Swerts staat nog tot 1 juli onder contract toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
En sinds dit deel zal Gullit niemand meer in de ogen kijken en staat Petrovic geen organen meer af... Zonde.
Wordt 'n lange lijst met kandidaten zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:36 schreef rotskibo het volgende:
Maaskant net op TV Rijnmond: 'Als Feyenoord komt kan ik daar geen nee tegen zeggen'.
quote:Half Europa aast op 'afgeteste' Feyenoorder
24/5/2005 17:31
Ricardo Oliveira heeft de clubs voor het uitkiezen. Volgens zijn zaakwaarnemer Castro hebben onder meer AS Monaco, Olympique Marseille, Olympique Lyon, Bayern München en Sporting Lissabon zich gemeld voor de Braziliaanse spits van Real Betis Sevilla. Zelfs Real Madrid zou een optie zijn.
Bij Betis vestigde de 25-jarige aanvaller de aandacht op zich door aan de lopende band te scoren. Met nog één duel te gaan in de Primera División staat Ricardo Oliveira op 22 doelpunten. Hij heeft daarmee een belangrijk aandeel in de vierde plaats (CL-voorronde) die Betis momenteel bezet.
Vier jaar geleden besloot Feyenoord na een proefstage nog af te zien van Ricardo Oliveira. Maar de Rotterdammers hadden niet kunnen voorzien dat ze een goalgetter in potentie hadden laten gaan. De Braziliaan werd door zijn zaakwaarnemer gepusht om naar Europa te gaan, maar wilde dat zelf niet.
'Ik heb niets tegen mijn manager gezegd, maar op de training in Nederland heb ik, op zijn zachtst gezegd, niet alles laten zien wat ik in me heb', bekende hij in de Braziliaanse sportkrant Lance.
En iedereen maar zeuren dat Feyenoord blind was dat ze zo'n goede speler niet hebben gecontracteerd, blijkt dat hij gewoon niet voluit heeft getraindquote:
quote:FEYENOORD CONTRACTEERT DRIE JEUGDSPELERS
Jerson Anes Ribeiro, Jordy Buijs en Norichio Nieveld hebben dinsdag hun eerste profcontract ondertekend bij Feyenoord. Het drietal tekende elk een contract voor drie jaar met een optie voor nog twee jaar. Anes Ribeiro (17), Buijs (16) en Nieveld (16) spelen in de B1, het team dat landskampioen en bekerwinnaar werd. Technisch directeur Mark Wotte: ‘Ze zijn nog jong, maar we worden gedwongen om jeugdige talenten vast te leggen. Ze hebben potentiële kwaliteiten en bij interesse van bvo’s of clubs uit het buitenland, zijn we zeker dat ze bij een mogelijk vertrek niet gratis de deur uitwandelen.’
Anes Ribeiro en Buijs maakten twee weken geleden nog grote indruk tijdens het EK onder 17 jaar, dat in heel Europa werd uitgezonden. Ook Diego Biseswar, die al eerder een contract tekende, behoorde bij het toernooi, waarin Oranje verrassend de finale haalde, tot de uitblinkers. Wotte: ‘Buijs en Nieveld zijn twee sterke centrale verdedigers, terwijl Anes Ribeiro een technisch vaardige linkermiddenvelder is. Het zijn zonder meer getalenteerde jongens.’
Van het drietal speelt Buijs het langst bij Feyenoord. De verdediger komt al tien jaar uit op Varkenoord. Nieveld begint komend seizoen aan zijn vierde jaar in Rotterdamse dienst. Daarvoor kwam hij nog drie jaar uit voor FC Den Bosch en het Bossche OSC’45. Anes Ribeiro sluit op 4 juni, met de Super Cup-wedstrijd tegen Ajax, zijn vierde seizoen in Feyenoord-dienst af. Daarvoor speelde hij bij SVV/SMC in Schiedam en het Rotterdamse Activitas.
Maarja, dat was natuurlijk wel te verwachten.quote:Wim Jansen wil Gullit niet opvolgen in Kuip
Feyenoord heeft op de Nederlandse markt geen grote keuze uit het aanbod van toptrainers na het vertrek, gisteren, van Ruud Gullit. Alleen Dick Advocaat zou met onmiddellijke ingang aan de slag kunnen in de Kuip.
Co Adriaanse staat op het punt bij FC Porto te tekenen, Henk ten Cate blijft bij Barcelona en Huub Stevens is nagenoeg rond met Roda JC. De laatste heeft zijn handtekening evenwel nog niet gezet en was eerder in beeld bij Feyenoord.
Wim Jansen wil Ruud Gullit niet opvolgen als trainer van Feyenoord. De oud-international maakte gisteravond direct al een einde aan speculaties over een eventuele overname van het werk van de ontslagen Gullit door te verklaren dat hij er niets voor voelt om nu hoofdcoach in de Kuip te worden.
,,Ik heb meer dan een jaar geleden al duidelijk gemaakt dat mijn ambities niet meer op het veld liggen. Mijn standpunt verandert niet nu Ruud Gullit bij Feyenoord is opgestapt,'' zegt Wim Jansen.
Goede coach die spelers ook individueel spelers op hun zwakke punten laten werken. Kost volgens mij iets van 350.000 euro.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:34 schreef WaStEd het volgende:
Iemand iets gehoord over Sollied naar Feyenoord, en dat ie Simons meeneemt ?
Staat op VRT Tekst...
Spreekt Nederlands en houd wel van een beetje fysiek voetballen.... en is voor een Noor redelijk aanvallend ingesteld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Goede coach die spelers ook individueel spelers op hun zwakke punten laten werken. Kost volgens mij iets van 350.000 euro.
Hij gaat 100% zeker weg bij Brugge aan het eind van dit seizoen... wat nu dus is..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef Knoekie het volgende:
Hij heeft maar een contract tot 2006
Als Jansen niet wil, dan zou ik ook best van Hanegem wel terug willen zien als trainer van Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:23 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Maarja, dat was natuurlijk wel te verwachten.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Slim van hem , want Roda zal Feyenoord voorbij gaan.
Nu Cartman nogquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Steeds meer mensen hebben zich gemeld. Lijkt te gaan werken die foto-actie.
Logisch hè....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Steeds meer mensen hebben zich gemeld. Lijkt te gaan werken die foto-actie.
Ja, want dat zijn even sterke teams, en Feyenoord gaat volgend jaar weer net zoveel punten verspelen natuurlijk....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als AZ het kan dan kan Roda het ook
Hij is 15?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef RedGuy het volgende:
Visgraat zit in elk geval nog 2 weken vast in Rotterdam..
Nu maar hopen dat er flink wat idioten een SV voor enkele jaren + een mooie geldboete cadeau gaan krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef RedGuy het volgende:
Visgraat zit in elk geval nog 2 weken vast in Rotterdam..
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:13 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er flink wat idioten een SV voor enkele jaren + een mooie geldboete cadeau gaan krijgen.![]()
En dat jij snel dood gaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:13 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er flink wat idioten een SV voor enkele jaren + een mooie geldboete cadeau gaan krijgen.![]()
16.quote:
En dat jij snel begint met opperen, in plaats van op je uitkering te teren.quote:
Waar baseer jij op dat CM op een uitkering leeft?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat jij snel begint met opperen, in plaats van op je uitkering te teren.
Whahaha, kutkind.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dat jij snel begint met opperen, in plaats van op je uitkering te teren.
Ja, eigen risico. Blijft wel kut voor hem. 16 jaar en dan wordt je behandeld als een verkrachter of moordenaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
16.
Toch erg, hij gaat zeker weten een SV + meer krijgen, maarja, eigen risico.
? Ik heb het hier over die debielen die bezig waren Feyenoord schade toe te brengen, of hoor jij daar ook bij?quote:
Loek, ga iets nuttigs doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
? Ik heb het hier over die debielen die bezig waren Feyenoord schade toe te brengen, of hoor jij daar ook bij?![]()
Maar ik snap niet waarom jij kwaad wordt als ik het over die mensen heb?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Loek, ga iets nuttigs doen.
Ze deden politie-agenten en ajacieden schade toe.
De schade die Feijenoordsupporters in het verleden hebben aangericht is al onherstelbaar, kan niet erger gemaakt worden, alleen bevestigd.
Jullie krijgen nu ook van dit soort gestapo praktijken. Succesquote:Onderzoek hooligans afgerond /den bosch, 24 mei 2005.
Van de hooligans, die op 18 maart 2005 na een voetbalwedstrijd [18 maart j.l.] in stadion De Vliert, vernielingen aanrichtten en supporters en een agent verwondden, zitten er nog drie vast. Zes eerder voorgeleide verdachten zijn weer vrijgelaten. Poging tot doodslag behoort tot een van de beschuldigingen.
De drie arrestanten komen uit Varik, St. Michielsgestel en Rosmalen. Hun leeftijd ligt tussen 15 en 42 jaar. In totaal verhoorde de politie na de rellen FC Den Bosch-Roda JC 54 personen en er werden 26 supporters aangehouden, 27 supporters hebben een stadionverbod gekregen zonder dat zij zijn aangehouden.
Bij die rellen raakten een agent en twee supporters gewond. Een aantal stewards werd mishandeld en bedreigd. Een politiehond raakte gewond door een metalen pijp. -/© paul kriele. www.bastion-oranje.nl
Omdat het meerendeel gewoon supporters waren, die normaal geen vlieg kwaad doen en nu hun emoties niet onder controle kregen, toen ze geconfronteerd werden met plus minus 100 juichende en provocerende ajacieden tegenover zich. Zie je toch ook wel als je de foto's bekijkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom jij kwaad wordt als ik het over die mensen heb?
Ik ken die gasten niet...weet wel dat er op die foto's, niemand van de HK staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:46 schreef fransie102 het volgende:
Doe nou niet alsof het allemaal lieverdjes zijn
Op de foto ja...nogal duidelijk idd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:54 schreef JaWi het volgende:
Heb je die Gullitgast ook nog nooit gezien? Hij lijkt me nogal opvallend.
Die van ons toch welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:46 schreef fransie102 het volgende:
Doe nou niet alsof het allemaal lieverdjes zijn
Als ik emotioneel ben heb ik ook altijd de neiging om een kei naar een paard te gooien, en als ik dan mazzel heb raak in de politieman erop misschien wel....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ken die gasten niet...weet wel dat er op die foto's, niemand van de HK staat.
Dank je, jij hebt er ook veel van begrepen, merk ik..quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:02 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als ik emotioneel ben heb ik ook altijd de neiging om een kei naar een paard te gooien, en als ik dan mazzel heb raak in de politieman erop misschien wel....
Man you're so full of shit.....![]()
quote:25-05-2005: Foeke Booy kandidaat nummer 1
[Bron: AD]
Feyenoord ziet in Foeke Booy, trainer-coach van Fc Utrecht, de kandidaat nummer 1 om Ruud Gullit op te volgen. Hij past perfect in het profiel dat in de Kuip is opgesteld.
Foeke Booy (43) leverde vorig jaar op 19 september de perfecte sollicitatiebrief af. Op een zonnige zondag in de Kuip won zijn club, Fc Utrecht, met 3-0 van Feyenoord. De Rotterdammers, flitsend aan het seizoen begonnen, werden voor de ogen van hun Legioen technisch en tactisch overklast door een subtopper die zijn elftal net flink had gerenoveerd.
Via het fijnmazige netwerk van zijn schoonvader Nol de Ruiter had trainer/technisch directeur Foeke Booy de spelersmarkt voor Fc Utrecht afgestruind. Hij was thuis gekomen met onder anderen Darl Douglas (Heracles) en de totaal onbekende David di Tomasso van het Franse Sedan.
De Utrechtse triomftocht in de Kuip volgde op het winnen van de Johan Cruijff Schaal ruim een maand eerder. Toen versloegen de mannen van Booy in de arena een andere topclub, ajax. Dat Fc Utrecht om de Johan Cruijff Schaal streed, was weer uitvloeisel van de winst in de Amstel Cup-finale tegen Fc Twente.
Met Booy zet Feyenoord in op het binnenhalen van een jonge trainer. Maar wel een die zich al heeft bewezen onder druk. Een prijzenpakker en óók een trainer die een elftal kan smeden. Iemand met een netwerk, die zelf aankopen in betaalbare oorden als Frankrijk kan vinden en die tegelijkertijd talent van eigen bodem kan laten doorgroeien op het hoogste niveau.
Pakkend voorbeeld van zo'n speler uit de laatste categorie is Dirk Kuyt. De topscorer werkte eerder bij Utrecht vijf jaar samen met Booy, de eerste twee seizoenen zelfs nog veelvuldig bij het tweede team.
,,Ik vind het geweldig te zien hoe Kuyt is gegroeid sinds het begin van zijn Utrecht-tijd'', sprak Booy eerder dit seizoen. ,,Hij loopt iedere verdediger tegenwoordig kapot en hij beweegt ook tactisch steeds beter. Dirk is als spits in Nederland niet meer te verdedigen.''
Met die laatste opmerking nam Booy alvast een voorschot op een nakend buitenlands avontuur van Kuyt. Of dat er deze zomer al van komt, daarin krijgt de trainer nu wellicht zelf de hand. Met het vooruitzicht van weer een jaar zonder Champions League-voetbal weegt Kuyt serieus af of hij nog in de Kuip moet blijven. In zijn overpeinzingen neemt hij zeker mee wie de opvolger van Gullit wordt.
Zoals Booy voor Kuyt een zeer acceptabele keuze is, zo is de oud-aanvaller dat ook voor Feyenoords Belgische captain Bart Goor. Tussen 1989 en 1993 speelde Booy zelf vier jaar in België. Hij maakte tientallen goals voor Club Brugge, won met de Vlamingen zes prijzen. En laat Brugge nou ook de plaats zijn waar de nog steeds door Feyenoord begeerde Timmy Simons speelt.
Deze zomer is Booy precies tien jaar trainer. Hij begon bij Utrecht met de B-jeugd en klom langzaam op. Hij hielp in die jaren niet alleen bij het vormen van Kuyt, hij leerde bijvoorbeeld ook een speler als Pascal Bosschaart uit en te na kennen.
Als het huwelijk tussen Gullit en Feyenoord moet worden geanalyseerd, komt daarin prominent de naam van Bosschaart voor. Als voormalig Wereldvoetballer van het Jaar had Gullit geen idee hoe de met veel bombarie door Feyenoord aangetrokken Bosschaart te raken. Andersom begreep de middenvelder met bescheiden kwaliteiten zijn trainer evenmin. Ze leefden in totaal verschillende werelden.
Het gold onder Gullit voor meer Feyenoorders uit de tweede en derde categorie. Voor trainers met de achtergrond van Booy, en eerder ook Bert van Marwijk, is dat verschil in beleving veel minder groot.
En dan is er nog de verhouding van de trainer Booy tot het instituut Feyenoord. Ook die is compleet anders dan bij zijn voorganger. Gullit kwam binnen en zette vanaf dag 1 de organisatie van 'topclub' Feyenoord af tegen die bij zijn voormalige werkgever Ac Milan. Als Feyenoord nu iemand als Huub Stevens zou kiezen, doet die hetzelfde met Schalke 04 of Hertha Bsc.
Dat laatste is vooral voor president-commissaris Jorien van den Herik een belangrijk punt. Wat hij nu absoluut niet kan gebruiken, is een trainer die op basis van een eigen grote status intern weer een strijd kan aangaan. Gullit hechtte vanuit zijn Milan-tijd bovendien veel waarde aan de aanwezigheid van een voorzitter op de club.
Booy is gewend veel zelfstandiger zijn gang te gaan. Bij Utrecht was hij, door omstandigheden gedwongen, het afgelopen jaar zelfs trainer én technisch-directeur tegelijk.
Booy, die zelf ook belangstelling voor Feyenoord heeft, kent al de sentimenten die horen bij een volksclub, maar voor hem is de Kuip toch nog écht een stap in een onbekende wereld. Een stap hogerop.
Hij kan die maken in de wetenschap dat zijn taak bij Utrecht is volbracht. Twee keer de Amstel Cup gewonnen in 2003 en 2004, meermalen Europees voetbal gespeeld. Alleen met de landstitel zou Booy zich nog kunnen verbeteren. Maar die ambitie is bij een subtopper niet reëel.
Dus nu kraak je ons nog af ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:36 schreef Chadi het volgende:
Jorien blijft daar nog wel zitten omdat er niet genoeg druk wordt uitgeoefend door supporters.
Hij bedoelt dat we verder moeten gaan met actievoeren. Alleen is het wat lastiger nu, nu het seizoen is afgelopen. Ik vind dat er ook sneller acties moeten komen dan de eerste wedstrijd van het volgend seizoenquote:
Idd het is ff wat moeilijker iedereen te mobiliseren, maar dat is wel wat er moet gebeuren.... Maasgebouw hmmm waar ligt zn bootje ook al weer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef RedGuy het volgende:
Gewoon het maasgebouw bestormen! Dan heeft die kale ons zo door!
Nee Feyenoord supporters moeten echt zoals ze zingen hand in hand actie gaan voeren om Jorien eruit te werken want die helpt Feyenoord naar de maan zo. Hij smijt bakken vol geld over de balk met zijn beleid. Meestal komt er dan gepor van d esupporters en wordt er een trainer d elaan uit gestuurd en daarna is het weer stil.. Nee actie voeren! Alleen heeft hij natuurlijk wel een goede periode gekozen omdat er geen wedstrijden meer zijn want hij kon hety ook kenbaar maken ver voor het einde maar dan zouden er nog acties kunnen komen die makkelijk de TV halen.quote:
-edit-quote:Eind vorig jaar tijdens een uitzending van het RTL5-programma Voetbal Insite kwam Gullit tot de pijnlijke conclusie dat er iets goed fout zat in de Rotterdamse organisatie. Commentator Johan Derksen opende frontaal de aanval op Zeljko Petrovic, de assistent van Gullit bij Feyenoord. Kort daarna kwamen er in Voetbal International, waarvan Derksen hoofdredacteur is, zware koppen op de cover overheen: 'Gullit moet opstappen', kort daarna gevolgd door 'Gullit paranoia'.
Gullit: "Dat was een gestuurde aanval, van binnenuit geregisseerd. Dat pikte ik niet. Ik laat mij en mijn collega's niet piepelen. Daar ben ik onafhankelijk voor. Ik ben binnen Feyenoord meteen op onderzoek uitgegaan. Uiteindelijk ben ik terechtgekomen bij Jan D. Swart. Hij heeft het altijd ontkend, maar ik weet zeker dat al die flauwekul van hem afkomstig was."
Swart is oud-journalist en bij Feyenoord verantwoordelijk voor tal van mediaproducties. De afgelopen jaren fungeerde hij als manager interne en externe zaken. Sinds dit seizoen is Swart secretaris van de Raad van Commissarissen. Hij is al zeker tien jaar de belangrijkste adviseur van Van den Herik.
"Wat me zo tegenviel, is dat niemand binnen Feyenoord na mijn interne kritiek opstond om aan deze praktijken een einde te maken", betoogde Gullit. "Daardoor werd een muur tussen de technische staf en de directie opgetrokken. Daarna moesten we als trainers als een blok werken en presteren. We wonnen zowaar acht duels op rij. Na de nederlaag bij FC Den Bosch (4-1) knapte er echter iets bij ons. Daar zijn we nooit meer van hersteld."
Gullit: "Achteraf kun je zeggen dat we binnen Feyenoord veel te weinig steun hebben gehad. Petro, Henk Duut en ik stonden er echt alleen voor. Natuurlijk was het eindresultaat van het seizoen teleurstellend. We hadden te weinig topspelers en te veel middelmaat. Daar ben ik zelf medeverantwoordelijk voor. We hebben soms gegokt met nieuwe spelers en daarbij ook soms verloren. De goede spelers hebben bij ons onder de kwade spelers geleden. De middelmaat bij Feyenoord heeft de overhand. Dat wil of kan de clubleiding kennelijk niet begrijpen."
Bron: Telegraaf.nl
Hoe staat het ervoor met Arie?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee Feyenoord supporters moeten echt zoals ze zingen hand in hand actie gaan voeren om Jorien eruit te werken want die helpt Feyenoord naar de maan zo. Hij smijt bakken vol geld over de balk met zijn beleid. Meestal komt er dan gepor van d esupporters en wordt er een trainer d elaan uit gestuurd en daarna is het weer stil..
Ach, Gullit moet niet zo huilen, als hij nou in dat halfjaar dat hij de selectie kon analyseren met Wotte wat beter de zwakke punten had blootgelegd en opgelost had hij echt wel beter gepresteerd, en als ze dan bovenaan hadden gestaan zou er nooit een soort van 'gestuurde' aanval op hem zijn geweest. Daarbij vind ik overigens wel dat Swart ook moet opsouten, want mede door hem kwam Gullit en dat is geen succes gebleken. Verantwoordelijkheid nemen enzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:53 schreef snabbi het volgende:
-edit-
Is al een bericht van eergisteren dus
quote:Rotterdamse Kuip in Nieuwe Maas
“Tot dusverre ontvangen we overal positieve reacties”, aldus directeur Joop Mommers van Bouwhaven over zijn plan voor een nieuwe Kuip in de Maas.
“Feyenoord is alvast enthousiast. We werken samen met constructiebureau Bartels, Haitsma Beton (voor de tribune-elementen) en Rexroth Hydraudyne (hijsconstructie). Volgende halte is donderdag ons overleg met bouwbedrijf BAM. Ook Ballast Nedam, Besix en Volker Wessels zijn in beeld. De gemeente is schriftelijk op de hoogte gebracht van onze ideeën”.
Bouwhaven is gek op bijzondere projecten. Het Utrechtse bureau kiest steeds vaker zelf het initiatief om vervolgens opdrachtgevers te interesseren. Op die wijze wordt vaart gemaakt in de plan- en ontwerpfase. “Heerlijk, een visie vertalen in een concreet product”, zegt Mommers. Projecten die het bureau begeleidde zijn onder andere de kantoren van TNO Delft en het kantoor De Bolder van Mammoet te Schiedam. Ook leverde Bouwhaven een bijdrage aan het Luxor-theater in Rotterdam en het hoofdkantoor van Unilever.
De locatie is vlak bij NS-station Zuid – ter hoogte de havens 100-1095 – en harmonieert met de geplande derde stadsbrug over de Maas.
“We slaan 40 meter diepe damwanden, halen het water uit de put en bouwen in Zuid een stadion louter voor de sport”, aldus Mommers. Het gedeelte van de nieuwe Kuip dat onder het waterniveau ligt, omvat een parkeerkelder voor 9000 voertuigen. De buitenste wanden van dit gedeelte worden uitgevoerd in cement-bentonietwanden. Deze worden diep doorgezet in de bodem van de rivier, zodat deze laag (laag van Kedichem) een afsluitende bodemlaag van de kelder kan vormen. Op deze manier is het mogelijk de Kuip te funderen op staal. Boven op de parkeerkelder komt de grasmat omringd door tribunes voor 72.000 bezoekers. Automobilisten parkeren vlak onder hun tribuneplaats, hetgeen de wandeling aanzienlijk verkort. Realisatie van het project zou voor 2018 kunnen plaatsvinden. Totale kosten: een slordige 100 miljoen euro. Rotterdam heeft immers altijd de ambitie gehad het mooiste stadion ter wereld te hebben.
Straatniveau
“De doorlooptijd van de bezoekers is veel geringer dan bij een traditioneel stadion. Vanwege de verdiepte ligging worden de verkeersstromen binnen het stadion aanzienlijk gereduceerd. De mensen komen halverwege de ringen op straatniveau binnen en moeten dan omhoog of naar beneden.”
Met hijsspecialist Rexroth Hydraudyne is Bouwhaven in overleg om het stadion een mobiele grasmat te geven. Er zijn mogelijkheden om het veld indien gewenst op te tillen tot aan de dakrand, zodat de mat kan dienen als dak. Hierdoor wordt het stadion multifunctioneel. In Arnhem wordt het veld bij evenementen steeds naar buiten gerold, in de Amsterdam Arena wordt een extra vloer over het veld geschoven.
Het idee is om de nieuwe Kuip niet te omgeven met winkels en uitgaansgelegenheden. Wel is plaats ingeruimd voor kantoren, gekoppeld aan skyboxen en andere sportvoorzieningen. Als de wedstrijden zijn afgelopen of niet bevallen, kunnen de vips in Rotterdam altijd nog genieten van het prachtige uitzicht over de Maas.
Arie heeft een duidelijk signaal gekregen hoor en die weet nu wel wat zijn positie is . Verder was het om Arie heen lang niet zo eenduidig en zichtbaar als wat Jorien al jaren openlijk doet met Feyenoord.quote:
Ambitieus project (en ook mooi), maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef rotskibo het volgende:
En weet wat over een mogelijk nieuw stadion:
[..]
We hebben verdomme genoeg eigen jeugd, Zuiverloon, v.d Boogaart, Vincken, Biseswar, De Guzman en dan is het weer nodig om zo'n belg ergens anders vandaan te halenquote:Mogelijk Belgisch supertalent voor Feyenoord
Feyenoord onderhandelt momenteel met het 17-jarige grote Belgische talent Timothy Derijck. Er zou al een overeenstemming zijn volgens de krant Het Laatste Nieuws, maar zijn huidige club Anderlecht zit dwars. Derijck wil nu de zogenaamde 'wet van '78' gebruiken indien Anderlecht hem niet wil laten vertrekken. Op die manier probeert hij toch goedkoop weg te komen uit Brussel.
Derijck vond op het einde van de competitie de weg naar de A-kern van Anderlecht. Bij Anderlecht heeft hij een semi-profcontract en omdat de Brusselse club te lang treuzelde om hem een profcontract aan te bieden, ging Derijck onderhandelen met Feyenoord.
Ik word hier altijd een beetje moe van. Buitenlandse clubs willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en als Nederlandse clubs een speler uit het buitenland halen, wordt voor een relatief onbekende speler gerust 7 a 8 miljoen betaald.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef Cart_man het volgende:
Oh, Valencia ziet voorlopig af van Kalou. Vraagprijs van 8 (!!!) miljoen is te hoog. Valencia wil niet meer dan 6,7 miljoen betalen.
Ja maar liever eentje die al jaren bij Feyenoord speelt en zelf door de club is opgeleid dan weer iemand die ergens vandaag wordt gehaald en meer kansen krijgt dan eigen jongens.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef Cart_man het volgende:
Talenten kan je nooit genoeg van hebben. En hij is pas 17.
Idd ja. Als je ziet dat Ajax 7 voor VdV vraagt.quote:
bandalovski is ook een talent van 18 jaar maar die kost wel ruim 2 ton per jaar. Plus dat hij nog eens 750.000 heeft gekost.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef Cart_man het volgende:
Stadion klinkt leuk...maar dat je dan moet lezen dat vips, wanneer het niet leuk is ergens anders naar toe kunnen is dan weer maf..
Opkankeren met bobo's.
Oh, Valencia ziet voorlopig af van Kalou. Vraagprijs van 8 (!!!) miljoen is te hoog. Valencia wil niet meer dan 6,7 miljoen betalen.
Ik zou zeggen, gebruik die 7 miljoen + 2.4 miljoen salaris, en haal Kalouquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd ja. Als je ziet dat Ajax 7 voor VdV vraagt.
8 miljoen? Een paar weken geleden wilde Feyenoord nog minimaal 15 miljoen hebben...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef Cart_man het volgende:
Stadion klinkt leuk...maar dat je dan moet lezen dat vips, wanneer het niet leuk is ergens anders naar toe kunnen is dan weer maf..
Opkankeren met bobo's.
Allemaal minstens 2 miljoen euro salaris ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef WaStEd het volgende:
Hier alvast een shoplijstje... allemaal transfervrij..
http://www.footballtransfers.co.uk/contracts/bosmanteam05.html
Dat snap ik ook wel maar het idee is er, maar het zegt ook dat er zelfs in de top niet veel transfervrije spelers zijn dit jaar..quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Allemaal minstens 2 miljoen euro salaris ookEn natuurlijk vinden 9 van de 10 spelers daar Feyenoord te min.
Ajax ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Allemaal minstens 2 miljoen euro salaris ookEn natuurlijk vinden 9 van de 10 spelers daar Feyenoord te min.
quote:Naar verluidt is Feyenoord in onderhandeling met het 17-jarige grote Belgische talent Timothy Derijck. Er zou zelfs al een vierjarige overeenstemming zijn bereikt volgens de krant Het Laatste Nieuws, echter zijn huidige club Anderlecht wil niet meewerken aan de overgang.
Derijck is een klasgenoot van Vincent Kompany en speelt momenteel in Brussel waar hij een semi-profcontract heeft. Indien Anderlecht hem niet wil laten gaan zal de speler gebruik gaan maken van de 'Wet van '78'.
Derijck vond op het einde van de competitie de weg naar de A-kern van Anderlecht. Omdat de Brusselse club te lang treuzelde om hem een profcontract aan te bieden, ging Derijck onderhandelen met Feyenoord.
Derijck trainde de laatste weken al mee met de A-selectie van Anderlecht. De bedoeling is dat het talent volgend seizoen definitief bij de groep wordt gehaald, maar dat zou wel eens te laat kunnen zijn. Feyenoord heeft Derijck inmiddels heel interessante
Naast Derijck zou ook de 16-jarige Cor Gillis in de belangstelling staan van de Rotterdammers.
Ach, die laatste zin moet je met een knipoog lezen. Voor een modern stadion klinkt het nog best aardig. Halverwege binnenkomen en veld als dak zijn ook wel nuttige ideetjes. Dit zou dus onder zeeniveau komen te liggen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:53 schreef Cart_man het volgende:
Opkankeren met bobo's.
Waar is die brug ergens gepland dan?quote:De locatie is vlak bij NS-station Zuid – ter hoogte de havens 100-1095 – en harmonieert met de geplande derde stadsbrug over de Maas.
Goede zaak, Bastoquote:SNOYL KEERT TERUG, BASTO MAG VERTREKKEN
Ferne Snoyl keert volgend seizoen terug bij Feyenoord. De linksback, die dit seizoen werd verhuurd aan FC Den Bosch, gaat vanaf de eerste trainingsdag in juli deel uitmaken van de selectie. Bruno Basto, die nog een doorlopend contract heeft, kreeg te horen dat hij mag uitzien naar een nieuwe club. De Portugees kwam dit seizoen 18 keer in actie en maakte daarin één doelpunt.
Snoyl kwam dit seizoen 25 keer in actie voor de Bossche club, die op de laatste speeldag naar de eerste divisie degradeerde.
Valgaeren koos 4 jaar geleden toch voor Celtic ipv Feyenoord. Waarom ook weer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Zie dat je moeder je weer toegang heeft gegeven tot de computer...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef cultheld het volgende:
Triest van Feyenoord om te onderhandelen met een jeugdspeler, zonder toestemming te vragen aan diens club. Hopelijk flopt ie gigantisch.
Die brug is volgend mij in het verlengde van die weg die langs Woudesteijn loopt geplandquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ach, die laatste zin moet je met een knipoog lezen. Voor een modern stadion klinkt het nog best aardig. Halverwege binnenkomen en veld als dak zijn ook wel nuttige ideetjes. Dit zou dus onder zeeniveau komen te liggen?
[..]
Waar is die brug ergens gepland dan?
8mln is veel te weinig
Daar op de hoek van de maasboulevard bij het Shell-station ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:19 schreef Luni het volgende:
Die brug is volgend mij in het verlengde van die weg die langs Woudesteijn loopt gepland
Daar heb je de quasi-hooligan ook weerquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie dat je moeder je weer toegang heeft gegeven tot de computer...
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Cart_man is wel een echte Feyenoorder.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Cart_man is wel een echte Feyenoorder.
Lijkt me lastig spelen als het dak dicht is.quote:Er zijn mogelijkheden om het veld indien gewenst op te tillen tot aan de dakrand, zodat de mat kan dienen als dak.
Elk bedrag is te laag. Als Kuijt of Kalou Feyenoord gaat verlaten deze zomer, dan is de kans groot dat ze volgend seizoen degraderen, komt mij natuurlijk goed uit, maar ik denk dat het voor Feyenoord een minder interessant en prettig vooruitzicht is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd ja. Als je ziet dat Ajax 7 voor VdV vraagt.
Wacht ff...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef twi het volgende:
[..]
Men blijft zich maar blind staren op Amsterdam
Oke, oke, Loek staart zich blind op Amsterdam. Lijkt wel alsof 'ie een shortcut heeft geinstalleerd in Firefox. Druk op een knopje en er wordt een "Ajax ook" reactie geplaatstquote:
Iemand die geweld goed keurt is geen Feyenoorder.quote:
Wat een slap gelulquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:19 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Iemand die geweld goed keurt is geen Feyenoorder.![]()
Alle succes voor en met snoyl!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Foeke Booy lijkt me trouwens best een geschikte kandidaat, maar ik weet niet of het de beste mogelijke optie is voor Feyenoord.
Snoyl terug =speelde goed seizoen bij FCDB!
Voor Feyenoord lijkt me het beter niet te gokken nu en een coach te nemen met veel ervaring en prijzen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Foeke Booy lijkt me trouwens best een geschikte kandidaat, maar ik weet niet of het de beste mogelijke optie is voor Feyenoord.
Geweld heeft ook echt met Feijenoord te maken hè.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:19 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Iemand die geweld goed keurt is geen Feyenoorder.![]()
quote:Heksenjacht
Maandagochtend 2 mei, zes uur ‘s morgens. Ik schrik wakker. Barst, hoor ik nu mijn deurbel op dit tijdstip? Ja verdomd, nog eens. Brak, als gevolg van wéér een avond verdriet verzuipen na wéér zo’n “wereldwedstrijd” strompel ik naar de voordeur en ontwaar twee agenten. Shit, dacht ik, er zal toch niets met mijn familie gebeurd zijn?
Ik doe open en krijg een papiertje onder mijn neus gehouden, dat schijnbaar meedeelt dat ik ben aangehouden op verdenking van openbare geweldpleging tijdens de wedstrijd Feyenoord - 020 en of ik maar even mee wilde komen naar het politiebureau in Gouda. In de veronderstelling dat dit op een groot misverstand berust en dat het het snelste is opgelost door maar even mee te gaan. Het ter plaatse eventjes uitleggen en mij zo soepel mogelijk op te stellen.
Immers, ik zat toch, met een paar mede Pub-Tigers, in Edinburgh dat weekend (volkomen verkeerd gepland natuurlijk, maar goed, in december al geboekt en never nooit rekening gehouden met de wedstrijd tegen 020 en belofte maakt nu eenmaal schuld, hoe klote dat ook is...) en tegen de tijd dat ik terug op Schiphol landde was de moeder aller wedstrijden al aan de gang.
Hoe anders zou het verlopen, toen ik rond kwart over zes bij het politiebureau arriveerde werd mij gesommeerd mijn portemonnee, riem en schoenen af te geven/uit te trekken, waarna ik in een betonnen hok werd opgesloten waar het raampje in de deur de enige afleiding was. “Ja, u moet wachten tot de recherche uit Rotterdam er is.” Daar kon ik het mee doen. “Wanneer is dat dan ongeveer” vroeg ik me hardop af, met de naïeve gedachte dat het ongeveer een half uurtje rijden is en dus nooit al te lang kon duren. “Die kunnen er elk moment zijn” was het antwoord. Nou goed,dan kijk ik wel of ik nog wat slaap kan vatten, want ik had schijnbaar nogal wat verdriet gisteravond.
Rond half elf verschenen er plots twee vreemde personen voor mijn deur, ik schrok op vanuit mijn doezeltoestand (dit soort “wachtkamers” zijn niet bepaald op comfort ingericht en bovendien behoorlijk koud) en hoopte dat er eindelijk actie zou worden ondernomen zodat ik, in ieder geval ‘s middags nog naar mijn werk zou kunnen gaan, waar men immers nog niets van mijn absentie afwist daar ik niet kon/mocht bellen om “het onderzoek niet te schaden”. En dus naar Rotterdam, naar het politiebureau tegenover de Kuip, alwaar dezelfde procedure gehanteerd werd, met dit verschil dat de twee rechercheurs totaal onbekend waren met die procedure die schijnbaar verschillen per bureau.
Wederom de schoenen voor de deur en wachten, maar niemand had de tegenwoordigheid van geest om mij van wat eten te voorzien. Ik zal nooit meer klagen over Ron Koebrugge, maar op dat moment waren die twee droge sneetjes brood en die kop thee méér dan welkom. En zo’n fijne sanitaire stop, onder begeleiding, was ook een nieuw fenomeen voor mij. Dit was immers allemaal nieuw voor mij maar de lol begon er behoorlijk vanaf te gaan nu. Eindelijk, zo rond half twee, vonden de dame en heer het tijd om met de verdachte zélf te gaan praten, Verdachte die immers nog niets wist waarom die nu precies werd vastgehouden. Men was schijnbaar in de veronderstelling dat verdachte nu wel murw genoeg zou zijn en snel tot bekentenis over zou gaan.
Helaas voor hen was het eerder de verbazing over het hele gebeuren die overheerste dan paniekgevoelens en dus eindelijk na zo’n zeven tot acht uur wachten kon ik mijn zegje doen en informeren naar het hoe en waarom hiervan.
Tot mijn grote verbazing bleek alles gebaseerd te zijn op een vage foto die genomen was van DVD beeldmateriaal waarop iemand met een paardenstaart iets zou hebben gegooid naar een trein met 020-supporters. Het gezicht was absoluut niet duidelijk en dus ging de belangstelling uit naar iemand met lang haar.
Ik pleurde bijna van mijn stoel, dit kan toch niet waar zijn! Hiervoor ben ik dus de hele dag onder de pannen en als crimineel behandeld. Afgezien van het feit dat ik überhaupt niet in Rotterdam geweest ben die dag zou dus iedereen met in mijn geval lang haar aan de schandpaal genageld kunnen worden. Wat een bewijsvoering.
Mijn verbazing werd verdwazing toen men mij doodleuk meedeelde dat ik er toch wel ernstig rekening mee moest houden dat ik vannacht zou moeten blijven en morgen voorgeleid zou worden, de wereld op zijn kop! Getuigen te over, vluchtregistratie van Easy jet, Engelse ponden in de knip, wat wil men nog meer? En toen begon het me te dagen: scapegoats, zondebokken,”die lieden” zoals onze burgervader ons noemde, getallen, tastbare bewijzen. Fuck, moet ik nu hangen omdat de politie in al haar grove nalatigheid, inschattingsfout na inschattingsfout makend op die bewuste dag, opeens het blazoen moet oppoetsen om wat van haar gezicht te redden en met arrestaties, terecht of onterecht, moet aankomen? Zodat de over elkaar heen vallende politici in hun zucht naar publiciteit en stemmen tevreden knikkend weer terugzakken in hun stoelen.
Het staat natuurlijk ontzettend goed in een kwaliteitskrant als de Telegraaf als er wéér vier man gepakt is van dat schorriemorrie. Ik was inderdaad bang dat dát ging gebeuren en dat ik er niets tegen kon doen. Immers, wie gelooft een eenvoudige Feyenoorder als er zoveel belangen op het spel staan?
De moed zonk me in de schoenen, toen, out of the blue, de redding zich aandiende in de vorm van een ouderwets autoritaire agent (zo één waar je nog ontzag voor hebt, type streng maar rechtvaardig) met een hoge functie, gezien de rangonderscheiding op zijn schouders, die toevallig passeerde en mij schijnbaar herkende van een paar buitenlandse trips met Feyenoord en even zijn hoofd naar binnen stak om te vragen wat er aan de hand was.
Toen ik, inmiddels behoorlijk afgedraaid mijn verhaal vertelde, zei hij doodleuk dat hij die foto’s en de DVD van de rellen ook had gezien en dat ik absoluut niét dezelfde persoon was als degene op die beelden en dat hij mijn kop uit duizenden zou herkennen (ik nam dat maar als een compliment, zeker die dag) en dat hij dat wel even zou gaan vertellen tegen de desbetreffende rechercheurs.
Zo dan! Geef die man een lekkere Amstel-lite op mijn kosten! En inderdaad, binnen een half uur stond ik weer buiten en werd ik “netjes” naar huis gebracht. Wat was ik blij dat kutweer te zien (en een wederom verlaten trainingsveld zoals ‘s ochtends). En inderdaad, op de rit naar huis, vertelde de rechercheur/chauffeur dat er koppen moesten rollen onder de supporters en dat een heksenjacht wellicht het juiste woord was daarvoor.
En dat laatste is het meest trieste aan het hele verhaal, als fanatiek supporter (in mijn geval zonder strafbare feiten en veroordelingen op mijn conto) ben je loslopend wild, untermensch en een makkelijke prooi voor media, politiek en justitie. Ben benieuwd of de Telegraaf ook zal schrijven dat tenminste één van die vier “lieden” onterecht is opgepakt als gevolg van goedkope scoringsdrift. Ik denk het niet...
De persoon van dit verhaal wenste anoniem te blijven.
Hadden ze het contract van Gyan niet net verlengd?quote:25-05-2005: Snoijl komt terug; Basto, Magrão, Gyan en Paauwe mogen weg
[Bron: Feyenoord.nl]
Ferne Snoijl keert volgend seizoen, zoals verwacht, terug bij Feyenoord. De linksback sluit zich aan het begin van de voorbereiding bij de selectie. Bruno Basto, die nog een doorlopend contract heeft, kreeg te horen dat hij mag uitzien naar een nieuwe club. De Portugees kwam dit seizoen 18 keer in actie en maakte daarin één doelpunt.
Gerson Magrão mag verhuurd worden aan een andere club, zodat hij meer speelminuten kan maken op een hoger niveau. Er bestaat volgens Feyenoord.nl al interesse voor de Braziliaan.
Dat Gyan mag gaan uit zien naar een andere club was bekend. De Ghanees is inmiddels vrijwel hersteld van zijn meniscusoperatie, gaf woensdag in een gesprek met technisch directeur Mark Wotte aan dat hij graag regelmatiger aan spelen toe wil komen.
Ook het vertrek van Patrick Paauwe komt niet onverwachts. De verdediger kreeg zelfs al bloemen bij de laatse wedstrijd van dit seizoen. Ook Anthony Lurling mag uitzien naar een andere club.
Probleem mee ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:55 schreef WaStEd het volgende:
Anoniem heh ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef Cart_man het volgende:
Ja, om hem voor geld te kunnen verkopen...
Het zou best waar kunnen zijn maar dan moet je er een zaak van maken...quote:
En dan kan je het nog steeds anoniem online gooien hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het zou best waar kunnen zijn maar dan moet je er een zaak van maken...
Goh.. waar doet deze situatie me toch aan denken..quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit verhaal wat in Lunatic News stond is typerend voor het hele "opsporing verzocht" verhaal:
[..]
Gestapo@DenBosch.NL ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Goh.. waar doet deze situatie me toch aan denken..![]()
Als ik jou zo hoor wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geweld heeft ook echt met Feijenoord te maken hè.
Als ik jou zo hoor de laatste jaren, dan denk ik eerder met een jood van doen te hebben, dan met een Feijenoordfan...val ik je toch ook niet mee lastig of wel.quote:
Eerste waar ze naar kijken zijn bekende mensen hè...met hun kortzichtige visie denken ze al gauw met bekenden van doen te hebben. Wat vaak ook wel waar is, maar nu voor hun helaas niet het geval is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goh.. waar doet deze situatie me toch aan denken..![]()
Diewil wotte halen omdat dat zijn vriendje is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Dit zijn verdachten, en daar mag de politie volgens de wet toch geen foto's van publiceren?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
De gemiddelde terrorist of pedofiel wordt mooi onherkenbaar gemaakt met een balkje of blur-beeld. Maar de voetbalsupporter, het slijk der aarde, de grootste bedreiging voor de maatschapij moet vol in beeld.
Hallo, het zijn voetbalsupporters. Die hebben geen rechten in dit land, is toch maar tuig. Dat is al jaren bekend.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Dit zijn verdachten, en daar mag de politie volgens de wet toch geen foto's van publiceren?
Echt onzin inderdaad. Samir A. loopt zonder straf de gevangenis uit, maar als het een supporter is dan is het natuurlijk geen mens meer en is ie sowieso schuldig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hallo, het zijn voetbalsupporters. Die hebben geen rechten in dit land, is toch maar tuig. Dat is al jaren bekend.
Die haalt Feyenoord niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef fransie102 het volgende:
Volgend jaar toch nog een kans op CL bedenk ik me nu. Lang leve de play-offs
1 troost,zo'n heksenjacht is bij ons ook geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit verhaal wat in Lunatic News stond is typerend voor het hele "opsporing verzocht" verhaal:
[..]
quote:26/5/2005 - Talent Anderlecht krijgt garantie op plaats bij selectie Feyenoord
(Gepost door K)
BRON: Laatste Nieuws
Het 17-jarige talent van Anderlecht Timothy Derijck liet in Het Laatste Nieuws weten dat hij na terugkomst in Belgie (hij is in Hongarije voor het EK kwalificatietoernooi onder 19) als het aan de centrale verdediger ligt een contract voor vier seizoenen ondertekent bij Feyenoord. "Feyenoord is gewoon een sportieve verbetering. Daar krijg ik volgend jaar de garantie op een stek in de A-kern. Bij Anderlecht had ik die ook, maar daar zijn ze met 30 man. In Rotterdam werken ze met een beperkte kern van 18 spelers. Dat er een nieuwe trainer komt, verandert niets aan mijn keuze. Je moet je overal bewijzen. Na mijn knappe winterstage met Anderlecht in Marbella kreeg ik nooit meer een kans bij de eerste ploeg. Ik vind dat jammer. Misschien geloofden ze niet genoeg in mij."
Feyenoord Netwerk
Hij hoeft niet de gang naar de rechtbank te maken om een transfer af te dwingen, zo zegt hij. "Feyenoord heeft me al beloofd dat het de gevraagde transfersom zal betalen."
'Een beperkte kern van 18 man'? Wat hebben ze die jongen allemaal wijs gemaakt!quote:
Is er al vanuit Feijenoord bevestigd dat ze onderhandelen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
'Een beperkte kern van 18 man'? Wat hebben ze die jongen allemaal wijs gemaakt!
Inderdaad mooi! Wat een wedstrijd trouwens!quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens gisteren, interview met Dudek: "bedankt, groetjes allemaal aan die Feyenoorders"
quote:Politie faalt wederom (II)
Gisteren plaatsten wij een nieuwsbericht waarin wij melding maakten van twee onterechte arrestaties naar aanleiding van de ongeregeldheden op zondag 17 april. Vandaag ontvingen wij een ingezonden bericht over het derde geval van falend politie-optreden bij de opsporing van verdachten. Ook nu leek de persoon in kwestie in de verste verte niet op de persoon die gezocht werd. En ook nu waren excuses van de politie weer te veel gevraagd.
Wij zijn benieuwd welke consequenties er verbonden worden aan dit keer op keer falen van de politie. We zijn echter bang dat we het antwoord al weten: geen consequenties.
Ingezonden bericht
Aanvullend op jullie bericht over het ten onrechte aanhouden van verdachten van de rellen bij Feyenoord-020 het volgende:
Ook een vriend van mij is geheel ten onrechte aangehouden. 's Ochtends werd hij van zijn werk opgehaald en moest met twee rechercheurs meekomen naar het politiebureau in Rotterdam (zo'n 100 kilometer verderop). Uiteraard nam de politie niet de moeite om uit te leggen wat er precies aan de hand was. Op het bureau aangekomen werd hij eerst een tijdje in de cel vastgehouden, voordat hij uiteindelijk werd opgehaald voor een verhoor. Toen bleek dat hij verdacht was van de rellen, omdat er een foto van hem was gemaakt. Bij het zien van de foto bleek dat hij het niet was. Hij leek er zelfs niet op. Dus aan het einde van de middag was de zaak 'opgelost'.
Nu zou je verwachten dat de politie zijn excuses zou aanbieden voor het feit dat ze hem de gehele dag hadden vastgehouden. Nee hoor, hij werd zelfs niet eens terug naar huis gebracht. Afzetten op Rotterdam Centraal was alles wat de politie deed, de rest moest hij zelf maar uitzoeken (met de opmerking 'dat ze hem geeneens naar het station hoefden te brengen als ze dat niet zouden willen').
Kortom, de politie lijkt aardig wat steekjes te laten vallen in deze heksenjacht op de supporters.
Anoniem
quote:Feyenoord trekt Anderlecht-belofte aan
26/5/2005 11:07
Anderlecht-belofte Timothy Derijck staat op het punt een vierjarig contract te tekenen bij Feyenoord.
'Normaal zet ik bij mijn terugkeer naar België mijn krabbel', zegt Derijck in Het Nieuwsblad. De jeugdinternational verblijft momenteel met de Belgische jeugdselectie in Hongarije, waar hij het EK-kwalificatietoernooi speelt.
Naast de aanbieding van Feyenoord heeft Derijck naar eigen zeggen ook een garantie voor een plaats in de A-selectie op zak. 'Bij Anderlecht had ik die ook, maar daar zijn ze met dertig man. In Rotterdam werken ze met een beperkte kern van achttien spelers', zegt achttienjarige centrale verdediger. 'Dat er een nieuwe trainer komt, verandert niets aan mijn keuze. Je moet je overal bewijzen.'
Anderlecht kan wel een transfersom uit Rotterdam verwachten. 'Ik heb nu nog een semi-profcontract voor twee seizoenen lopen. Maar Feyenoord heeft me al beloofd dat het de gevraagde transfersom zal betalen.'
Wat een fantastische tegenstanders weet Feyenoord toch altijd weer te strikken....quote:Feyenoord oefent tegen Hertha Bsc
Feyenoord opent het nieuwe seizoen tegen het Duitse Hertha Bsc, dat weet Elf te melden. Op zondag 31 juli zal in de Kuip de aftrap van dit vriendschappelijke duel plaatsvinden. Na de wedstrijd tegen de club uit de Bundesliga, vliegt de selectie naar Engeland voor een oefenduel tegen Charlton Athletic, deze wedstrijd zal op woensdag 3 augustus worden afgewerkt. De wedstrijd is voor seizoenkaarthouders vrij te bezoeken. Net als vorig seizoen moet je je wel inschrijven voor dit duel.
Past wel in het rijtje Fulham, Southampton...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:16 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Wat een fantastische tegenstanders weet Feyenoord toch altijd weer te strikken....
Die speelt volgend jaar niet in Rotterdan maar in Eindhovenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:36 schreef SamuraiJack het volgende:
Is die Simons nou al binnen of hoe zit dat.
Omdat het veel mooiere clubs zijn, dan Fulham en Southampton.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:38 schreef fransie102 het volgende:
Waarom Westham of Sunderland? Dat zijn mindere clubs dan Fulham en Southampton.
Weinig ambitie bij het bestuur dusquote:26/5/2005 - Nieuwe Feyenoord coach moet jeugd gaan inbrengen; slechts een of twee versterkingen
(Gepost door K)
In het Rotterdams Dagblad zet Mark Wotte duidelijk de nieuwe koers uiteen. "De nieuwe coach zal moeten werken met de spelers die er nu zijn. De eigen talenten moeten volgend seizoen een kans krijgen. Er is hooguit ruimte voor een of twee gerichte versterkingen." Mogelijk komt er naast Vincken en Zuiverloon nog een jeugdspeler bij de selectie.
Feyenoord Netwerk
Verder zal de nieuwe coach een beslissing moeten nemen over het al dan niet blijven Leonardo, gaat Bandalovski naar Jong Feyenoord, kan Magrao naar een Nederlandse en een Portugese club verhuurd worden en zullen Edwin de Graaf, Sebastian Pardo en Patrick Mtiliga volgend seizoen waarschijnlijk niet meer tot de selectie behoren, zo meldt het Rotterdams Dagblad.
Alsof dat mogelijk is. Alsof dat wat uitmaakt.quote:
Het gebruiken van de jeugd juich ik ook zeker toe. Maar volgens mij heb je daarnaast wel wat meer echte versterkingen nodig dan een of twee.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alsof dat mogelijk is. Alsof dat wat uitmaakt.
Werd wel eens tijd dat Feijenoord de jeugd wat meer ging gebruiken.
Precies. Het afgelopen seizoen heeft bewezen hoe het nou niet moet. Een tiental spelers kopen in de hoop dat het wel goed komt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:16 schreef Staanplaats het volgende:
Weinig ambitie of eindelijk is een beetje gezond verstand?
Als een gek kopen heeft geen zin, gewoon van onderaf aan bouwen, met alle gevolgen die dat met zich mee kan brengen.
Tuurlijk kan we nog best wat gearriveerde spelers gebruiken, maar inpassen van jeugd hoeft niet direct een stap terug te betekenen.
Ik denk dat komend seizoen niet veel supporters gaan roepen dat Feyenoord kampioen wordt. Dit wordt het seizoen met de laagste verwachten sinds jaren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef Cart_man het volgende:
Zeg dat niet te hard...is ook nog niet zeker dat Simons komt...
Krijgen we volgend jaar weer zo een jaar dat iedere supporter zegt, dat we kampioen worden.
Dat wordt al sinds 1999 gezegd en zie waar het ons gebracht heeft.
Dat denk ik elk jaar weer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk dat komend seizoen niet veel supporters gaan roepen dat Feyenoord kampioen wordt. Dit wordt het seizoen met de laagste verwachten sinds jaren.
-PSV heeft meer geldquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef fransie102 het volgende:
Ja, en? PSV is een kutclub.
Laat dat nieuwsbericht eens zien wbt die interesse?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef Moreno het volgende:
[..]
-PSV heeft meer geld
-PSV heeft het goed gedaan in de CL dit jaar
-PSV heeft de landstitel gewonnen
-PSV pakt de beker
-Bij PSV loopt alles op rolletjes
-Met PSV speelt hij volgend seizoen CL
Mocht ie voor die boeren kiezen, in ieder geval iemand die we de hele wedstrijd verrot gaan schelden nu v. Bommel weg is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef Moreno het volgende:
[..]
-PSV heeft meer geld
-PSV heeft het goed gedaan in de CL dit jaar
-PSV heeft de landstitel gewonnen
-PSV pakt de beker
-Bij PSV loopt alles op rolletjes
-Met PSV speelt hij volgend seizoen CL
Dan winnen we de 1e paar wedstrijden weer met 6-0 ofzo, en slaat de stemming inderdaad meteen weer om.quote:
Nee sorry, 2 maanden verdovende middelen, bacardi, bier, veels te veel zon, zonnesteek, zorgen er elk jaar voor dat ik denk dat we kampioen kunnen worden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk dat komend seizoen niet veel supporters gaan roepen dat Feyenoord kampioen wordt. Dit wordt het seizoen met de laagste verwachten sinds jaren.
Hij twijfelt nog dusquote:26/5/2005 - Kuyt in Sportweek: na interlands beslissing over komend seizoen
(Gepost door K)
Sportweek heeft deze week een interview met Dirk Kuyt. Daarin gaat de aanvaller onder andere uiteraard in op het vertrek van Ruud Gullit. Hij roept de club verder op om nu risico's te nemen. "We kunnen niet voor de vierde keer op rij een bijrol spelen in de
strijd om de landstitel." Hij gaf aan pas na de komende interlands van het Nederlands elftal een definitieve beslissing te nemen waar hij volgend seizoen speelt. "Na 8 juni neem ik pas een beslissing."
Simons is te goed voor Feyenoord.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:
Net alsof Simons de man is ofzo
En volgend jaar eigen jeugd erin
Wel de man die Feyenoord enorm kan versterken. Zonder zo'n speler is Feyenoord volgend seizoen nog steeds los zand.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:
Net of een jeugdspeler meteen een leider in het veld kan zijn, die we juist zo hard nodig hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:
We zijn het eens.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:56 schreef fransie102 het volgende:
[..]Kun jij niet een hele vervelende ziekte krijgen ofzo?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:56 schreef fransie102 het volgende:
[..]Kun jij niet een hele vervelende ziekte krijgen ofzo?
Zoiets.quote:
Ik haak af.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef Moreno het volgende:
Laten we het weer over Feyenoord hebben please....
Waar baseer je dat nou weer op man...Niks is nog zeker, dus gewoon afwachten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef Moreno het volgende:
Simons komt dus niet, wat nu?
Ik denk dat als ze Sollied weten te strikken dat Simons nog wel komt, anders moet de nieuwe coach maar als een echte nazi de groep wat respect bij brengen, voor elkaar, maar vooral voor de club Feyenoord en de supporters.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef Moreno het volgende:
Simons komt dus niet, wat nu?
Mnou, het is wel een speler die we nodig hebben. Noem eens een betere speler die we voor die plek zouden kunnen halen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op man...Niks is nog zeker, dus gewoon afwachten.
En dan nog, Simons bij Feijenoord hoeft niet te betekenen dat alles opeens beter wordt...
Je hebt Ghaly nog steeds in je selectie zitten. Die kan ook zeker wel voetballen, maar is vaak nog te nonchalant. Een goede trainer weet hem wel te motiveren. Of die dezelfde kwaliteiten als Simons heeft weet ik niet. Heb die Belg nog nooit zien spelen namelijk...Voordeel van Simons is dat hij de taal spreekt...quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Mnou, het is wel een speler die we nodig hebben. Noem eens een betere speler die we voor die plek zouden kunnen halen?
Klopt wel, maar Ghaly is geen leider. Die heeft er juist een nodig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je hebt Ghaly nog steeds in je selectie zitten. Die kan ook zeker wel voetballen, maar is vaak nog te nonchalant. Een goede trainer weet hem wel te motiveren. Of die dezelfde kwaliteiten als Simons heeft weet ik niet. Heb die Belg nog nooit zien spelen namelijk...Voordeel van Simons is dat hij de taal spreekt...
Is nog de vraag of die Belg wel zo een taak op zich kan nemen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar Ghaly is geen leider. Die heeft er juist een nodig.
terwijl hij 2 weken geleden nog gezegd heeft dat hij zeker niet zou gaan vertrekken na afgelopen seizoen. Dat hij niet iemand was die het zinkende schip zou verlaten.quote:
De afgelopen 2 weken is er ook flink wat gebeurd bij Feyenoordquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
terwijl hij 2 weken geleden nog gezegd heeft dat hij zeker niet zou gaan vertrekken na afgelopen seizoen. Dat hij niet iemand was die het zinkende schip zou verlaten.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef Erasmusch het volgende:
Voordeel: als Kuijt zou vertrekken, is Joriens positie helemaal onhoudbaar.
Feijenoord is al tijden een zinkend schip...2002 was een incidenteel succes. Om het aftreden van Jorien wordt al jaren geroepen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:47 schreef fransie102 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 weken is er ook flink wat gebeurd bij Feyenoord![]()
Maar Feyenoord wordt juist een "zinkend schip" als spelers als Kuyt vertrekken.
ja, heb ik gelezen van die evalutie. Dacht toen al hetzelfde als ik net heb neergezet. Ik zou Kuyt juist niet het type vinden dat daar op terugkomt. Zeker niet gezien zijn spel en goede gedrag gedrag tov van feyenoord (inzet, team op proberen te trekken, voortrekkersrol, begrijpend tov klagende supporters enz).quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:47 schreef Cart_man het volgende:
Toen was Gullit er nog hè...denk dat zoiets in zijn beslissing heeft meegewogen...
Maar ach, zei al in mijn evaluatie van de spelers dat hij zou vertrekken. Hecht weinig waarde meer aan woorden van spelers, trainers of voorzitters...meeste liegen je voor.
zie post hierbovenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:47 schreef fransie102 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 weken is er ook flink wat gebeurd bij Feyenoord![]()
Maar Feyenoord wordt juist een "zinkend schip" als spelers als Kuyt vertrekken.
Volgens mij wordt er door de joodjes al 20 jaar geroepen dat Feyenoord een zinkend schip is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord is al tijden een zinkend schip...2002 was een incidenteel succes. Om het aftreden van Jorien wordt al jaren geroepen.
ja, echt spelers die én kunnen voetballen én het vuurtje aanwakkeren, vechten om de bal, gevoel hebben voor de club feyenoord, weten wat het voor supporters betekent, om het in jullie termen te zeggen: 'bloed, zweet en tranen, enz.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:57 schreef fransie102 het volgende:
Ja, Kalou, Castelen, Lodewijks en Goor stellen niets voor
Hazes héquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:00 schreef The_Hives het volgende:
om het in jullie termen te zeggen: 'bloed, zweet en tranen, enz.
Precies. Feijenoord heeft er daar een paar van nodig. Ostlund vind ik wel iemand die voor zoiets geschikt is, ware het niet dat hij niet echt de kwaliteiten heeft om een ploeg op sleeptouw te nemen...dat idee heb ik tenminste..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, echt spelers die én kunnen voetballen én het vuurtje aanwakkeren, vechten om de bal, gevoel hebben voor de club feyenoord, weten wat het voor supporters betekent, om het in jullie termen te zeggen: 'bloed, zweet en tranen, enz.
Spelers als kuyt hebben jullie er maar 1 van.
Hazesquote:
Tuurlijk, maar bovengenoemde spelers zouden in een team met een stuk of 3 'werkers' wel altijd goed functioneren, heb ik het gevoel. Zet er een type Bosvelt en een type Landzaat in en het team draait.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, echt spelers die én kunnen voetballen én het vuurtje aanwakkeren, vechten om de bal, gevoel hebben voor de club feyenoord, weten wat het voor supporters betekent, om het in jullie termen te zeggen: 'bloed, zweet en tranen, enz.
Spelers als kuyt hebben jullie er maar 1 van.
niet dat ik dat nodig vindquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies. Feijenoord heeft er daar een paar van nodig.
hij is er nog maar kort bij, maar op een paar harde potjes na zie ik dat toch niet in hem.quote:Ostlund vind ik wel iemand die voor zoiets geschikt is, ware het niet dat hij niet echt de kwaliteiten heeft om een ploeg op sleeptouw te nemen...dat idee heb ik tenminste..
Lijkt me niet verstandig, dan is zijn leven niet meer zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:04 schreef Zjakkie het volgende:
Het probleem met het aftreden van vd Herik is dat ie zn geld meeneemt en Feyenoord dat helemaal failliet is
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, dan is zijn leven niet meer zeker.
hoeveel stopt hij eigenlijk in feyenoord? En stopt hij er eigenlijk wel nog steeds geld in? Jullie hadden toch ook een soort van 'aandelen' ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:04 schreef Zjakkie het volgende:
Het probleem met het aftreden van vd Herik is dat ie zn geld meeneemt en Feyenoord dat helemaal failliet is
Jorien heeft op de forumavond verklaard dat er geen knaken van hem meer in Feyenoord zitten. Die lening is afgelost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:04 schreef Zjakkie het volgende:
waarom wéér afhankelijk worden van 1 man met poen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:14 schreef RedGuy het volgende:
We moeten gewoon een Rotterdamse zakenman hebben als voorzitter die nog gewoon Feyenoordsupporter is.
Vanwege die mooie stadion-plannen denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef fransie102 het volgende:
Trouwens, waarom moet zo'n grote club als Feyenoord het hebben van wat centjes van 1 voorzitter? Waarom kan Feyenoord niet makkelijk zelf overleven?
En dat stadion wordt betaald door de voorzitterquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vanwege die mooie stadion-plannen denk ik
Is AZ afhankelijk van Scheringa? En PSV nog van het bedrijf Philips?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom wéér afhankelijk worden van 1 man met poen?
jaquote:
geen bezit, wel een noodzakelijke verbondenheid die verder gaat (ondanks wat men zegt als er een andere hoofdsponsor komt) dan het hoofdsponsorschap..quote:En PSV nog van het bedrijf Philips?
De pot verwijt de ketel... Als je zulke domme conclusies trekt, dan is het VMBO nog te zwaar voor je.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En dat stadion wordt betaald door de voorzitter
Mag jij al stemmen?
Mag jij al stemmen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel... Als je zulke domme conclusies trekt, dan is het VMBO nog te zwaar voor je.
Kap eens met trollen hier!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
De pot verwijt de ketel... Als je zulke domme conclusies trekt, dan is het VMBO nog te zwaar voor je.
Ik gooi een balletje op over dat nieuwe stadion; Is dat verboden?quote:
Ach, jij bent wel erg optimistisch.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:03 schreef cultheld het volgende:
Team voor volgend seizoen:
Babos
Östlund - Zuiverloon - Saïdi - Bosschaart
Ghaly - Hofs - Ono - Goor
Kalou - Boussabon
CL-waardig. Ik denk dat Feyenoord komend seizoen voor de triple gaat.
De manier waarop je het hier en ook in andere topics doet roept nogal wat irritaties op bij de andere users. Zoveel zelfs dat men al om een ban voor je vraagt in ons FB-topic.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Ik gooi een balletje op over dat nieuwe stadion; Is dat verboden?
Nee dat is niet waar; Begrijpend lezen is niet je sterkste kant.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:46 schreef RedGuy het volgende:
Je begint sneu te doen over VMBO, want die mensen zijn blijkbaar minder..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:42 schreef RedGuy het volgende:
Precies, trollen doe je maar in het Ajax topic.
Vertel eens, beste golfer, wiens leven heb ik verziekt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De manier waarop je het hier en ook in andere topics doet roept nogal wat irritaties op bij de andere users. Zoveel zelfs dat men al om een ban voor je vraagt in ons FB-topic.
Om dat te voorkomen, want je irriteert steeds meer users, zou ik jouw manier van posten maar eens gaan aanpassen, want anders ga je er echt binnenkort een keer vanaf.![]()
Je bent aan het trollen. Is het zo ingewikkeld?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vertel eens, beste golfer, wiens leven heb ik verziekt?![]()
Ik ben niet degene die hier anderen ziektes toewenst; Persoonlijk word ik eigenlijk ook niet, dus wat is je probleem?
Gewoon je kkmuil houden...Voer deze discussie eens ergens anders.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier anderen ziektes toewenst; Persoonlijk word ik eigenlijk ook niet, dus wat is je probleem?
Mag je verder in ons FB topic bespreken als je blijkbaar niet kunt lezen wat er staat: kappen met trollen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een uitkering, jaaa!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:46 schreef RedGuy het volgende:
Je begint sneu te doen over VMBO, want die mensen zijn blijkbaar minder..
Ik bedoel dan ook investeren in een speler waarvan de meerwaarde duidelijk is, zoals bij Simons, ook als je het niet helemaal rond krijgt aan het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord investeerd al. Als je hoort dat ze in de laatste jaren voor 26 miljoen aan spelers hebben gekocht en voor maar 17 miljoen hebben verkocht, dan is dat een investering te noemen. Dus die fabeltjes dat ze niet investeren is onzin. Ze doen het op de foute manier, dat is weer wat anders.
[..]
Ik heb een uitkering, jaaa!!!![]()
Lazovic neemt al een kwart voor zn rekening...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord investeerd al. Als je hoort dat ze in de laatste jaren voor 26 miljoen aan spelers hebben gekocht en voor maar 17 miljoen hebben verkocht, dan is dat een investering te noemen. Dus die fabeltjes dat ze niet investeren is onzin. Ze doen het op de foute manier, dat is weer wat anders.
quote:Beste jeugdopleiding betaald voetbal
Naam Percent
Ajax 20.2%
FC Twente/Heracles 39.6%
Feyenoord 40.2%
Iedereen kan daar stemmen, dus blijkbaar hebben nogal wat Rotterdammers daar hun stem uitgebracht?quote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen kan daar stemmen, dus blijkbaar hebben nogal wat Rotterdammers daar hun stem uitgebracht?
Volgende week bij de ga ik m'n Ajax-vriendjes ook wijzen op de poll: Wie heeft de beste spits van de HCE? Wedden dat Ajax wint?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
http://www.eisma.nl/trainerscongres/
Als de Telegraaf het meldt zal het wel erg concreet zijn, weet iemand ook goed goed (of slecht) hij isquote:´Feyenoord onderhandelt met Liverpool over Vignal´
De Telegraaf meldt dat Feyenoord de onderhandelingen heeft gestart met Liverpool omtrent een transfer van de Franse back Gregory Vignal. Liverpool verhuurde de 23-jarige speler afgelopen seizoen aan Glasgow Rangers. Hij werd al enige tijd met Feyenoord in verband gebracht.
Natuurlijk weet je dat wel. Als er niets doorstroomt, is de jeugdopleiding per definitie niet goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Feyenoord heeft wel een goede jeugdopleiding, maar er stroomt zelden iets door dus je kunt nooit echt weten of die opleiding echt zo goed is.
Probleem kan ook ergens anders liggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je dat wel. Als er niets doorstroomt, is de jeugdopleiding per definitie niet goed.
Dus hij kwam niet voor Kuijt en Kalou vind ikquote:Tony Adams kan stage lopen bij Feyenoord
27/5/2005 11:56
De mogelijkheid bestaat dat oud-Arsenal-verdediger - en scout Tony Adams volgend jaar komt stage lopen bij Feyenoord. De Engelseman was al een paar keer op visite in de Rotterdamse Kuip.
Feyenoord ziet de komst van Adams helemaal zitten en heeft de ex-prof het aanbod gedaan om een seizoen als stagiaire te fungeren.
'Hij is een paar keer hier geweest en enthousiast geraakt', zegt manager jeugdopleiding Henk van Stee in het AD. 'Het is goed voor ons wanneer een oud-topverdediger als hij zich met talenten bezighoudt.
Overigens wordt Mario Been door Henk Duut opgevolgd als trainer van Jong Feyenoord. Duut was afgelopen seizoen nog één van de twee assistenten van de eerder deze week ontslagen Ruud Gullit.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
Probleem kan ook ergens anders liggen. ligt ergens anders.
Ik ga hem gelijk halenquote:FEYENOORD DVD SEIZOEN 2004/2005 ZATERDAG IN DE WINKELS
De Feyenoord-DVD van het seizoen 2004/2005 is vanaf zaterdag in het gehele land te koop. Het was niet het beste seizoen in de geschiedenis van Feyenoord, maar wel een veelbewogen voetbaljaargang waarin de Rotterdammers het meeste aantal doelpunten maakten in de eredivisie. Laat in twee uur tijd nog eens de unieke beelden aan je voorbij gaan. Bekijk hoe het koningskoppel Kuyt en Kalou tot wasdom komt, Bart Goor zich ontwikkelt tot stille kracht van het elftal, Karim Saidi vanaf het eerste moment meedogenloos optreedt in de defensie en de razendsnelle Romeo Castelen verrassend doorbreekt.
Extra is een interview met Gullit in Ghana, de opname van de cd-single ‘Feyenoord is het Toverwoord’ en een interview met Kalou senior, de vader van Bonaventure en Salomon.
De DVD is voor ¤ 17,95 te koop in de Feyenoord FanShops en in de Megastore via www.feyenoord.nl.
Nooit volledig en toppers breken sowieso wel door, al is het bij een andere club.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Probleem kan ook ergens anders liggen.
Och, wat betreft de jeugd:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nooit volledig en toppers breken sowieso wel door, al is het bij een andere club.
Blijft een beetje gokken met dat soort voetballers.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Als hij zijn niveau van Montpellier haalt niet. Maar Bruno Basto zou ook geen achteruitgang geweest moeten zijn.
Mee eens. Ik denk dat dat wel een goede kan worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik zou het verstandig vinden als Snoyl gewoon eens 34 keer mag ballen.
Onzin. De opleiding kan wel goed zijn, maar de begeleiding kan falen. Dan ligt het niet aan de jeugdopleiding, maar bijvoorbeeld aan de trainer van het 1e.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je dat wel. Als er niets doorstroomt, is de jeugdopleiding per definitie niet goed.
Bron: vi.nlquote:'Feyenoord meldt zich bij RKC voor Erwin Koeman'
27/5/2005 19:51
Erwin Koeman lijkt de titel 'kandidaat nummer 1' om de nieuwe trainer van Feyenoord worden te hebben overgenomen van Foeke Booy. Het NOS Sportjournaal meldt dat Feyenoord zich officieel heeft gemeld bij RKC Waalwijk, de huidige werkgever van de oudste van de gebroeders Koeman.
Feyenoord is hard op zoek naar een nieuwe hoofdcoach nadat Ruud Gullit maandag opstapte. De Amsterdammer kreeg het niet voor elkaar aan de - mede door hem zelf - opgeklopte verwachtingen in Rotterdam te voldoen.
Erwin Koeman presteerde met RKC in zijn eerste jaar op eigen benen naar behoren. Met bescheiden middelen eindigde hij met zijn ploeg op de negende plaats, nog net in het linkerrijtje.
Voor RKC was hij assistent-trainer bij PSV onder Guus Hiddink. In Eindhoven leek hij een prominente rol te kunnen gaan vervullen als veldtrainer naast manager Hiddink. Toch koos Erwin Koeman ervoor om het direct voor het zeggen te hebben bij RKC.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:54 schreef Cart_man het volgende:
Zowiezo moet je hem het voordeel van de twijfel geven. Zitten nu alweer gasten te kankeren over het feit dat hij wordt gehaald. Is ook nooit goed...
Ik zei het een paar dagen geleden nog...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:05 schreef heiden6 het volgende:
Erwin Koeman?Dat had ik nou echt niet verwacht.
Jij hebt het vaak bij het juiste eind met dit soort dingen de laatste tijd ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zei het een paar dagen geleden nog...
Dat klopt, het is een beetje standaard negatieve reactie. Het is alleen geen echte 'feyenoorder', helemaal niet eigenlijk. Ik weet even niet of dat een voordeel of nadeel is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is er iets mis mee overigens? Geloof namelijk dat het nooit goed is. Net zoals het halen van spelers, wie er ook gehaald wordt. Het is nooit, maar dan ook nooit goed.
Lijkt me weinig mis mee, maar het is een verrassende keus. Hij leek mij in ieder geval altijd wat sympathieker dan z'n broer....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is er iets mis mee overigens? Geloof namelijk dat het nooit goed is. Net zoals het halen van spelers, wie er ook gehaald wordt. Het is nooit, maar dan ook nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |