aan financiële speelruimte.
Hij spreekt zijn verwondering uit over de continue afwezigheid van voorzitter Jorien van den Herik en stelt en passant dat hij bij Chelsea is ontslagen ‘omdat het te goed ging’ en dat hij bij Newcastle United zelf is opgestapt, ‘omdat de zwakken daar de macht hadden’.
Het zijn losse flodders die de werkelijkheid geweld aandoen. Maar wie Gullit een seizoen lang heeft meegemaakt bij Feyenoord kijkt er nauwelijks nog van op. Als de schuldvraag over het mislukte jaar bij Feyenoord ter sprake komt – de club eindigde als vierde in de competitie, met maar liefst 25 punten achterstand op kampioen PSV – zegt Gullit: ‘Het publiek heeft met spreekkoren en spandoeken tijdens de wedstrijd tegen ADO Den Haag aangegeven hoe het zit. Ik heb niets over mij gehoord.’
Dat hij zichzelf probeert vrij te pleiten, is niet ongewoon voor Gullit. Maar heeft Feyenoord het probleem wel verholpen door te breken met zijn wispelturige coach? In de laatste dertig jaar won de club slechts drie landstitels (1984, 1993, 1999), maar uit gewoonte wordt Feyenoord, met Ajax en PSV, nog steeds gerekend tot de topdrie. Maar is dat eigenlijk wel terecht? Ofwel: kan Feyenoord nog worden aangemerkt als topclub?
‘Misschien is het te vroeg gezegd dat er nu een top is van twee clubs, maar het moet niet meer te lang duren’, zegt Patrick Paauwe. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord won hij de landstitel, maar dat is inmiddels alweer zes jaar geleden. ‘De successen zijn magertjes. En dat spreekt niet in het voordeel van Feyenoord.’
Met het vertrek van Gullit zijn de problemen dan ook niet verholpen, stelt Paauwe. ‘In 1999 gaven jongens als Kees van Wonderen, Jean-Paul van Gastel, Bert Konterman en Peter van Vossen al aan dat een club als Feyenoord spelers moet kopen die in het team passen. Daar is niet naar geluisterd.’
Hij krijgt bijval van Peter Houtman, de voormalige spits van het elftal dat in 1984 zowel de landstitel als de KNVB-beker won. ‘Feyenoord is niet meer dan middelmaat, is de harde constatering. Ik kan er niets anders van maken. Het beleid heeft te vaak verkeerd uitgepakt. Dat kan niet alleen maar pech zijn. Te veel jongens zijn hier niet geslaagd.’
Het afgelopen seizoen heeft Houtman, die de laatste jaren stadionspeaker is bij Feyenoord, somber gestemd. ‘De club moet nu oppassen dat ze niet structureel als vierde of vijfde eindigt. Ik ben bang dat het die kant opgaat. Ik denk wel eens: Feyenoord is een reus van een club, maar we zijn toch geen sleeping giant of zo?
‘Het beroerdste vind ik dat de supporters is voorgehouden dat er een boel te bereiken viel, maar dat is weer niet gebeurd. En dat is echt een drama voor het legioen’, zegt Houtman. ‘Dat ziet dan bijvoorbeeld dat er een middenvelder wordt gehaald, die je hier om de hoek ook kunt vinden, én goedkoper. Er moet een organisatie komen met mensen aan het roer die van wanten weten en de club met vaste hand sturen.’
Houtman staat niet alleen in deze zienswijze. Vandaar dat de roep om Wim Jansen de laatste weken de vorm van een oerkreet heeft aangenomen. ‘Mister Feyenoord’ wordt gezien als iemand met visie en verstand van aankoopbeleid. In 1993, toen Feyenoord zijn voorlaatste landstitel mocht begroeten, was hij technisch directeur van de club. Na een conflict met de leiding vertrok hij datzelfde jaar.
De poging van de clubleiding van Feyenoord om Jansen nu, in een adviserende rol, weer bij de club te betrekken komt kort nadat hij zich in een interview met het onafhankelijk supportersfanzine Lunatic News zeer kritisch had uitgelaten over het beleid.
In dat verhaal zegt de 58-jarige Rotterdammer: ‘Feyenoord stond altijd voor kwaliteit. Meer en meer is het een club van kwantiteit geworden. Dat zie je in de scouting en in het aankoopbeleid.’ Jansens devies: ‘Liever één goede speler dan vier van wie je maar moet afwachten wat het wordt.’
De opmerkingen zijn een zware diskwalificatie van het beleid dat technisch directeur Mark Wotte in zijn eerste jaar bij Feyenoord voerde. Tal van middelmatige buitenlandse spelers werden aangetrokken, terwijl de club er niet in slaagde de vierde plaats op de ranglijst te verlaten. Het voornaamste verwijt van de fans is dat zij zich niet meer in Feyenoord herkennen.
Op maandagavond, kort nadat Van den Herik het vertrek van Gullit op een inderhaast ingelaste persconferentie had toegelicht, kon een afvaardiging van de supportersvereniging zijn grieven uiten op een al geplande forumavond in de Kuip.
Het is een avond geweest, waarop de Feyenoord-directie uitleg verschafte over het gevoerde beleid. En ook kleur bekende. ‘We weten precies waar de schoen wringt', zegt Wotte. ‘Misschien zijn er één of twee spelers te veel gehaald. Basto heeft bijvoorbeeld niet voldaan, maar voor de rest kan ik er niet zoveel noemen.’ Of hij zich de kritiek heeft aangetrokken? ‘Ik vind niet dat ik mezelf veel kan verwijten. Misschien heb ik iets te snel ingestemd met de komst van een of twee spelers in de winterstop.’
Ook de financiële positie van Feyenoord kwam ter sprake op de forumavond. Niet in de laatste plaats omdat veel supporters zich afvragen hoe het toch kan dat zo’n grote club vaak z’n toevlucht moet zoeken in transfervrije spelers.
Het in 1999 bedachte obligatieplan, het Feyenoord Premie Effect, mislukte. Directeur Jan Willem van Dop had gerekend op een opbrengst van minimaal 25 miljoen gulden (11,3 miljoen euro). Maar hij moest tot zijn teleurstelling constateren dat het plan niet meer dan 13 miljoen gulden (5,9 miljoen euro) opbracht.
‘De markt heeft anders gereageerd dan we hadden verwacht’, zegt Van Dop. ‘Bedrijven zijn achtergebleven door hun structuurwijzigingen. Directies van beursgenoteerde bedrijven kunnen niet zomaar geld inleggen. Die hebben te maken met meerdere aandeelhouders.’
Het verwijt dat Feyenoord te weinig zou profiteren van zijn mogelijkheden in de Rotterdamse haven, noemt Van Dop een fabel. ‘Als het daar zou bulken van het geld, stond Sparta er ook wel anders voor.’
Nog voor zijn vertrek naar FC Utrecht, waar hij volgend seizoen aan de slag gaat als algemeen directeur, probeert Van Dop een spelersfonds van de grond te krijgen, waarin particulieren en ‘kleine partijen’ zouden moeten investeren. Zo tracht Feyenoord het gebrek aan grote transfers van de laatste jaren te compenseren.
Manager Ton Strooband van de supportersvereniging leidde de forumavond en kijkt terug op een gedisciplineerd gesprek tussen directie en fans. ‘Al zeiden sommigen dat ze spijt hadden dat ze zich met bepaalde antwoorden hebben laten afschepen. Maar ja, daar waren ze zelf bij.’
De onvrede blijft. ‘We zijn vierde geworden met een vreemdelingenlegioen, waarmee we ons op geen enkele wijze kunnen identificeren. Het beleid is slecht geweest en het is onduidelijk wie ervoor verantwoordelijk is. Daarom ligt Van den Herik vooral bij het fanatieke deel van de supporters onder vuur. Veel mensen weten niet zo goed tot wie ze hun woede moeten richten.’
De breuk met Gullit leidde nauwelijks tot beroering onder de fans, die een dag eerder toch vooral hun pijlen hadden gericht op het bestuur. ‘Daar heb ik niemand negatief over horen oordelen. Gullits vertrek is geaccepteerd.’
Op de vraag of hij Feyenoord nog een topclub vindt, antwoordt Strooband: ‘In potentie en qua aanhang zijn wij de grootste club van Nederland. Maar qua prestaties staan wij op de plaats waar we thuishoren.’
Dat verhaal is de droevig stemmende geschiedenis van een club, die eerst hoopvol was gestemd door de bevlogen teksten van trainer Gullit (‘We gaan voor het kampioenschap’), maar steeds meer ging inzien dat gebrek aan kwaliteit niet kon worden gemaskeerd.
Cynisch stelt Rob Baan ‘dat ook mijn ontslag er niet toe heeft bijgedragen dat het beter gaat en ik denk dat hetzelfde geldt na het ontslag van Gullit’. Baan was jarenlang technisch directeur, maar werd geslachtofferd door Van den Herik, omdat te veel spelers niet rendeerden in de Kuip.
‘Het is belangrijk dat er een kritische zelfanalyse komt in alle geledingen van de club’, meent hij. ‘Dat wordt gekeken of de juiste mensen op de juiste plaats zitten. Met het ontslag van een trainer of technisch directeur lost Feyenoord de problemen namelijk niet op.’
idd, zelfs Houtman was aardig kritischquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]Las net een goed stuk in de Volkskrant trouwens...zal eens kijken of ik het online kan vinden.
2 spelers is inderdaad genoeg, maar ik bedoel meer het bedrag dat er aan die 2 spelers uitgegeven moet worden. Koeman moet niet tevreden zijn met een middelmatige speler van NAC en Roda JC ofzo, maar voor bijvoorbeeld Simons en die Vignal gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, moet hij niet doen. Worden twee versterkingen gehaald voor komend seizoen en daar blijft het bij. Meer spelers moeten er ook niet gekocht worden. Is genoeg zo. Kan wel met geld blijven smijten, verleden wees uit dat het bijna altijd verkeerd uitpakt..
Bosschaart, Boussabon, Gibbs, Lurling.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:00 schreef Cart_man het volgende:
Je hoeft ook niet te bang te zijn voor middelmatige spelers...tenminste. Licht eraan wat je middelmatig noemt...
Dat is goed, maar wat als Snoyl niet slaagt of geblesseerd raakt?quote:Ze zoeken echte versterkingen. En dat is niet makkelijk. Het overgrote deel van de gescoute linksbacks is al van de lijst geschrapt. Vinden ze er geen, dan krijgt Snoyl een kans.
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:00 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft Lodewijks nog samen met Koeman gespeeld bij PSV?
Inderdaad. Metgod prima gozer, maar daar had toch echt Been moeten staan.quote:Koeman lijkt mij op een of andere manier wel passen bij dit Feyenoord, maar Duut en Metgod hebben dit seizoen weinig gepresteerd. Had liever Fraser/Been gezien
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:19 schreef Erasmusch het volgende:
Is Bosschaart ook al afgeschreven voor het middenveld? Kan me niet echt meer herinneren hoe ie het daar deed...
Cart_man we zijn het de laatste tijd eng vaak eensquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:30 schreef Cart_man het volgende:
Kut, net zoals op de linksback. Te trage handelingssnelheid...
Aardige speler voor Utrecht, niet voor Feijenoord.
Dat is natuurlijk geen reden een club topclub te noemen...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:52 schreef TC03 het volgende:
Dat stukje over of Feyenoord nog een topclub is vind ik wel interessant, maar toch blijft Feyenoord gewoon een topclub. Volgens mij is er geen enkel seizoen niet geconcurreerd met Ajax of PSV. Dat wij dan altijd onder hen eindigen komt gewoon omdat Feyenoord te slecht was, maar het wordt in elk geval wel ieder jaar weer geprobeerd.
En we kunnen nog altijd kijken naar Liverpool als het echt even tegen zit![]()
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu komt Schreuder zeker ook weer terug ?
Wat volwassenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Erwin, Erwin, je broer is een dikke Pad!
Die moet er echt uit. Hij bestuurt eigenlijk de club. Via Johan Derksen en Hugo Borst manipuleert hij dmv stemmingmakerij de hele boel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:10 schreef fransie102 het volgende:
Over Jan D. Swart gesproken : die man brengt de club meer schade toe dan alle andere mensen in het bestuur.
Daar ben ik het nou volledig mee eens!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:10 schreef fransie102 het volgende:
Over Jan D. Swart gesproken : die man brengt de club meer schade toe dan alle andere mensen in het bestuur.
Eerste aankoop door de TD zonder inspraak van de nieuwe coach is dus alweer gemaaktquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Gerucht gaat dat het rond is met Simons. Wordt maandagavond bekend gemaakt.
Hopelijk. Kwaliteit achterin. Zou ook een reden zijn voor Goor om te blijven.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Maduroquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Eerste aankoop door de TD zonder inspraak van de nieuwe coach is dus alweer gemaakt
Mooie sig trouwens, Cart_Man. Heb er ook maar eentje gemaakt
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Denk niet dat Erwin hier kwaad over zal zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Eerste aankoop door de TD zonder inspraak van de nieuwe coach is dus alweer gemaakt
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Mooie sig trouwens, Cart_Man. Heb er ook maar eentje gemaakt
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gullit aankopen als Aerts mogen weer weg![]()
Lijkt me toch ? Gullit is weg dan kan die kut keeper ook weer wegquote:
Ostlund, Bahia en De Graaf wil ik nog wel even zien onder een nieuwe coach, Ono zal wel weggaan en Pardo is na zijn veelbelovende eerste seizoen wel erg achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gibbs Ostlund Basto Bahia De graaf Gyan Margraó Ono en Pardo
Bedoel je ?
Ja inderdaad weg ermee![]()
Pardo is een lamlul. Die invalbeurt tegen ajax alleen al is reden genoeg om hem op staande voet te ontslaan. Wat een eikel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:10 schreef DivineJester het volgende:
en Pardo is na zijn veelbelovende eerste seizoen wel erg achteruit gegaan.
Gelukkig hebben we geen eigen jeugd waar je 17-jarige spelers uit kunt halen....quote:28/5/2005 - Feyenoord bevestigt akkoord met Derijck; nog in gesprek met Anderlecht
(Gepost door K)
BRON: Feyenoord.nl
Feyenoord bevestigde de berichten dat het een akkoord heeft bereikt met de 17-jarige belgische verdediger Timothy Derijck van Anderlecht. Feyenoord is in onderhandeling met de Belgische club over de te betalen opleidingskosten voor de talentvolle centrale verdediger. Het is de bedoeling dat hij direct aan de selctie van Erwin Koeman wordt toegevoegd.
Hij is nu toch ook eigen jeugd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we geen eigen jeugd waar je 17-jarige spelers uit kunt halen....
quote:De soap met in de hoofdrol Timmy Simons lijkt na maandag ten einde te komen. Op maandag zijn afrondende gesprekken gepland met Simons waarna hij mogelijk dezelfde dag nog gepresenteerd kan worden aan de media als nieuwe speler van Feyenoord. Verder ziet Timothy Derijck af van het toepassen van de wet van '78 waardoor Feyenoord een transfersom zal moeten betalen voor de speler.
waardoor Feyenoord een transfersom zal moeten betalen voor de speler.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Wat houdt die 'wet van '78' in? En moet feyenoord nu wel of niet betalen? Het kan beide kanten op in dat stukje.
Bij de wet van '78 bepaalt de rechter voor welk bedrag de speler mag vertrekken en dat zijn veelal lage bedragen. Een speler dient dan zijn contract af te kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Wat houdt die 'wet van '78' in? En moet feyenoord nu wel of niet betalen? Het kan beide kanten op in dat stukje.
Dan halen ze gewoon de UEFA ranglijst erbijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Wet van '78: Als een speler zich kan verbeteren, kan zijn huidige club hem niet tegenhouden. De nieuwe club moet dan wel het doorlopende contract vergoeden.
De vraag is of dit geldt voor een transfer van Brugge naar Feyenoord.
Anderlecht bedoel je?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
De vraag is of dit geldt voor een transfer van Brugge naar Feyenoord.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
In Fransies bericht ging het toch om Simons?
quote:Verder ziet Timothy Derijck af van het toepassen van de wet van '78 waardoor Feyenoord een transfersom zal moeten betalen voor de speler.
Is dat wat? Of ken je hem niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Oh ik zie het al, bericht ging over in Derijck.
Er gaan wel geruchten dat Schreuder terugkeert in de Kuip als stand-back voor Simons ja. Een beetje in de rol die Pierre had bij Oranje.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:23 schreef hippo-clippo het volgende:
betekent het aantrekken van Erwin koeman nu ook dat schreuder weer terug komt bij Feyenoord![]()
quote:28-05-2005: Feyenoord heeft het contract van Gullit afgekocht
[Bron: Sportweek]
Feyenoord bereikte een akkoord met Ruud Gullit en Zeljko Petrovic over het afkopen van hun contract. De weg voor Erwin Koeman naar Feyenoord is daardoor helemaal vrij.
'Nee, Gullit is niet met lege handen naar huis gegaan' vertelt Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord. 'We wisten dat het vroegtijdige vertrek van Ruud en Petrovic consequenties zou hebben. Die hebben we gedragen.'
Over de afkoopsom van Erwin Koeman zegt Wotte het volgende: 'Het is logisch dat Rkc daarvoor compensatie wilde hebben, welke afspraken we precies hebben gemaakt, blijft tussen de clubs.
Ze zouden die man al z'n mislukte aankopen terug moeten laten betalen, in plaats van hem nog geld mee te geven.quote:
Tja, ergens vind ik dat ook wel, maar aan de andere kant is het uiteindelijk de clubleiding (dus ook Wotte) geweest die de transfers heeft goedgekeurd... maar goed, het hoofdstuk Gullit is nu wel definitief afgesloten tenminste... als we alle miskopen die op zijn voordracht zijn gehaald even niet meetellen dan...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:34 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ze zouden die man al z'n mislukte aankopen terug moeten laten betalen, in plaats van hem nog geld mee te geven.
Ze verdienden minder dan ze kregen waarschijnlijk, gelet op de prestaties..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:01 schreef hippo-clippo het volgende:
ik vraag me af wat ze nou per jaar verdienden die 2...
Ik wel, want meestal hebben Cart_man's bronnen wel gelijk. Nu dus ook hoop ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie Simons niet echt naar Feyenoord gaan
Maandag zijn de afrondende gesprekken. Is nagenoeg zeker dat hij komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie Simons niet echt naar Feyenoord gaan
Bron?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:39 schreef hippo-clippo het volgende:
En lazovic terug naar partizan?
Kan jij niet even dood gaan ofzo, debiel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:27 schreef Shreyas het volgende:
Onbegrijpelijk dat de eeuwige nummer 3 (dit seizoen zelfs nummer 4) zoveel aandacht krijgt wanneer een nieuwe trainer wordt aangesteld.![]()
Ja precies had dan Van Persie gewoon gehoudenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef Cart_man het volgende:
Deze schijnt iets beter te zijn dan het gemiddelde talent...een soort van Persie...
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan jij niet even dood gaan ofzo, debiel.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja precies had dan Van Persie gewoon gehouden![]()
Waarom noem je het dan een soort Van Persiequote:Op zondag 29 mei 2005 07:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde soort speler. Derijck is een centrale verdediger. Moest bij Anderlecht Kompany voor zich dulden.
jou snap ik ook niet. Ik dacht dat jij wel clubliefde had en wist wat voor spelers er altijd bij feyenoord speelden en wat er hoort te spelen. En dan heb je zeker niks aan die karikatuur van een ostlund. Verdedigen kan hij ook totaal niet, hij wordt door de meeste meeste spelers met gemak gepasseerd, hij heeft ook nog is geen inzicht en voetballen kan hij totaal niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:46 schreef Cart_man het volgende:
Laat Ostlund, Bahia, de Graaf en Aerts maar lekker blijven.
Aerts is echt geen slechte keeper. De Graaf is een nuttige invaller voor Hofs? Ostlund is een goede verdediger, maar slecht in de opbouw, zeker houden. En Bahia deed het goed de paar wedstrijden die hij speelde...
Je mag 'em houden hoor, die mafkees.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:57 schreef yvette1982 het volgende:
Dus laat iedereen nou alsjeblieft niet meer roepen dat hij moet blijven en goed kan verdedigen want dit soort spelers horen het rood-wit van de joden te dragen.
quote:29/5/2005 - Geruchten over een bod van 14 miljoen op Kuyt
(Gepost door K)
De Telegraaf meldt dat er in Engeland berichten de ronde doen dat Liverpool een bedrag van 14 miljoen zou bieden op Dirk Kuyt. Volgens Wotte heeft Liverpool zich nog niet opnieuw gemeld bij Feyenoord. "14 miljoen euro is een gigantisch bedrag, maar Liverpool heeft zich nog niet bij ons gemeld." Een eventuele transfer hangt af van de hoogte van het bod en "of je Kuyt een kans mag ontnemen bij een droomaanbod van een droomclub" aldus Wotte.
14 miljoen lijkt me een mooi bedrag hoor. Dat is een kwart van jullie hele begroting.quote:
Ik ben bang dat we van die 14 miljoen niets meer terugzien en het dan met Boussabonquote:Op zondag 29 mei 2005 12:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
14 miljoen lijkt me een mooi bedrag hoor. Dat is een kwart van jullie hele begroting.
Je koopt er alleen geen 30 goals voor volgend seizoen mee terug, dat is zeker.
Het geeft wel weer wat ruimte aan Koeman, die 14 miljoen. Boussaboun lijkt me ook geen optie.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:04 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we van die 14 miljoen niets meer terugzien en het dan met Boussabon![]()
![]()
moeten doen.
Dat is wel waar ja. Maar als Kuyt ongelukkig is, zal dat ook gauw afgelopen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:12 schreef fransie102 het volgende:
Qoa goals wel, maar Kuyt is veel meer waard dan alleen goals. Die doet ook genoeg ander werk op het veld.
Goh, dus pas als alles bijna rond is gaan ze eens een vergelijkend onderzoek doen om te kijken of ze niet teveel betalenquote:29/5/2005 - Telegraaf: Feyenoord onderzoekt prijs-kwaliteits verhouding Simons en Vignal
(Gepost door K)
Een wat vreemde melding in De Telegraaf vandaag. Volgens de krant is Feyenoord dicht bij een akkoord over de transfer van Simons. Feyenoord zou nog onderzoeken of de vraagprijs van Club Brugge in verhouding staat met de kwaliteiten van de speler. Datzelfde zou gelden voor de linksachter Gregory Vignal van Liverpool die Feyenoord graag zou willen.
Zou goed mogelijk zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:04 schreef DivineJester het volgende:
Zou der geen deal aan zitten te komen met Liverpool, waarin Kuyt naar L'pool gaat voor een stapeltje geld + Vignal?
Lazovic nog een kans geven dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:06 schreef Itch het volgende:
[..]
Zou goed mogelijk zijn.
En wie gaat Kyut opvolgen bij Feyenoord, ik denk dat Bousabon absoluut te kort komt voor het niveau en Biseswar is nog te jong en onervaren.
Valt me van je tegen, Cart_Man. Wat hebben wij als supporter aan die 14 miljoen? Ze doen er toch niets goed mee.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:55 schreef Cart_man het volgende:
Strik om Kuijt heen.
14 miljoen moet je niet laten schieten.
Maar als het volgend seizoen een beetje tegenvalt met Kuijt dan gaat ie voor de helft weg (of minder) en ook daar doen ze niets mee. Voor die 14 miljoen moet er toch wel een aardige vervanger te halen zijn, misschien Nevland inderdaad, al ben ik daar nog niet helemaal van overtuigd.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, Cart_Man. Wat hebben wij als supporter aan die 14 miljoen? Ze doen er toch niets goed mee.
Tja, ik vind dat hij voor een speler die 7 miljoen Euro heeft gekost, die de duurste aankoop allertijden van Feyenoord is geweest, wel erg weinig kansen heeft gehad. het verbaast me dan ook niet dat hij het nog niet heeft laten zien. Als je zo weinig speeltijd krijgt werkt dat niet echt motiverend natuurlijk. Daarom denk ik dat als Koeman hem nog een kans zou geven, hem veel speeltijd zou geven, Lazovic best kan laten zien wat hij echt kan en we dus ook gewoon nog plezier aan hem kunnen beleven.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:09 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel kansen wil je die nog geven dan?
16 goals in een half seizoen. En dat bij FC Groningen. Hij loopt bijna 1 op 1.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar als het volgend seizoen een beetje tegenvalt met Kuijt dan gaat ie voor de helft weg (of minder) en ook daar doen ze niets mee. Voor die 14 miljoen moet er toch wel een aardige vervanger te halen zijn, misschien Nevland inderdaad, al ben ik daar nog niet helemaal van overtuigd.
Maar goed, ik ben Lurling nog niet vergeten...quote:Op zondag 29 mei 2005 13:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
16 goals in een half seizoen. En dat bij FC Groningen. Hij loopt bijna 1 op 1.
Wel verdomde koud, ik had alleen mijn polo aan, waar mijn maatjes een vest hadden. Gelukkig was de coke goed te doen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:43 schreef Staanplaats het volgende:
Nightmare was zeker goed te doen. Bizar om zo de zon op zien te komen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef fransie102 het volgende:
Wou je gezellig een biertje drinken met wat PSV-ers, Cart_man?
Of Samarasquote:Op zondag 29 mei 2005 13:33 schreef fransie102 het volgende:
Maar mocht Kuyt vertrekken, zou Nevland dan niets voor ons zijn?
Je weet toch.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:14 schreef Staanplaats het volgende:
Wat een sociale vent is ie Cart_man toch ook hè !
Qua prestaties over de afgelopen 30 jaar is er een Top 2, met Feyenoord daarachter op 3. Qua aanhang, historie én potentie, is er ook een Top 2, met PSV daarachter op 3...quote:Op de vraag of hij Feyenoord nog een topclub vindt, antwoordt Strooband: ‘In potentie en qua aanhang zijn wij de grootste club van Nederland. Maar qua prestaties staan wij op de plaats waar we thuishoren.’
45 psv-supporters opgepakt bij Oude Haven.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:30 schreef hippo-clippo het volgende:
had je nou echt gedacht dat psv-ers zouden komen?
P$v-willem 2 is toch geen risicowedstrijd, vanwaar dan zoveel buffervakkenohja bijna vergeten p$v: famous for not travelling
![]()
Nog een Belg?quote:29-05-2005: Feyenoord ook interesse in Anderlechts Gillis
[Bron: FR-Fans.nl]
De scouts van Feyenoord zijn erg actief op de Belgische velden. Naast de interesse voor Timmy Simons en Timothy Derijk heeft Feyenoord volgens de Belgische sportkrant SportWereld ook belangstelling voor de 16-jarige Cor Gillis van Anderlecht.
Dat had ik ook al 2 topics eerder gelezen ofzoquote:
Beetje te laat nu, hè. Voorlopig staan Hofs, Ono en de Graaf voor die positie....quote:Op maandag 30 mei 2005 09:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wanneer koopt Feyenoord Said nou eens terug van NEC die jongen heeft nu toch wel laten zien dat Feyenoord het toen fout had toen ze hem weg stuurde.
Ono gaat weg en de Graaf mag ook weg en voor je het weet is Boutahar naar AZ of PSV en dan is het pas echt te laat .quote:Op maandag 30 mei 2005 10:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beetje te laat nu, hè. Voorlopig staan Hofs, Ono en de Graaf voor die positie....
Maar is een stomme fout geweest van Feijenoord ja. Boutahar heeft het goed gedaan het afgelopen seizoen.
Het is al te laat om hem terug te halen. En aanvallende middenvelder is zowiezo geen prioriteit bij Feijenoord.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ono gaat weg en de Graaf mag ook weg en voor je het weet is Boutahar naar AZ of PSV en dan is het pas echt te laat .
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef Chadi het volgende:
Ow gut wat zal koeman daar een super team van maken . Hij geeft ze geen instructies tijdens de besprekeing nee hij stuurt iemand mee om het ze in het veld te vertellen.
quote:De verrassende terugkeer van John Metgod
'Het is toch niet verkeerd om een goede assistent-trainer te zijn?'
Teleurgesteld door zijn gedwongen vertrek als hoofdtrainer van filiaal Excelsior, stond John Metgod op het punt zijn dienstverband bij Feyenoord te verbreken. Als assistent van Erwin Koeman blijft de ex-international toch aan boord bij de Stadionclub. Verrassend, vindt hij zelf ook. John Metgod was misschien wel de laatste die had verwacht dat hij zaterdagmiddag in de Kuip werd gepresenteerd als lid van Feyenoords nieuwe technische staf. ,,Tot een paar dagen geleden was het inderdaad heel aannemelijk dat de wegen van Metgod en Feyenoord zich zouden scheiden,'' zegt hij. ,,De club had me een aanbieding gedaan om in de jeugdopleiding te werken. Dat zag ik niet zitten. Dan kun je nog maar één ding doen en dat is een financiële regeling treffen.''
Tot die tijd weigerde Metgod, wiens contract bij Feyenoord nog twee jaar doorloopt, ieder commentaar op zijn 'ontslag' bij Excelsior. ,,Ik had er niets mee te winnen,'' verklaart de ex-international, die drie weken nadat de onheilstijding bekend werd gemaakt eindelijk terug wil blikken op het voor hem roerige seizoen. ,,Mijn eerste jaar als hoofdtrainer is niet geworden wat ik ervan verwacht had,'' aldus Metgod. ,,Het is geen succes geweest. Als mens en trainer heb ik daar veel van geleerd.''
Frustratie
]De tegenvallende resultaten waren niet alleen zijn schuld, vindt Metgod. ,,Je moet wel oog hebben voor de realiteit. Ik wist van tevoren dat het een ongelooflijk moeilijk verhaal zou worden,'' zegt hij, doelend op het vertrek van een groot aantal dragende krachten bij Excelsior. ,,De spelers hebben hun stinkende best gedaan, maar de pure kwaliteit die nodig is om Feyenoord 1 te halen, ontbrak. Al voor de winterstop kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat we iets aan de samenstelling van de selectie moesten doen. Buikema, Slory, Dijkhuizen en later Zijm zijn niet voor niets voor volgend seizoen aangetrokken. Als je dan een paar weken voor het einde van het seizoen te horen krijgt dat je moet vertrekken, is dat heel teleurstellend. We hadden immers met zijn allen onderkend waar het aan lag. Dat is mijn grootste frustratie.''
Technisch directeur Mark Wotte oordeelde dat Metgod - 'een uitstekende assistent' - niet geschikt was als hoofdtrainer voor de jeugdige talenten van Excelsior. ,,En als Wotte meent dat ik niet goed met jeugdige talenten kan werken, dan vind ik het ook niet logisch om op Varkenoord aan de slag te gaan,'' concludeerde Metgod op zijn beurt.
Daarmee leek het boek Feyenoord na 17 jaar dicht voor de loyale Ridderkerker. Totdat Wotte hem vorige week woensdag alsnog belde met de vraag of hij Erwin Koeman, die zijn zaken net als Metgod niet geheel toevallig laat behartigen door Ger Lagendijk, terzijde wilde staan. Na één gesprek met de nieuwe hoofdcoach was de kogel door de kerk.
Zonder morren keert Metgod in de Kuip terug in de luwte. ,, Het is toch niet verkeerd om een goede assistent te zijn? Vraag maar aan Henk ten Cate, die heeft het in Barcelona goed naar zijn zin, dacht ik. Het is nog steeds mijn ambitie om ergens hoofdtrainer te worden. Ik ben ook nog steeds overtuigd van mijn manier van werken. Maar eind mei heb je niet veel mogelijkheden meer. TOP Oss en FC Den Bosch hebben nog geen trainer, maar dan houdt het ook op. En laten we reëel zijn, ik heb bij Excelsior natuurlijk geen prestatie geleverd die veel interesse van andere clubs opwekt.''
Stempel
Bang dat hij door één mislukt avontuur nooit meer van het etiket 'assistent-trainer' af komt, is hij niet. ,,Nederland is het land van de stempels,'' zegt Metgod. ,,Maar net als onder Bert van Marwijk werk ik straks met Erwin op basis van gelijkheid. Ik denk dat ik me in deze baan als trainer nog steeds kan ontwikkelen. Wie weet wat de toekomst dan nog biedt.''
Omdat ze blind zijn voor hun eigen jeugdquote:Op maandag 30 mei 2005 14:00 schreef Shreyas het volgende:
Waarom haalt Feyenoord ineens allemaal belgen?
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:21 schreef fayakill het volgende:
[..]
Omdat ze blind zijn voor hun eigen jeugd![]()
Je hebt het over een botte schopper die niet kan voetballen..........quote:Op zondag 29 mei 2005 11:57 schreef yvette1982 het volgende:
Dus laat iedereen nou alsjeblieft niet meer roepen dat hij moet blijven en goed kan verdedigen want dit soort spelers horen het rood-wit van de joden te dragen.
Woepsiedaisy...quote:Op maandag 30 mei 2005 15:40 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord misschien wel voorronde CL mag spelen volgend jaar.. in het geval dat we geen kampioen zouden worden en als 3de eindigen. Dit jaar hebben PSV en AZ veel punten verdient waardoor we de Grieken voorbij zullen gaan![]()
Jij speelt liever UEFA-cup?quote:
Is mij om het even.quote:
We hebben Griekenland allang ingehaald, en om onze CL-plek terug te krijgen, moeten we komend seizoen 4 punten inlopen op Portugal.quote:
Uhm de 3e plek is toch wel het minste wat we gaan halen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:
Wat mij stoort is dat jij er gemakshalve vanuit gaat dat we top 5 worden volgend jaar.
Volgens mij moet jij leren lezen, er staat namelijk met andere woorden dat ik er vanuit ga dat we 1ste worden maar in het geval dat het niet zo is we toch de CL in mogen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is mij om het even.
Wat mij stoort is dat jij er gemakshalve vanuit gaat dat we top 5 worden volgend jaar.
We zullen zien.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:40 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Uhm de 3e plek is toch wel het minste wat we gaan halen hoor.
Ik weet niet of het Legioen nog zo'n jaar als dit accepteert.quote:
quote:Geloof er niks van...Vergeet trouwens nog dat er playoffs zijn volgend jaar.
hoeveel jongens uit de jeugd zitten nu in het eerste? en hoveel daarvan denk je dat er volgned jaar ook echt speeltijd krijgen?quote:
één teletekst.quote:SIMONS IS BIJNA ROND MET FEYENOORD
Door de bekerfinale was het even stil
rond de transfer van Timmy Simons naar
Feyenoord, maar volgens Het Nieuwsblad
is de aanvoerder van Club Brugge zelf
al bijna rond met de Rotterdamse club.
In het begin leken de financiële eisen
van Simons iets te hoog voor Feyenoord,
maar nu zou toch een doorbraak gefor-
ceerd zijn in de onderhandelingen.
Het is natuurlijk nog afwachten of ook
Club Brugge een akkoord kan bereiken
met de club van kersvers trainer Erwin
Koeman. Simons was ook al eens rond met
Schalke, maar toen lag Club dwars omdat
de Duitsers niet genoeg wilden betalen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
We hebben Griekenland allang ingehaald, en om onze CL-plek terug te krijgen, moeten we komend seizoen 4 punten inlopen op Portugal.
En iedereen lijkt de play-offs vergeten te zijn.
bron: vi.nlquote:UEFA coëfficiëntenranglijst (bijgewerkt tot en met 26 mei 2005)
ranking 05 04/05 03/04 02/03 01/02 00/01 clubs 05
1. Spanje 73.717 12.437 14.312 15.500 14.857 16.611 0/8
2. Engeland 63.224 15.571 11.250 10.666 11.571 14.166 0/7
3. Italië 61.186 14.000 8.875 15.928 12.571 9.812 0/7
4. Frankrijk 49.469 11.428 13.500 7.916 7.125 9.500 0/7
5. Duitsland 48.989 10.517 4.714 9.142 13.500 11.062 0/7
6. Portugal 44.666 8.166 10.250 10.750 9.375 6.125 0/6
7. Nederland 39.831 12.000 5.416 6.166 10.166 6.083 0/6
8. Griekenland 35.498 6.166 4.166 7.166 11.250 6.750 0/6
9. België 31.750 6.125 5.875 6.875 5.875 7.000 0/4
10. Schotland 31.750 4.750 7.375 7.375 6.625 5.625 0/4
Mag ik even vragen waar je die vind op vi.nl? Ik zoek hem namelijk wel vaker maar tis beetje lastig zoeken. Ging er ook vanuit dat we ze voorbij waren omdat we vorig jaar al gelijk stonden.. en dit jaar dus goed hebben gepresteerd.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
[..]
bron: vi.nl
Om Portugal in te halen moeten we nog heel veel punten meer dan hun halen...
De makkelijkste manier is naar google gaan en dan zoeken op database en uefa. Dan krijg je die van http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/crank2005.htmlquote:Op maandag 30 mei 2005 17:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waar je die vind op vi.nl? Ik zoek hem namelijk wel vaker maar tis beetje lastig zoeken. Ging er ook vanuit dat we ze voorbij waren omdat we vorig jaar al gelijk stonden.. en dit jaar dus goed hebben gepresteerd.
quote:1 Spain 14.857 15.500 14.312 12.437 0.000 57.106 0
2 Italy 12.571 15.928 8.875 14.000 0.000 51.374 0
3 England 11.571 10.666 11.250 15.571 0.000 49.058 0
4 France 7.125 7.916 13.500 11.428 0.000 39.969 0
5 Portugal 9.375 10.750 10.250 8.166 0.000 38.541 0
6 Germany 13.500 9.142 4.714 10.571 0.000 37.927 0
7 Netherlands 10.166 6.166 5.416 12.000 0.000 33.748 0
Man, er is nog niet eens begonnen met zaaienquote:Op maandag 30 mei 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Maar Feyenoord is toch niet de club die punten moet pakken voor Nederland, volgend seizoen? Eerst weer op de rails komen en dan weer oogsten.
Mnou, d'r is al wat zaad over het land gestrooid, in de vorm van Zuiverloon, Bissewar, en Vincken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Man, er is nog niet eens begonnen met zaaien
Leuk hoor die talentjes en ze bij de selectie van volgend jaar halen is ook leuk voor die jongens, maar voorlopig zijn ze nog niet goed genoeg voor Feyenoord 1. De miskopen van Gullit/Wotte/Baan zijn op het moment nog allemaal beter.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Mnou, d'r is al wat zaad over het land gestrooid, in de vorm van Zuiverloon, Bissewar, en Vincken bijvoorbeeld.Nu maar hopen dat boer Koeman er wat mee kan
Ik heb em gevonden op http://www.vi.nl/vi/show/id=192849/sc=2293dequote:Op maandag 30 mei 2005 17:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waar je die vind op vi.nl? Ik zoek hem namelijk wel vaker maar tis beetje lastig zoeken. Ging er ook vanuit dat we ze voorbij waren omdat we vorig jaar al gelijk stonden.. en dit jaar dus goed hebben gepresteerd.
Beter voor Wotte van nietquote:Op maandag 30 mei 2005 21:09 schreef Radegast het volgende:
Gaat Jelle van Damme nou nog naar Feyenoord?
Moet die kaart nog steeds verlengen :Squote:Op maandag 30 mei 2005 20:18 schreef snabbi het volgende:
Voorlopig zou een slecht presterend Feyenoord voor Nederland ook slechte gevolgen hebben voor het aantal punten dat we pakken. Ach Feyenoord staat europees helemaal niet zo slecht. Zeker niet voor de Nederlandse ploegen (daar staan we 2de achter PSV)
Ik weet niet wat er komen staat volgend seizoen.... zie wel dat Feyenoord de seizoenskaart al heeft afgeschreven.
Hij was voor de kampioenswedstrijd tegen Anderlecht al geblesseerd. Hij heeft die wedstrijd met een injectie gespeeld omdat die wedstrijd zo belangrijk was. Toen ze kampioen zijn geworden heeft hij de laatste wedstrijd niet gespeeld omdat hij nog met de zelfde blessure te maken had als voor de wedstrijd tegen Anderlecht. De bekerfinale heeft hij weer met een injectie gespeeld. Daarna is hij ongelukkig geblesseerd geraakt aan zijn rib.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Simons is de laatste tijd wel veel gebelesseerd.
Morgen 15.00 wordt hij gepresenteerd aan de pers...quote:Simons morgen gepresenteerd?
Wat al een eindje in de lucht hing is nu zo goed als officieel, Timmy Simons speelt vanaf volgend seizoen voor Feyenoord. Over het precieze bedrag dat de Rotterdammers zouden moeten betalen is nog niks bekend. Normaal zou Simons vandaag al gepresenteerd worden om daarna naar Spa af te reizen voor het trainingskamp met de Rode Duivels.
Dit is niet doorgegaan doordat Simons op medisch onderzoek moest in verband met zijn blessure waar hij sedert de bekerfinale terug last van heeft gekregen. Simons wordt nu pas morgen voorgesteld opdat de persmuskieten op tijd ingelicht zouden kunnen worden. Timmy zou een 4-jarig contract kunnen tekenen bij de Rotterdamse club waar ook het talent Timothy De Derijk vandaag een contract tekende.
Meer details morgen…
Bron; www.voetbalkrant.com
quote:Anthony Lurling naar FC Köln
Anthony Lurling speelt volgend seizoen voor 1. FC Köln. De aanvaller wordt gekocht van Feyenoord.
De club uit Keulen is onlangs gepromoveerd naar de Bundesliga, onder leiding van trainer Huub Stevens. Lurling speelde het afgelopen seizoen als huurling bij NAC.
one down, 30 to go.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:15 schreef rotskibo het volgende:
quote:Anthony Lurling naar FC Köln
Anthony Lurling speelt volgend seizoen voor 1. FC Köln. De aanvaller wordt gekocht van Feyenoord.
De club uit Keulen is onlangs gepromoveerd naar de Bundesliga, onder leiding van trainer Huub Stevens. Lurling speelde het afgelopen seizoen als huurling bij NAC.
Is nog moeilijk te zeggen op dit momentquote:Op maandag 30 mei 2005 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Al denk ik niet dat Feyenoord beter zal zijn dan PSV en Ajax volgend seizoen
Net alsof Ajax zo'n lekker seizoen heeft gedraaidquote:Op maandag 30 mei 2005 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Al denk ik niet dat Feyenoord beter zal zijn dan PSV en Ajax volgend seizoen
Komt omdat AZ en Feyenoord ontzettend veel punten hebben laten liggen in de laatste wedstrijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:44 schreef lightjah het volgende:
2e
Dat is wel een heel simpele redeneringquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Komt omdat AZ en Feyenoord ontzettend veel punten hebben laten liggen in de laatste wedstrijden.
Jawel, maar of een seizoen goed is wordt niet in twee wedstrijden beslist. Ajax was in die wedstrijden wel beter, maar dat wil niet zeggen dat ze een lekker seizoen hebben gedraaid.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:36 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Dat is wel een heel simpele redenering.
Waren het immers niet de wedstrijden tegen Ajax waarin zowel AZ als Feyenoord punten liet liggen.
Bron?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:30 schreef Cart_man het volgende:
Onderhandelingen zijn op paar kleine details na afgerond...
Al een paar keer gemeld in zowel dit als het Ajax-topic dacht ik. Was bij Montpellier een groot talent, lid van de Franse jeugdploeg die het EK won met o.a. Mexès en Cissé. Bij Liverpool echter nooit echt doorgebroken en op huurbasis bij Espanyol en Rangers ook niet zeer succesvol. Een gok dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:38 schreef Moreno het volgende:
methodmich ken jij Gregory Vignal? Zo ja wat vind je van hem?
Het zou wat zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Dadelijk op teletekst: 'Simons rond met PSV'
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.quote:
Je kunt altijd nog naar E. ¤5,00 duurder, zit je droog, naast het uitvak!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:16 schreef Cart_man het volgende:
Ik was te laat, benieuwd of ik nog kan verhuizen naar Z, hehe. Waarschijnlijk controleren ze de naam en komen ze mijn foto tegen in de electronische dossiers van politie Rijnmond.
Ik kom dan foto's nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.
Waarom zou je dat doen dan???quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:05 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dan leg ik mijzelf vast met ketting aan de ingang van het maasgebouw en blijf daar zitten tot dat het bestuur is afgetreden.
Tja...werkt vrij simpel lijkt me. Feijenoord verkoopt na dit seizoen een aantal spelers, genereert geld, hiervan kan men andere aankopen doen. Hoe ze dat nu doen, weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hoe komt Feyenoord aan de centjes voor Simons
Zoveel is 5 miljoen nou ook weer niet. En zo arm is Feyenoord nu ook weer niet, want we geven toch elk seizoen wel zo'n 5 a 6 miljoen aan spelers uit volgens mij. (24 miljoen in 4 jaar ofzo was het?)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar hoe komt Feyenoord aan de centjes voor Simons
Jullie doen veel aankopenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zoveel is 5 miljoen nou ook weer niet. En zo arm is Feyenoord nu ook weer niet, want we geven toch elk seizoen wel zo'n 5 a 6 miljoen aan spelers uit volgens mij. (24 miljoen in 4 jaar ofzo was het?)
Geen onterechte uitslagquote:SALOMON KALOU GEKOZEN TOT TALENT VAN HET JAAR
Salomon Kalou heeft de Johan Cruijff Prijs voor Talent van het Jaar gewonnen. Twaalf toptrainers, waaronder Marco van Basten, Johan Cruijff en Guus Hiddink, kozen de jonge Ivoriaan tot grootste belofte. Kalou krijgt naast een beeldje van Cruijff een ‘Cruyff Court’. De aanvaller mag zelf bepalen waar hij dit openbare trapveldje, dat zal ‘Salomon Kalou Veld’ zal gaan heten, aan wil leggen. ‘Het is een eer dat ik ben gekozen tot grootste talent’, zegt Kalou. ‘Ik weet nog niet waar ik het veldje wil laten aanleggen. Daar moet ik eerst goed over nadenken, maar misschien in Ivoorkust. Het is een hele mooie prijs.’
Het is de derde keer dat de prijs wordt uitgereikt. Voorgaande winnaars waren Arjen Robben (2003) en Wesley Sneijder (2004). Robben liet een trapveldje aanleggen in zijn geboorteplaats Bedum, terwijl Sneijder dat in Utrecht deed.
Salomon Kalou, die vorig seizoen nog bij Excelsior uitkwam, maakte tijdens het zojuist afgelopen seizoen veel indruk door liefst 20 doelpunten te maken en als tweede te eindigen op de topscorersranglijst achter Dirk Kuyt.
bron feyenoord.nl
Verhuren lijkt me beter. Volgens mij is het zo dat de club aan wie je verhuurt de loonkosten op zich neemt. Dus dat salaris drukt dan niet meer op de begroting van Feyenoord.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:21 schreef foetre het volgende:
en ze moeten ni verhuren maar verkopen.desnoods weggeven als ze die slarissen maar ni hoeven te betalen.
Het moet ook geen doel op zich zijn, om spelers te gaan verhuren. Maar als ze nou een stuk meer geld opleveren door ze een jaartje in de kijker te laten spelen, waarom zou je ze dan nu voor een habbekrats verkopen? Neem Smolarek, heeft toch nog een miljoen opgebracht, dat had je er een jaar geleden niet voor gekregen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:13 schreef rotskibo het volgende:
Feyenoord is toch geen uitzendbureau, je moet spelers onder contract hebben staan die je gebruikt, en als je ze niet nodig hebt verkoop je ze maar lekker
http://www.nieuws.nlquote:'PSV doet Kalou aanbieding'
Uitgegeven op 01 juni 2005 om 11:53 uur
(Novum/Infostrada) - PSV heeft Salomon Kalou een contract aangeboden, zo meldt Voetbal International. Voor Feyenoord is een overgang naar de concurrent echter onbespreekbaar. De Rotterdammers waren vorig jaar wel bereid Robin van Persie naar Eindhoven te laten vertrekken, maar de Nederlandse aanvaller koos voor Arsenal.
Voor Kalou bestaat er ook belangstelling van Valencia CF. De negentienjarige aanvaller heeft bij Feyenoord een contract tot medio 2007 en praat met de Rotterdammers over het openbreken van zijn contract. Hij maakte de afgelopen jaargang twintig eredivisiegoals.
Ik dacht dat jullie je gingen focussen op vdv, trabelsi, sneijdert, de jong etc...quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl
Voor wat het waard is![]()
Tja ik vind het ook niks hoor, wat betreft bovengenoemde jodekoekjes al helemaal niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie je gingen focussen op vdv, trabelsi, sneijdert, de jong etc...
Wat een trieste kut-club is het tochquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl
Voor wat het waard is![]()
Jongen stel je niet aan man. Als je een beetje nadenkt dan weet je dat het BS is. En trouwens, als jullie geld zouden hebben en Alex zou oren hebben naar een transfer naar Feyenoord, dan zou je in je handen staan te wrijven en de deur voor hem open houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat een trieste kut-club is het toch
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen stel je niet aan man. Als je een beetje nadenkt dan weet je dat het BS is. En trouwens, als jullie geld zouden hebben en Alex zou oren hebben naar een transfer naar Feyenoord, dan zou je in je handen staan te wrijven en de deur voor hem open houden.
Dat doet niks af aan 't feit dat 't een trieste kut-club isquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen stel je niet aan man. Als je een beetje nadenkt dan weet je dat het BS is. En trouwens, als jullie geld zouden hebben en Alex zou oren hebben naar een transfer naar Feyenoord, dan zou je in je handen staan te wrijven en de deur voor hem open houden.
Als het bij 1 aanbod zou blijven, zou je nog een beetje gelijk hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook dat dat waar is? Van der Vaart heeft niet eens gesproken met PSV, Trabelsi is een aanbieding gedaan en verder helemaal niks.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het bij 1 aanbod zou blijven, zou je nog een beetje gelijk hebben.
PSV is inmiddels al gelinkt met bijna elk talent van de concurrenten, beetje triest imo......
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan 't feit dat 't een trieste kut-club is
En dan ook nog meteen op Simons duiken zodra Feyenoord met hem in onderhandeling is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het bij 1 aanbod zou blijven, zou je nog een beetje gelijk hebben.
PSV is inmiddels al gelinkt met bijna elk talent van de concurrenten, beetje triest imo......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |