abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27345090
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Idd ja. Als je ziet dat Ajax 7 voor VdV vraagt.
Elk bedrag is te laag. Als Kuijt of Kalou Feyenoord gaat verlaten deze zomer, dan is de kans groot dat ze volgend seizoen degraderen, komt mij natuurlijk goed uit, maar ik denk dat het voor Feyenoord een minder interessant en prettig vooruitzicht is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:02:21 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27345322
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ajax ook
Men blijft zich maar blind staren op Amsterdam
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:07:28 #103
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27345483
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef twi het volgende:

[..]

Men blijft zich maar blind staren op Amsterdam
Wacht ff...

Het is Loek he...
A.M.A.B
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:11:24 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27345611
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wacht ff...

Het is Loek he...
Oke, oke, Loek staart zich blind op Amsterdam. Lijkt wel alsof 'ie een shortcut heeft geinstalleerd in Firefox. Druk op een knopje en er wordt een "Ajax ook" reactie geplaatst
pi_27345882
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Iemand die geweld goed keurt is geen Feyenoorder.

[ Bericht 2% gewijzigd door fransie102 op 25-05-2005 17:42:01 ]
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:22:23 #106
55651 JaWi
Shalom.
pi_27347522
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:19 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Wat een slap gelul .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:36:33 #107
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_27347917
Foeke Booy lijkt me trouwens best een geschikte kandidaat, maar ik weet niet of het de beste mogelijke optie is voor Feyenoord.

Snoyl terug = speelde goed seizoen bij FCDB!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_27347957
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Foeke Booy lijkt me trouwens best een geschikte kandidaat, maar ik weet niet of het de beste mogelijke optie is voor Feyenoord.

Alle succes voor en met snoyl!
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:37:57 #109
55651 JaWi
Shalom.
pi_27347967
Snoyl speelde een puike wedstrijd tegen Feyenoord .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:38:51 #110
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27348010
quote:

Voor Feyenoord lijkt me het beter niet te gokken nu en een coach te nemen met veel ervaring en prijzen.
Sollied is misschien geen verkeerde voor Feyenoord, als hij zich niet te veel aantrekt van de politieke partij Feyenoord.
too much is not enough....
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:49:39 #111
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27348365
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:19 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Geweld heeft ook echt met Feijenoord te maken hè.
A.M.A.B
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:52:37 #112
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_27348444
Dit verhaal wat in Lunatic News stond is typerend voor het hele "opsporing verzocht" verhaal:
quote:
Heksenjacht

Maandagochtend 2 mei, zes uur ‘s morgens. Ik schrik wakker. Barst, hoor ik nu mijn deurbel op dit tijdstip? Ja verdomd, nog eens. Brak, als gevolg van wéér een avond verdriet verzuipen na wéér zo’n “wereldwedstrijd” strompel ik naar de voordeur en ontwaar twee agenten. Shit, dacht ik, er zal toch niets met mijn familie gebeurd zijn?

Ik doe open en krijg een papiertje onder mijn neus gehouden, dat schijnbaar meedeelt dat ik ben aangehouden op verdenking van openbare geweldpleging tijdens de wedstrijd Feyenoord - 020 en of ik maar even mee wilde komen naar het politiebureau in Gouda. In de veronderstelling dat dit op een groot misverstand berust en dat het het snelste is opgelost door maar even mee te gaan. Het ter plaatse eventjes uitleggen en mij zo soepel mogelijk op te stellen.

Immers, ik zat toch, met een paar mede Pub-Tigers, in Edinburgh dat weekend (volkomen verkeerd gepland natuurlijk, maar goed, in december al geboekt en never nooit rekening gehouden met de wedstrijd tegen 020 en belofte maakt nu eenmaal schuld, hoe klote dat ook is...) en tegen de tijd dat ik terug op Schiphol landde was de moeder aller wedstrijden al aan de gang.

Hoe anders zou het verlopen, toen ik rond kwart over zes bij het politiebureau arriveerde werd mij gesommeerd mijn portemonnee, riem en schoenen af te geven/uit te trekken, waarna ik in een betonnen hok werd opgesloten waar het raampje in de deur de enige afleiding was. “Ja, u moet wachten tot de recherche uit Rotterdam er is.” Daar kon ik het mee doen. “Wanneer is dat dan ongeveer” vroeg ik me hardop af, met de naïeve gedachte dat het ongeveer een half uurtje rijden is en dus nooit al te lang kon duren. “Die kunnen er elk moment zijn” was het antwoord. Nou goed,dan kijk ik wel of ik nog wat slaap kan vatten, want ik had schijnbaar nogal wat verdriet gisteravond.

Rond half elf verschenen er plots twee vreemde personen voor mijn deur, ik schrok op vanuit mijn doezeltoestand (dit soort “wachtkamers” zijn niet bepaald op comfort ingericht en bovendien behoorlijk koud) en hoopte dat er eindelijk actie zou worden ondernomen zodat ik, in ieder geval ‘s middags nog naar mijn werk zou kunnen gaan, waar men immers nog niets van mijn absentie afwist daar ik niet kon/mocht bellen om “het onderzoek niet te schaden”. En dus naar Rotterdam, naar het politiebureau tegenover de Kuip, alwaar dezelfde procedure gehanteerd werd, met dit verschil dat de twee rechercheurs totaal onbekend waren met die procedure die schijnbaar verschillen per bureau.

Wederom de schoenen voor de deur en wachten, maar niemand had de tegenwoordigheid van geest om mij van wat eten te voorzien. Ik zal nooit meer klagen over Ron Koebrugge, maar op dat moment waren die twee droge sneetjes brood en die kop thee méér dan welkom. En zo’n fijne sanitaire stop, onder begeleiding, was ook een nieuw fenomeen voor mij. Dit was immers allemaal nieuw voor mij maar de lol begon er behoorlijk vanaf te gaan nu. Eindelijk, zo rond half twee, vonden de dame en heer het tijd om met de verdachte zélf te gaan praten, Verdachte die immers nog niets wist waarom die nu precies werd vastgehouden. Men was schijnbaar in de veronderstelling dat verdachte nu wel murw genoeg zou zijn en snel tot bekentenis over zou gaan.

Helaas voor hen was het eerder de verbazing over het hele gebeuren die overheerste dan paniekgevoelens en dus eindelijk na zo’n zeven tot acht uur wachten kon ik mijn zegje doen en informeren naar het hoe en waarom hiervan.

Tot mijn grote verbazing bleek alles gebaseerd te zijn op een vage foto die genomen was van DVD beeldmateriaal waarop iemand met een paardenstaart iets zou hebben gegooid naar een trein met 020-supporters. Het gezicht was absoluut niet duidelijk en dus ging de belangstelling uit naar iemand met lang haar.

Ik pleurde bijna van mijn stoel, dit kan toch niet waar zijn! Hiervoor ben ik dus de hele dag onder de pannen en als crimineel behandeld. Afgezien van het feit dat ik überhaupt niet in Rotterdam geweest ben die dag zou dus iedereen met in mijn geval lang haar aan de schandpaal genageld kunnen worden. Wat een bewijsvoering.

Mijn verbazing werd verdwazing toen men mij doodleuk meedeelde dat ik er toch wel ernstig rekening mee moest houden dat ik vannacht zou moeten blijven en morgen voorgeleid zou worden, de wereld op zijn kop! Getuigen te over, vluchtregistratie van Easy jet, Engelse ponden in de knip, wat wil men nog meer? En toen begon het me te dagen: scapegoats, zondebokken,”die lieden” zoals onze burgervader ons noemde, getallen, tastbare bewijzen. Fuck, moet ik nu hangen omdat de politie in al haar grove nalatigheid, inschattingsfout na inschattingsfout makend op die bewuste dag, opeens het blazoen moet oppoetsen om wat van haar gezicht te redden en met arrestaties, terecht of onterecht, moet aankomen? Zodat de over elkaar heen vallende politici in hun zucht naar publiciteit en stemmen tevreden knikkend weer terugzakken in hun stoelen.

Het staat natuurlijk ontzettend goed in een kwaliteitskrant als de Telegraaf als er wéér vier man gepakt is van dat schorriemorrie. Ik was inderdaad bang dat dát ging gebeuren en dat ik er niets tegen kon doen. Immers, wie gelooft een eenvoudige Feyenoorder als er zoveel belangen op het spel staan?

De moed zonk me in de schoenen, toen, out of the blue, de redding zich aandiende in de vorm van een ouderwets autoritaire agent (zo één waar je nog ontzag voor hebt, type streng maar rechtvaardig) met een hoge functie, gezien de rangonderscheiding op zijn schouders, die toevallig passeerde en mij schijnbaar herkende van een paar buitenlandse trips met Feyenoord en even zijn hoofd naar binnen stak om te vragen wat er aan de hand was.

Toen ik, inmiddels behoorlijk afgedraaid mijn verhaal vertelde, zei hij doodleuk dat hij die foto’s en de DVD van de rellen ook had gezien en dat ik absoluut niét dezelfde persoon was als degene op die beelden en dat hij mijn kop uit duizenden zou herkennen (ik nam dat maar als een compliment, zeker die dag) en dat hij dat wel even zou gaan vertellen tegen de desbetreffende rechercheurs.

Zo dan! Geef die man een lekkere Amstel-lite op mijn kosten! En inderdaad, binnen een half uur stond ik weer buiten en werd ik “netjes” naar huis gebracht. Wat was ik blij dat kutweer te zien (en een wederom verlaten trainingsveld zoals ‘s ochtends). En inderdaad, op de rit naar huis, vertelde de rechercheur/chauffeur dat er koppen moesten rollen onder de supporters en dat een heksenjacht wellicht het juiste woord was daarvoor.

En dat laatste is het meest trieste aan het hele verhaal, als fanatiek supporter (in mijn geval zonder strafbare feiten en veroordelingen op mijn conto) ben je loslopend wild, untermensch en een makkelijke prooi voor media, politiek en justitie. Ben benieuwd of de Telegraaf ook zal schrijven dat tenminste één van die vier “lieden” onterecht is opgepakt als gevolg van goedkope scoringsdrift. Ik denk het niet...

De persoon van dit verhaal wenste anoniem te blijven.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:55:19 #113
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27348515
Anoniem heh ?
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 18:55:55 #114
42184 crew  DaMart
pi_27348528
quote:
25-05-2005: Snoijl komt terug; Basto, Magrão, Gyan en Paauwe mogen weg
[Bron: Feyenoord.nl]

Ferne Snoijl keert volgend seizoen, zoals verwacht, terug bij Feyenoord. De linksback sluit zich aan het begin van de voorbereiding bij de selectie. Bruno Basto, die nog een doorlopend contract heeft, kreeg te horen dat hij mag uitzien naar een nieuwe club. De Portugees kwam dit seizoen 18 keer in actie en maakte daarin één doelpunt.

Gerson Magrão mag verhuurd worden aan een andere club, zodat hij meer speelminuten kan maken op een hoger niveau. Er bestaat volgens Feyenoord.nl al interesse voor de Braziliaan.

Dat Gyan mag gaan uit zien naar een andere club was bekend. De Ghanees is inmiddels vrijwel hersteld van zijn meniscusoperatie, gaf woensdag in een gesprek met technisch directeur Mark Wotte aan dat hij graag regelmatiger aan spelen toe wil komen.

Ook het vertrek van Patrick Paauwe komt niet onverwachts. De verdediger kreeg zelfs al bloemen bij de laatse wedstrijd van dit seizoen. Ook Anthony Lurling mag uitzien naar een andere club.
Hadden ze het contract van Gyan niet net verlengd?
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:59:15 #115
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27348627
Ja, om hem voor geld te kunnen verkopen...
A.M.A.B
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:59:46 #116
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27348636
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:55 schreef WaStEd het volgende:
Anoniem heh ?
Probleem mee ofzo?
A.M.A.B
pi_27348717
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef Cart_man het volgende:
Ja, om hem voor geld te kunnen verkopen...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:04:55 #118
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27348789
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Probleem mee ofzo?
Het zou best waar kunnen zijn maar dan moet je er een zaak van maken...
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:06:34 #119
55651 JaWi
Shalom.
pi_27348839
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:04 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Het zou best waar kunnen zijn maar dan moet je er een zaak van maken...
En dan kan je het nog steeds anoniem online gooien hoor.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:07:56 #120
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27348875
online kan alles ja
pi_27348936
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit verhaal wat in Lunatic News stond is typerend voor het hele "opsporing verzocht" verhaal:
[..]
Goh.. waar doet deze situatie me toch aan denken..
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:40:26 #122
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_27349833
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Gestapo@DenBosch.NL ?
pi_27349949
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:49 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Geweld heeft ook echt met Feijenoord te maken hè.
Als ik jou zo hoor wel.
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:52:55 #124
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27350234
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:43 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Als ik jou zo hoor wel.
Als ik jou zo hoor de laatste jaren, dan denk ik eerder met een jood van doen te hebben, dan met een Feijenoordfan...val ik je toch ook niet mee lastig of wel.
A.M.A.B
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:56:59 #125
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27350356
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Eerste waar ze naar kijken zijn bekende mensen hè...met hun kortzichtige visie denken ze al gauw met bekenden van doen te hebben. Wat vaak ook wel waar is, maar nu voor hun helaas niet het geval is.

Nu proberen ze grotendeels hun eigen falen te maskeren, want denk niet dat de politie de fout gaat krijgen van het auditteam. Pak de hele groep, sluit pubers voor weken op in de cel. Alles mag, zijn maar voetbalsupporters.
A.M.A.B
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:00:15 #126
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_27350471
De gemiddelde terrorist of pedofiel wordt mooi onherkenbaar gemaakt met een balkje of blur-beeld. Maar de voetbalsupporter, het slijk der aarde, de grootste bedreiging voor de maatschapij moet vol in beeld.
pi_27350723
Wij hebben de afgelopen 2 maanden precies hetzelfde meegemaakt. Dagelijks mensen van hun bed gelicht, kinderen van 14 dagen opgesloten, gasten die op vakantie waren doodleuk een stadionverbod van 5 jaar opsturen, gast van zn bed gelicht omdat hij toevallig ook kaal was (dat was de enige overeenkomst met een persoon op videoband), etc. Nattevingerwerk!
pi_27350837
quote:

Diewil wotte halen omdat dat zijn vriendje is.
pi_27350847
Feyenoord heeft een duitse trainer nodig. Dicipline erin !
pi_27351010
Juist ja, Lothar Matthaüs
pi_27351310
Duitse trainer

FOEKE FOEKE FOEKE
pi_27351343
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
De gemiddelde terrorist of pedofiel wordt mooi onherkenbaar gemaakt met een balkje of blur-beeld. Maar de voetbalsupporter, het slijk der aarde, de grootste bedreiging voor de maatschapij moet vol in beeld.
Daar heb je wel gelijk in. Dit zijn verdachten, en daar mag de politie volgens de wet toch geen foto's van publiceren?
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:08:16 #133
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27352843
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:27 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Dit zijn verdachten, en daar mag de politie volgens de wet toch geen foto's van publiceren?
Hallo, het zijn voetbalsupporters. Die hebben geen rechten in dit land, is toch maar tuig. Dat is al jaren bekend.
A.M.A.B
pi_27354295
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hallo, het zijn voetbalsupporters. Die hebben geen rechten in dit land, is toch maar tuig. Dat is al jaren bekend.
Echt onzin inderdaad. Samir A. loopt zonder straf de gevangenis uit, maar als het een supporter is dan is het natuurlijk geen mens meer en is ie sowieso schuldig. Plannen maken voor aanslagen waarmee heel Nederland op naar de klote geholpen kan worden is minder erg als een steen naar een ME-er gooien
pi_27355819
Visgraat?

Explain
pi_27357305
Volgend jaar toch nog een kans op CL bedenk ik me nu. Lang leve de play-offs
pi_27362773
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:46 schreef fransie102 het volgende:
Volgend jaar toch nog een kans op CL bedenk ik me nu. Lang leve de play-offs
Die haalt Feyenoord niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 26 mei 2005 @ 02:11:49 #138
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27362813
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
1 troost,zo'n heksenjacht is bij ons ook geweest.

Mensen die opgepakt werden terwijl ze op vakantie waren in Amerika en Frankrijk,mensen die niet geweest zijn,mensen die in de rust al weg waren.

LEVE DE POLITIE
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator donderdag 26 mei 2005 @ 07:15:08 #139
42184 crew  DaMart
pi_27363587
quote:
26/5/2005 - Talent Anderlecht krijgt garantie op plaats bij selectie Feyenoord
(Gepost door K)

BRON: Laatste Nieuws

Het 17-jarige talent van Anderlecht Timothy Derijck liet in Het Laatste Nieuws weten dat hij na terugkomst in Belgie (hij is in Hongarije voor het EK kwalificatietoernooi onder 19) als het aan de centrale verdediger ligt een contract voor vier seizoenen ondertekent bij Feyenoord. "Feyenoord is gewoon een sportieve verbetering. Daar krijg ik volgend jaar de garantie op een stek in de A-kern. Bij Anderlecht had ik die ook, maar daar zijn ze met 30 man. In Rotterdam werken ze met een beperkte kern van 18 spelers. Dat er een nieuwe trainer komt, verandert niets aan mijn keuze. Je moet je overal bewijzen. Na mijn knappe winterstage met Anderlecht in Marbella kreeg ik nooit meer een kans bij de eerste ploeg. Ik vind dat jammer. Misschien geloofden ze niet genoeg in mij."
Feyenoord Netwerk
Hij hoeft niet de gang naar de rechtbank te maken om een transfer af te dwingen, zo zegt hij. "Feyenoord heeft me al beloofd dat het de gevraagde transfersom zal betalen."
pi_27363886
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 07:15 schreef DaMart het volgende:

[..]
'Een beperkte kern van 18 man'? Wat hebben ze die jongen allemaal wijs gemaakt!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 26 mei 2005 @ 08:09:50 #141
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27363899
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 08:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

'Een beperkte kern van 18 man'? Wat hebben ze die jongen allemaal wijs gemaakt!
Is er al vanuit Feijenoord bevestigd dat ze onderhandelen dan?

Volgens mij lult die gast een slag in de rondte...

Wel mooi trouwens gisteren, interview met Dudek: "bedankt, groetjes allemaal aan die Feyenoorders"
A.M.A.B
pi_27363949
Zulke dingen zeg je toch niet 'zomaar'? Dan ben je wel een debiel en hoef je al helemaal nergens meer op te rekenen (van Anderlecht niet en van feyenoord ook niet).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27367493
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 08:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wel mooi trouwens gisteren, interview met Dudek: "bedankt, groetjes allemaal aan die Feyenoorders"
Inderdaad mooi! Wat een wedstrijd trouwens!
pi_27369355
DUDEK
En Tomasson natuurlijk ook
quote:
Politie faalt wederom (II)

Gisteren plaatsten wij een nieuwsbericht waarin wij melding maakten van twee onterechte arrestaties naar aanleiding van de ongeregeldheden op zondag 17 april. Vandaag ontvingen wij een ingezonden bericht over het derde geval van falend politie-optreden bij de opsporing van verdachten. Ook nu leek de persoon in kwestie in de verste verte niet op de persoon die gezocht werd. En ook nu waren excuses van de politie weer te veel gevraagd.

Wij zijn benieuwd welke consequenties er verbonden worden aan dit keer op keer falen van de politie. We zijn echter bang dat we het antwoord al weten: geen consequenties.

Ingezonden bericht

Aanvullend op jullie bericht over het ten onrechte aanhouden van verdachten van de rellen bij Feyenoord-020 het volgende:

Ook een vriend van mij is geheel ten onrechte aangehouden. 's Ochtends werd hij van zijn werk opgehaald en moest met twee rechercheurs meekomen naar het politiebureau in Rotterdam (zo'n 100 kilometer verderop). Uiteraard nam de politie niet de moeite om uit te leggen wat er precies aan de hand was. Op het bureau aangekomen werd hij eerst een tijdje in de cel vastgehouden, voordat hij uiteindelijk werd opgehaald voor een verhoor. Toen bleek dat hij verdacht was van de rellen, omdat er een foto van hem was gemaakt. Bij het zien van de foto bleek dat hij het niet was. Hij leek er zelfs niet op. Dus aan het einde van de middag was de zaak 'opgelost'.

Nu zou je verwachten dat de politie zijn excuses zou aanbieden voor het feit dat ze hem de gehele dag hadden vastgehouden. Nee hoor, hij werd zelfs niet eens terug naar huis gebracht. Afzetten op Rotterdam Centraal was alles wat de politie deed, de rest moest hij zelf maar uitzoeken (met de opmerking 'dat ze hem geeneens naar het station hoefden te brengen als ze dat niet zouden willen').

Kortom, de politie lijkt aardig wat steekjes te laten vallen in deze heksenjacht op de supporters.

Anoniem
word je op je werk je collega's meegenomen, uren vastgehouden, maar toch wel relaxed van oom agent dat ze m nog ff op Centraal afzetten...
  donderdag 26 mei 2005 @ 15:13:40 #145
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_27376043
Ook op VI:
quote:
Feyenoord trekt Anderlecht-belofte aan

26/5/2005 11:07

Anderlecht-belofte Timothy Derijck staat op het punt een vierjarig contract te tekenen bij Feyenoord.
'Normaal zet ik bij mijn terugkeer naar België mijn krabbel', zegt Derijck in Het Nieuwsblad. De jeugdinternational verblijft momenteel met de Belgische jeugdselectie in Hongarije, waar hij het EK-kwalificatietoernooi speelt.

Naast de aanbieding van Feyenoord heeft Derijck naar eigen zeggen ook een garantie voor een plaats in de A-selectie op zak. 'Bij Anderlecht had ik die ook, maar daar zijn ze met dertig man. In Rotterdam werken ze met een beperkte kern van achttien spelers', zegt achttienjarige centrale verdediger. 'Dat er een nieuwe trainer komt, verandert niets aan mijn keuze. Je moet je overal bewijzen.'

Anderlecht kan wel een transfersom uit Rotterdam verwachten. 'Ik heb nu nog een semi-profcontract voor twee seizoenen lopen. Maar Feyenoord heeft me al beloofd dat het de gevraagde transfersom zal betalen.'

pi_27376134
quote:
Feyenoord oefent tegen Hertha Bsc

Feyenoord opent het nieuwe seizoen tegen het Duitse Hertha Bsc, dat weet Elf te melden. Op zondag 31 juli zal in de Kuip de aftrap van dit vriendschappelijke duel plaatsvinden. Na de wedstrijd tegen de club uit de Bundesliga, vliegt de selectie naar Engeland voor een oefenduel tegen Charlton Athletic, deze wedstrijd zal op woensdag 3 augustus worden afgewerkt. De wedstrijd is voor seizoenkaarthouders vrij te bezoeken. Net als vorig seizoen moet je je wel inschrijven voor dit duel.
Wat een fantastische tegenstanders weet Feyenoord toch altijd weer te strikken....
pi_27377714
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 15:16 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Wat een fantastische tegenstanders weet Feyenoord toch altijd weer te strikken....
Past wel in het rijtje Fulham, Southampton...
Hoe moeilijk moet het zijn om eens een fatsoenlijke tegenstander te regelen? Als ze nou gewoon ff paar eurootjes pp vragen en dan een West Ham/Sunderland oid regelen. Zal toch niet duurder zijn dan fuckin Hertha en heb je nog kans dat je wint ook
pi_27379046
Waarom Westham of Sunderland? Dat zijn mindere clubs dan Fulham en Southampton.
pi_27379171
tvp
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_27380964
Is die Simons nou al binnen of hoe zit dat .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')