Ik denk dat komend seizoen niet veel supporters gaan roepen dat Feyenoord kampioen wordt. Dit wordt het seizoen met de laagste verwachten sinds jaren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef Cart_man het volgende:
Zeg dat niet te hard...is ook nog niet zeker dat Simons komt...
Krijgen we volgend jaar weer zo een jaar dat iedere supporter zegt, dat we kampioen worden.
Dat wordt al sinds 1999 gezegd en zie waar het ons gebracht heeft.
Dat denk ik elk jaar weer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk dat komend seizoen niet veel supporters gaan roepen dat Feyenoord kampioen wordt. Dit wordt het seizoen met de laagste verwachten sinds jaren.
-PSV heeft meer geldquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef fransie102 het volgende:
Ja, en? PSV is een kutclub.
Laat dat nieuwsbericht eens zien wbt die interesse?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef Moreno het volgende:
[..]
-PSV heeft meer geld
-PSV heeft het goed gedaan in de CL dit jaar
-PSV heeft de landstitel gewonnen
-PSV pakt de beker
-Bij PSV loopt alles op rolletjes
-Met PSV speelt hij volgend seizoen CL
Mocht ie voor die boeren kiezen, in ieder geval iemand die we de hele wedstrijd verrot gaan schelden nu v. Bommel weg is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef Moreno het volgende:
[..]
-PSV heeft meer geld
-PSV heeft het goed gedaan in de CL dit jaar
-PSV heeft de landstitel gewonnen
-PSV pakt de beker
-Bij PSV loopt alles op rolletjes
-Met PSV speelt hij volgend seizoen CL
Dan winnen we de 1e paar wedstrijden weer met 6-0 ofzo, en slaat de stemming inderdaad meteen weer om.quote:
Nee sorry, 2 maanden verdovende middelen, bacardi, bier, veels te veel zon, zonnesteek, zorgen er elk jaar voor dat ik denk dat we kampioen kunnen worden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik denk dat komend seizoen niet veel supporters gaan roepen dat Feyenoord kampioen wordt. Dit wordt het seizoen met de laagste verwachten sinds jaren.
Hij twijfelt nog dusquote:26/5/2005 - Kuyt in Sportweek: na interlands beslissing over komend seizoen
(Gepost door K)
Sportweek heeft deze week een interview met Dirk Kuyt. Daarin gaat de aanvaller onder andere uiteraard in op het vertrek van Ruud Gullit. Hij roept de club verder op om nu risico's te nemen. "We kunnen niet voor de vierde keer op rij een bijrol spelen in de
strijd om de landstitel." Hij gaf aan pas na de komende interlands van het Nederlands elftal een definitieve beslissing te nemen waar hij volgend seizoen speelt. "Na 8 juni neem ik pas een beslissing."
Simons is te goed voor Feyenoord.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:
Net alsof Simons de man is ofzo
En volgend jaar eigen jeugd erin
Wel de man die Feyenoord enorm kan versterken. Zonder zo'n speler is Feyenoord volgend seizoen nog steeds los zand.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:
Net of een jeugdspeler meteen een leider in het veld kan zijn, die we juist zo hard nodig hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:54 schreef rotskibo het volgende:
We zijn het eens.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:56 schreef fransie102 het volgende:
[..]Kun jij niet een hele vervelende ziekte krijgen ofzo?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:56 schreef fransie102 het volgende:
[..]Kun jij niet een hele vervelende ziekte krijgen ofzo?
Zoiets.quote:
Ik haak af.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef Moreno het volgende:
Laten we het weer over Feyenoord hebben please....
Waar baseer je dat nou weer op man...Niks is nog zeker, dus gewoon afwachten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef Moreno het volgende:
Simons komt dus niet, wat nu?
Ik denk dat als ze Sollied weten te strikken dat Simons nog wel komt, anders moet de nieuwe coach maar als een echte nazi de groep wat respect bij brengen, voor elkaar, maar vooral voor de club Feyenoord en de supporters.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef Moreno het volgende:
Simons komt dus niet, wat nu?
Mnou, het is wel een speler die we nodig hebben. Noem eens een betere speler die we voor die plek zouden kunnen halen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op man...Niks is nog zeker, dus gewoon afwachten.
En dan nog, Simons bij Feijenoord hoeft niet te betekenen dat alles opeens beter wordt...
Je hebt Ghaly nog steeds in je selectie zitten. Die kan ook zeker wel voetballen, maar is vaak nog te nonchalant. Een goede trainer weet hem wel te motiveren. Of die dezelfde kwaliteiten als Simons heeft weet ik niet. Heb die Belg nog nooit zien spelen namelijk...Voordeel van Simons is dat hij de taal spreekt...quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Mnou, het is wel een speler die we nodig hebben. Noem eens een betere speler die we voor die plek zouden kunnen halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |