De manier waarop je het hier en ook in andere topics doet roept nogal wat irritaties op bij de andere users. Zoveel zelfs dat men al om een ban voor je vraagt in ons FB-topic.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Ik gooi een balletje op over dat nieuwe stadion; Is dat verboden?
Nee dat is niet waar; Begrijpend lezen is niet je sterkste kant.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:46 schreef RedGuy het volgende:
Je begint sneu te doen over VMBO, want die mensen zijn blijkbaar minder..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:42 schreef RedGuy het volgende:
Precies, trollen doe je maar in het Ajax topic.
Vertel eens, beste golfer, wiens leven heb ik verziekt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De manier waarop je het hier en ook in andere topics doet roept nogal wat irritaties op bij de andere users. Zoveel zelfs dat men al om een ban voor je vraagt in ons FB-topic.
Om dat te voorkomen, want je irriteert steeds meer users, zou ik jouw manier van posten maar eens gaan aanpassen, want anders ga je er echt binnenkort een keer vanaf.![]()
Je bent aan het trollen. Is het zo ingewikkeld?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vertel eens, beste golfer, wiens leven heb ik verziekt?![]()
Ik ben niet degene die hier anderen ziektes toewenst; Persoonlijk word ik eigenlijk ook niet, dus wat is je probleem?
Gewoon je kkmuil houden...Voer deze discussie eens ergens anders.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier anderen ziektes toewenst; Persoonlijk word ik eigenlijk ook niet, dus wat is je probleem?
Mag je verder in ons FB topic bespreken als je blijkbaar niet kunt lezen wat er staat: kappen met trollen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een uitkering, jaaa!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:46 schreef RedGuy het volgende:
Je begint sneu te doen over VMBO, want die mensen zijn blijkbaar minder..
Ik bedoel dan ook investeren in een speler waarvan de meerwaarde duidelijk is, zoals bij Simons, ook als je het niet helemaal rond krijgt aan het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord investeerd al. Als je hoort dat ze in de laatste jaren voor 26 miljoen aan spelers hebben gekocht en voor maar 17 miljoen hebben verkocht, dan is dat een investering te noemen. Dus die fabeltjes dat ze niet investeren is onzin. Ze doen het op de foute manier, dat is weer wat anders.
[..]
Ik heb een uitkering, jaaa!!!![]()
Lazovic neemt al een kwart voor zn rekening...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord investeerd al. Als je hoort dat ze in de laatste jaren voor 26 miljoen aan spelers hebben gekocht en voor maar 17 miljoen hebben verkocht, dan is dat een investering te noemen. Dus die fabeltjes dat ze niet investeren is onzin. Ze doen het op de foute manier, dat is weer wat anders.
quote:Beste jeugdopleiding betaald voetbal
Naam Percent
Ajax 20.2%
FC Twente/Heracles 39.6%
Feyenoord 40.2%
Iedereen kan daar stemmen, dus blijkbaar hebben nogal wat Rotterdammers daar hun stem uitgebracht?quote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen kan daar stemmen, dus blijkbaar hebben nogal wat Rotterdammers daar hun stem uitgebracht?
Volgende week bij de ga ik m'n Ajax-vriendjes ook wijzen op de poll: Wie heeft de beste spits van de HCE? Wedden dat Ajax wint?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
http://www.eisma.nl/trainerscongres/
Als de Telegraaf het meldt zal het wel erg concreet zijn, weet iemand ook goed goed (of slecht) hij isquote:´Feyenoord onderhandelt met Liverpool over Vignal´
De Telegraaf meldt dat Feyenoord de onderhandelingen heeft gestart met Liverpool omtrent een transfer van de Franse back Gregory Vignal. Liverpool verhuurde de 23-jarige speler afgelopen seizoen aan Glasgow Rangers. Hij werd al enige tijd met Feyenoord in verband gebracht.
Natuurlijk weet je dat wel. Als er niets doorstroomt, is de jeugdopleiding per definitie niet goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Feyenoord heeft wel een goede jeugdopleiding, maar er stroomt zelden iets door dus je kunt nooit echt weten of die opleiding echt zo goed is.
Probleem kan ook ergens anders liggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je dat wel. Als er niets doorstroomt, is de jeugdopleiding per definitie niet goed.
Dus hij kwam niet voor Kuijt en Kalou vind ikquote:Tony Adams kan stage lopen bij Feyenoord
27/5/2005 11:56
De mogelijkheid bestaat dat oud-Arsenal-verdediger - en scout Tony Adams volgend jaar komt stage lopen bij Feyenoord. De Engelseman was al een paar keer op visite in de Rotterdamse Kuip.
Feyenoord ziet de komst van Adams helemaal zitten en heeft de ex-prof het aanbod gedaan om een seizoen als stagiaire te fungeren.
'Hij is een paar keer hier geweest en enthousiast geraakt', zegt manager jeugdopleiding Henk van Stee in het AD. 'Het is goed voor ons wanneer een oud-topverdediger als hij zich met talenten bezighoudt.
Overigens wordt Mario Been door Henk Duut opgevolgd als trainer van Jong Feyenoord. Duut was afgelopen seizoen nog één van de twee assistenten van de eerder deze week ontslagen Ruud Gullit.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
Probleem kan ook ergens anders liggen. ligt ergens anders.
Ik ga hem gelijk halenquote:FEYENOORD DVD SEIZOEN 2004/2005 ZATERDAG IN DE WINKELS
De Feyenoord-DVD van het seizoen 2004/2005 is vanaf zaterdag in het gehele land te koop. Het was niet het beste seizoen in de geschiedenis van Feyenoord, maar wel een veelbewogen voetbaljaargang waarin de Rotterdammers het meeste aantal doelpunten maakten in de eredivisie. Laat in twee uur tijd nog eens de unieke beelden aan je voorbij gaan. Bekijk hoe het koningskoppel Kuyt en Kalou tot wasdom komt, Bart Goor zich ontwikkelt tot stille kracht van het elftal, Karim Saidi vanaf het eerste moment meedogenloos optreedt in de defensie en de razendsnelle Romeo Castelen verrassend doorbreekt.
Extra is een interview met Gullit in Ghana, de opname van de cd-single ‘Feyenoord is het Toverwoord’ en een interview met Kalou senior, de vader van Bonaventure en Salomon.
De DVD is voor ¤ 17,95 te koop in de Feyenoord FanShops en in de Megastore via www.feyenoord.nl.
Nooit volledig en toppers breken sowieso wel door, al is het bij een andere club.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Probleem kan ook ergens anders liggen.
Och, wat betreft de jeugd:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nooit volledig en toppers breken sowieso wel door, al is het bij een andere club.
Blijft een beetje gokken met dat soort voetballers.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Als hij zijn niveau van Montpellier haalt niet. Maar Bruno Basto zou ook geen achteruitgang geweest moeten zijn.
Mee eens. Ik denk dat dat wel een goede kan worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik zou het verstandig vinden als Snoyl gewoon eens 34 keer mag ballen.
Onzin. De opleiding kan wel goed zijn, maar de begeleiding kan falen. Dan ligt het niet aan de jeugdopleiding, maar bijvoorbeeld aan de trainer van het 1e.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je dat wel. Als er niets doorstroomt, is de jeugdopleiding per definitie niet goed.
Bron: vi.nlquote:'Feyenoord meldt zich bij RKC voor Erwin Koeman'
27/5/2005 19:51
Erwin Koeman lijkt de titel 'kandidaat nummer 1' om de nieuwe trainer van Feyenoord worden te hebben overgenomen van Foeke Booy. Het NOS Sportjournaal meldt dat Feyenoord zich officieel heeft gemeld bij RKC Waalwijk, de huidige werkgever van de oudste van de gebroeders Koeman.
Feyenoord is hard op zoek naar een nieuwe hoofdcoach nadat Ruud Gullit maandag opstapte. De Amsterdammer kreeg het niet voor elkaar aan de - mede door hem zelf - opgeklopte verwachtingen in Rotterdam te voldoen.
Erwin Koeman presteerde met RKC in zijn eerste jaar op eigen benen naar behoren. Met bescheiden middelen eindigde hij met zijn ploeg op de negende plaats, nog net in het linkerrijtje.
Voor RKC was hij assistent-trainer bij PSV onder Guus Hiddink. In Eindhoven leek hij een prominente rol te kunnen gaan vervullen als veldtrainer naast manager Hiddink. Toch koos Erwin Koeman ervoor om het direct voor het zeggen te hebben bij RKC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |