Dan halen ze gewoon de UEFA ranglijst erbijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Wet van '78: Als een speler zich kan verbeteren, kan zijn huidige club hem niet tegenhouden. De nieuwe club moet dan wel het doorlopende contract vergoeden.
De vraag is of dit geldt voor een transfer van Brugge naar Feyenoord.
Anderlecht bedoel je?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
De vraag is of dit geldt voor een transfer van Brugge naar Feyenoord.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
In Fransies bericht ging het toch om Simons?
quote:Verder ziet Timothy Derijck af van het toepassen van de wet van '78 waardoor Feyenoord een transfersom zal moeten betalen voor de speler.
Is dat wat? Of ken je hem niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Oh ik zie het al, bericht ging over in Derijck.
Er gaan wel geruchten dat Schreuder terugkeert in de Kuip als stand-back voor Simons ja. Een beetje in de rol die Pierre had bij Oranje.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:23 schreef hippo-clippo het volgende:
betekent het aantrekken van Erwin koeman nu ook dat schreuder weer terug komt bij Feyenoord![]()
quote:28-05-2005: Feyenoord heeft het contract van Gullit afgekocht
[Bron: Sportweek]
Feyenoord bereikte een akkoord met Ruud Gullit en Zeljko Petrovic over het afkopen van hun contract. De weg voor Erwin Koeman naar Feyenoord is daardoor helemaal vrij.
'Nee, Gullit is niet met lege handen naar huis gegaan' vertelt Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord. 'We wisten dat het vroegtijdige vertrek van Ruud en Petrovic consequenties zou hebben. Die hebben we gedragen.'
Over de afkoopsom van Erwin Koeman zegt Wotte het volgende: 'Het is logisch dat Rkc daarvoor compensatie wilde hebben, welke afspraken we precies hebben gemaakt, blijft tussen de clubs.
Ze zouden die man al z'n mislukte aankopen terug moeten laten betalen, in plaats van hem nog geld mee te geven.quote:
Tja, ergens vind ik dat ook wel, maar aan de andere kant is het uiteindelijk de clubleiding (dus ook Wotte) geweest die de transfers heeft goedgekeurd... maar goed, het hoofdstuk Gullit is nu wel definitief afgesloten tenminste... als we alle miskopen die op zijn voordracht zijn gehaald even niet meetellen dan...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:34 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ze zouden die man al z'n mislukte aankopen terug moeten laten betalen, in plaats van hem nog geld mee te geven.
Ze verdienden minder dan ze kregen waarschijnlijk, gelet op de prestaties..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:01 schreef hippo-clippo het volgende:
ik vraag me af wat ze nou per jaar verdienden die 2...
Ik wel, want meestal hebben Cart_man's bronnen wel gelijk. Nu dus ook hoop ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie Simons niet echt naar Feyenoord gaan
Maandag zijn de afrondende gesprekken. Is nagenoeg zeker dat hij komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie Simons niet echt naar Feyenoord gaan
Bron?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:39 schreef hippo-clippo het volgende:
En lazovic terug naar partizan?
Kan jij niet even dood gaan ofzo, debiel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:27 schreef Shreyas het volgende:
Onbegrijpelijk dat de eeuwige nummer 3 (dit seizoen zelfs nummer 4) zoveel aandacht krijgt wanneer een nieuwe trainer wordt aangesteld.![]()
Ja precies had dan Van Persie gewoon gehoudenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:03 schreef Cart_man het volgende:
Deze schijnt iets beter te zijn dan het gemiddelde talent...een soort van Persie...
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan jij niet even dood gaan ofzo, debiel.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja precies had dan Van Persie gewoon gehouden![]()
Waarom noem je het dan een soort Van Persiequote:Op zondag 29 mei 2005 07:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde soort speler. Derijck is een centrale verdediger. Moest bij Anderlecht Kompany voor zich dulden.
jou snap ik ook niet. Ik dacht dat jij wel clubliefde had en wist wat voor spelers er altijd bij feyenoord speelden en wat er hoort te spelen. En dan heb je zeker niks aan die karikatuur van een ostlund. Verdedigen kan hij ook totaal niet, hij wordt door de meeste meeste spelers met gemak gepasseerd, hij heeft ook nog is geen inzicht en voetballen kan hij totaal niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:46 schreef Cart_man het volgende:
Laat Ostlund, Bahia, de Graaf en Aerts maar lekker blijven.
Aerts is echt geen slechte keeper. De Graaf is een nuttige invaller voor Hofs? Ostlund is een goede verdediger, maar slecht in de opbouw, zeker houden. En Bahia deed het goed de paar wedstrijden die hij speelde...
Je mag 'em houden hoor, die mafkees.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:57 schreef yvette1982 het volgende:
Dus laat iedereen nou alsjeblieft niet meer roepen dat hij moet blijven en goed kan verdedigen want dit soort spelers horen het rood-wit van de joden te dragen.
quote:29/5/2005 - Geruchten over een bod van 14 miljoen op Kuyt
(Gepost door K)
De Telegraaf meldt dat er in Engeland berichten de ronde doen dat Liverpool een bedrag van 14 miljoen zou bieden op Dirk Kuyt. Volgens Wotte heeft Liverpool zich nog niet opnieuw gemeld bij Feyenoord. "14 miljoen euro is een gigantisch bedrag, maar Liverpool heeft zich nog niet bij ons gemeld." Een eventuele transfer hangt af van de hoogte van het bod en "of je Kuyt een kans mag ontnemen bij een droomaanbod van een droomclub" aldus Wotte.
14 miljoen lijkt me een mooi bedrag hoor. Dat is een kwart van jullie hele begroting.quote:
Ik ben bang dat we van die 14 miljoen niets meer terugzien en het dan met Boussabonquote:Op zondag 29 mei 2005 12:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
14 miljoen lijkt me een mooi bedrag hoor. Dat is een kwart van jullie hele begroting.
Je koopt er alleen geen 30 goals voor volgend seizoen mee terug, dat is zeker.
Het geeft wel weer wat ruimte aan Koeman, die 14 miljoen. Boussaboun lijkt me ook geen optie.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:04 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we van die 14 miljoen niets meer terugzien en het dan met Boussabon![]()
![]()
moeten doen.
Dat is wel waar ja. Maar als Kuyt ongelukkig is, zal dat ook gauw afgelopen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:12 schreef fransie102 het volgende:
Qoa goals wel, maar Kuyt is veel meer waard dan alleen goals. Die doet ook genoeg ander werk op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |